Memmie, hmm, vervelend zo'n cephaal hematoom... ik hoop maar dat het dan inderdaad wat vertekent en dat het niet groeit... moet hij ook nog extra controles daarvoor ofzo?? Hoe gaat ie verder met je? Went het al een beetje?
Is het goed als ik volgende week (of de week erna) je ventje na mijn werk even kom bewonderen?
We moeten morgen ff met Jesse naar de HA voor zijn hematoom. Ik hoop dat het meevalt :pray:
Verder gaat het goed! Meneertje was in een week tijd 420gr aangekomen! Woog vanmiddag 4940 gr :shock:
De bv loop dus als een trein!
Tycho is ook weer (wat) gezelliger de afgelopen dagen, heerlijk!
Hopelijk gaat het ook zo als Merijn volgende week weer aan het werk is :pray:
Kom gerust een keertje langs! We hebben het niet druk kwa visites, dus...
Gezellig!
Balen dat je ongi zo hevig is... :hug:
Miekje, wat een toppertje, jullie meissie :thumbup:
En wat gaat het snel he?! Jij mag ook al bijna!
Heske, heel veel suc6 en kijkplezier morgen! Ik duim voor jullie!
Mascha, Sproetje :-* 'k Ga ff snel in 't SF spieken!
Oh Tierrr jij mag die kleine gaan bewonderen :inlove: geef je hem een kusje van mij?
Vervelend die ongi :hug: :-*
HESKE VANDAAG DE GROTE DAAAAAAAAAAG!!
Hoe laat mag je en kom je het alsjesalsjealsjeblieft meteen vertellen??
Memmie, ja dat hoor je vaker door de heftige weeen, het ontstaan van zo een hematoom. Hoe laat moet je naar de ha? Heeft hij last van hoofdpijn of valt dat wel mee? (je mag paracetamol geven dan he, maar sommige kindjes hebben er weinig last van)
Duimen dat het snel wegtrekt meis.
Wanneeeeeeer kom je nou foto s laten zien van je mooie man? (nen) :inlove:
De hematoom van Jesse moet vanzelf oplossen. Als de ‘buil’ warm wordt of als er verhardingen in komen of Jesse krijgt koorts, dan moeten we aan de bel trekken. Als het goed is trekt het weg in 3 a 4 weken.
Gelukkig Mem, die kleine man van jullie :inlove: je zal zien dat over 3/4 weekjes die stomme bloeding/blauwe plek, helemaal weg is! :-*
Ik ga me klaar maken,
Wout moet zo naar de Ha. Heeft weer een flinke keelontsteking, arm mannetje. Ook mijn urine inleveren, want ik slik wel elke dag ab, maar heb behoorlijk last en ben bang dat er weer een infectie de kop op steekt…En daarna door naar het AMC, krijg alle uitslagen. Zal mij benieuwen. Ik verwacht er verders niets van hoor…
Weet al wat het is en wat ik er straks aan kan doen.
Maar wel fijn als ze te vertellen hebben dat er verder geen sprake is van een onderlinge ziekte ofzo.
Jeetje Miekje, wat een artsen-bezoek weer vandaag… het houdt maar niet op bij jullie he? :? Wat sneu voor Wouter dat ie weer keelontsteking heeft… daar heeft ie wel vaker last van, geloof ik, of niet? :think:
Jakkes, arm ventje… geef hem maar een dikke kus van me! :-*
En jij hebt groot gelijk dat je je urine inlevert.
Nou, je laat het allemaal wel horen he?
Vandaag mijn laatste vakantiedag… lekker in de tuin boekje lezen en vanavond bbq-en met de schoonfamilie als het weer een beetje meewerkt!
Geniet nog maar even van je laatste vakantiedag Tierr.
Ik hoop dat het weer meezit.
Hoop dat het met Wouter goed is en je eigen uitslagen meevallen :hug: Succes vandaag.
Zou toch fijn zijn Memmie als dat hematoom lekker snel zou verdwijnen zonder dat hij ergens last van zal krijgen
Ik ga zo even naar de stad. Kwam tot de conclusie dat ik geen kleren heb om in Zuid/Frankrijk aan te trekken. Waar het natuurlijk een stuk warmer is dan hier. Dus ga even kijken of ik wat rokjes en shirtjes of jurkjes ergens kan vinden die ik leuk vind.
KC, Shop-ze! Ik hoop dat er wat leuks voor je bij zit! Ik vind het altijd erg moeilijk om leuke positie kleding de vinden. Maar jij hebt (gelukkig voor jou) ook wel wat een toegankelijker maatje dan mij Veel winkel-plezier!
Hier ook de laatste vakantie dag voor manlief… bibber bibber…
Vanaf maandag moet ik het alleen doen met mijn 2 kleine mannen.
Gelukkig komt mijn 2-lingzusje woensdag (vroeg) weer thuis! :dance:
Nou alle uitslagen waren goed. Het is dus “gewoon"Raynaud” geen enge onderliggende ziekte. Ze vinden het wel raar dat het in de zwangerschap is ontstaan en zal na de bevalling aan de medicatie moeten om aanvallen te voorkomen. En moet onder controle blijven, maar als het goed gaat hoeft dat maar elk half jaar dus toppie!!
Goed nieuws dus
En Wout heeft idd een flinke keelontsteking. Dus weeeeeeeeeeer aan een kuurtje en ventolin mee. Maar gelukkig knapt hij dan altijd weer snel op.
Tierrr oh lekker en gezellig BBQ!
Laatste vakantiedag is dan wel weer een beetje jammer…
KC, heeeeeeeerlijk frankrijk. Ben je nog geslaagd?
Mem, heerlijk je zusje bijna weer thuis!
En echt meid, je hebt zo je draai gevonden met 2 kids. :thumbup: