Lotte, you go girl! Je kan het gewoon!
En Patricia, die testen zijn overduidelijk!!!
Die kan je niet meer missen he? :mrgreen:
Wauw Patty wat een super testen!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Lotte: solliciteren!! Ik sluit me helemaal aan bij het verhaal van Hanneke (wat zeg je dat toch weer mooi Hanneke).
En daarbij wil een vaste baan tegenwoordig ook niets meer zeggen… Bij mijn vorige werkgever heb ik 10 jaar gewerkt. Mijn hele ziel en zaligheid heb ik erin gestopt. En toen werd ik op een hele vieze manier ontslagen… :x Ik hoef niet eens een vast contract meer. Zo kan ik ook flexibel blijven en is het voor mij makkelijker om een stap naar een andere baan te nemen!
Ik heb 10 jaar bij een werving & selectiebureau gewerkt (= soort van uitzendbureau maar dan voor Hoger opgeleiden voor een vaste baan).
Als je wil kan ik je cv en brief nakijken.
Lotte: heb je je brief al af? Je moet het echt doen hoor! Zeker als ik hoor dat je zus zegt dat ze je met open armen ontvangen. En er is niks vervelender dan dat je het niet naar je zin hebt op je werk.
Patty: die testen :inlove:
Daar kun je echt niet meer omheen. En al lekker misselijk?
Hier alles goed. Fabian is erg verkouden, maar die had vandaag een vrije dag van school dus dat kwam goed uit. Met Nathan gaat het super. Hij is echt heel groot aan het worden vind ik. Volgende week weer controle bij het cb. Hij vind de hapjes die hij krijgt heerlijk, echt leuk te zien. Net zo’n vogeltje met zo’n open bekkie :inlove:
Hoi dames,
hier heel af en toe misselijk. Meer een weeiig gevoel. Heb al crackertjes op mijn werk voor het geval dat en een pakje in mijn tas.
Waar ik wel last van heb zijn mijn darmen. Ben weer een paar dagen niet geweest tot gisteren. Dat lucht dan best op. Maar ja zoals vandaag ben ik ook nog niet geweest. Nu kreeg ik als tip Stimulance of Lijnzaadolie-tablettem (?). Die laastet schijnt erg goed te helpen, maar op de verpakking staat dus dat je moet overleggen met een arts, voordat je die gebruikt bij een zwangerschap.
22 september pas de 1e afspraak. Dat lijkt zo lang, maar ja is al over 3 weken :mrgreen: .
Ik ben wel positief. Heb zelfs een lieve katte-knuffel gekocht voor beeb van Lief! :inlove:
Hoi dames, het begint weer rustig te worden hier :mrgreen:
Hanneke, ik stuur je even een pbtje
Met dank aan Hanneke:
<
Wat mooi.
En die 3+ :dance:
Hoe voel je je?
Nog lekker misselijk?
Nee helemaal niks :think: Ja mijn (.)(.) doen echt mega pijn, de hele dag door. Volgens mij zijn ze zelfs gegroeid (of mijn bh is te klein )
Daar word ik wel weer onzeker van, maar ja…
Je hoeft niet misselijk te zijn hè.
Ben ik ook nooit geweest.
Weet ik, maar ik heb gewoon nergens last van op mijn borsten na. Dat maakt het gewoon onzeker… Maar ja die strepen zijn heel donker nu, dus ik geniet er ook wel van hoor.
Bij Damian ook geen klachten gehad, ja vanaf een week of 20 heel veel pijn in mijn ribben. Meer niet. Maar ja nu na die mk ben ik echt onzeker…
Dat is toch ook logisch.
Toen ik bij Yinthe niet misselijk was heb ik mijn zus gevraagt hoe het bij haar zwangerschappen was.
Zij was ook bijna niet misselijk geweest.
Dan weet je dat het dus wel kan dat je niet misselijk bent.
Maar toen ik tijdens de zwangerschap van Senne weer niet echt misselijk was werd ik toch weer onzeker, ondanks dat het de 1e keer precies hetzelfde was gegaan.
Goed dat je van je zwangerschap geniet.
Voor je het weet zijn die 9 maanden weer voorbij.
Wauw, wat een mooie avater Patricia!
Is rustig geweest hier.
Ben zelf ook erg druk geweest vorige week.
3 dagen werken en het weekend in de tuin gewerkt om een tuinhuisje in elkaar te zetten. Vandaag weer gewerkt, nu 2 daagjes vrij.
Verder alles goed hier, met Nathan ook. Hij is lekker vrolijk, woensdag mogen we weer naar het cb. Ben benieuwd.
Het is zeker rustig hier! Ben zelf niet echt fit geweest en ben nu druk met sporten, dus heb minder tijd. En ook Tygo heeft een rotweek gehad, die had ik afgelopen weekend pas weer een beetje in ritme. Die wilde en 's middags niet slapen en 's avonds sliep hij pas om 22.00u ofzo. Dus erg gezellig! Deze week is hij slaap aan het inhalen, afgelopen nacht heeft hij bijna de klok rond geslapen en echt waar… dat doet hij nooit!
K ga even verder met SOS sonja kijken. Daar is nu Linda uit Friesland op, dat zou ik kunnen zijn. Maar ik ben het niet hoor! haha
Het is zeker rustig hier… Ben zelf zo moe de laatste tijd. Dacht nu even mail checken en dan mijn bedje in. Morgen gaat mijn wekker weer om 6 uur…
Begin nu wel misselijk te worden :sick: Maar ja hoort erbij.
Hee hier ben ik ook weer.
Werkweek weer voorbij.
Nathan is weer goedgekeurd door het cb.
Echt een grote bink aan het worden. Hij zit ook lekker in zijn vel, is erg vrolijk en eet, drinkt en slaapt goed. Wat wil een moeder nog meer.
Zoooooo das even wennen zo’n hele andere website! K dacht dat ik verkeerd zat joh!
Patricia; die misselijkheid valt vast niet mee, maar het is voor het goede doel!!
En Fracisca; super dat Nathan het zo goed doet zeg!
K denk dat ik maar naar bed ga, t is gelukkig weer weekend! Maar 3 dagen achter elkaar om 6 uur opstaan en drukte op het werk, plus een vergadering hakt er behoorlijk in! Ben blij dat Tygo deze week weer zo goed slaapt!!
Ben heel af en toe misselijk… Voor de rest voel ik me wel goed…
Hier al weer weekend en het weer schijnt erg mooi te worden dit weekend… Zondag hebben we een welkomsfeestje. Dus ook wel lekker dat we dan eventueel naar buiten kunnen.
Joehoeeeeeeeeeeeeee ben er weer.
We zijn een midweekje naar CP Heijderbos geweest.
Heerlijk genoten van ons gezinnetje, maar nu toch ook wel weer lekker in huis.