:lol: Sterre is aan het kleien…
‘Ik ga een draaimolen maken. Echt waar hoor. Met drie wielen. Voor jou mama!’ :lol: Wat is het toch een lekker ding he :inlove: Kreeg uiteindelijk een vormeloze platte kledder klei :lol: Práchtige draaimolen :lol: :inlove:
@Ke wrote:
:lol: Sterre is aan het kleien…
‘Ik ga een draaimolen maken. Echt waar hoor. Met drie wielen. Voor jou mama!’ :lol: Wat is het toch een lekker ding he :inlove: Kreeg uiteindelijk een vormeloze platte kledder klei :lol: Práchtige draaimolen :lol: :inlove:
:lol: :lol: :lol: :inlove:
Oh mennn ik was ook zo vreselijk ziek in het begin. Duurde tot een week of 11 geloof ik :shifty:
Heb je bij Sterre ook dat bloedverlies gehad?
Ja zolang er geen krampen zijn en het geen stolsels zijn met helder bloedverlies zegt iedereen dat je je geen zorgen hoeft te maken. Nou ik kreeg iedere keer een rolberoerte hoor…
Nog 6 daagjes en dan je echo.
Kleintje maakt het vast goed hoor Heske, maar dat bloedverlies is wel echt vreselijk vervelend… :hug: :-*
Overigens was mijn bloedverlies wel helder. Dus dat zegt nog niets
Memmie, gefeliciteerd met jullie zoon!!! :dance: :inlove: :dance:
En zo te lezen een superbevalling :dance:
@Memmie: smsje van Kim3e of ik je onwijs wil feliciteren en dat je een onwijs stoere naam hebt gekozen :dance:
Bij deze :mrgreen:
Ik ben heel dom geweest en heb de lijstjes verkeerd opgeslagen op de pc, dus moet nu weer helemaal beginnen, word dus waarschijnlijk morgen als ze helemaal up 2 date zijn :oops:
Verder alles goed met alle meiden ???
Ik wil Sproetje vast een hele mooie dag toewensen voor morgen.
Geniet ervan meid en zorg dat je een stralende dag krijgt om nooit te vergeten !!!
Sproet stapt morgen in het bootje :mrgreen:
Ik wens jullie een hele mooie dag, geniet ervan!! :dance:
Hey meiden!
Hier alles ok! We zijn echt super gelukkig en trots op onze 2 prachtige kereltjes :inlove: :inlove:
Jesse heeft behoorlijk vruchtwater (meconium houdend) binnen gekregen en was daardoor vannacht en vandaag ook nog wat beroerd.
Tycho is helemaal onder de indruk, prachtig! Hij wil steeds in het wiegje kijken en Jesse even aanraken. Jesse wordt ook overladen met kusjes, heerlijk :inlove: Echt genieten!!!
De bv loopt nog niet zo lekker… Is nog niet op gang en Jesse zijn tongetje zit vast dus het toehappen wil niet zo goed lukken. Morgen wordt het los geknipt Hopelijk gaat het drinken dan wat beter
Ben hem nu aan het bijvoeden, dat gaat goed!
En jah, de bevalling…
Snel en heftig!
Als je nagaat dat ik rond 14.00 uur een beetje pijnlijke harde buiken had (onderbuik en rug) en dat Jesse 18.40 uur is geboren, dan kun je nagaan dat het erg snel is gegaan allemaal!
Ik wachtte eerst af om merijn te bellen, want jah…had al eerder valse starten gehad. Maar na 14.15 uur wist ik het zeker: Het was begonnen!
Tycho was bij de gastouder (woensdag).
Merijn was rond 15.00 uur thuis en heeft Tycho gehaald. Ik had inmiddels mijn moeder gebeld en die was tegelijk met Merijn en Tycho binnen dus Tycho kon zo met Beppe mee.
Rond half 4 had ik zoiets van: het gaat nu wel snel. Nog ff wachten en dan bellen. 4 uur gebeld en rond half 5 was er een vk. Toucheren…1 cm… Jeetje! Nog maar 1 cm?! Ja, maar wel heeeel week en ze kon er zo 3 van maken. Ff strippen (AUWWWW!!!) en daarna ging het echt in sneltreinvaart! De weeen waren meteen een stuk heftiger en volgden elkaar snel op. Rond 17.15 uur kreeg ik lichte persdrang en mocht er zachtjes aan toe geven. Dit werd steeds heftiger en op een gegeven moment was er geen houden meer aan! Ik had de hele tijd de weeen staand, hangend met mijn armen op het verhoogde bed opgevangen dus de vk dacht dat de baarkruk wel de juiste manier was om de uitdrijving te doen. Ik op de baarkruk en Merijn op een stoel achte mij. Ik mocht niet mee persen met een perswee, maar ik moest ze zo goed mogelijk weg zuchten om uitscheuren te voorkomen. Heftig, maar het is gelukt! Door af en toe een beetje mee te geven werd Jesse voorzichtig geboren. (de schoudertjes was nog wel ff flink trekken en pijnlijk) Een flinke vent van 4610 gr en 54 cm. En dat zonder een scheur of knip! :dance: (wel kleine ‘haarscheurtjes’ en aambeien…Had ik zelf nog niet gemerkt, de kraamhulp zei het :oops: )
Kortom een snelle en mooie (maar ook wel pittige bevalling)! Maar heb zeker niets te klagen! Voel me ook erg goed! En ben super blij en gelukkig! Wat een rijkdom!
Thanks voor de felicitaties! :-*
Sproetje, Ik wens je morgen een hele mooie en zonnige huwelijksdag toe!
Memmie: fijn te lezen dat het goed met je gaat! :-*
Hopelijk lukt het Jesse vanaf morgen beter om te drinken :hug:
Foto’s zijn eerdaags heeeeeeel welkom he
Sproet, heeeeeel veel plezier morgen, geniet ervan meid!! :-*
En memmie, leuk om te lezen hoe het allemaal ging, goed gedaan zeg, en zo snel!! :thumbup:
En wat een scheetje, die Tycho met zijn kusjes! :inlove:
Geniet ervan he?! En wanneer je tijd hebt… fotooooo’s!! :mrgreen:
Ik duim dat het Jesse morgen beter lukt om te drinken!!
Verder laat ik het hier even bij, moet nog erg om mijn arm denken en ben ook best moe… trusten!!
Sproetje heel veel plezier morgen!! maak er een leuke (lees: geweldige) dag van!!! :-* :-*
SPROET!!! JULLIE DAG MORGEN! GENIET ER VAN!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Kom later reageren op de rest hoor,
Memmie heerlijk zeg zo een klein ventje erbij. Fijn te lezen dat jullie zo genieten :inlove: Snelle heftige bevalling, maar topwerk meid!!
Sproet fijne dag morgen :dance:
Ik ben net tante geworgen van een prachtig jongentje F.inn :inlove: Hij is zooooooooooo mooi en ikke is zoooooooo verliefd :inlove:
@lieke1 wrote:
Ik ben net tante geworgen van een prachtig jongentje F.inn :inlove: Hij is zooooooooooo mooi en ikke is zoooooooo verliefd :inlove:
Gefeliciteerd, leuk leuk leuk!!

Sproet, ben je al wakker?? Nogmaals een fijne dag he? En ik hoor graag je verhaal straks!! :mrgreen:
Lieve Sproet, ik wens jullie een heeeeeeeele mooie dag vandaag!!! Ik ga duimen dat de weergoden voor jullie een uitzondering maken en het zonnetje toch nog even laten schijnen, maar hoe dan ook zullen jullie zelf om het hardst stralen! Veel geluk lieverd! :-
Lieke, gefeliciteerd met je neefje!!! :dance:
Memmie, wat fijn om wat van je te horen! Wat een turbobevalling joh! :thumbup: Jammer dat de bv nog niet op gang komt en dat z’n tongetje losgeknipt moet worden (sterkte meis :hug: ), maar dat komt vast helemaal goed. Lekker genieten!!! :-
Ik zou vandaag gaan werken, maar Tjip heeft mijn spullen meegenomen zodat ik thuis wat kan doen. Ben zo verschrikkelijk misselijk dat ik het echt niet zie zitten om naar de zaak te gaan. Bovendien ben ik gisteren gigantisch door m’n rug gegaan, dus voel me lekker waardeloos. :roll:
Maar verder heb ik al sinds gisterenmiddag geen bloedverlies meer, dus dat geeft wel even wat rust, voor zolang het duurt Ik heb op zich nog steeds wel het gevoel dat het goed zit, maar het blijft heel erg spannend… nog 5 dagen…
xHeske
Memmie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!:inlove: :inlove:
Sproet, hopelijk is het weer bij jullie beter dan hier!
Ik wens jullie een prachtige dag!! :inlove: :inlove:
Uiteindelijk is het hier droog gebleven vanmiddag, ik hoop bij Sproet ook
Ja, dat hoop ik ook!! Ben erg benieuwd hoe ze het heeft (gehad)!!
Hoi lieve meisjes
Sproet ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben gehad!!
Ben zo nieussgierig naar je verhalen!!
Tijger, hoe gaat het? Spannend bijna de 20e!
Masch, zijn de :twisted: er al?
Tierrr hoe is het met je? Is de RSI helemaal over?
Memmie, ben je aan het genieten?? Wanneer kom je Jesse showen? :inlove:
Heske, hoe is het met je rug?
Doe rustig aan meis, en idd regelmatig wat eten en drinken. Ik ging anders ook echt over mijn nek :sick: Nog een paar daagjes en dan mag je kijken naar een mooi knipperend hartje!! :inlove:
Hai skatties
Hihi Sandraron, ik moest er juist om lachen hoor
Oeh ga zo even spieken hoor bij het SF. Komen er ook foto’s van Britt haar kamer? Me love rose :inlove:
Smurf, jo meid, dat komt nog wel. We hebben nog weken zat! :-*
Lady, ja jammer dat soort mensen, doet iedereen zo haar best een gezond kindje op de wereld te zetten (wat echt een wonder is) en dan zit er iemand zo te kloten. Grrrrr
Ik ga de website is ff bekijken!
Men gisteren is de wasmachine overstroomt. Ja door mij. Ik had de bankbekleding gekleurd (ff opfrisser) en dan moet je een bolletje bleek laten draaien, anders zouden restjes van die verf natuurlijk aan je andere was kunnen gaan zitten.
Dus ik denk HEEL SLIM, ik gooi er ook wat vanish bij. Lekker schoon :thumbup:
Nou chemische reactie natuurlijk, door t zeepbakkie kwam het naar boven. Nu is wel de hele vloer schoon :thumbup: (en de wasmachine blinkt)
Alle andere meiden, alles ok?
Jane, hoe is het met jou??
Vandaag 1 muur schilderen in de slaapkamer. Die heeft niet mooi gedekt en ik kan daar dus niet mee leven nu.
Dus nieuw potje verf gehaald en aan de slag. Kan alles weer van de muur af :doh: Jorik ondergaat het heeeeeeeeel lief :mrgreen: