Chris, ik voel me prima… Heb nu in ieder geval 1 spijkerbroek die ik kan opbergen, die pas ik niet meer :oops: Had hem vandaag aan en onderweg richting een feestje heb ik de knoop en rits maar opengezet. Wel jammer, want die broek zit normaal altijd lekker.
Lotte, ik krijg bij de vk niet gelijk een echo. Dat hebben ze niet… Misschien dat ze kan regelen dat ik eerder voor een echo kan.
Gisteren bijna verklapt aan mijn zus. De vorige keer had ze zo’n last van haar borsten. Zelfs voor naar het ziekenhuis gegaan voor een mamaografie. Toen bleek ik dus zwanger te zijn. Nu heeft ze weer pijnlijke borsten dus vroeg ze of ik de laatste tijd nog getest had… Uhm… Nee… Uhm…
Ik zie het wel of ze het nou wel of niet doorhad :mrgreen:
Jeetje Patricia; je hebt het je zus gewoon nog niet verteld?? Wow, wat knap! Zeker ook nadat ze je het gevraagd. Dacht dat je haar meteen wel gebeld had joh!
Maar helaas zijn ze nog niet begonnen met de bouw van ons huis, de verkoop van de overige huizen gaat helaas niet zo vlotjes op het moment. Als het goed is gaan ze volgende maand starten met de grond. De badkamer, wc en keuken is uitgezocht. We gaan verder voor een uitbouw van 1.20m en een dakraam.
Het duurt allemaal nog veel te lang!
Ik ga de zomer voorbij lekker kijken en hopelijk vanavond weer dromen dat ik met de volendammers op vakantie ben! hihi
Hier weet nog niemand het. Alleen van KOK en mijn beste vriendin. Rest nog niemand.
We willen het zo lang mogelijk stil houden. Ook met het oog van vorige keer. Mijn zus bijv. was zich helemaal kapot geschrokken dat ik in het ziekenhuis lag. Dus dat willen we niemand meer aandoen eigenlijk…
Vandaag waren we op een feestje en toen zei de vrouw des huizes dat ze het jammer vond van mei… En ze hoopte dat er snel weer een kindje in het verschiet lag