Oktoberstoppers 2007 #15

Hoi dames,

ik ben weer terug :mrgreen: 4 buizen bloed lichter, maar ach… is eenmalig als het goed is.

Weer veel info gehad enzo. Ik had naast de vk die 4 mei erbij was ook een studente verloskundige. Die heeft de hele intake gedaan.

Ik mag morgenochtend de vk bellen en dan gaat ze kijken of ze morgen een echo kan maken. Ook kan ik bellen voor een termijnecho.

Als het morgen eventueel niet lukt, gaat ze haar best doen voor een andere oplossing, als ik maar wat meer zekerheid heb :mrgreen:

Zo maar even bellen met het ziekenhuis :mrgreen:

Wat fijn dat je al zo snel een echo kan krijgen.

Voelde het goed om weer bij de vk te zijn?

Ik heb net huilend mijn meisjes naar bed gebracht.

Ik zag er helemaal niet zo tegenop om weer te gaan werken, maar nu het moment zo dichtbij is vind ik het ineens heel erg.

Het voelt of ik de meisjes in de steek laat.

Helemaal onterecht natuurlijk want papa is vanavond gewoon in huis.

Voelde heel vertrouwd om daar te zijn :mrgreen:

Lotte :hug: Daar moet je helaas even doorheen bijten… Maar je zal zien, zodra je weer thuis bent, zie je je meisjes weer.

Ik weet het, en als ik eenmaal aan het werk ben zal het ook echt wel meevallen, maar nu is het even niet zo leuk.

Hoe laat moet je beginnen?

Om 15 uur.

En dan tot 23 uur.

Dan slapen ze ook natuurlijk. Of krijgt Senne nog een voeding?

Als ik hier laat thuis ben, dan ga ik altijd even bij Damian zitten. Vind ik heerlijk, even kijken hoe hij slaapt.

Hoi hoi, Ik heb mijn eerste werkdag overleefd.

Het ging eigenlijk best goed al was het wel ff wennen.

Senne krijgt 's avonds rond half 11 nog een voeding.

We proberen die laatste voeding steeds ietsjes eerder te doen.

Helaas mag ze nog niet zonder die voeding, maar ik zal blij zijn als die eraf is.

Vooral als je de volgende dag vroeg moet zijn is 23 uur erg laat.

Over een paar weken mag ze als ik het goed heb om ongeveer 21.30 uur de laatste fles.

Ik vond het zo lastig met die voedingen… Wanneer wel of niet?? Op een gegeven moment deed ik het meer op gevoel… De ene dag at Damian meer dan de andere… Maar idd als je erg vroeg op moet, is 23 u best laat…

Heb een afspraak gemaakt in het ziekenhuis. Ik mag 13 oktober voor een termijnecho. De echo waar ik morgen over ga bellen met de vk is een extra echo om mij uit mijn onzekerheid te krijgen. Deze vk was er 4 mei ook bij toen de mk bezig was… Dus ze begreep me wel en zei gelijk al dat ze iets ging regelen :mrgreen: Echt tof mens :thumbup:

Wat lief zeg dat ze zo met je mee denkt.

Ik heb voor de voedingen een speciaal boekje van het cb gekregen.

Daarin staat per maand wat een kindje ongeveer moet/mag hebben.

Echt heel handig.

Ik keek meer op de verpakking en dan naar het gewicht van Damian… Als hij een stapje verder ging, dan kwam hij meestal zelf wel voor meer… Ken niet zo’n lijstje. Zou wel makkelijk zijn idd…

Hier krijg je standaard zo’n boekje van het cb.

Tot 4 jaar staat er precies in wat een kindje ongeveer nodig heeft.

Ow zo’n groen boekje bedoel je… Die heb ik inderdaad ook. Alleen vond ik hetgene dat een dreumes nu nodig heeft tussen 1,5-2 jaar zo weinig. Volgens het boekje was het 's morgens half broodje en 's middags een half broodje. Damian eet 's morgens een bordje pap en 's middag 2 sneetjes brood, zonder korstjes dan wel, want die haalt hij er gewoon van af…

Ik mag vanmiddag om half 1 langskomen bij de vk voor de extra echo :dance:

:dance: Wat goed zeg.

Vind je het “eng”?

Ik heb een oranje boekje.

Ik weet niet of Yunio dit boekje zelf samengesteld heeft of dat het een landelijk iets is dat in de “Yunio kleuren” gedrukt is.

Ja ergens vind ik het eng. Maar ook wel beetje benieuwd :mrgreen:

Voor Damian heb ik een groen groeiboekje. Maar nog een oude versie. Nu hebben ze een andere kleur groen daarvoor.

Ik heb inderdaad ook het oude en het nieuwe groene groeiboekje voor de meisjes.

Dat oranje boekje is een extra boekje.

Die heb ik dan niet… Alleen dat groene boekje…

Mag ik jullie voorstellen? Hier is Sticky:

Mooi kloppend hartje gezien :inlove: Is nu 16,5mm groot

:dance: Wat een mooie echo.

Dat moet een hele opluchting zijn.

Probeer nu echt te gaan genieten hoor.

Vond het wel spannend hoor… Maar wel weer zo mooi om te zien :inlove: Was wel onduidelijk echo-apparaat, maar ik heb alles mooi kunnen zien… Inclusief het knipperlichtje