Nou meiden,
ik heb terug gelezen en ik hoop dat ik niemand vergeet.
Tierrr:
Balen dat je ongi toch heeft door gezet, maar misschien krijg je nu wel weer een normale cyclus. Ben je alweer ongi af ??
Natuurlijk ook een beetje balen dat je vakantie weer voorbij is, nu het net mooi weer gaat worden. Heb je wel genoten van je weekje verlof ??
Sproetje:
Ook weer terug van de huwelijksreis.
Heb je een mooie dag en een reis gehad ?? Ben benieuwd naar de foto’s.
Miekje:
Gelukkig is het geen enge onderliggende ziekte maar gewoon “raynaud”.
Goed alles goed was bij de vk en dat je een mooie , goede groeiecho hebt gehad. Zielig voor Wouter met zijn keelontsteking. Gaat het al iets beter met hem ?? :hug: Maar de kleine nu al ingedaald? Dan loop je waarschijnlijk niet tot de 40 weken ???
Memmie:
Zielig voor Jesse (cephaal hematoom), hopen dat het snel over gaat en weg trekt. :hug: Als ik het lees doet ie het qua gewicht wel goed… :thumbup:
Heske:
Gelukkig toch 1 hartje horen kloppen, maar daar ben je natuurlijk al super blij mee… Geniet van je zwangerschap !!! Wel balen dat je nog zoveel last heb van de misselijkheid.
Kim3e:
Ook terug van de vakantie. Goede vakantie gehad ???
Hier gaat alles weer zijn oude gangetje. Heb de foto’s net op de pc gezet, dus zal er zo een paar in sf zetten. Ik heb het echt heerlijk gehad, super mooi weer, veel zon, lekker warm. Zondag alleen regen. We hadden een super mooi en luxe appartement met vaatwasser, combi (oven-magnetron), sauna , zonnenbank, stoomdouche cabine. Super mooi en wijd uitzicht vanuit alle ramen van het appartement en een heerlijk balkonnetje dat iedere dag in de zon zat. Zonnenbank is ook maar weinig gebruikt. Terug komen met een wondertje zal denk ik niet gaan,want ik heb tussen 3 en 7 augustus ergens mijn eisprong pas. ( ik ben gestopt met de ovulatie testen en we zien nu wel hoe het loopt en wanneer het gaat lukken. We maken ons er niet meer zo druk over en denken er niet meer zo over na. Als er in oktober 2009 nog niks is, dan gaan we samen langs de huisarts voor verder onderzoek. Maar nu vrijen we gewoon om de dag en dan maar hopen dat het aanslaat en dat we geluk mogen hebben)
Oja als er weer nieuwe datums of veranderingen zijn voor de lijstjes, lees ik ze graag.
Ik heb al iets gelezen van Heske en 14 augustus (als ik me niet vergis)
We zijn weer veilig thuis
Bijlezen doe ik morgen wel, nu lekker slapen
Kim en Tijgertje welkom terug!!
En Lieke… ik heb drie keer een ruggenprik gehad. Inderdaad als het wat minder makkelijk gaat, kunnen ze het ook doen als je op je zij ligt.
Ik was blij dat er een alternatief was voor de algehele narcose en heb er ook helemaal geen pijn van gehad. Alleen ging bij mij 1x de plek ontsteken en toen moest ik dus op mijn rug (en dus op die plek) liggen. Maar dat was nou net een bijkomstigheid die ik had, andere twee keren echt nergens last van gehad. Probeer je niet te druk te maken hoor :-*
Hier twee dagen bezig geweest om een foto-album van de bruiloft in elkaar te zetten. Hebben we volgende week in ieder geval iets om te showen, want onze fotograaf ging eerst op vakantie. Dat duurt dus nog even. En ik ben zooo geduldig, ha ha.
Memmie, heerlijk dat je zus straks weer terug is!
Hier vandaag weer gewerkt. Ging prima, alleen moet ik wel gelijk een week van vijf dagen. Dat lijkt nu nog best veel…
In totaal nog 4,5 week tot aan mijn verlof. Moet wel te doen zijn
Ik duik lekker mijn bedje in.
Ben alleen thuis, mijn mannetje is bij zijn neefje klussen…
(net nu hij eigenlijk thuis aan de klus moet :oops: )
Slaap lekker allemaal
:hug: :-*
Ik heb wel bijgelezen, maar wil eigenlijk niet naar bed zonder even een snelle update van vandaag. Dus ga helaas even niet op de rest in :oops:
Vandaag zijn we dus weer in het ziekenhuis geweest voor allereerst de 20-weken echo. Wat een eigenwijsje is het al :inlove: Hij wilde niet bepaald meewerken, lag helemaal opgefrommeld en de echoscopist is bijna een uur bezig geweest voordat ze het maar opgegeven heeft. Tussendoor heb ik nog even heen en weer moeten huppelen, dat hielp wel wat, maar niet alles was goed te zien of op te meten. Dus volgende week mogen we weer terug voor nog een 20-weken echo. Maar wat ze gezien heeft tot nu toe is gelukkig allemaal goed en we hoefden ons nu geen zorgen te maken over die laatste paar dingetjes. Niet bepaald een straf hoor dat we nog een keer terug mogen. De echoscopist kon trouwens aan de placenta zien dat ik bloedverlies had gehad, dat vond ik wel apart, maar hoefde me geen zorgen te maken over het verdere verloop van de zwangerschap.
KC:
Gelukkig was alles goed met de kleine, maar jammer dat jullie niet alles konden zien en meten. Het hematoom is nu ook helemaal verdwenen ???
Zo ik ga eerst even naar de heide en dan lekker hardlopen met de hond, nu is het nog niet zo warm. Daarna even ontbijten en douchen. Daarna gaan we naar Bataviastad even shoppen.
:-*
Klinkt gezellie tijgertje!
Shop ze :dance:
Ik hoop in januarie ook flink te gaan shoppen voor mijzelf…
Heb het behoorlijk gehad met die positiekleding.
Leuk tijger, veel plezier!!
Lekker hoor, nog 2 weekjes thuis leuke dingen doen!!
KC, goed nieuws dus!! En volgende week weer een 20 weken echo… wat jammer nou… :mrgreen:
Ah KC, lekker dan, zo’n eigenwijsje! :inlove: Maar helemaal niet erg dat je volgende week nog een keer mag. En gelukkig tot nu toe alles gewoon helemaal in orde :thumbup: Maarre… weet je het geslacht nu al, of wilde de kleine dat ook nog niet prijsgeven?
Tijger, fijne dag vandaag! :-
Ik heb idd 14 augustus weer een echo en intake bij de gyn (en bloedprikken), en 27 augustus heb ik de nekplooimeting.
Jaaaa, mascha ook weer veilig thuis!!! :dance:
Sproet, gewoon alweer bijna verlof :shock: Wat gaat het snel joh!
Tierrr, gewoon ff een knuf voor jou :hug: :-
Lieke, wat doe jij nog hier? Ga eens bevallen jij
Kussie voor de rest: :-*
xHeske
@Ke wrote:
Tierrr, gewoon ff een knuf voor jou :hug: :-*
:-*
Je vergeet te vertellen hoe het met jou gaat vandaag!!
Ik heb vandaag een vrij dagje, heerlijk met dit weer, ik ga lekker in de tuin hangen met een boek en verder helemaal niks doen!! Zin in!! :mrgreen:
(Haha, na mijn weekje vrij heb ik 1 dag gewerkt en nu plof ik alweer op mijn luie gat... :roll: )
Geniet ze tierr!
Ik blijf meer binnen vandaag, is het nog een beetje koel.
Morgen nog warmer pffff
Lieke, ik heb met je te doen hoor, weet héél goed hoe het is om hoogzwanger te zijn met die hitte (maar augustusbeebjes zijn wel heeeeeeeel leuk, die kleine maakt straks alles goed hoor :-* ). Ik heb nu al last van de warmte en heb nog niet eens een dikke buik om mee te zeulen…
Tierrr, lekker toch, lekker luieren, moet kunnen hoor!
Met mij gaat het wel redelijk vandaag. Niet zo misselijk als de afgelopen dagen en ook wat minder moe. Maar moet dus ook niet teveel in de warmte gaan zitten. Net ff met Sterre buiten gespeeld (zwembadje opgezet) en werd na een uurtje alweer misselijk. Dus nu maar weer naar binnen gevlucht.
xHeske
Hoop dat je snel van de misselijkheid af bent Heske. Dat kan zo vreselijk naar zijn! Hoe is het met Sterre haar oogje?
KC :lol: :lol: Die kleine beeb. Wel leuk dat je weer opnieuw voor een echo mag! En te gek dat het er goed uitzag. Is het nou een jongen of een meid of konden ze dat ook niet zien?
Jeeeeeeeeee Mascha weer terug! Hebbie t leuk gehad!
Tijger ook weer terug, ik gaat zo eens even kijken naar je foto’s! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! En wie weet ook wel met bibje terug Hoe was bataviastad? is bij ons om de hoek hier :thumbup:
Tierrr heb je genoten van je dag meis? Neem je je fototoestel mee naar Memmie?
Heske, weet jij hoe het met Hope is?
Mem, volgens mij ben je heerlijk aan het genieten. Heb je een goede osteopaat gevonden?
Ja…hoe zou het met muisje zijn…
Lieke, wat spannend allemaal…nog heel even en dan kan je lekker je meisje knuffelen :inlove: kan niet wachten tot je haar hier komt showen!!!
Alle andere meiden, alles goed?
Weten jullie wat heeeeeeel leuk thuiskomen is??? :liar: :liar:
Lekkage in de keuken en niet kunnen vinden waar het vandaan komt :?
Gevonden: achter de plint waar de afvoer van de gootsteen en de vaatwasser de grond in gaan… Hoe kom je daar bij??
Jer heeft al iets geprobeerd met zo’n ontstoppingsveer maar geen resultaat
Jakkes, das balen mascha… ben je mooi klaar mee… hoop dat het snel opgelost is!! Succes!!
We weten wat het wordt, daar deed ie dan weer helemaal niet moeilijk over :mrgreen: Maar ik wil het nog niet vertellen hoor. We zijn er nog niet uit of we het gaan vertellen en aan wie dan wel en niet. Dus ik hou nog even mijn mond :silenced:
Heske, moet de laatste dagen steeds aan je denken…nu het augustus is…en bijna een jaar geleden. Word je niet een beetje nerveus nu Lente’s* geboortedatum dichterbij komt? :hug:
Miekje, las dat je de uitslag hebt gehad en Raynaud hebt. Niet zo mooi, al kan ik me voorstellen dat je wel enigszins opgelucht bent dat er geen andere achterliggende oorzaak is.
En dan nog wat vakantiegangers terug van weggeweest, hoop dat jullie het leuk gehad hebben hoor!
Niet zo mooi hoor Mascha zo’n lekkage.
Memmie, hoe zijn de eerste 2 dagen alleen met 2 kindjes verlopen? En heb je een osteopaat voor Jesse gevonden?
Nou lekker dan dat je ons zo in spanning laat KC
mogen we eigenlijk je echte naam al gebruiken?? ik vind KC zo knullig staan :silenced:
@Miekje wrote:
Lieke, wat spannend allemaal…nog heel even en dan kan je lekker je meisje knuffelen :inlove: kan niet wachten tot je haar hier komt showen!!!
Als wij al zo ongeduldig zijn........ hoe moet Lieke zich dan wel niet voelen :lol: