Welkom terug Lotte…
Dank je
Ha Lotte!
Fijn dat je een leuke week hebt gehad.
Alles goed verder dames?
Wat vinden jullie van mijn www? :shifty:
Ik ga meteen kijken.
Had het nog niet gedaan.
Hanneke, ziet er :thumbup: uit.
Heel professioneel.
Hoe gaat het nu met de belichting?
Ben je al tevreden?
@Lotte wrote:
Hanneke, ziet er :thumbup: uit.
Heel professioneel.
Hoe gaat het nu met de belichting?
Ben je al tevreden?
Beter! :thumbup:
Ik heb een zwarte achtergrond besteld. Dan kan ik daar ook mee oefenen! :dance:
Gaaf zo je website :thumbup: …
Welkom terug Lotte! Fijn dat jullie genoten hebben samen, maar hier was het wel erg rustig hoor! haha
Hanneke ik zal je www eens gaan bekijken!!!
Geweldig Hanneke! Heb de link doorgestuurd naar een vriendin van mij die regelmatig in Nijmegen is aangezien haar ouders daar wonen. Ze bevalt binnenkort van haar tweede kindje, dus misschien is een fotoshoot wel wat voor hun.
Ik heb vandaag zoiets leuks gedaan! We hebben onze keuken uitgezocht!! Echt waar, dat zou ik elke dag wel kunnen doen!!! Wat een geweldige bezigheid! Aan het einde dacht ik: we zitten ver boven ons budget, maar we zaten er gewoon nog onder!!! Ben zo blij als een kind, stond dat huis er nu alvast maar! (inclusief keuken dan he… haha)
Wat leuk zeg.
Is de bouw eigenlijk al begonnen?
Wij willen ons huis verbouwen.
De woonkamer is niet zo groot en met 2 kindjes kunnen we wel wat extra ruimte gebruiken.
Ook de keuken pakken we dan meteen aan.
Het lijkt mij ook super om een nieuwe keuken uit te zoeken.
Ik weet al precies wat ik wil
Leuk is dat he? Jullie gaan in nieuwbouw toch?? Ik vond het heerlijk om te snuffelen… Je kan gewoon alles gelijk in de kleuren doen die jij wilt. Zo ook de wc en de douche… en dan ook nog de tegels en alles…
Op de papieren hadden we geen trapkast, maar dat konden we wel als uitbouw krijgen. Net als een 2e wc. Boven zou dat een washok zijn. .NU hebben we de wasmachine aansluiting in de badkamer en een 2e wc. Kan niet meer zonder :mrgreen:
Ik ben ook nog altijd erg blij met mijn keuken!! :thumbup:
Even wat anders:
Een half jaar geleden zat ik nu op de rand van mijn bed een weeënstorm op te vangen en had ik over 1,5 uur een meisje op mijn buik liggen :inlove:
Gaat snel he Hanneke… De tijd nu gaat voor mij helaas iets te langzaam… Van mij mogen die 12 weken voorbij zijn. Maar voor de rest gaat de tijd zooo snel… Over 2 maandjes hebben wij hier ook alweer een jarige.
Jeetje, Aukje alweer een half jaar.
Ben je ondertussen al begonnen met bijvoeding?
Patricia, de eerste weken lijken echt heel langzaam te gaan inderdaad.
Maar als je ze eenmaal achter je hebt gelaten vliegt de tijd voorbij.
Ach ik ben al over de helft :mrgreen: Nog 11 dagen incl. vandaag voor mijn afspraak bij de vk .
Hey meiden,
Jee Aukje alweer een 1/2 jaar bijna! Dat gaat echt snel…
Wat een gave link :inlove: Misschien kom ik ook een keer bij je, het is voor mij een uur rijden maar zeker de moeite waard zo te zien!
Patty, ja de 1e weken gaan langzaam hé maar 22 September komt al dichterbij Hoe voel je je verder?
Wij hebben ook een keuken uitgezocht toen we hier 2 jaar geleden kwamen wonen en ook ik ben er nog superblij mee! Leuk Linda, nu de rest nog!
Patricia, krijg je bij de vk meteen een echo?
Hanneke, zo te lezen ben je al een aardige klantenkring aan het opbouwen
@chris1981v wrote:
Hey meiden,
Jee Aukje alweer een 1/2 jaar bijna! Dat gaat echt snel…
Wat een gave link :inlove: Misschien kom ik ook een keer bij je, het is voor mij een uur rijden maar zeker de moeite waard zo te zien!
Patty, ja de 1e weken gaan langzaam hé maar 22 September komt al dichterbijHoe voel je je verder?
Wij hebben ook een keuken uitgezocht toen we hier 2 jaar geleden kwamen wonen en ook ik ben er nog superblij mee! Leuk Linda, nu de rest nog!
Nee niet bijna, ze IS een half jaar! :inlove:

Enne… je bent welkom hoor!! Gezellig! :thumbup: