Oktoberstoppers 2007 #15

@Lindaaa wrote:

Als ik je uitgerekende datum zie denk ik: ik had er ook best nog wel even voor kunnen gaan zo voor de verhuizing… Maar ach, we doen er ook wel verstandig aan om even te wachten nog! Nu eerst afvallen! En daarna gewoon heel mooi zwanger! :smiley:

Mijn humeur is gelukkig alweer wat beter hoor! Was het een beetje zat dat vriendlief altijd alles kan en dat dat dan ook allemaal heel normaal is. Haalt Tygo uit bed en gaat dan zonder overleg zichzelf scheren en laat Tygo dus weer aan mij over. Dat soort onzin. Ach ja… mannen… haha

Komt me zo bekend voor. Damian wordt uit bed gehaald door vriendlief. Vriendlief geeft Damian aan mij en gaat zelf achter de pc zitten of voetbal kijken :think:

Het zal dus wel mannen-eigen zijn… Missen gewoon dat stukje verantwoordelijkheidsgevoel of het is gewoon onze eigen schuld. Ze verwachten gewoon dat we het toch wel doen! Ach ja…

Maar heb gisteravond geprobeerd foto’s op computer te zetten, 1 camera is gelukt,maar de spiegelreflex nog niet. Tygo wou niet slapen en was oerrrrrrrrvervelend!!! K kon hem wel achter het behang plakken, eerlijk waar! Vriendlief was bij het voetbal en toen hij thuiskwam had ik Tygo nog maar net in slaap! Misschien vanavond een nieuwe poging of anders eind van de week! (bijkomend voordeel was trouwens wel dat Tygo tot bijna 8 uur sliep, ook wel eens lekker…)

Ik heb vanmorgen sowieso uitgeslapen. Zondag is papa-dag :wink: Dan mag papa eruit en mag mama blijven slapen :mrgreen:

Gisteren kon ik ook lekker blijven slapen. Vrijdag is Damian bij mijn sm geweest en heeft daar gelijk een nachtje geslapen. Was wat prettiger voor mij, aangezien ik toen echt beroerd was. En ook wel even rustig voor vriendlief, want die had gewoon de hele week gewerkt.

Wat een herkenbare verhalen over de papa’s.

Mijn vriend wil altijd uitslapen.

Op ochtenden dat hij niet thuis is het natuurlijk normaal dat ik 2 kindjes uit bed haal, maar als hij wel in huis is wil hij uitslapen en kan ik ook alleen 2 kindjes uit bed halen.

En daar ben ik het dus niet altijd mee eens.

Ik denk dat we die discussie blijven houden, want hoe vaak ik er ook iets van zeg er is nog niks veranderd.

Lotte, de dagen dat ik niet werk haal ik Damian uit bed. Ook als brusje er straks is. Maar ik heb wel een afspraak gemaakt dat ik ook minstens 1 ochtend wil uitslapen. De dagen dat ik werk moet ik er ook om 6 uur uit.

Dus hebben wij afgesproken dat ik op zaterdag uitga (ga meestal ook naar het centrum enzo) en hij gaat er op zondag uit.

Vind ik wel zo netjes… Weekend heeft 2 dagen (ligt eraan wat voor werk je doet natuurlijk) dus kan je het mooi verdelen.

De zondagen ben ik bijna altijd de l*l.

Mijn vriend voetbalt dan en ik werk ongeveer om het weekend.

Dus de zondagen uitslapen zit er hier niet meer in.

Het lijkt me zo lekker om eens tot een uurtje of 11 (of langer) te slapen.

Maar ook als de kindjes er niet zijn ben ik vroeg wakker :?

Dat ken ik… Ik kan ook niet echt uitslapen hoor… Maar dat komt bij mij ook, omdat ik Damian altijd hoor als hij wakker is.

Ook dat is heel herkenbaar :mrgreen:

Ik probeer dan maar altijd te doen alsof ik slaap hihi

Wil hij dan niet bij je komen?

jawel. Damian kijkt altijd om het hoekje. Doet hij ook als papa uitslaapt. Maar dat weet ik, dus dan lig ik allang met mijn hoofd onder de dekens hihi

:naughty: Mama toch :mrgreen:

Af en toe moet het. Anders ben ik echt elke dag vroeg op. Dat trekt deze mama ook niet hoor :naughty: :mrgreen:

Dat probeer ik mijn vriend ook steeds duidelijk te maken, maar hij begrijpt het volgens mij niet helemaal. :?

Wel vervelend…

Hoe laat ga je zelf naar bed?

Ik zou wel rond of voor tienen in bed willen liggen, maar nu Senne rond een uurtje of 11 nog een voeding krijgt is dat lastig.

Die voeding moet ik bijna altijd zelf doen omdat mijn vriend ook wisselende diensten heeft en dus 's avonds veel weg is.

Ik zou voor de voeding wat kunnen slapen, maar dan ben ik met geen stok wakker te krijgen :mrgreen:

Dus daarom blijf ik op.

Over een tijdje hoop ik dat we de laatste voeding rond een uurtje of half 10, 10 uur kunnen gaan geven.

Dan kan ik zelf ook wat eerder gaan slapen.

Ik ben zelf altijd van het laat slapen. Mijn vriend ook. Maar als ik echt moe ben, dan lig ik er vrij vroeg in. Dan vraagt mijn vriend weleens hoe het komt dat ik moe ben. Dan zeg ik altijd of mijn wekker ging om 6 uur of Damian kwam heel vroeg.

Ik wilde vanavond ook vroeg naar bed, maar je ziet het, ik ben hier nog steeds :wall:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een mooie test!! Gefeliciteerd!! :inlove: :dance:

Oei, wat heb ik toch een makkelijke man! :oops: :wink:

Door de weeks doen we de ochtende meestal samen of ik doe het. Ralph kan makkelijker zijn eigen werktijden bepalen dus hoeft niet heel vroeg de deur uit. Meestal vertrekt hij rond half 9.

In het weekend gaat het vaak zo:

Hij gaat meestal eerst uit bed en kleedt Mats aan. Meestal wordt Aukje dan ook wakker en dan haalt hub haar ook uit bed en geeft haar aan mij zodat ik lekker liggend kan voeden. Ondertussen gaat hij met Mats naar beneden om een boterhammetje te eten. Als ik klaar ben met voeden dan breng ik Aukje naar beneden en ga dan heeeeeeeerlijk douchen :mrgreen: Als ik helemaal klaar ben dan kom ik naar beneden en staat mijn ontbijtje klaar :inlove:

Maar nog mooier: Als Aukje uitslaapt dan mag ik ook uitslapen! :dance:

Ik wil het best weleens afwisselen hoor maar hij hoeft niet zo nodig uit te slapen. Bovendien vindt hij dat ik doordeweeks al genoeg voor de kindjes en het huishouden opdraai :inlove:

Maar goed… over een week moet ik weer gaan werken en dan zal het allemaal anders zijn aangezien ik elke ochtend om 07.15 de deur uit moet :zzz:

Wat lekker zeg.

Heb je zin om weer te gaan werken?

Dinsdag is mijn laatste verlofdag :cry:

Ik heb nog wel 4 weken vakantie, maar het gaat me allemaal veel te snel,

Ik moet er echt nog niet aan denken om weer te gaan werken.

Maar dat komt denk ik ook omdat ik het totaal niet naar mijn zin heb op mijn werk.