***Oktoberstoppers 2008 # 13 ***

:shock: Tijger!! NEE :o dat kun je ons niet aandoen!!!

:angel: :mrgreen:

Hier draaien de duimen volop!

Hier draait mijn maag volop :sick: :wink:

@Ke wrote:

Hier draait mijn maag volop :sick: :wink:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Even snel tussen het werk door.

Heske:

Balen dat jou maag draait :hug:

Ik zit nu op dag 26 van mijn cyclus, dus er kan nog van alles gebeuren.

volgens de ovulatiecalculator van sensitest zou ik uitgerekend zijn op 1 april 2010…

Ik vind het zelf ook moeilijk om nog niet te testen, ik wil het zo graag weten… Tot nu toe ook nog geen ongi of ongi-klachten…

Ik kom vanavond weer terug, nu even snel verder werken.

(heb even een computer in bruikleen van een collega)

:-*

Hee lieve dames!

Tijger, jeetje, je maakt het wel spannend hoor! Maargoed, misschien inderdaad wel verstandig om even af te wachten… testen kan altijd nog! ik duim voor je!!

Heske, dikke :hug: , vervelend hoor, die misselijkheid…

Al zou ik het er voor zo’n ukkie erg graag voor over hebben…

Maar blijft rot natuurlijk! Hoe is het nu met het bloedverlies?

Jane, hoe is het met jou? Ga je testen of afwachten en heb je er nog een gevoel bij, of niet? ik duim voor je!

Miekje en Mascha, hoe gaat ie met jullie?

En met de kersverse memmie? Gaat het drinken inmiddels goed?

Ben zo benieuwd naar je kleine hummeltje!! :slight_smile:

En ik ben ook benieuwd naar foto’s van de trouwdag van Sproet!! :slight_smile:

Hoe is het met de rest van de dames?

Nog 7 dagen en dan is mijn NOD… voor het eerst sinds maaaaaaaanden dat ik weer een NOD heb en ik wil zooooooo graag dat ik amper kan wachten. Heb zoveel hoop, terwijl de kans zo klein is… :?

Dank je meiden voor de duimen.

Hier nog steeds geen ongi of ongi-klachten.

Durf ook nog niet te testen, mijn vriend heeft wel een beetje gelijk.

Miscshien is de test wel negatief als ik hen nu doe, dus wacht ik liever nog even tot donderdag, want dat zou dan de langste dag van mijn cyclus zijn ( die moet je aanhouden volgens de gebruiksaanwijzing van de zwangerschapstest als je niet regelmatig bent)

PFFFffffffff spannend hoor Tijger!!!

Tierrr lieverd ik hoop heel heel erg met je mee :-*

Heske, hoe is het met de misselijkheid?

Masch, weten ze nu al wat er wel/niet gaat gebeuren?

JAAAAAAANNEEEEEEE hoe gaat het daar??!!! Geen :twisted: ?

Iedereen dikke koes

Fotooooooo’s!

Meiden, dikke :-* van mij!

Hoop snel weer ff op jullie te reageren! Moet ff de tijd vinden :wink:

Het gaat hier goed! De bv is ZEER goed op gang (overproductie en flinke borsten :shock: Lola ferrari was er niets bij! :lol: )

maat’je’ H :shock:

Tijgertje, SPANNEND!!! Mijn duimen draaien voor je! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Tierrr, bedankt voor je kaartje! :-* Kom maar eens ff spieken!

Ik hoop ook dat dat ene zwemmertje de weg naar jouw eitje heeft gevonden! :pray:

xxx

Hee memmie! Fijn dat de bv goed op gang is gekomen!! :thumbup:

En maatje H… allemachtig hee!! :shock: Kun je nog wel recht lopen dan?? :wink:

Ik kom je ventje binnenkort graag een keertje in het echt bewonderen, maar pas wanneer het jou uitkomt hoor! :-*

Miekje, hoe voel jij je?

Dames even snel, kom vanavond weer uitgebreid lezen en reageren.

:twisted: :twisted: :twisted:

Balen tijger… :hug:

Sjonge jonge zeg, ik heb voor het eerst sinds tijden weer een NOD met een klein kansje en ik ben me alweer helemaal misselijk aan het denken… :wall:

Ow Tijger :cry: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: He verdorie meis… Ik had het zó gehoopt :frowning: :hug:

Tierrr, kan me het zo goed voorstellen lieverd, en ik hoop gewoon héél hard met je mee meis :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Nog 1 1/2 uur tot aan de echo… ik besterf het bijna van de zenuwen. :frowning: :shifty:

:mrgreen:

Pffff,spreekuur liep 3 kwartier uit…

maar het was het wachten waard:

WE HEBBEN EEN KLOPPEND HARTJE GEZIEN!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

En volgende week donderdag mag ik terugkomen of het vermoeden van de gyn klopt, en het er idd 2 zijn :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Whaaaaaaaaaaaaaaaa, Heske, gefeliciteerd meid!! Wat ontzettend fijn!! Ik ben zo blij voor je!! :thumbup: :dance: :-*

Super Heske !!! Gefeliciteerd !!!

Laat je niet al te gek maken hoor Tierrr.

Ik hoop zo voor je dat er toch een kans in zit dat er een zaadje snel genoeg was voor jouw eitje :pray: :pray:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Ik loop hier de hele middag met een chagarijnig gezicht rond. Had zelf toch ook wel een beetje hoop dat het nu raak zou zijn. Maar ja op naar de volgende ronde en flink klussen in de vakantie… Nog 2 daagjes werken en dan heerlijk 3 weken genieten van rust en geen gezeur…

Morgen lekker dagje shoppen met mijn nichtje en even alle gedachten ergens anders op richten…

@tijgertje1982 wrote:

Laat je niet al te gek maken hoor Tierrr.

Ik doe mijn best...

En hee, shop ze morgen! Inderdaad de zinnen maar even verzetten!
En... een vakantie werkt vaak heel positief geloof ik, dusse... ;)

HESKE!!! WAT GEWELDIG!!!

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

(zitten er tweelingen in de fam??)

Oh Tijger…wat balen :hug: :frowning:

Tierrr, dikke knuf, ik snap dat…je wilt het zo vreselijk graag…

Ik hoop heel erg met je mee lieve meid

Yep, bij mij in de familie een tweeling en een drieling (maar drieling is via IVF, dus niet erfelijk) en bij Tjip een tweeling, plus een nicht die nog een tweelingbrusje had moeten hebben (vanishing twin) en een achterneef die ook de helft is van een vanishing twin.

Dus het zou zomaar eens echt zo kunnen zijn :eh: :inlove:

Het is nog ff spannend hoor, want het was echt heel moeilijk te zien, maar mijn gevoel zegt wel dat het er echt 2 zijn. Nu maar hopen dat we volgende week idd een tweede hartje zien kloppen. Maar ach, met eentje ben ik ook al héél gelukkig hoor :inlove: :inlove: :inlove: