Hee, Chris van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Fijn dat je echo goed was, ben je lekker aan het genieten?
Hoe voel je je, alles goed?
Zo ben ik ook weer eens… :oops:
Maar wat zie ik… Chris van harte meis!!! Super nieuws!
En Lotte, Yinthe is echt een topper!!!
Tygo wil niks weten van plassen op potje… Ach ja, komt vanzelf!
Linda, maak je geen zorgen.
Yinthe is best vroeg hoor.
En jongentjes zijn over het algemeen wat later zindelijk heb ik me laten vertellen.
Hoewel het zoontje van een vriendin (1 1/2) sinds kort ook al regelmatig op het potje plast.
Damian gebruikt het potje alleen om bij de kraan te komen :roll: Die gaat op de randjes staan van dat potje :lol: En idd jongetjes schijnen gewoon wat luier te zijn in dat soort dingen…
Hier vanmorgen samen gedoucht. Toen stond Damian nog even voor de douchebak, want die wilde eigenlijk wel al zijn speeltjes erbij hebben. En toen zei hij ineens oh oh… Stond hij op de grond te plassen. Ach het komt ooit wel goed :mrgreen: .
Tygo heeft echt een enorme angst om te poepen, eerst moeten we daar zien af te komen!
Ga zo even foto’s online gooien!
Even wat foto’s van mijn kleine jongen!
En nog wat!
Nog een laatste foto van mijn kanjer! :inlove:
Wat lijkt hij groot! Vooral op die foto met zijn vader :mrgreen:
Ik heb weleens gelezen dat kinderen daar vaker last van hebben, angst om te poepen… Ook in de luier?? Wel vervelend…
Tygo is ook niet een van de kleinsten… Volgende maand weer naar het CB, ben erg benieuwd. Hij mocht sowieso wel een kilo aankomen, nou… geloof niet dat dat erbij aan zit. Maar in de lengte is hij vast wel weer gegroeid! Hij zit met broeken in 92 en hij heeft zelfs een broek in maat 98. En shirts en jassen 98 of 104. Het blijft een lang slank mannetje! :inlove:
Maar het ging even een tijdje goed, met dank aan lexeerpoeders. Maar afgelopen dinsdag was het al weer even geleden dat hij gepoept had en stond hij bij mijn ouders in bad, schreewde het uit en hoppa daar lag een dikke keutel. Ik til hem op een handdoek en hoppa daar lag nog een stukje. Ik blij dat het eruit was, hij doodsbang voor de keutel achter hem! Huilen!!!
Maar gisteren had hij nog steeds niet gepoept en was bij mijn ouders, dus heb hem weer in bad gezet (alleen maar omdat hij daar geen kant op kan en poepen moet hij toch wel als hij in bad zit) En hij schreeuwde het uit, echt als je het zomaar zou horen zou je denken dat er iemand werd vermoord. Ik mocht eindelijk eens een keer gewoon zijn handen vast houden en heb er voor het eerst bij staan huilen. Ik zie gewoon dat hij het probeert tegen te houden, maar het moet er toch een keer uit. Heb maar weer nieuwe poeders besteld bij de huisarts, het moet even een tijdje heel makkelijk gaan, want dit schiet niet op! Echt zooooo zielig!!
Dat is wel vervelend voor het manneke… Weet zelf hoe het is om een paar dagen niet te kunnen… Dat doet enorm pijn… Vandaar dat hij ook bang is denk ik… Niet voor poepen zelf, maar omdat het pijn doet :hug:
Damian zit nog steeds in maat 80/86 :mrgreen: Dat is een klein manneke… Was zijn vader ook altijd, totdat hij 16 was. Toen ging het ineens snel…
Linda: leuke foto’s van Tygo. Hij lijkt inderdaad groot :shock:
Wat sneu dat Tygo niet goed durft te poepen.
Het is een echte Hollandse jongen met z’n blonde haar.
Heb even buikspam en Damian spam in het sf gegooid :mrgreen:
Ga gelijk even spieken.
Patty: zie net dat je straks weer een echo hebt. Heel veel succes, laat je even weten hoe het geweest is?
Uiteraard :mrgreen: Ben wel benieuwd hoor :mrgreen:
Patricia, veel succes straks.
Ik ga ook even foto’s spieken.
Heb vanmiddag mijn echo gehad. Beeb was erg druk met de beentjes en armpjes :inlove:
Ben zelfs al verder dan dat ikzelf had uitgerekend. Ben niet 4 mei uitgerekend, maar 29 april. Dat betekend dat ik vrijdag al de 12-weken heb gehaald :dance:
Echo staat in het sf.
Dat is nog een lekker om te horen.
Wat moet het een heerlijk gevoel geven zeg.
GEFELICITEERD!!!