Zou best wel kunnen dat het per vk verschillend is… Denk dat ik morgen weer een formulier krijg met de uitslag ervoor…
Gisteren naar zwangerschapszwemmen geweest :mrgreen: Was erg lekker… Was wel het minst ver, maar maakt mij niks uit. Nu draag ik tenminste het zwempak die ik bij Damian had gekocht :oops:
Je bent er inderdaad vroeg bij, maar het is natuurlijk nooit verkeerd om te bewegen.
Ik ga ff GTST kijken, misschien tot straks.
GTST is al bijna weer afgelopen… Wat is het hier rustig opeens!
K wil eigenlijk de badkamer gaan schoonmaken en beneden moet er nog het een en ander schoon gemaakt worden, maar k wacht eerst nog even tot de kleine man slaapt. Die ligt te ouwehoeren in bed, zul je zien dat k net lekker bezig ben dat hij hysterisch begint te krijsen.
Vanmorgen met Tygo bij mijn vriendin geweest met haar kleine baby, maar tygo heeft er geen moment naar om gekeken. Ach, voor hem hoeft het dus nog niet gelukkig… haha
Morgen een dagje naar Sanadome met vriendinnen, gezellie!
Ik heb geen GTST gekeken hoor, heb gewerkt.
Tja, moet ook gebeuren hè?
Maar als mama werkt dan verdiend mama centjes, en als mama centjes heeft kunnen we shoppu, aldus Yinthe :mrgreen:
HAHAHAHA die Yinthe leert al op tijd! Heb net mini shopaholic gelezen, echt hilarisch! Ik wil ook een dochter! :mrgreen:
Maar waar is de rest hier dan?
Hier op dit moment op mijn werk…Geen zin in, maar ja moet toch he…
Ik ken de shopaholics niet. Is die een beetje leuk??? Krijg op dit moment geen boeken uitgelezen :shock:
O ja, ik heb dus een lage bloeddruk, vandaar dat ik wat last heb… Mijn bloeddruk was woensdag bij de vk 100/50. Vandaar dat ik me niet altijd heel lekker voel…
Heb het gezien
Wat een mooie foto’s weer Hanneke.
Het valt me eigenlijk nu pas op dat Aukje nog niet zoveel haar heeft.
Vind je het niet jammer dat je nog niet kan tutten met knipjes enzo?
Ben ik ook weer een keer.
Heb het erg druk met werk, kleuter op school en baby thuis. Maar dat zullen jullie ook wel hebben.
Alles gaat goed hier. Nathan doet het goed, hij is nu (7,5 maand) 72,3 cm en 9190 gram. Echt een grote jongen aan het worden. Hij rolt alleen nog niet om, op het cb vonden ze het nog niet erg. Hij zag er goed uit, ze hebben nog even extra naar zijn spierspanning gekeken en deze was goed. Hij kan al wel goed zelfstandig zitten, uiteraard valt hij nog wel een keer om. En sinds gisteren heeft hij zijn eerste tandje :inlove: Eindelijk, want de nachten zijn nog steeds onrustig. Hoop dat hij nu ook weer beter gaat slapen
Ga zo even lekker met de boys spelen. Met Fabian lego bouwen en Nathan mag kijken.
Zal nog even in het meetingtopic kijken.
Erg herkenbaar Francisca… en dan heb ik niet eens een kleuter op school, haha! Nathan is een stevig kereltje dan zeg!! Fiene nu bijna een jaar en nog geen twee weken geleden 8,8 kilo en 71 cm.
Alles goed hier verder?
Hanneke wat een super foto’s weer! Hoe gaat het met het fotograferen? Heb laatst op je site gekeken, ziet er goed uit!
Patty, hoe is het met je buik?
En ik zag dat Jasmijn ook een broertje of zusje krijgt, proficiat!!!
Hier gaat alles z’n gangetje. Fiene is en blijft een heerlijk kind. Ze is echt ontzettend makkelijk en relaxed! Kan alles met haar doen en overal met haar naar toe. Gisteravond gaan uiteten en ze is gewoon meegeweest. Tot half tien, terwijl ze normaal om half acht in bed ligt. En ze was niet vervelend, sterker nog, ze heeft de show gestolen daar. Haha.
Mijn zus is nu bijna uitgeteld van haar eerste. Het wordt een jongetje en ik vind het minstens net zo spannend als bij mezelf. Hoop alleen niet dat ze bevalt op Fienes verjaardag (ze is 23/11 uitgeteld).
Verder niks te melden, het gaat gewoon allemaal erg goed.
Wat fijn dat Fiene zo’n makkelijk kind is.
Lekker van genieten.
Het is voor jezelf ook fijn als je kindje makkelijk is.
Hier gaat alles goed.
Ben alleen verkouden aan het worden.
Vanavond niet te laat naar bed, en voor het slapen een pcm nemen.
Dan voel ik me morgen denk ik al stukken beter
He meiden,
Ik las heel vervelend nieuws in het vlinderhoekje. Anita1981 heeft bij de 20 weken echo gehoord dat hun kindje niet meer leeft :cry
Lieve Anita, ook hier veel sterkte :hug: :kaars:
@Lotte wrote:
Wat een mooie foto’s weer Hanneke.
Het valt me eigenlijk nu pas op dat Aukje nog niet zoveel haar heeft.
Vind je het niet jammer dat je nog niet kan tutten met knipjes enzo?
Och nee… dat komt ooit wel een keer. Ik geniet er nog maar even van dat ik er nog niks aan hoef te doen

Sjaantje, leuk om weer wat van jou te lezen. Wat heerlijk dat Fiene het zo goed doet! En wat is ze nog lekker klein zeg! :inlove:
Aukje is nu 8150 gram en 70 cm :inlove:
Lotte, beterschap :hug:
Anita: heb ook al even in het vlinderhoekje gereageerd, maar meid wat een verschikkelijk nieuws. Wil je hier ook nog heel veel sterkte wensen voor de komende tijd.
Anita, heel veel sterkte voor de komende periode :kaars:
He bah, wat een vervelend bericht!!! Anita, sterkte meid!!
Onze peuter is ziek.
Gistermiddag/avond moest ik werken.
Rond 18 uur kreeg ik een smsje van mijn vriend dat Yinthe al in bed lag,
dat ze de hele middag had gehuild en aan had gegeven dat ze wilde slapen.
Niks voor Yinthe.
Toen ik om 22 uur in huis kwam was ze wakker, ze gloeide helemaal. (temp 39,2)
Ik heb haar een zetpilletje gegeven in de hoop dat de koorts vanmorgen weg zou zijn, maar helaas.
Vanmorgen was het nog 38,4.
Vandaag was ze de hele dag hangerig, wilde niet eten en ook bijna niet drinken.
Ze zegt dat haar oortje pijn doet, en ze is ook verkouden.
Om half 7 heb ik haar in bed gelegd, haar temp was weer hoog (39,4)
Ik ben benieuwd hoe het morgen is.
Als ze morgenochtend nog koorts heeft bel ik de ha denk ik even.
Al was het alleen maar om even te overleggen.