Oktoberstoppers 2007 #15





Ons showforum

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, je hebt jezelf als zwanger in het lijstje gezet. :dance:



Wat een mooie maand om uitgerekend te zijn.

En nu ga ik echt slapen :wink:

Begin het een heel klein beetje te geloven, maar vind het nog wel spannend hoor :wink:



4 mei was dit jaar niet zo’n mooie dag hier… Is precies de dag dat ik mijn mk had. Dus ergens ook wel symbolisch dat ik dan uitgerekend op die datum uitgerekend ben.

Dat is wel heel bijzonder.

Het gaat nu vast helemaal goed :pray:

Ik wens je alvast trusten Lotte :wink:

He, Mats niet meer bovenaan! :naughty: :wink:

Mooi gedaan hoor! :inlove: :thumbup:



Lotte, alvast welterusten! :-*

Nee Mats niet meer bovenaan. Staan nu op volgorde van verjaardagen :mrgreen: Makkelijker om te zien wanneer er eentje jarig is :wink:

@Lotte wrote:

@Matsjo wrote:
Ja die is wel geinig. Ik kan een collage maken met alleen maar van die rotkoppen :mrgreen:




DOEN!!! :mrgreen:




:roll:



In 1 woord:



GEWELDIG!!!

@Pattycoat wrote:

Heb even gespamt in het topic van Damian




Het duurde ff voor ie ALLE foto’s geladen had maar dan heb je ook wat :inlove: :inlove:



Erg leuke foto’s. Kleine Damiannetjes worden groot! :inlove:



Die op die glijbaan is hylarisch :lol:

Dat zagen we pas toen we de foto’s terugkeken :lol:



Het zijn er een heleboel en nog niet eens alle…

:lol: Die Mats.

Lotte, ik heb een digitale test gedaan hoor… Die digitale hebben veel meer hcg nodig dan die andere :think:



:inlove:

:dance: :dance: JAAAAAAAAAAAAAAAA, zie je nu wel.

Gefeliciteerd.

Ik begrijp dat je nog voorzichtig bent, maar het staat er echt.

Probeer je niet teveel zorgen te maken hè?

Je hebt een keer dikke pech gehad, dat hoeft echt niet nog een keer te gebeuren.

Geniet vooral!!!

Voor je het weet zijn die 9 maanden weer voorbij.

Ben er nog steeds een beetje beduusd van :mrgreen:



Van de week waarschijnlijk nog die andere digitale doen met indicator. Ben benieuwd wat die aangeeft.

Meld!



Patricia, :dance: JAAAAAAA!!! Wat een mooie test :inlove:



Hanneke, wat gaaf een eigen studio!! Je maakt prachtige foto’s :inlove:

K was chagrijnig vanmiddag, ben mijn kerel vandaag gewoon een beetje beu… haha Maar na die mooie test van Patricia zit er weer een lach rond mijn mond! Gefeliciteerd!!!

@Lindaaa wrote:

K was chagrijnig vanmiddag, ben mijn kerel vandaag gewoon een beetje beu… haha Maar na die mooie test van Patricia zit er weer een lach rond mijn mond! Gefeliciteerd!!!


Ben blij dat ik je slechte humeur iets opgeflaterd heb :wink: :-*

Als ik je uitgerekende datum zie denk ik: ik had er ook best nog wel even voor kunnen gaan zo voor de verhuizing… Maar ach, we doen er ook wel verstandig aan om even te wachten nog! Nu eerst afvallen! En daarna gewoon heel mooi zwanger! :smiley:

Mijn humeur is gelukkig alweer wat beter hoor! Was het een beetje zat dat vriendlief altijd alles kan en dat dat dan ook allemaal heel normaal is. Haalt Tygo uit bed en gaat dan zonder overleg zichzelf scheren en laat Tygo dus weer aan mij over. Dat soort onzin. Ach ja… mannen… haha