Haaaaaaai meisjes!!
Ja goed he van die meid van ons. Men…ik dacht dat ik flauwviel toen ze dat zei. Er viel zoveel stress van mij af!
Morgen toch wel urine laten checken want mijn benen zijn zo dik :shock: ik heb geen enkels meer. Gewoon voor de zekerheid dus even.
Bedankt voor jullie lieve woorden. Jullie leven altijd zo vreselijk lief mee :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-
Heske, lieverd, hoe gaat het nu? Natuurlijk schrik je je rot. Sjee, we zijn hier wel van het bloedverliezen zeg in het begin :?
Als je je rot voelt gewoon bellen hoor. Dan kunnen ze de stress vast wegnemen, want dit gaat zeker niet fout! :snooty:
Hoe is het nu?
En wat een geweldige kleertjes heb je gekocht :inlove: :inlove:
Memmie, jij bent nu hoor meis. De kleine laat vast niet lang meer op zich wachten. Trek je het nog een beetje? :- Spannend hoor!!!
Tierrr, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor meis. Je wordt gewoon gemist als je er even niet bent, en das alleen maar goed :mrgreen:
Wat naar RSI. Gaat dat vanzelf weg?
Ik duim mee met KC voor een mooi ei en een mooi spermacelletje.
:-
Tijger, leuk dat je het lijstje gaat aanpassen! Wil je in de topic zetten dat Sarah is bevallen? Dat vind ik altijd zo leuk :inlove:
Hoe is het nu met jou? Hoe voel je je? Nog een weekje en dan je NOD.
Mascha, :- lief van je :mrgreen:
Hoe is het met jou nu? Weet je al wat meer over hoe of wat? Heb je de HA nog gesproken?
Jane, wat lief van je, dank je.
Hoe gaat het met je? Voel je je al iets beter? Ben je nog steeds zo druk?
Sproet, aaaah, weer een dagje dichterbij! Ben je al erg zenuwachtig? Wat is jullie trouwvervoer eigenlijk? (of verklap je dat nog niet?)
Hope, wat leuk om je weer te lezen! Jeee wat ga je snel nu zeg!
Hoe is het verder met je? JEEEEEEEEE over 4 weekjes je kleintje, wat gaaaaaaf! Eh ander forum?
Lieke, hoe gaat het met jou? Ga je de datum al verklappen Voel je je wat beter? Hoe is het met je bekken?
KC, wat vervelend dat jullie nog geen kamertje hebben kunnen vinden. Las wel dat jullie iets op het oog hadden. Wat is dat voor merk dan?
Hoe voel je je verder? Wat heerlijk, nog een paar kleine weekjes en dan heb je je 20 weken echo! Mogen wij weten wat het is??
Euh even teruglezen hoor…
Hmm hoe zou het met Muppet zijn en Lu?
A-S wanneer krijgen we van jou een buikfoto? :mrgreen:
Muuske alles ok?
Volgens mij heb ik iedereen gehad. Hoop dat ik niemand vergeten ben hoor :oops:
:think: waar is iedereen??
Miekje, wat heerlijk dat het goed is met jullie kleine meid.
Logisch dat er dan een pak stress van je af valt.
Maar inderdaad niet zo mooi van de vk :naughty:
Heske, geen bloedverlies meer gehad?
Tierrr… mijn special kan alweer bijna van het lijstje af. Dadelijk val ik in een gat… :lol:
Denk het niet hoor, we hebben nog maar weinig aan het project baby gedaan. Dus eerst lekker een weekje ertussen uit en daarna de babykamer enzo in orde maken en nog wat klussen in huis.
Miekje we hebben een zwarte vw beetle geleend - cabrio
Alleen zijn de voorspellingen echt slecht voor vrijdag
Op onze dag zou het ook met bakken uit de lucht komen volgens de voorspelling. 's Ochtends heeft een beetje geregend maar uiteindelijk hebben we een hele mooie zonnige dag gehad :mrgreen:
@Miekje wrote:
Hmm hoe zou het met Muppet zijn en Lu?
Lief dat je het vraagt! Ik kwam even kijken of er nog nieuws was en jahoor!
Sarah, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Mooie naam :inlove:
Hier gaat alles z'n gangetje. Zo langzamerhand valt het werken me wat zwaarder. Ik draai nog steeds slaapdiensten en hoop daarnaast niet veel extra te hoeven werken. Maar we draaien al met een tropenrooster, veel collga's op vakantie, vader van een collega ligt op sterven en onze vakantiekracht heeft vakantie :eh:
Als het goed is ben ik na donderdag een paar dagen vrij! :dance:
De baby is lekker beweeglijk en zit vrij hoog. Voel nu al trappen tegen mijn ribben.
Alleen met wandelen krijg ik een soort zijsteek, maar dan lager :think: Donderdag moet ik naar de vk, dus zal eens vragen wat dat is.
Miekje, wat fijn dat het goed gaat me de kleinste meid :inlove:
Heske, nog weer bloedverlies gehad? Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent! Ik hoor wel regelmatig over bloedverlies is de eerste weken. Maar hopelijk kan je eerder terecht voor een echo :inlove:
KC, vervelend dat jullie nog geen 'goed' kamertje hebben kunnen vinden. Kan me voorstellen dat je geen gammel spul wil :? Wij hebben een grote ladenkast van Ikea als commode, dus ben eigenlijk helemaal niet thuis in de babymeubeltjes :think:
Memmie, zet hem op meid! :thumbup:
Sorry dat ik niet op iedereen reageer, heb wel alles gelezen. Ondertussen blijf ik duimen voor allemaal positieve testen hier én natuurlijk gezonde beebjes :inlove:
:-*
Leuk weer eens wat van je te lezen Lu!
