***Oktoberstoppers 2008 # 13 ***

SARAH, HUBBIE EN LEON, GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EN ZUSJE LAUREN ROMEE!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Jemig, de eerste oktoberstoppersbeeb al :shock: Memmie, nu jij! :mrgreen: :pray:

Hier gaat het weer wat beter hoor meiden, geen bloed meer te bekennen en net is MvM hier geweest en mijn test was echt vét positief, dus dat geeft goede moed! :thumbup:

Heske wat zal dat een opluchting zijn zo’n knalpositieve test! :dance:

Enne… Ankie je kan nu niet achterblijven he, spreek je mannetje eens streng toe :lol: :wink: :mrgreen:

AHHH SARAH wat een geweldig nieuws!

inderdaad op de dag zelf, leuk hoor! :inlove:

Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochtertje Lauren :inlove: :inlove:

@Tierrr wrote:

Jane, hoe is het met jou??

:-* :-*

Ik heb Sarah al gefeliciteerd op ‘het andere forum’, maar ik doe het hier lekker ook nog een keer…

Van harte proficiat met jullie dochter en zusje met een heeeele mooie naam!!

Met mij gaat het verder goed hoor, ik ben nu met zwangerschapsverlof en probeer wat vaker hier te posten maar ik garandeer niks. Ik zal het zelf melden als de kleine er is. Had ik al gezegd dat ik met 38 weken ingeleid wordt? Dus over een kleine 4 weken dan hebben we er een kleintje bij :smiley:

en net nu moeten we een dure reparatie laten doen aan de wasmachine :cry:

Sarah, gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Joehoe, de eerste baby! Gefeliciteerd Sarah met de geboorte van Lauren. Wat een prachtige naam!

Staat ook op ons lijstje :wink:

Memmie, jij bent de volgende hoor :-*

Waar heb jij het kamertje uiteindelijk vandaag gehaald?

Heske, wat schrikken. Gewoon bellen als je je zorgen maakt hoor, daar hebben ze echt wel begrip voor. :pray: dat alles gewoon nog in orde is.

Tierr, leuk dat je er ook weer eens bent. RSI is heel vervelend, doe maar rustig aan, anders wordt het alleen maar erger. :pray: voor een mooi ei en 1 spermacelletje maar dat de weg hoeft te vinden.

Sarah: ook van Kim3e een hele dikke knuf , :-* en GEFELICITEERD!!!

Haaaiii!!

Thanx lieve Mascha!

Sarah zal morgen meer laten weten. De bevalling ging voorspoedig, ze zat wel klem met haar schoudertjes, dus heeft nu wat pijn. (kleine Lauren)

Maar verder gaat het goed.

KNIENTJE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE MEISJE!!!

Kom later terug hoor, ga nu eerst eten.

Ik heb al stiekem gespiekt Miekje :wink: Ben blij voor je :-* :-*

Oooohhhhh Miekie ik zit helemaal met traantjes van blijdschap :dance:

Nou, dan kan ik niet achter blijven… Ben helemaal niet nieuwsgierig :liar: Dus ook maar ff de maandmama’s opgezocht :oops:

:dance: Miekje, echt fantastisch nieuws!!! Super hoor! :-*

Argh lekker lomp dat ik het niet ook hier heb neergezet, maar was zo blij voor Sarah. Sorry! :oops:

Wie het nog niet heeft gelezen:

Nou ben weer terug hoor. Bloeddruk was 130/80 keurig dus.

Ik vertelde het verhaal van de groeiachterstand (was een andere gyn)

ze zei dat ze zelf wel nog even wilde kijken.

Dus eerst controle, CTG enz alles prima. Ze zei meteen dat ik mij waarschijnlijk zo voelde door de infecties en AB kuur. Vandaar ook de buikpijn enz en waarschijnlijk een griepje onder de leden. Urine hebben ze niet gecontroleerd. Kan ik morgen bij mijn eigen ha doen maar is volgens haar niet nodig. (denk dat ik het toch voor de zekerheid ga doen)

MAAR:

Ze heeft zelf gekeken naar de placenta, hoeveelheid vruchtwater en doorbloeding van navelstreng. Was helemaal top.

Onze meid is klein, maar zeker niet TE klein

Ze begreep niet waar de vk het vandaan haalde. Ze was sinds de vorige groeiecho (11 dagen geleden) keurig gegroeid

Er zit misschien een weekje verschil in, maar dat haalt ze wel in. Een reus is het niet, maar dat waren Em en Wout ook niet.

Men ik barste me toch in huilen uit!

Afspraak groeiecho voor woensdag hebben we lekker 4 weken mogen verzetten

Allemaal super goed nieuws dus!!!

:inlove: :mrgreen: :dance:

Kom later echt hoor, maar mijn zusje heeft vanmiddag op de kids gepast en zij en haar vriend zijn blijven eten dus we hebben nog visite

Jeetje lieve Miekje wat een goed nieuws :inlove: :-* :dance:

Sarah en Hubbie:

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter !!! :dance:

Mooie naam ook voor een meisje…

Miekje:

Super goed nieuws van je echo en dat je kleine meid dus helemaal niet zover achter loopt. :smiley:

Ik ga morgenmiddag het lijstje aanpassen van specials.

Heeft er nog iemand info wat vermeld kan worden ?

Ik moet Tierrr haar leeftijd veranderen , Muppet haar nod en Sarah vermelden bij geboren …

Sarah, gefeliciteerd met jullie meisje Lauren :inlove:

Geniet ervan!!!

En Miekje wat een geweldig nieuws meid :inlove: eindelijk kan jij dan ook nog even gaan genieten :-*

Miekje, geeft niet joh, we weten je toch wel te vinden :-* Maar wat een suuuuuuper goed nieuws!!! (En wat mega lomp van de vk om je zo bezorgd te maken :wall: ) :dance: :dance: :dance: Lieverd, het gaat helemaal goed komen, ik weet het echt helemaal zeker! :-*

@tijgertje1982 wrote:

Ik ga morgenmiddag het lijstje aanpassen van specials.

Heeft er nog iemand info wat vermeld kan worden ?

3 augustus heb ik mijn 20-weken echo en moet ik weer naar de gyn.

En 3 augustus heb ik ook een echo, en intake bij de gyn :mrgreen:

Miekje, YES!! Wat een enorme opluchting moet dat zijn, heerlijk!! :-*