Ik snap het wel hoor.
Wachten op die eerste afspraak duurt heel lang.
Slaap lekker. :-*
Spannend woensdag Pattycoat! :inlove:
Lotte, bijna weer werken dus :hug: Heb je eigenlijk nog gesolliciteerd?
Ik heb uiteindelijk besloten om niet te solliciteren.
Ik heb er over nagedacht en het ook met mijn vriend besproken.
De manier waarop ik op mijn huidige werkplek terecht gekomen ben was niet netjes en de timing (ik wist toen net een paar dagen dat ik zwanger was) was zeker niet geweldig.
Ik heb me er dan ook gigantisch tegen verzet.
Nu wil ik opnieuw beginnen en kijken of ik het toch leuk ga vinden.
Als dat niet het geval is kan ik altijd nog op zoek gaan naar ander werk.
Ik vind het wel knap van mezelf dat ik er nu zo over denk.
Lotte: helaas jouw verlof ook bijna voorbij. Dat gaat toch altijd sneller dan je denkt. Veel succes met je eerste werkdag woensdag.
Patricia: voor jou gelukkig bijna woensdag. Ik hoop op goed bericht en dat je maar snel een echo mag krijgen. Ik ga voor je duimen.
Sjaantje: succes bij de huisarts, goed dat je het toch laat nakijken want het lijkt me niet helemaal normaal dat je zoveel last hebt van je buik.
Linda: balen dat Tygo zo’n moeite heeft met zijn ontlasting. En dat hij daardoor niet durft te eten, hoop dat het snel beter gaat.
Hier alles goed.
Eigenlijk weinig te melden.
Nathan vind zijn hapjes lekker en groeit goed.
Ik geef nog bv 's ochtends en 's avonds, maar denk dat het binnenkort vanzelf op is. Prima, ik heb er vrede mee en vind het ook wel makkelijk als hij de fles krijgt. Verder heb ik het druk op mijn werk en thuis.
Kortom, druk maar gelukkig alles goed.
Francisca, het is woensdag alleen de intake geloof ik. Sta voor ongeveer 1 uur ingepland :shock: Ik hoop dat ze een extra echo kan regelen .
Nathan alweer een half jaar oud :shock: Wat gaat dat snel zeg… Goed hoor al een half jaar bv. Al is het alleen maar 's avonds en 's morgens… Ik hoop dat het dit keer wel lukt bij mij…
Patricia: veel succes morgen, ga voor je duimen :thumbup:
Dank je… Ben wel benieuwd hoe de vk reageerd hoor :mrgreen: Had haar 4 mei al gewaarschuwd dat ze me vast weer terug zou zien :lol:
Vanavond is mijn kat weggelopen
En ze wil niet meer naar binnen komen
Jee, komt die dan normaal niet buiten?
Die van ons wil soms 's avonds ook niet naar binnen, dan blijft ie maar buiten. Staat ie 's morgens weer vrolijk voor de deur.
Meestal komen ze wel terug als ze honger hebben. Succes, hoop dat ie snel weer terug is.
Ze komt nooit buiten, ja in de zomer aan een tuigje en een riempje En nu is ze rond aan het rennen… Met al die auto’s, bussen en vossen
Patricia, ik wil je ook veel succes wensen voor morgen.
Hoe laat heb je de afspraak?
Kan je de kat ook niet lokken met voer ofzo?
Lotte, om half 11 heb ik de afspraak :mrgreen:
Ik heb helaas geprobeerd met brokjes, maar ziet er niet naar uit dat ze komt. En mijn andere kat zit hier weer aandacht te vragen :think: (Dat is zowiezo al een knuffelkat en nu nog erger :roll: )
Laat je ons meteen weten hoe het gegaan is?
Uiteraard :mrgreen: Al zal er weinig te melden zijn denk ik… Is alleen maar mijn intake…
Dat is je geraden.
Ik moet om 15 uur werken en dan wil ik wel weten hoe het gegaan is
Denk dat ik voor die tijd nog wel langs kan komen, al heb ik een aardig drukke agenda…
Je moet gewoon
:lol: :lol:
Zal kijken wat ik kan doen. Denk wel dat ik naar huis ga na de vk. Moet daarna naar de bieb, anders ben ik te laat. Maar om nou met al mijn boeken daarnaarote te gaan
Leuke avatar heb je trouwens. :thumbup:
Met dank aan Hanneke.
@Lotte wrote:
Met dank aan Hanneke.
Ik denk dat Hanneke het gros van de avatars hier heeft gemaakt :lol: