Oktoberstoppers 2007 #15

Jasmijn gefeliciteerd met je 2e verjaardag

:dance: :dance: :dance:

Kan nog net.

Jasmijn gefeliciteerd met je verjaardag.

Heb je een leuke dag gehad?

Jasmijn gefeliciteerd!!!

Jasmijn van harte gefeliciteerd nog met je 2de verjaardag!!! :slight_smile:

En Patricia; 12 weken zwanger!!! :smiley: Zag dat je het inmiddels wereldkundig gemaakt hebt! Geniet er lekker van!!!

Heb eergisteren en gisteren ook even weer wat kleine babies in mijn armen gehad, god het kriebelt toch wel ontzettend nu hoor!!!

Bedankt voor de felicitaties!! :-*

Hey dames, hoe is het hier? Hanneke, voelen jullie je inmiddels weer wat beter?

Tygo net eindelijk kunnen poepen, gelukkig maar… dacht dat hij ook wel even lekker ging slapen, maar hij begint nu net te huilen. Toch maar even bij hem kijken…

Hier gaat het wel lekker… Inderdaad wereldkundig gemaakt :mrgreen: Ben nu voorbij die 12 weken, dus nu kon het wel. Hoef ik niet meer geheimzinnig te doen :lol:

Even een ego-berichtje:

Damian kwam vandaag (komt hij wel eens vaker zo) bij me: Mama plassen poepen… Als hij dat zegt ga ik meestal met hem naar de wc met hem en zet hem op de wc. Hebben zo’n brilverkleiner… Vandaag toch iets langer op de wc laten zitten, samen de foldertjes lezen (mijn favo bezigheid op de wc :oops: ) En ik ging op een gegeven moment kijken en Damian heeft gewoon gepoept op de wc :dance: :dance:

Wij helemaal trots natuurlijk :mrgreen:

:clap: :clap: Goed zo Damian.

Hij voelt dus al zelf dat hij moet plassen/poepen.

Dat is stap 1 bij het zindelijk worden.

Dat is de belangrijkste stap idd voor zindelijkheidstraining… Hij zei al een tijdje bah en wees naar zijn kont, maar nu kwamhij echt naar me toe :mrgreen:

Echt knap van damian!!!

Hallo daar ben ik weer,na een lange tijd van afwezigheid. :smiley:

Hoe is het hier??

Hier gaat het up en down nogsteeds…

Zit al een tijdje in een dip,ws door de hormonen en ook de druk thuis.

Ben ook nogsteeds heel moe.

Het is me een georganiseer,meer dan ik had gedacht.

Ik sleep me er wel doorheen daar niet van,maar het meeste komt toch op mij neer.

Dochterlief werkt op het moment ook niet erg mee,is nogsteeds heel dwars.

Die kleine meid heeft het gillen uitgevonden,ze doet dat de hele dag door.

Heel irritant. :evil:

Verder doet ze het goed,heeft inmiddels al dr eerste tandje en nr 2 komt er ook al aan! :shock: :lol:

Ze is nu bezig om te proberen te kruipen/zitten wat nog niet helemaal wilt lukken.

Denk dat dat niet lang meer zal duren voordat ze zit. :think: :mrgreen:

Ik zie dat er 2 zwanger zijn,gefeliciteerd!! :dance:

Jasmijn,nog gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

Damian,goed zo! :clap:

Ik ga weer,madam is aan het huilen.

Fijne dag!

Irry, fijn om weer iets van je horen… zo te horen heb je een dochter die aardig richting de pubertijd gaat of niet?? En dan een kleine meid die zo gilt :cry: Is vast een fase, maar wel lastig…

Hier gaat het wel redelijk. Ben alleen vanmorgen bijna out gegaan in de trein… Werd ineens warm, benauwd, weeiig enzo… Was gelukkig bijna bij het station. Morgen maar iets van Dextro halen. Misschien helpt dat…

Wel heb ik vanmorgen een plopje gevoeld in mijn rechteronderbuik. Voelde vertrouwd, maar volgens mij kan dat nog helemaal niet :think:

Mary, wat leuk dat je even langs komt waaien.

Dat gillen herken ik van Yinthe.

Die heeft dat ook een tijdje gedaan, gaat vanzelf weer over.

Misschien gaat je grote meid inderdaad richting de puberteit, of is zo jaloers?

Patricia, pas je wel op?

Misschien helpt het als je iets eet, een koekje ofzo.

Ik had tijdens mijn zwangerschappen altijd een liga fruitkick bij me.

Als ik me dan niet lekker voelde nam ik die.

Je kindje nu al voelen lijkt me wat vroeg, maar je weet het natuurlijk nooit.

Als het het kindje was, dan voel je het vast snel weer.

Het blijft een bijzonder moment.

Lotte, ik pas wel op. Ik had een krentenbol bij me, daar was ik aan begonnen, maar dat hielp dus niet… Misschien iets van Dextro, dat dat wel helpt… Moet ook zeggen dat de temperatuursverschillen ook niet echt meewerken natuurlijk. Van huis naar de bus, koud. In de bus de verwarming op zijn hoogst. Uit de bus koud. De trein in (hebben sinds dit jaar een sprinter ipv een dubbeldekker en tevens ook veel korter :wall: ) Daar staat geloof ik ook de verwarming aan ofzo… Die overgangen zijn niet goed voor me…

Woensdag ook maar overleggen met de vk. Ken het ook niet van Damian, maar toen was ik natuurlijk grotendeels in de zomer zwanger. Was het standaard warm.

12w3d vond ik ook al zo vroeg om al iets te voelen :think: Maar het voelde zo bekend… Ben benieuwd of ik het wat vaker ga voelen of dat het een vergissing van beeb was :mrgreen:

Misschien je ijzer aan de lage kant?

@Lotte wrote:

Misschien je ijzer aan de lage kant?

Geen idee… Ik moet woensdag weer voor controle bij de vk. Dus straks maar een lijstje maken met dingen die ik wil vragen enzo…

Moest je rond de 12 weken geen bloed laten prikken?

@Lotte wrote:

Moest je rond de 12 weken geen bloed laten prikken?

Nee… Heb wel bij de 1e week bloed moeten prikken bij de intake. Om te kijken voor antistoffen enzo…

Ik dacht het gebruikelijk was dat je rond de 12e week geprikt wordt.

Zou dat dan bij iedere vk anders zijn :think: