Oktoberstoppers 2007 #15

@Matsjo wrote:

@chris1981v wrote:
Hey meiden,

Jee Aukje alweer een 1/2 jaar bijna! Dat gaat echt snel…

Wat een gave link :inlove: Misschien kom ik ook een keer bij je, het is voor mij een uur rijden maar zeker de moeite waard zo te zien!

Patty, ja de 1e weken gaan langzaam hé maar 22 September komt al dichterbij :wink: Hoe voel je je verder?

Wij hebben ook een keuken uitgezocht toen we hier 2 jaar geleden kwamen wonen en ook ik ben er nog superblij mee! Leuk Linda, nu de rest nog!

Nee niet bijna, ze IS een half jaar! :inlove: :wink:

Enne… je bent welkom hoor!! Gezellig! :thumbup:

Ohja ik zie nu dat je post van gisteravond was :wall:

Goedenavond dames,

Chris, ik voel me prima… Heb nu in ieder geval 1 spijkerbroek die ik kan opbergen, die pas ik niet meer :oops: Had hem vandaag aan en onderweg richting een feestje heb ik de knoop en rits maar opengezet. Wel jammer, want die broek zit normaal altijd lekker.

Lotte, ik krijg bij de vk niet gelijk een echo. Dat hebben ze niet… Misschien dat ze kan regelen dat ik eerder voor een echo kan.

Gisteren bijna verklapt aan mijn zus. De vorige keer had ze zo’n last van haar borsten. Zelfs voor naar het ziekenhuis gegaan voor een mamaografie. Toen bleek ik dus zwanger te zijn. Nu heeft ze weer pijnlijke borsten dus vroeg ze of ik de laatste tijd nog getest had… Uhm… Nee… Uhm…

Ik zie het wel of ze het nou wel of niet doorhad :mrgreen:

Pat, Wat grappig van je zus! Waren jullie nou een twin? Bijzonder hoor.

Mooi dat je buikje begint te groeien! Kun je weer shoppen :inlove:

Patricia, wat grappig zeg dat je zus voelt dat je zwanger bent.

Dat je je mond hebt kunnen houden.

Dat zou mij denk ik niet gelukt zijn.

Jeetje Patricia; je hebt het je zus gewoon nog niet verteld?? Wow, wat knap! Zeker ook nadat ze je het gevraagd. Dacht dat je haar meteen wel gebeld had joh!

Maar helaas zijn ze nog niet begonnen met de bouw van ons huis, de verkoop van de overige huizen gaat helaas niet zo vlotjes op het moment. Als het goed is gaan ze volgende maand starten met de grond. De badkamer, wc en keuken is uitgezocht. We gaan verder voor een uitbouw van 1.20m en een dakraam.

Het duurt allemaal nog veel te lang!

Ik ga de zomer voorbij lekker kijken en hopelijk vanavond weer dromen dat ik met de volendammers op vakantie ben! hihi

Ja is idd mijn twin sis :mrgreen:

Hier weet nog niemand het. Alleen van KOK en mijn beste vriendin. Rest nog niemand.

We willen het zo lang mogelijk stil houden. Ook met het oog van vorige keer. Mijn zus bijv. was zich helemaal kapot geschrokken dat ik in het ziekenhuis lag. Dus dat willen we niemand meer aandoen eigenlijk…

Vandaag waren we op een feestje en toen zei de vrouw des huizes dat ze het jammer vond van mei… En ze hoopte dat er snel weer een kindje in het verschiet lag :wink:

:lol: Mensen moesten eens weten.

Ja daarom :lol: Dat gaat wel zo in mijn achterhoofd dan :lol:

Het is ook wel leuk om een geheimpje te hebben.

Ik heb het de 2e keer langer voor me gehouden dan de 1e keer.

Toen wist mijn zus het al toen ik net 4 weken zwanger was.

Gewoon omdat ik het niet voor me kon houden.

Nu was ik al een keer bij de vk geweest voordat ik het haar verteld heb.

De echo hadden we toen nog niet gehad.

waarschijnlijk gebeurt het hier ook als we bij de vk zijn geweest. Misschien ook wel eerder. Ligt aan mijn buik :wink:

Dat is al wel een beetje buik hoor :dance:

Is een mix buik :mrgreen: een beetje van mezelf, beetje van Damian, ook een beetje nog van de vorige zwangerschap en van nu :mrgreen:

Kortom, een beetje van alles :mrgreen:

Ja idd… en dan 's avonds mijn darmen niet vergeten :lol:

Nou ik duik mijn bedje in. Morgen gaat mijn wekker om 6uur :zzz:

Slaap lekker :-*

Mooi hoor!! Ik zie een buikje!! :dance: :inlove:

Aukjespam! :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=93334

Patricia; je buikje begint idd al te groeien! Hoelang zul je het nog verborgen kunnen houden?

NOg twee berichten en ik zit een keer op de 2000 berichten, dat wil ik nu toch wel eens meemaken…

… daarom even zo! hahaha

Hanneke, wat heb je toch prachtige kinderen!

En Lotte, ik zal zo eens op zoek naar het tutpopje!

Joehoe, ben eindelijk puber!!! :lol: