Yinthe, veel beterschap meisje :-*
Hoe is het nu met Yinthe? Niks is vervelender dan een ziek kind! Hoe graag wil je het dan wel niet overnemen…
Vanmorgen was ze koortsvrij, maar toen ze vanavond naar bed ging was haar temp weer hoog(39,0)
Ik heb het deels van haar overgenomen, loop zelf ook te snotteren.
Maar ik hoef gelukkig niet de hele dag in bed te liggen, want daar heeft een mama geen tijd voor.
Morgen heb ik een afspraak bij de kaakchirurg.
Er wordt in ieder geval een foto gemaakt, maar waarschijnlijk worden er ook meteen verstandkiezen verwijderd :?
Anita is vanmiddag bevallen van een dochtertje :kaars:
Ik heb het idd gelezen…
Hier brand een :kaars: voor een nieuw :vlinder:
Hanneke, gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Hanneke, Gefeliciteerd met je verjaardag!!
Hanneke, gefeliciteerd met je verjaardag.
Veel plezier vandaag.
Je laatste jaar als 20-er is begonnen
Dankjulliewel! :inlove: :-*
Gefeliciteerd!! :-*
Chris, we hebben op dezelfde dag de 20-weken echo :mrgreen:
Hé ja ik zie het, grappig! Hoe laat moeten jullie? Wij 15.45 uur…
Volgende week dinsdag mag ik weer naar de VK…
Jeetje, wat lijkt het alweer lang geleden dat ik naar de vk moest.
Ik mis die bezoekjes wel hoor.
Vond het altijd wel gezellig.
Voelen jullie je ukkie al bewegen?
Ja ik heb sinds deze week “Ukkie” wel gevoeld, vorige week twijfelde ik nog… Wel weer heel bijzonder hoor! :inlove: Jasmijn voelde ik rond de 18 weken.
Ik vind de bezoekjes aan de VK ook weer geweldig, na Jasmijn haar zwangerschap had ik er ook gewoon heimwee naar
Zwanger zijn is natuurlijk ook heel bijzonder.
Je bent het maar een paar keer in je leven.
Daar moet je ook echt van genieten vind ik.
Yinthe voelde ik ook rond de 18 weken.
Er werd me verteld dat je een 2e kindje vaak wat eerder voelt omdat je het gevoel herkent.
Dus vanaf week 12 hield ik het extra in de gaten.
Maar ook Senne voelde ik rond de 18e week.
De placenta lag aan d evoorkant, dus Senne kon trappen wat ze wilde, mama voelde het niet :mrgreen:
Chris, ik moet iets eerder :mrgreen: Ik mag om 10.45u.
Lotte, hier denk ik af en toe iets te voelen, maar echt zeker weet ik het nog niet… Dit voelde ik trouwens al met 12 weken, maar vond het zelf wat vroeg
Spannend hoor! Heerlijk om weer even naar je pukkie te mogen kijken! :inlove: :inlove: Grappig dat jullie op dezelfde dag moeten! Dat betekent veeeeeeel echospam! :inlove: :inlove:
Ik voelde Mats met 17 weken. Aukje al met 13. Ik wist het meteen zeker. Was overduidelijk! :inlove:
Ik mis het zwanger zijn niet :oops: Ik heb de laatste zw.schap zoveel “klachten” gehad dat ik er maar weinig echt van genoten heb. Inmiddels zit ik ook weer helemaal strak in mijn vel en ik voel mij helemaal lekker in mijn lijf. Er was altijd een wens voor een groot gezin maar ik moet eerlijk zeggen dat het gevoel eigenlijk wel verdwenen is. Het voelt best compleet zo. En bovendien stort ik mij nu op mijn nieuwe hobby. Wie weet ooit in de toekomst nog een gezinsuitbreiding maar op dit moment is dat absoluut niet aan de orde.
Ik geniet van mijn kindjes, ben blij dat ze gezond zijn en vind het druk genoeg
Hanneke, ik zou best een beetje van je gevoel willen hebben.
Mijn vriend is er helemaal zeker van dat we het bij 2 kindjes laten, amar ik zou er best nog 1 bij willen.
Vind het ondanks dat het soms best heftig is ook heel erg leuk.
Ik ben een echte mama mama.
Wil er het liefst 24/7 voor de meiden zijn, maar dat kan helaas niet.
Dat wordt hopelijk idd veel echo-spam 15 december.
Hanneke, hier probeer ik zoveel mogelijk te genieten. Wij willen het bij 2 kindjes houden. Hebben we ook altijd tegen elkaar gezegd (mits er een ongelukje moeten gebeuren natuurlijk, maar meer zit er niet in de planning) Ik hoop alleen dat ik snel van mijn rugklachten af ben, want als ik dit vol moet houden tot het eind ben ik bang dat ik veel eerder dan 36 weken moet stoppen met werken (al had ik dat op zo’n dag als vandaag totaal niet erg gevonden :oops: )
Zo vanavond de traktaties zo goed als afgemaakt. Alleen een lampionstokje eraan en een doosje rozijntjes of koekreepjes en dan is het alweer feest :mrgreen:
Wat gaat de tijd hard