Hoi meiden, bedankt voor de felicitaties! :-* We hebben een leuke dag gehad gisteren, maar wel erg druk, en daar pluk ik nu de vruchten van :roll: Tjip is weer helemaal opnieuw verliefd, aangezien ik een beertender voor hem heb gekocht :lol: Een mannenhand is gauw gevuld he ( :silenced: al kostte dat ding wel wat meer dan ik vooraf bedacht had :silenced: ). Van Sterre heeft ie een balletjespistool gehad (ze wilde eigenlijk een koe, of een hele kleine auto, oranje met stippen :lol: maar die hadden ze niet :lol: ), heeft ze helemaal zelf uitgezocht, en ze hebben er samen de hele ochtend mee gespeeld :roll: :lol: :inlove:
Tierrr, he verdorie meis Ik word helemaal verdrietig van je berichtje. Wat ontzettend kl*te dat het allemaal niet wil lukken. Ik hoop zo dat de gyn snel iets voor jullie kan betekenen of dat er alsnog heel gauw een wondertje gaat gebeuren. 't Is niet leuk zo he :hug: :hug: :hug:
KC, hoe gaat het met jou??? Vaak moe he, of niet? Hoe voel je je verder? Al bijna op de helft he! :dance: De 20-wekenecho duurt ook niet lang meer he, spannend!!! Heb je de knoop al doorgehakt wat de babykamer betreft?
Miekje, ben je al terug van de vk? Hoe is het met jullie meiske?
Mascha, nog steeds niets gehoord van dat revalidatiegedoe? :shock: Groot gelijk dat je ff gaat bellen hoor… Heb je nou eigenlijk ook nog steeds geen groen licht om voor een kindje te gaan? :?
Aaaargh Tijger, ik ben natuurlijk te laat nu, maar ik wou je nog even een heeeeeeele fijne vakantie wensen! Hopelijk neem je net zo’n mooi souvenirtje mee als ik!
Memmie, ik geniet gewoon helemaal mee als ik je berichtjes lees. Die jaloezie van Tycho gaat vanzelf wel over he. Is je hubbie deze week nog thuis?
Nou, ik ga toch maar eens een poging doen om wat was weg te werken en te stofzuigen (kan ook de was opzuigen, dan ben ik er in één keer vanaf ). Komt er steeds niet van omdat ik me zo beroerd voel… Ben toch wel heel benieuwd hoor, of het er donderdag echt 2 blijken te zijn… zou de misselijkheid wel verklaren
xHeske
Hoi meiden,
Ik ben er ook weer!!
We zijn lekker een weekje weg geweest en hebben nu nog een weekje vrij. Morgen de babykamer ophalen en eindelijk eens kijken wat we nodig hebben qua uitzet enzo. Dat had even op een laag pitje gestaan met alle voorbereidingen van de bruiloft.
Maar die zijn alle moeite waard geweest. Wat een superdag.
Ik kan niet wachten op de proefdruk van de fotograaf.
Ik heb zo af en toe wel even wat gelezen.
Heske, ik las dat jouw gyn vermoedde dat er misschien twee kleintjes in je buik zitten. Wat spannend zeg! En ik lees hier net dat je donderdag weer een echo hebt?
Mascha, rustig aan met de Wii hè…
Tierrr… wat balen meis. Tuurlijk hoop je toch dat er een goede zwemmer tussen zit die jouw eitje heeft opgezocht… :hug:
KC, nog gefeliciteerd!
Memmie, hoe gaat het nu? Kun je het een beetje managen met al je mannen?? :inlove:
En Tijger op vakantie begrijp ik… hopelijk neemt ze ook een extra passagier mee terug (of twee )
Miekje, hoe is het met jou?
Sorry voor wie ik zo gauw vergeten ben te noemen.
Jane, waar hang jij uit??? :-*
Ik ga nu ook even de wasjes wegwerken enzo.
Vanavond zwangerschapsgym… ben benieuwd!
Hee sproetje, welkom terug! Hebben jullie het leuk gehad?
Waar waren jullie nou ook al weer heen?
Ik ben erg benieuwd naar foto’s. Van jullie grote dag, van de kinderkamer, van de vakantie! Kom maar op!
Veel plezier/succes met de zwangerschapsgym!
Ik verlies inmiddels ook weer een normale hoeveelheid bloed, dit lijkt erg veel op eindelijk eens een normale cyclus met een normale menstruatie! Dus das wel goed. Nu nog goede zwemmers…
Ik ga vanavond in elk geval lekker aan een wijntje, ben dat onthouden van de alcohol voor helemaal niks nu best wel zat. Vanavond een lekker lang tv-avondje met een wijntje en een kaasje! Zo! 8)
Haaaaaaaaaaiii
Bij de vk alles keurig :mrgreen: bloeddruk 120/70 en de weeen die ik van de week 2 nachten heb gehad waren idd zoals ik al dacht indalingsweeen, want mevrouw ligt helemaal startklaar, vast en volledig ingedaalt in het bekken :shock: vroeg zeg. Die kan geen kant meer op zei de vk.
Morgen de groeiecho, toch wel heel spannend hoor.
Heske, fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad. Je zal wel kapot zijn idd vandaag. Hihi die Tjip, pas maar op straks neemt dat ding jouw plaats in! Leuk cadeau :thumbup:
Hoe is het verder met je buikje?
Sproet, welkom terug meis! Oeh kom je wel wat foto’s showen??!!
Fijn dat het zo naar jullie zin was :inlove: en veel plezier vanaaf!
Tierrr jee wat vervelend dat het zo een zeer doet! Maar wel top als je cyclus weer helemaal :thumbup: is!
Groot gelijk meis, neem lekker een wijntje en een kaasje (oeh ook 1 van mij!)
Masch ff lekkere massage van je mannetje!
:hug: je bent zo te lezen idd iets te fanatiek geweest. Wel leuk dat de WII zo bevalt :mrgreen: Hoe gaat het verder?
Memmie, wanneer kom je je ventjes weer showen??
Tijger hoe is het nu?
Ik ga nu eerst eten, tot later :-*
@Tierrr wrote:
Ik ga vanavond in elk geval lekker aan een wijntje, ben dat onthouden van de alcohol voor helemaal niks nu best wel zat. Vanavond een lekker lang tv-avondje met een wijntje en een kaasje! Zo! 8)
Lekker met zn tweetjes op de bank?

CSI, Bones… komt er nog meer leuks??? :think:
@M&J wrote:
Lekker met zn tweetjes op de bank?
CSI, Bones… komt er nog meer leuks??? :think:
Eeuh… nou, verder niet echt veel boeiende dingen geloof ik. Maar ik heb een hele verzameling films op de dvd-recorder staan, dus daar zit vast wel een goede bij!

Miekje, super dat bij de vk alles goed was! En nu al startklaar… jeetje zeg!! Die heeft er zin in, volgens mij!! :lol:
Miekie je weet het ik heb mijn telefoon dag en nacht aan en bij me
Lekker hoor dat alles ok is :dance:
@Tierrr: heel veel plezier vanavond saampies :mrgreen:
Masch :-*
Bij de groeiecho was alles goed. Het hoofdje kon ze niet goed meten, omdat ze te diep lag, maar alles zag er super uit, en ze groeit gewoon goed door. :dance: :inlove: Iets onder het gemiddelde, maar netjes in een stijgende lijn Placenta prima, vruchtwater ook prima, doorbloeding ook :thumbup: . Als ze zo doorgroeit is ze met 40 weken rond de 5 en een halve pond. Keurig dus. (kan ook nog 6 pond worden)
Nou met al die troep en infecties doet ze het super geweldig dus we zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeel trots. :inlove:
Ik ga een broodje eten, kom later vanmiddag terug en dan reageer ik op jullie hoor!
@Miekje wrote:
Nou met al die troep en infecties doet ze het super geweldig dus we zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeel trots. :inlove:
En terecht, super meid!! :inlove: :dance: :clap: :-* :lol: 8)
Miekje, wat heerlijk dat alles zo goed gaat met jullie meisje! Wat een kanjer he! :inlove: En al ingedaald :shock: , zo dan, die is er vroeg bij! Ik hoop zo voor je dat dat ook betekent dat ze misschien niet héél lang meer blijft zitten. Met een week of 37 zou mooi zijn he
Hier weer misselijk :sick: Ach ja, alles voor het goede doel. Echo komt ook alweer dichterbij, begint stiekem toch wel een klein beetje spannend te worden :shifty:
Volgens Sterre zit er trouwens een zusje voor haar en een broertje voor papa in mijn buik :lol:
Heb je Sterre verteld dat het er misschien 2 zijn of heeft ze een vooruitziende blik??
Sterre was de eerste die dat riep! :lol: Maar dat komt ook door een Dora-filmpje die ze op dvd heeft, daarin krijgt Dora’s moeder een tweeling Dus het valt wel mee met die vooruitziende blik. Het is meer een tv-ziende blik :roll:
Miekje, hoera :dance: Wat goed van jullie meisje!
Morgen weer een echo Heske, zie ik in het lijstje.
Ben erg benieuwd hoor! Als er maar 1 mooi kloppend hartje te zien is ben ik al dolblij voor jullie. Maar 2 zou toch een erg mooi cadeautje zijn.
OOlllaaa
KC hoe is het nu met je? en met buikje? Zijn jullie nog uit een kamertje gekomen?
En Tierrr hoe gaat het met jou/jullie?
Heske, nog 1 nachtje! Ik ben echt zo nieuwsgierig wel meteen laten weten he??
Hier alles ok. Zit te denken :think: ze zei ik (nou ja de computer door middel van de meting) schat jullie kindje met 40 weken tussen de 2500 en de 2750 gram. (hmm geloof het niet helemaal, we zijn zelf ook niet klein en Wouter was klein maar die kwam te vroeg…)
Maar dan zou ik nu toch weer aan maatje 50 moeten. Iig niet groter.
Heb ik helemaal niet gekocht…
Wout droeg 44. Kan me niet voorstellen dat ze die maat heeft. En 50 is ook zo klein :?
Wout gaat heerlijk spelen op het kdv vandaag (hij vindt dat altijd zo leuk, is een feestje de woensdag) dus ik en Emma hebben het rijk alleen. Ga maar de kasten van de kids uitruimen ofzo…
Heske, ik wil je heel erg veel sterkte wensen vanmiddag (en Tjip ook) las dat jullie de crematie hebben. Ik denk van die oom?
:hug: :-*
Iedereen verder een dikke koes, kom vanmiddag weer spieken!
Miekje, Lente* was 2850 gram en die verzoop echt in maatje 56. Denk dat je in het begin wel maatje 50 nodig hebt hoor, toch nog maar even shoppen Al groeit ze daar vast heel snel uit. Maar een paar dingetjes voor de eerste dagen is wel fijn denk ik. Sterre was flink, 3850 gram, en bij haar was maat 56 de eerste tijd zelfs nog erg ruim. Die heeft ook gewoon nog een tijdje maat 50 aan gehad, terwijl ze wel al 54 cm was bij de geboorte (Lente 50 cm, lange meiden :inlove: ).
Het is idd de crematie van die oom, die we vandaag hebben. Zie er best tegenop. Niet dat ik die oom nou zo goed kende, maar zo’n crematie haalt ook weer herinnering naar boven van bijna een jaar geleden. Gelukkig is het niet in hetzelfde crematorium, dat scheelt wel wat.
En idd morgen al de echo. Ik ben nu best wel zenuwachtig hoor. Ik wil het zo graag weten nu! Mijn spijkerbroek zei vanmorgen dat het best wel eens een tweeling kon zijn, want mijn buik is blijkbaar toch al aardig aan het groeien. Spijkerbroek kan nog maar net dicht :shifty:
Misselijkheid valt tot nu toe mee vandaag, alleen net onder de douche ff het idee dat ik ging overgeven, maar er kwam gelukkig niks. Nu gaat het wel. Hoop dat het zo blijft vandaag!
xHeske
Heske, sterkte vandaag! :-
En alvast heel veel suc6 en kijk plezier voor morgen. Ik ben zoooo benieuwd!
De rest, allemaal 'n dikke :-
Ik ga me ff beter inlezen over ‘cephaal hematomen’. Jesse heeft er een opgelopen tijdens de bevalling (door de stuwing/druk op zijn hoofdje tijdens de heftige weeen). Hij heeft een grote ‘buil’ rechts boven op zijn hoofd (lijkt alsof hij met de vacuum pomp is gehaald). Een grote bloeduitstorting tussen het bot en botvlies. Dit moet vanzelf weer oplossen en kan weken/maanden duren. Het mag echter niet groeien. We hadden het idee dat 'ie wat hoger werd, maar zijn gezichtje veranderd ook (smaller) en kan ook zo lijken… :think:
Hee dames!!
Miekje, ik denk inderdaad dat je dan toch voor de zekerheid nog maar ff moet gaan shoppen! Ach, niet erg toch, prachtig lijkt me dat, van die kleine kleertjes shoppen!! :mrgreen:
Heske, heel veel sterkte vandaag!!
En alvast veel succes voor morgen!! Snel laten weten he, want ik ben heel heel heel erg benieuwd!! :roll:
Memmie, hmm, vervelend zo’n cephaal hematoom… ik hoop maar dat het dan inderdaad wat vertekent en dat het niet groeit… moet hij ook nog extra controles daarvoor ofzo?? Hoe gaat ie verder met je? Went het al een beetje? :-*
Is het goed als ik volgende week (of de week erna) je ventje na mijn werk even kom bewonderen?
Hoe is het met de andere dames?
Mascha, weet je al meer?
Hier alles ok, alleen errug ongesteld… :?
Ik heb even drie fotootjes gespamd…
Memmie, even goed in de gaten houden dat het niet groeit dus!
Wel vervelend, hopelijk trekt het snel weg.
Heske, morgen de echo. Spannend zeg! Ik is ook nieuwsgierig