Oktoberstoppers 2007 #15

Hier ook even een baalmomentje… Zit natuurlijk nog steeds ziek thuis. Heel het weekend ook niet zo jofel geweest. Maar nu ligt er weer een mega baal was en vriendlief heeft uiteraard zijn overhemden nodig :shock:

Als hij die nou dan in de wasmachine gooit en aanzet, dan ben ik niet de beroerdste om te strijken :wall: Maar nou kan ik zijn overhemden ook nog eens overal vandaan plukken, want die liggen ook niet bij de baal was grrrr… Is dat mannen eigen of kunnen vrouwen daadwerkelijk niet ziek zijn…

Zo klaagmodus is weer uit. Net maar snel een cracker naar binnen gewerkt. Werd een beetje weeig

Qua huishouding hoef ik niet altijd te klagen, het stofzuigen is net ook al voor me gedaan en ik hoef ook niet altijd zelf om de was te denken gelukkig! Vriendlief heeft heel lang op zichzelf gewoond, denk dat dat wel een voordeel is!

Ik ben zo van mijn moeder haar huis bij zijn ouders gaan inwonen. En van daaruit op ons zelf.

Heb zijn overhemden terug gevonden in de wasmand. Daar horen ze uiteraard, maar dan moet er natuurlijk geen opgevouwen schone was in zitten :roll:

Moet wel zeggen dat vriendlief veel beter kan opruimen dan ik :silenced: Maar hij vergeet bijvoorbeeld dingen als afstoffen, wc schoonmaken etc. daar is hij niet zo goed in. Dus ik zeg meestal: Ga jij maar opruimen, geef dan maar een gil, dan doe ik de rest :mrgreen:

Hier weer een dagje thuis. Vriendlief heeft me neit wakker gemaakt :think: Maar ja… Ik was toch al van plan om vandaag nog even verder uit te zieken.

Heb al af en toe wat vlagen misselijkheid, althans een weeig gevoel wat meestal vooraf gaat aan misselijkheid. Even crackertje naar binnen en het is weer weg :mrgreen:

Je bent echt flink ziek geweest Patricia! Maar het gaat nu wel weer beter dus? En dat je je al misselijk voelt, goed teken! Je bent vandaag gewoon echt 4 weken zwanger! Je bent zwanger, je bent zwanger, je bent zwanger!!! Geloof je het al?? Vind het zo mooi voor je!!

Ik ben vanavond weer naar de sportschool geweest en ik ben zo ontzettend gemotiveerd nu! Ook op het eten letten gaat me goed af en ik drink al veel meer voor mijn doen. (dit moet ik vooral blijven volhouden, heb er namelijk een gruwelijke hekel aan steeds naar de wc te moeten!) K zou ook gewoon een joggingbroek ofzo moeten aanschaffen voor wanneer ik thuis ben, kan k lekker makkelijk naar de wc haha! Vanmiddag ben k naar het centrum gewandeld en had trek, normaal zou ik dan voor een lekkere snack gaan, maar nu heb ik bij de appie gewoon een banaan gehaald! haha k ben gewoon trots op mezelf! :wink: Nu nog zien vol te houden!

:clap: Linda, goed bezig.

Patricia, hoe gaat het nu met je?

Inderdaad, 4 weken zwanger!!!

Heb je het al aan iemand verteld of is het nog jullie (en ons :wink: ) geheimpje?

Ik gok dat je zus het eerder wist dan ons of niet Patricia? Eigenlijk best bijzonder he dat we dit soort nieuwtjes altijd al zo snel van elkaar weten.

En bedankt voor het :clap: Lotte! Ik ga mezelf ook even een :clap: geven! Ben ook wel beetje trots op mezelf! Nu nog vol zien te houden!

Ik vond het altijd wel fijn dat ik het met jullie kon delen.

In mijn omgeving heb ik het beide keren wat later in de zwangerschap verteld.

Het was best lastig om mijn mond te houden.

Maar hier kon ik er vrijuit over praten.

Ik ga het de volgende keer ook proberen wat langer voor me te houden! En hoe snel je het nieuws hier ook plaatst he… haha K weet het nog heel goed, 's middags met de ovulatietest en 's avonds de gewone test en ik had ook meteen een babysite aangemaakt dezelfde avond. Je wilt het nieuws toch kwijt!!

K ga zo maar richting bed, morgen alweer voor zessen opstaan om om 7uur aan het werk te kunnen… :-S

Heel verstandig om nu naar bed te gaan.

Ik wil al weken vroeg naar bed, maar het komt er steeds niet van.

:wall: Ik heb lekkere trek.

Hee hallo!

Heb het nieuwe deel gevonden, met dank aan Patricia voor het mooie lijstje.

Pat: meid, gefeliciteerd met je zwangerschap. Echt super, we hadden allemaal al zo’n vermoeden. En dan je uitgerekende datum, dat heeft gewoon zo moeten zijn. Wel spannend weer denk ik of niet? Kun je al een beetje genieten? Ik ga enorm duimen voor een mooi beebje in het voorjaar voor jullie :-*

Hier gaat alles prima. Lekker ritme te pakken, mijn jongens doen het super. Nathan krijgt sinds een week zijn fruit en groente hapjes. Hij vind het erg lekker, heeft wel voorkeur voor fruit. De bloemkool van vanavond was nog geen succes, maar dat was ook de eerste keer. Maar even volhouden dus.

Morgen weer een dagje werken en dan weekend. Zaterdag gaan hub en ik gezellig met vrienden uit eten, dus de kids gaan uit logeren. De eerste keer dat ze samen uit logeren gaan, ik ben benieuwd.

Spreek jullie later, ik ga lekker naar bed.

Francisca, spannend de boys voor het eerst samen uit logeren. Geniet maar van je etentje…

Ik probeer te genieten. Doe ik ook grotendeels.Af en toe schiet 4 mei (2010 :wink: ) weer door mijn hoofd, maar ik blijf positief :mrgreen:

Gewoon ook het idee dat het nu echt klopt, aangezien er hier ook geen :twisted: te vinden zijn. Daarnaast heb ik al meer kwaaltjes dan in April. Vandaag rond 10 uur begon ik al in te kakken. Ben echt moe. Op dit moment valt het dan wel weer mee, al duik ik zo lekker mijn bedje in.

Daarnaast heb ik mega trek ineens in worteltjes. Heb gisteren maar in huis gehaald en de 1e zak is al leeg :oops: Ook af en toe wat misselijk en af en toe wat last van maagzuur… Maar is voor een goed doel.

22 september heb ik mijn 1e afspraak bij de vk. Ik krijg dezelfde die bij Damian was en die zo lief was bij mijn mk. Ik had haar nog gewaarschuwd dat ze me nog wel een keertje tegen zou komen :mrgreen: Ben benieuwd wat ze zegt :mrgreen:

Zeker spannend dat de kids uit logeren gaan Francisca! En al aan de groente en fruit, wat gaat dat hard!

En Patricia; echt een goed teken al die kwaaltjes! En die worteltjes, ga daar zeker mee door! Wat gezond joh! Komt je kindje met onwijs goede ogen ter wereld, of euh… met konijnentandjes! hihihihi

Ik vind het ook helemaal niet erg hoor die kwaaltjes :mrgreen: In april had ik die niet… Dus voor mij meer een teken dat het wel goed zit.

Hee mevrouw konijn :lol:

Heb je nog een test gedaan of geloof je het nu wel?

Ik vond het altijd zo leuk om te zien dat de teststreep steeds sneller zichtbaar was en ook steeds duidelijker werd.

Die kwaaltjes zeggen idd meer dan genoeg! Maar testen is ook leuk! Dit keer ook weer meedoen aan MvM?

Lotte, waar gaat je mysterieuze WWW over op hyves joh?

En nog natte voeten daar in Twente? K geloof dat het hier eindelijk eens een keer droog is!

Ik ben best erg… De hele week zeg ik tegen mijn moeder en schoonmoeder dat Tygo tussen de middag echt niet langer dan een uur mag slapen en dan ben ik zelf thuis en dan vind ik het nog zo heerlijk om hem nog even te laten liggen… hihi Maar ik heb dan vanavond weer strijd om hem op bed te krijgen, dus denk dat ik hem toch maar wakker maak… Nog 5 minuten… hihi

@Lindaaa wrote:

Lotte, waar gaat je mysterieuze WWW over op hyves joh?

En nog natte voeten daar in Twente? K geloof dat het hier eindelijk eens een keer droog is!

Ik twijfel of ik zal solliciteren.

Mijn zus werkt al ruim 12 jaar in een verzorgingshuis en gaat nu voor een tijdje op een andere locatie binnen de stichting werken.

Nu komt haar plek dus vrij.

Aangezien ik het totaal niet naar mijn zin heb op mijn werk overweeg ik dus om te solliciteren.

Enige nadeel is dat het om een contract voor bepaalde tijd gaat.

Er is wel kans dat je evt kan blijven, maar ik weet niet of ik dat risico durf te nemen.

Ik heb nu namelijk een vaste aanstelling.

Vandaar de twijfel.

Enne, geen Twente hè, Achterhoek :wink:

Lotte heb geen test meer gedaan, maar wel nog even 2 van Kruidvat gekocht. laatste die ik had was wel al veel duidelijker, maar knalde nog niet echt :mrgreen:

Linda, ik heb nog nooit meegedaan met MvM. Ik vond het bij Damian zo spannend, dat ik er ook niet echt meer aan had gedacht. In april heb ik MvM over de vloer gehad, echt een knaltest. maar ik mag helaas niet meedoen. Bij de geboorte van Damian heb ik 2 zakken bloed toegevoegd gekregen en met bloedtransfusies mag je niet meer meedoen (Ook geen bloed doneren bij de bloedbank)

Vandaag ietsje fitter, maar ja zegt niet zo veel. Kan zo inkakken…

Wel een geintje vandaag. Ik was mijn sleutels kwijt :shock: En ik had afgesproken met een vriendin. Mobiel was ik ook al vergeten bij mijn so :wall: Is vriendlief vanuit zijn werk heel snel gekomen om de deur te openen (ik kon er ook niet uit namelijk) en toen kon ik weg.

Vanmiddag bij thuiskomst weer als een gek gezocht en uiteindelijk vond ik ze op de bank die ik al 3 keer overhoop had gehaald. Lagen ze onder mijn plaid :wall: Maar gelukkig heb ik ze nu.