Lotte, ik heb zo’n popje maar er zit een strijklabel op met Mats’ naam.
Linda, dankjewel!! :-*
PUBER!!! :dance:
Ik vind het heerlijk om weer puber te mogen zijn! :mrgreen:
Hoe gaat het hier dames??
Vandaag 7 weekjes alweer. Gelukkig gaat de tijd ook wel aardig snel.
:mrgreen:
Hier vannacht een rustig nachtje, maar de nacht ervoor was echt een ramp. Damian heeft last van wormpjes, maar hij mag er niks tegen. Zo sneu zoals hij aan het kronkelen was. Op aanraden van de ha heb ik gisteravond ingesmeerd met vaseline en hij heeft vannacht van half 8 tot half 8 geslapen. Dus dat was voor hem ook wel even lekker…
Nou ik moet eigenlijk van alles doen, maar zo geen zin in.
Sooo hee wat een hip kleurtje nu dit forum!!
Patty wat vervelend voor Damian. Waarom mag hij er niks tegen, is hij allergisch? En gaan die krengen wel weg zonder medicijnen??
Mooie buikengalerie al, begint nu op te schieten hè!
Hanneke mooie website! Echt super foto’s! En Aukje… :inlove:
Linda, puber!! Gelukkig zonder de bijpassende puisten!
Heb niet veel te melden. Met Fiene gaat alles prima. Ze heeft al zes tandjes waarvan ze geen last heeft gehad. Maar volgens mij is er nu een kies of hoektand op komst. Ze kwijlt nog erger dan de sint Bernard van mijn vriendin, ze had gisteren wat verhoging, huilde om alles en had wat luieruitslag. Vandaag is ze lekker op de opvang, vindt ze heerlijk!
Ik heb zelf binnenkort een afspraak bij de huisarts. Mijn buik blijft opgeblazen, blijf pijn houden bij de s.x en moet nog steeds een uitstrijkje opnieuw laten maken (maar ik durf niet). Afgelopen week heb ik mijn eisprong gehad… Compleet met warme kruik en 2 paracetamols tegen de pijn… dus volgens mij klopt het niet helemaal :?
Sjaantje, hij is er niet allergisch voor (denk ik) maar hij is nog te jong voor een wormenkuurtje. Dus dan maar vaseline…
Ik hoop dat je iets kan krijgen voor je buik :hug:
Dat klinkt niet goed Sjaantje! Hoop dat het allemaal meevalt, maar erg verstandig om er toch even mee heen te gaan!!
Hoe is het met Damian Patricia?
En hoe is het verder met iedereen? Hier gaat het prima. Tygo wel weer een nieuw laxeermiddel gekregen, want dat ging weer helemaal de verkeerde kant op. Is echt bang om te poepen én om te eten… Hij eet dus echt helemaal niks.
K ga zo lekker op tijd naar bed, ben alleen thuis-> niks aan!
Damian heeft nog steeds last van wormpjes. Alleen als we hem dus goed insmeren met vaseline lijkt het alsof hij nergens last van heeft. Dan voelt hij ze in ieder geval niet kriebelen. Dus de laatste paar nachten heeft hij wel goed geslapen…
Gisteren bijna de hele middag last van mijn maag gehad. Was echt beroerd… Maakt me ook weer onzeker, want de pijn straalde soms ook uit naar mijn buik… Dus weer regelmatig naar de wc om te kijken (verlies af en toe wat meer afscheiding tegenwoordig en dat voel ik dan)
as woensdag naar de vk voor een intake. Misschien kan ze regelen dat ik een extra echo krijg Anders moet ik denk ik nog 2,5 week wachten voor de echo…
Patricia, dat ken ik.
Het gevoel hebben dat je wat bloed verliest en dan blijkt het afscheiding te zijn.
Hier gaat het goed.
Ik heb nog maar een paar dagen vrij en dan moet er weer gewerkt worden
Ik ben de 1e dag meteen op een vreemde lokatie ingeroosterd, dus behalve dat ik moet wennen aan het werken kom ik ook nog ergens waar ik nog nooit geweest ben.
Het zal me niet eens verbazen dat ik de hele dienst alleen ben.
Alweer aan de slag Lotte? Ik hoop dat het alsnog meevalt en dat je niet in je uppie zit :-*
Nee nog niet.
Ik heb nog 1 dag vakantie, en dan nog 1 dag vrij.
Woensdag begin ik weer.
Woensdag werk ik nooit… Heerlijk, kan ik lekker over de markt heen :mrgreen: Zal wel weer wennen zijn werken, is de eerste keer woensdag weer nadat Senne is geboren?
Yep, de eerste keer sinds maart.
En dan ook nog op een vreemde lokatie, waarschijnlijk helemaal alleen.
Dat gaat een lange middag/avond worden. :?
Dan hoop ik dat de tijd heel snel voor je gaat die dag…
Ik ga morgen of dinsdag maar eens bellen om te vragen waar ik me precies moet melden.
Ik weet al wel waar ik ongeveer moet zijn, maar wat ik moet doen enzo :think:
Ik ken dat… nadat ik terug kwam van verlof kreeg ik ineens allerlei vervelende klusjes… uitzoekwerk enzo…
Wel vervelend dat je niet weet wat je moet doen…
Op zich vind ik het niet zo erg om een keer ergens anders te werken, maar om me nu meteen op mijn eerste werkdag al ergens anders in te roosteren vind ik niet leuk.
Ze snappen toch wel dat het werken sowieso even wennen zal zijn.
En dan meteen ergens naar toe waar ik niks weet.
Dat is vervelend ja… Ik hoop dat alles vooralsnog mee gaat vallen je 1e werkdag…
Duik mijn bedje in… des te eerder is het woensdag :mrgreen:
:twisted:
@Lotte wrote:
:twisted:![]()
Voor mij he