Oktoberstoppers 2007 #15

Ik vind jouw foto’s al van grote kwaliteit hoor :thumbup:

@Pattycoat wrote:

Ik vind jouw foto’s al van grote kwaliteit hoor :thumbup:


Ook mee eens :wink:

Hanneke als ik jou 2 fotootjes van de week op stuur, kan je dan voor mij een nieuwe avatar maken?

Dat zijn ze ook.



Ik schrijf alleen ook op een forum voor fotografie. Ik heb daar eens een foto geplaatst in de hoop om wat nuttige tip te krijgen maar ik kreeg er zoveel commentaar op dat ik er onwijs onzeker van werd :?

(Die foto van Mats met dat gekke bekkie)



Hij was te overbelicht, de kleuren waren niet mooi genoeg, je ziet de flitsers in zijn ogen, de scherpte is meer op de neus dan op de ogen gericht, de uitsnede is niet goed, de schaduwen te storend, etc.



Ik heb er maar niks meer geplaatst, behalve dan dat ze in hun achterhoofd moeten houden dat ik het puur voor de lol doe en gewoon graag leuke foto’s wil maken. Dat “miereneukerige” hoeft van mij dus niet. Geef me liever een nuttige tip :?

@Pattycoat wrote:

Hanneke als ik jou 2 fotootjes van de week op stuur, kan je dan voor mij een nieuwe avatar maken?




Prima hoor :slight_smile:

Nou ja zeg.

Het was mij allemaal niet opgevallen.

Maar misschien dat de kenner die dingen inderdaad ziet.

Hanneke in het showforum is toch ook een heel topic over foto’s?

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=87885



Daar kijk ik weleens en ze geven daar weleens commentaar, maar altijd opbouwend… Als iets te overbelicht is, dan zeggen ze dat wel, maar vertellen ze ook hoe je dat misschien de volgende keer kan voorkomen.

Heb de foto nog een keer bekeken, maar zie geen “rare” dingen :think:

@Lotte wrote:

Nou ja zeg.

Het was mij allemaal niet opgevallen.

Maar misschien dat de kenner die dingen inderdaad ziet.




Je en weet je… het is ook waar wat ze zeggen.

Alleen zijn zij echte profs en moeten ervan rond komen.

Ik hoef dat niet.

De klanten die ik zal krijgen komen naar mij omdat ze mijn foto’s goed en betaalbaar vinden. Voor hun doe ik het en heb ik er vreselijk veel plezier in. Ik hoef het niet te doen voor een echte kenner want die maakt de foto dan zelf waarschijnlijk beter. En als je het zelf kunt dan ga je het niet bij een ander doen natuurlijk.

@Pattycoat wrote:

Hanneke in het showforum is toch ook een heel topic over foto’s?

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=87885



Daar kijk ik weleens en ze geven daar weleens commentaar, maar altijd opbouwend… Als iets te overbelicht is, dan zeggen ze dat wel, maar vertellen ze ook hoe je dat misschien de volgende keer kan voorkomen.




Ik heb daar een tijdje intensief meegeschreven tot mijn camera stuk ging. Misschien moet ik daar nu maar weer wat vaker komen.

Meiden ik ga er nu echt vandoor.

Het is alweer veel te laat :?

Ja meisjes, ik ga ook mijn bedje in.



Truste! :-



O enne… bedankt voor de complimentjes over mijn foto’s. Ik voel me weer wat beter :-

Ik ben een leek in fotografie. Wil wel net zulke mooie foto’s als jij maken…

Als ik bijvoorbeeld naar de foto van Mats kijk. Ik vind hem niet overbelicht (lekenogen he), maar misschien iets te licht. Gewoon in het algeheel. Mats heeft behoorlijk blond haar, een hele lichte huid. Je hebt een witte achtergrond en daarbij heeft hij een wit rompertje aan. Dus dat oogt gewoon wat licht. Maar ja, was voor jou een oefenshoot om je studio te bekijken. Zo kan je bijvoorbeeld de volgende keer Mats wat anders aantrekken als contrast.

Die andere die je had gemaakt met je hub, daar zat meer kleur in…



Dit is geen kritiek he. Maar gewoon wat ik zie. En ik ben een leek, zoals ik al zei.



En ondanks dat de foto’s licht zijn, blijft Mats een lekker ding :inlove:

Graag gedaan hoor.

Slaap lekker allemaal :-*

Lotte trusten.

Hanneke ook weltrusten

Voor 50 euro wil ik dat stuk ook nog wel eens rijden hoor! Ik voel weer een meeting aankomen… hahahaha

Vanaf vandaag begint mijn nieuwe leven! Heb net mijn hele info-map doorgenomen en daar staat in dat dieten niet goed is! Kijk daar hou ik van! Gewoon veel bewegen en dat is helemaal niet verkeerd, ook omdat ik dan eens het huis uitkom en Linda kan zijn ipv mama! Oh er zijn zoveel voordelen!!

Gisteravond weer niet aan de foto’s toegekomen, Tygo sliep nu pas om 22.00u… Hij is echt vreselijk aan het peuterpuberen!!!

Ik las het op je hyves Linda. Vervelend zeg…



Je voelt “weer” een meeting aankomen?? Ik heb met jullie nog nooit een meeting gehad

We hebben inderdaad nog nooit een meeting gehad, maar we hebben er wel eens over gehad toch?



K heb Tygo al sinds tien uur op bed liggen, hij liep zichzelf zo in de weg! K moet rond twaalf uur weg, dan maak ik hem wel wakker en dan blijft hij de rest van de middag maar wakker en hopelijk slaapt hij vanavond dan weer een beetje op tijd. Vervelend ding! haha

Tygo sliep net toen ik een sms kreeg met de vraag of ik kon komen werken. Helaas! Kom daar maar eerder mee, we moeten vanmiddag ook naar de hypotheekadviseur, dus het zou sowieso lastig worden.

Joehoe, werk gaat niet meer voor alles! haha Was vorig jaar wel anders, 1 dag na Tygo zijn verjaardag kwam ik overspannen thuis te zitten, wat is er veel veranderd in een jaar!

Inderdaad wel een keertje over gehad. Is er nooit van gekomen…



Goed van je om jezelf en je gezin op 1 te zetten ipv je werk. Hier probeer ik dat ook zo veel mogelijk te doen…