***Oktoberstoppers 2008 # 13 ***

Mooogguuuuhhhhh meiden!

@Miekje wrote:

Tierrr oh lekker en gezellig BBQ!

Was zeker lekker en erg gezellig!! Jammer dat het er niet vaker het weer voor is, want was wel voor herhaling vatbaar! Was alleen wel heel stom: omdat mijn fiets daar nog stond, had ik bedacht dat mijn man die 's nachts naar huis zou fietsen en ik met de auto naar huis zou rijden… 't is namelijk niet zo’n lekker stukje voor een vrouw om 's nachts alleen te fietsen… Maar op de helft van de BBQ bedacht ik me ineens dat ik aan de witte wijn zat… en mijn vent zat aan de rode wijn… uh oh… :roll:

Echt heel stom, maar we hadden nog nooit eerder gehad dat ik niets kon drinken omdat ik moest rijden… dit is de eerste keer sinds ik mijn rijbewijs had. Ben gewoon niet gewend dat ik daar rekening mee moet houden!! :wall:

Nouja, gelukkkig had mijn vent er nog maar 2 op en duurde het nog een poos voordat we weggingen… dus kon hij rijden… en die fiets halen we dan nog wel eens op! Maar ik vond 't heel stom!! Dit gebeurt me niet weer!! :mrgreen:

Miekje, fijn dat het “gewoon"Raynaud” is en er geen sprake is van een onderliggende ziekte! :-*

Heske, gefeliciteerd met je super echo!!!

En over twee weken weer eentje :inlove: :dance:

Wel lekker dat je nu in ieder geval zekerheid hebt tav het aantal in je buik :wink:

Memmie, nog eventjes in de gaten houden dus. Maar komt vast helemaal goed! En dan maandag in je uppie met jullie twee mannen. Lijkt me ook best spannend. Maar gaat vast helemaal goedkomen

KC, inderdaad even wat dingetjes zonder mouwen enzo scoren dus.

Ik ben zelf erg blij met mijn spijkerrokje. Is geloof ik gewoon van Prenatal. En daar hebben ze nu ook opruiming :thumbup:

Miekje, inderdaad wat een artsenbezoeken bij jou zeg. Dat blijft ook maar aanhouden :hug:

Tierrr… ja, dat is dan wel iets om op te letten hè…

Bij ons was de standaardregel zo’n beetje dat hij heen reed en ik terug. Maar dat zou ik wel proberen te voorkomen (dat dat “standaard” wordt :lol: )

Hier nog geen spulletjes gekocht verder voor de babykamer, maar dat gaan we wel binnenkort doen. Moet me dus nog steeds verdiepen in bedje opmaken etc.

Vandaag alweer het laatste weekend van de vakantie. Ik heb straks natuurlijk verlof, maar voor mijn vriend - herstel: man - was twee weken wel wat kort. Als onze kleine meid komt, heeft hij dan nl. ook nog twee weken om op te nemen.

Gisteren naar Friesland geweest om te zeilen, maar er stond geen zuchtje wind. Wel even lekker op het water gezeten en nu gaan we even wat klusjes doen (o.a. jurk wegbrengen om te laten reinigen) en dan kunnen we vanmiddag hopelijk weer van het zonnetje gaan genieten.

Meld, na 3 weken afwezigheid, en alle pagina’s doorgelezen! :shock: :shifty:

Memmie en Sarah, alsnog gefeliciteerd met jullie prachtige ventje en meiske! :inlove:

Mascha, dank voor je updates! :-

Sproetje, gefeliciteeeeerd met je huwelijk! Prachtige bruid was je! :inlove:

KC, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Tierrr, een ei! :dance: Hopen dat het snel raak is! Dat je cyclus weer een beetje op peil is, is het begin! :hug: :-

Miekje, “gelukkig” is het “alleen maar” Raynaud! :hug: Maar desalniettemin… vervelend meid! Bekken nog steeds slecht? (retorische vraag, want ik weet maar al te goed dat het alleen maar slechter gaat tot die kleine eruit is!). Dikke knuffel voor jou!!! :hug: :-

Heske, :-
(heb je al genoeg gestalkt dus ik zeg maar even niets meer :lol: !!! :mrgreen: )

Kim, :-

WELKOM BACK! Heb je een mooie/goede vakantie gehad?

Tierrr, weet jij heel toevallig iets over de osteopaat in jouw woonplaats?

Misschien ooit iets over gehoord??? Leuk/goed met baby’s???

We willen met Jesse dus naar een osteopaat en had een link gekregen van een kennis, maar die praktijk is t/m 30 aug. dicht…

Dus ben op zoek naar een andere die een beetje in de buurt zit.

google…google…

Welterusten! :-

JEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH KIMMMMMIIEE ISS WEEER TERRUUGG!!! :dance: :dance: :dance:

Heb je het leuk gehad?? foto’s foto’s foto’s!!!

Moge meiden!

KC morgen mag je weer he? Lekker spieken naar je kleintje! En Heske, intake bij gyn! spannend!

Heske krijg je weer een echo, ja toch?

Hey meiden

Kim welkom terug :dance:

Hier verder ff ego, ben heel moe de laatste tijd…maar ben nu aan het aftellen tot aan de dag van de ks.

De zenuwen beginnen toch wel een beetje te komen nu en wat zal ik mijn kleine ventje gaan missen als ik in het ziekenhuis lig :cry:

Ohh Lieke, wat spannend, het gaat nu toch echt opschieten voor jou!

En kan me voorstellen dat je je mannen gaat missen als je in het zh ligt, maar gelukkig lig je er niet alleen en heb je straks je handen en hoofd vol van/met baby! :inlove:

Miekje, ik ga de foto’s vandaag proberen te rangschikken en ergens te plaatsen, dan zal ik het linkje geven! :wink: Hoe gaat het met jou? :-*

Memmie, hoe gaat het met je kleine man? :inlove: Staan er ergens meer foto’s van Jesse, want ik vind het sf wel karig bedeeld hoor! :snooty: :snooty: :mrgreen:

Jee…wat is het stil hier zeg!

Kim hier gaat het wel hoor, zie wel een beetje op tegen het hete weer en heb last van die klote schimmelinfectie :silenced: :sick:

verder goed. (behalve bekken dan :roll: :lol: )

Ik wil graag je foto’s zien!

:inlove:

Lieke ik denk dat vandaag je grote dag is. (en anders morgen)

Dus ik wens je heel veel succes!! (en als ik er naast zit, ik wens je iig heeeeel veeeeeeeel succes) Hoop dat we snel jullie kleine wondertje mogen aanschouwen.

Oh Kim, Lieke heeft een www knop. Is de site van Jesse. Lieve foto’s :inlove:

KC veel succes en plezier vandaag!!

Heske, mocht jij nou ook? Of gaat dat niet door omdat je vorige week al was??

Masch hoop dat je nog aan het genieten bent.

Tierrr, succes met werken meis!

HOOPPPEEE alles goed met jou en BIB??

Alle andere meiden alles goed??

Goedemorgen!

Miekje, de link naar het online fotoalbum staat in ons sf, ga hem niet overal neerzetten omdat mijn familie (neef) met ons op vakantie was en zij gezin er dus ook talloze keren op staan! :shifty:

Leuk om Jesse’s site te zien (Lieke’s Jesse), maar ik bedoelde wel de kleine spruit van Memmie! :mrgreen:

Lieke, gaat het nog? :hug:

Mascha op vakantie?

Fijne dag! :-*

:wall: oh hahaha dom, sorry! Ja 2x Jesse :lol:

Zo hehe, ben ik ook weer eens :angel: Eindelijk weer een dagje wat minder misselijk! :thumbup:

Miekje, goed nieuws dat het ‘alleen’ Raynaud is, en geen andere onderliggende ziekte. Toch wel een beetje een opluchting dan, lijkt me.

Hoe is het nu met Wouter, knapt hij al wat op?

Enne, mijn afpsraak bij de gyn gaat vandaag idd niet door, omdat ik nu al 2 keer ben geweest. Heb vorige keer al een soort van halve intake gehad, en de rest komt dan bij de volgende afspraak, op 14 augustus.

Lieke, het wordt spannend voor jou he. Neem aan dat je al een datum hebt voor de ks. Kan nooit lang meer duren he, want met een geplande ks wachten ze nooit zo lang volgens mij :mrgreen:

Memmie, vandaag je eerste dag in je eentje met je 2 mannetjes. Gaat helemaal goedkomen, maar snap wel dat je het spannend vindt hoor. Veel plezier iig! (ga je geen succes wensen, want dat heb je helemaal niet nodig :snooty: :-* )

Sproet, heerlijk he, zeilen (als er wind staat tenminste :wink: ). Ik wil ook weer eens met mijn ouders mee, maar zie het niet zo zitten als ik misselijk ben.

Tierrr, ik moet er ook aan wennen hoor, dat ik ineens niets mag drinken als ik nog moet rijden. Nou ja, nu mag het sowieso niet meer, maar voordat ik zwanger was had ik dat dus ook.

KC, nog geslaagd voor zomerkleding?

Hoe is het verder met iedereen? Tijger, Jane, Mascha? En Miek, die heb ik al héél lang niet gezien volgens mij :eh: En Muisje zal inmiddels wel bevallen zijn he. Jammer dat we niks meer van haar horen…

Op de misselijkheid na gaat het hier allemaal goed hoor. Ben wel ook erg moe, maar ja, het hoort er allemaal bij, en het begint nu wel op te schieten. Nog een week of 3 en dan moeten de ergste misselijkheids- en vermoeidheidskwaaltjes voorbij zijn, of op z’n minst wat afnemen. Tot die tijd doe ik maar gewoon zo rustig mogelijk :angel:

xHeske

Helaas meiden ik ben er nog :mrgreen:

Alles goed met iedereen?

Net even met hub en Jesse boodschappen gedaan, nu weer moe.

Ik ga ff teruglezen en dan met mijn ventje lekker bankhangen en spelen :inlove:

Haha Lieke, ik ben stiknieuwsgierig zeg, erg he! Maar ik gok zo dat het binnen nu en 5 dagen zeker wel gaat gebeuren :mrgreen:

Spannend Lieke!

Ik ben helemaal niet nieuwsgierig :liar:

Ik gok op donderdag!

Ik wens je iig een hele voorspoedige sectio/ks toe!

Hier gaat het tot nu toe hartstikke goed! Tycho is er lief en luistert echt super! Lijkt wel of 'ie het wel goed vind zo, het ‘normale’ leventje weer.

Gek genoeg is hij veel dwarser, moeilijker als we beide (Merijn en ik) thuis zijn. Slokt dan echt papa’s energie op. Merijn moet stoeien, tillen, donderjagen etc. en anders is het schreeuwen, janken, jengelen, lekker dwars… Nu vermaakt 'ie zich prima zelf!

Was echt zo lief en mooi aan het spelen toe ik zat te voeden :inlove: Pop in de wagen, dekentje erover, pop er weer uit etc. Prachtig!

Als het zo blijft gaan…

(ik weet dat er echt ook nog wel mindere dagen komen hoor :wink: )

:-* 'k Ga er weer vandoor! Er krijgt er eentje honger hier!

( :dance: JOEHOE, mijn zusje komt morgen thuis!!! :dance: )

Heske, heb jij bij Lente* ook een geplande ks gehad?

Ik zie nu het dichterbij komt ineens zo op tegen die ruggeprik :shifty: terwijl ik die bij Jesse ook heb gehad en enorm meeviel.

Gister gegoogeld :oops: en vervelende verhalen tegengekomen :wall: :wall:

Middag meiden,

Ik ben weer thuis van een heerlijk weekje vakantie.

Ik moet nu eerst alles nog uitpakken, opruimen, wassen etc, maar kom vanavond terug lezen en reageren.

Lieke, ik heb bij Lente* een spoedks gehad omdat we op de echo haar hartje weg zagen zakken. Ruggenprik lukte niet (stress he, zie je maar eens te ontspannen als je kind haar hartje het begeeft, dat gaat dus niet :roll: ), dus onder algehele narcose. Dus niet te vergelijken eigenlijk…

Maar laat je niet gek maken door de verhalen over de ruggenprik meis. Dat is eigenlijk zo’n standaard iets tegenwoordig, die anesthesisten zetten er wel tig in een week. Het enige vervelende is dat je je rug krom moet maken en dat gaat niet goed met een dikke buik. Bij Sterre heb ik ook een ruggenprik gehad, en toen lag ik op m’n zij toen ze 'm zetten. Dat ging veeeeeeel makkelijker. Bij Lente* zat ik voorover gebogen. Was een hopeloze zaak, maar zoals ik al zei, dat kwam ook doordat ik volledig in paniek was.

Deze keer krijg ik wel een geplande ks, en ik wil persé een ruggenprik, en géén algehele narcose. Lukt de ruggenprik niet, dan proberen ze het een andere keer nog maar eens :snooty: Onder narcose bevallen wil ik nooitnooitnooit meer :snooty:

Tijger!!! Gezellig dat je weer terug van vakantie bent!!! :dance: :dance: :dance: Leuk gehad dus? Heb je foto’s? :angel:

xHeske

Jesse is ook met een (spoed) keizersnede gekomen en heb toen ook een ruggeprik gehad.

Ik weet dat ie toen niet echt zeer deed, maar op een of andere manier zie ik er nu echt tegenop.

Misschien omdat ik nu weet wat het is en met Jesse totaal niet.

Tijgertje, welkom terug meis :dance:

Memmie, wat fijn dat het zo goed gaat daaro, maar eigenlijk had ik niet anders verwacht!! :slight_smile: Jij gaat het helemaal redden met die 2 knullen van jullie!! Super zeg dat Tycho zo lief was vandaag! Die kleintjes voelen ook meer aan dan je denkt soms! :inlove:

En wat fijn dat je zus bijna weer thuis komt… kan ze eindelijk Jesse zien!! :dance:

Ik denk trouwens dat ik donderdagmiddag half 4 Jesse even kom bewonderen, als dat jullie uitkomt?

Tijger, welkom terug!! Leuk gehad? En foto’s gemaakt? :roll: :wink:

Heske, fijn dat je vandaag wat minder misselijk bent!! :thumbup:

Lieke, bijna… ben wel beniewd zeg… :roll:

Ik heb geen nieuws, gewoon lekker gewerkt vandaag! :slight_smile: