Oh, en ff een extra dikke knuf voor Tijger en Tierrr (en eigenlijk gewoon voor iedereen die nog op die verdomde wachtbank zit) :hug: :hug: :hug: … Meiden, ik gun het jullie ook zo verschrikkelijk!!! :-*
Tijgertje, :hug: Ik dacht echt dat het raak was… Balen zeg!
Tierrr, spannend! Ik kan me best voorstellen hoe je je voelt! De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus…
Heske, Gefeliciteerd meis! :dance: Wat 'n super nieuws! Een kloppend hartje, misschien wel 2 :inlove:
Hier alles goed! Flinke kraamtranen vandaag… Ik ben zooo gelukkig met mijn mannen!
Maar het is ook zooo nieuw en spannend dat ik dat straks alleen moet doen. Merijn is deze week en volgende week nog vrij en dan sta ik er ‘alleen’ voor… :shock:
Ach, het zal zijn weg wel vinden! Hormonennnnn!
Heske, wat een geweldig nieuws meid :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Gefeliciteerd ook voor Tjip en Sterre natuurlijk :inlove:
De rest een dikke :hug: , ik moet weer ff plat ben moeee
Jeetje Chantal wat een domper :hug: :hug: :hug: :hug:
Heske wat zal dat een opluchting geweest zijn zeg een knipperlichtje!! :dance: :dance: En dan ook misschien nog wel 2 :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Moguh meiden!
Tierrr trek je het nog een beetje??
Tijger, hoe gaat het? :hug:
Heske, jij hebt zeker heeeeeeeeeeerlijk geslapen? Als je niet te misselijk bent geweest natuurlijk…
Ooh mem, kraamtranen…ja die horen erbij. Fijn dat je zo gelukkig bent met je mannen (je mag gerust spammen hoor )
Enneuh… je red het echt wel met 2 kids. Het is even wennen, maar al snel op de automatische piloot en weet je niet beter :-* appeltje eitje!
Sarah, ben ook heel nieuwsgierig naar jou en je meisje!!
Hoe is het met de rest?
Blegh hier is het rot weer :? vraag me af hoe ik deze dag weer doorkom…
Zou Muisje al bevallen zijn?
Heel stom, maar ik heb echt waardeloos geslapen vannacht :wall: Viel wel snel in slaap, maar werd 's nachts wakker, en had zo’n honger, maar geen zin om eruit te gaan en wat te eten :doh: Heb uren liggen draaien, maar gelukkig is Sterre ook alweer moe aan het worden, dus over een uurtje ofzo gaan we lekker ff samen een dutje doen
Oh Memmie, heerlijk toch, die kraamtranen :-* Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen hoor, je vindt vanzelf je ritme wel weer met je twee mannetjes.
Ben ook benieuwd hoe het met Muisje is…
Hier ook rotweer Miekje… jammer, want ik voel me best oké vandaag en heb eigenlijk wel zin om ff met Sterre naar Blijdorp te gaan… Maar goed, we moeten ook nog een cadeau voor Tjip z’n verjaardag (is zondag) kopen, dus dan doen we dat vanmiddag maar even.
Miekje, hoe is het nu eigenlijk met je buik? Wat rustiger, of nog steeds gedoe? En heb je nu nog een echo in de planning staan?
Toen ik gisteren net de echo had gehad was ik zo opgelucht over dat ene kloppende hartje, dacht dat het me niks uit zou maken of het er nu 1 of 2 zouden zijn, maar moet zeggen dat ik nu toch wel erg nieuwsgierig begin te worden hoor. Gaat wéér een lang weekje worden :shifty: Probeer me er nog niet teveel op in te stellen dat het er echt 2 zijn… eerst maar eens duidelijk beeld zien te krijgen…
Spannend hoor.
1 kindje is een wonder en echt geweldig, 2 kindjes lijkt me toch wel heel erg bijzonder hoor :inlove: Wat duurt een week dan weer laaaaaaaaaang :? :roll:
Hier gaat het wel redelijk. De ene dag veel beter dan de andere. Ik slik nu elke dag antibiotica, waardoor ik een schimmelinfectie heb die niet meer weg wil Gelukkig heb ik er niet heel veel last van, maar het idee alleen… :?
Buik is redelijk rustig, zolang ik maar rustig aan doen. Bekken is helaas super slecht maar daar bijt ik mij wel doorheen :mrgreen:
Ik heb a.s. dinsdag weer een groeiecho. Bij een deskundige :thumbup: spannend!!
Gisteren echo gehad van mijn handen in het AMC. Moest ik in ijswater TOT 4x TOE! Men had ik dat geweten had ik het mooi niet gedaan
:snooty:
(was om te kijken of de raynaud mijn zenuwen in mijn handen al heeft aangetast)
Volgende week vrijdag alle uitslagen…ook van bloed…eindelijk.
Verder eigenlijk geen nieuws.
Balen van dat slechte slapen. Ik slaap ook zo slecht. Moet er minstens 6 keer uit om te plassen. Doe ik nu half slapend trouwens :lol:
:lol: Ook van goed nieuws kan je slecht slapen hoor! en al helemaal van honger :? In het begin nam ik altijd wat eten mee naar boven voor snachts.
Dus manlief is jarig zondag. Gaan jullie t vieren?
Oh jakkes Miekje, met je handen in ijswater :shock: Dat is voor iemand zonder Raynaud al niet te doen, moet voor jou helemaal ellendig zijn geweest.
Vervelend van die AB en de infectie, maar gelukkig houdt je buik zich redelijk rustig… ook beter voor je bekken natuurlijk als je niet teveel mag doen, maar lijkt me wel dat we weken zo voorbij kruipen zeg. Gaan ze je eigenlijk tot het eind toe door laten lopen, of misschien evt eerder inleiden ofzo? Kan me voorstellen dat het in jouw situatie geen doen is om tot (in het ergste geval) 42 door te lopen :shifty:
We gaan Tjip z’n verjaardag wel vieren, maar de vraag is nog even hoe, en met wie. Zijn oom (broer van zijn vader) ligt op sterven en het kan echt elk moment gedaan zijn. We hebben dus tegen zijn familie gezegd dat ze maar even moeten zien hoeveel zin in feestvreugde ze hebben. Kan me voorstellen dat ze dan weinig zin hebben om verplicht gezellig te moeten doen met mijn (overigens erg lieve ) familie.
En dan 2 weekjes later alweer Sterre’s verjaardag. Kind is zich er lekker van bewust nu, en heeft er helemaal zin in :inlove: :inlove: :inlove:
xHeske
Geen idee eigenlijk of ze eerder gaan inleiden.
Ik sta er iig niet negatief tegenover… als ze volgroeid is mag ze wat mij betreft eruit, al die kuurtjes doen haar vast niet heel veel goed…
Ik vind het nog steeds een beetje eng…
Mijn eigen gyn is op vakantie, over 2 weken ga ik weer naar hem toe.
He bah wat naar van de oom van Tjip
:hug:
Och ja die kleine meid. Wat gaat het snel he?
Wel het bureautje komen showen hoor!
Zo leuk nu heeft ze echt in de gaten dat ze jarig is :inlove: (bijna dan)
Ben je nog veel misselijk geweest vandaag?
even zwaaien :-*
- zwaait terug * :-
Heb ff niet veel tijd… Gaap! Jesse wil zijn wakkere ‘uurtje’ graag uitstellen naar 's nachts. Hij heeft dan meer last van krampjes en is dan wat onrustig. Soms zijn we wel 2,5 uur bezig om hem dan weer in slaap te krijgen.
Mijn middag dutje komt er ook niet altijd van omdat ik dan net met een voeding zit… Valt nog niet te plannen.
Verder gaat alles goed!
Tycho heeft nu wel wat jaloerse buien en is bij tijden erg dwars :evil:
'k Snap het wel, het is allemaal ook zo nieuw voor 't kereltje.
Vind het wel vermoeiend. Ben blij dat Merijn hierna nog een week vrij is!
Ik lees wel mee hoor, dus ben op de hoogte van jullie bezigheden.
Reageren komt wel weer!
:-
Morgen meiden,
Miekje, wat rot om 4x in ijswater te moeten met je handen. Ben benieuwd naar de uitslag vrijdag.
Heske, wat kan een week dan lang duren voordat je zekerheid hebt of het 1 hartje of 2 hartjes zijn. wat is een vanishing twin ? :oops:
Memmie, het gaat vanzelf lopen hoor met die 2 hummels van je…
Eerste paar daagjes zijn het even wennen zijn als je weer alleen bent…
Tierrr, hoe is het bij jou ?? Weet je al iets meer ? Of nog in spanning over de ongi??
Mascha, weet jij al iets meer over het revalideren ??
Lieke, jou tijd begint nu ook op te schieten. Ben je al aan het aftellen tot de dag van de keizersnede??
Voor iedereen een dikke knuffel :hug:
Hier gaat het redelijk. Heb weinig bloedverlies gehad, maar wel ontzettend veel buikpijn. Ongi is al weer over.
Heb ook weer super veel last van mijn rug en dat net voor de vakantie.
Maandag gaan we weg en dan komt mijn schoonzus in ons huis. Dus heel misschien een kans in de vakantie ??
Dus nu nog even het huis opruimen, schoonmaken, inpakken, boodschappen doen…
Ik heb donderdag heerlijk geshopt en het was weer super gezellig met mijn nichtje. Heb ook weer een paar leuke babyspulletjes gekocht. Zal het vanavond ff showen in het showtopic.
Kom vanavond wel weer even reageren.
Hee lieve dames!!
Zo, ik heb ook weer even tijd en ouf om te reageren…
Heske, gefeliciteerd met manlief!! Maar wat vervelend joh van zijn oom… :hug: Hoe is het verder met je? Kun je het wachten nog enigzins opbrengen?
Miekje, aaai, met je handen in ijswater… das naar zeg… :hug:
En dat stomme bekken ook… nouja, nog even doorzetten inderdaad…
Over 2 daagjes weer een echo… :lol:
Memmie, fijn weer even wat van je te horen!
Jammer dat Tycho nu toch jaloers is, maargoed, das natuurlijk ook wel logisch… dat jochie weet niet wat hem overkomt joh! Maar komt vast allemaal helemaal goed met jullie, jullie zijn een pracht gezinnetje!! :-*
Tijger, fijn dat je ongi weer over is!!
Mijn ongi komt eraan…
Vanochtend was mijn temperatuur een stuk lager, morgenochtend waarschijnlijk nog lager, en morgenavond dan ongi… echt gewoon ontzettend klote… Nouja… mijn man mag komende week zijn zwemmers weer inleveren, dan 2 weken wachten op de uitslag en als die weer slecht is wordt het waarschijnlijk KI… ik vind het echt eventjes allemaal niet leuk meer…
Nouja, komende week wel vrij, dus maar proberen de zinnen wat te verzetten…
Lieve Tierrr,
Vanaf hier een hele dikke knuffel voor jou
Ik snap dat je het wachten zat bent.
Het komt goed meis. Jullie kindje komt er echt waar…
:hug: Dikke kus voor jou… ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt, maar het moet echt een vreselijke teleurstelling zijn…
Ik vind je een kanjer meis. Hopen dat de uistlag van de zwemmers er snel is en dat ze daarna echt snel actie gaan ondernemen.
Ik denk aan jullie.
Oh en natuurlijk,
Heske van harte gefeliciteerd met je man!!!
Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben.
Dikke koes
Even snel een hele dikke kus aan iedereen :-
En nog bedankt voor de felicitaties, ik was gisteren jarig.
Heb momenteel erg weinig energie om overal op te reageren , maar heb wel meegelezen.
:-
Sorry KC :oops: helemaal over het hoofd gezien dat je jarig was.
Alsnog van harte gefeliciteerd!!
Hoop dat je een leuke dag hebt gehad met veel cadeautjes :mrgreen:
KC, ook van mij nog de hartelijke felicitaties voor je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke gezellige dag hebt gehad!
@Kittycat wrote:
En nog bedankt voor de felicitaties, ik was gisteren jarig.
:-*
Huh? O oeps, dat had ik helemaal niet meegekregen joh… :oops:
Nog van harte gefeliciteerd dan!! Heb je een leuke dag gehad?
Hier is mijn ongi in alle hevigheid losgebroken. Qua pijn dan, want ik heb nog maar weinig bloed. Maar shit zeg, zoveel pijn had ik in jaren niet gehad… eigenlijk sinds ik met de pil begonnen was niet meer… wat een krampen… heb vannacht 2 uur lang lopen ronddolen voordat de ibuprofen ervoor zorgde dat ik weer kon slapen.
Wel apart, zou dit dan betekenen dat mijn lichaam dus eindelijk echt weer normaal doet?? :think:
@Tierrr: :hug: :hug: :hug: :hug:
@Miekje: jeetje nog maar 40 daagjes wat gaat het snel!! :shock: Hopelijk alles ok vanmiddag bij de vk
@Heske: toch nog een leuke verjaardag van Tjip gehad gister??
Ik ga de revalidatiekliniek maar weer eens even bellen want het gaat allemaal zo traag als dikke str*nt door een trechter :roll:
Met de wii was ik heel erg enthousiast aan de dertig dagen uitdaging begonnen, gaat op zich heel goed maar het boksen vond ik zo leuk dat ik daar te fanatiek in was en nu flink last heb van mijn rechter schouder