Laat je ons weten hoe het verder met je gaat (en met je ukkie natuurlijk!)??
@M&J wrote:
Leuk weer eens wat van je te lezen Lu!
Laat je ons weten hoe het verder met je gaat (en met je ukkie natuurlijk!)??
Zal af en toe een update-je geven :mrgreen:
BIB!
Vandaag officieel ‘overtijd’. Echt nooit gedacht dat dat zou gebeuren! We hebben allemaal gedacht dat hij wel (iets) eerder zou komen.
Maar goed, ons kleine ventje heeft het gewoon erg naar zijn zijn bij mij :inlove: Het enige wat mij een beetje ‘bang’ maakt is dat zijn formaat de laatste keer al 8 pond was en ze nu nog best behoorlijk groeien… :shock: (auwww! al zegt het helemaal niets…)
Sproetje, ik hoop echt van harte dat het weer vrijdag mooi is!
Lu, leuk om van je te horen! Fijn dat alles goed met jullie gaat! Kan me voorstellen dat werken met slaapdiensten ed zwaar begint te worden. Werk je door tot 6 weken voor de datum of 4 weken?
Heske, dat was wel ff schrikken zeg! Fijn dat de rest van de kwaaltjes toenemen… (al hoe vervelend die ook zijn, het geeft wel een ‘goed’ gevoel). De echo wat eerder zou wel prettig zijn, begrijpen ze vast! :-
Het lijkt een mooie dag te worden. Het zonnetje schijnt hier volop! Hopelijk wordt het niet te heet…
Meiden, dikke :- en fijne dag allemaal!
Ha meiden, geen goed begin van de dag hier, had vanmorgen weer bloedverlies . Het is nu weer zo goed als weg, maar ik heb er geen lekker gevoel bij. Ik wacht nog heel even af en anders ga ik toch de gyn maar bellen of ik eerder een echo mag :?
Heske, wat een onzekerheid meissie… :hug:
Idd gewoon bellen hoor! Rond de 6 weken KUNNEN ze al best veel zien!
Ik duim me te pletter voor je! Hoop zo dat dit wondertje bij jou (lees jullie) mag blijven
:-*
Heske, gewoon bellen hoor!!!
Die onzekerheid is ook niet goed en met 6 weken kunnen ze al best iets zien soms.
Lu, fijn om weer van je te horen!
Hier gaat alles z’n gangetje.
Al heb ik het best gehad en zweet ik nu alweer…pff kom net uit de douche.
Normaal ben ik een echte zonaanbidder, maar ik hou nu zoveel vocht vast dat het 10 graden mag gaan vriezen van mij :oops:
Mijn schoonzus is vandaag uitgerekend dus spannend hiero, en een vriendin van ons is ook 37 weken… :dance: :dance: :dance: :dance:
Nee, miekje ik ga de datum (nog) niet verklappen.
Suus (tante soesa) komt het hier melden als ik ben bevallen.
Ik heb net de gyn gebeld, en mag volgende week woensdag (22 juli) voor een echo komen. Eerder mocht wel, maar ze raadde het wel af, omdat er dan nog niet zeker een hartje te zien zou zijn, dus dan wordt de onrust misschien alleen maar groter. Nog een week en een dag geduld dus, maar da’s iig al beter dan nog 3 weken wachten
Goed dat je gebeld hebt Heske!! :thumbup:
Nog ff ruim een week wachten en dan een prachtige echo!! :-*
't Is inderdaad lekker weer, ben bang dat er niet zo heel veel komt van alle klusjes die ik nog moet doen, maar dat ik in de tuin ga zitten… :roll:
@Miekje wrote:
Tijger, leuk dat je het lijstje gaat aanpassen! Wil je in de topic zetten dat Sarah is bevallen? Dat vind ik altijd zo leuk :inlove:
Hoe is het nu met jou? Hoe voel je je? Nog een weekje en dan je NOD.
Heey Miekje:
Heb je al uitslag binnen van je urine ?? Ik snap het dat er nu een hoop stress van je afvalt als je eerst raar nieuws vertellen en dat blijkt later weer niet waar te zijn.
Ik ga zo het lijstje aanpassen en ik zet Sarah der ook in. Heb daar al een lijstje voor aangemaakt, moet hem alleen ff bewerken.
Met mij gaat het wel redelijk. Heb geen buikpijn meer, maar wel veel moe en misselijk. Nog een hele spannende week ja... :pray: Zo niet, dan misschien een klein kansje als we op vakantie zijn :oops:
@M&J wrote:
@Chantal: het lijstje gaat weer goed opknappen: LEUK!!! :dance: :dance:
Ik ben nu bezig met het updaten van de lijstjes maar ik krijg er geen aparte regeltjes ( tabellen zoals in het lijstje zwanger en stoppers) :?
ff snel hoor, kom na het eten maar:
Geen eiwitten in de urine :dance: :dance: :dance:
Goed nieuws Miekje !!! :dance: