Onze jongste zoon
Oooooooooowwwww, Til, wat een lekker moppie!!
Hmm, mooi hoor, pasgeboren beebjes… :inlove:
OOOOOOOOOH tilly wat een schatje. Ik wil ook zo’n mooi beepje :inlove:
Oh wat een dag heb je gisteren gehad zeg, wat fijn dat kraam er nog is. Is je man binnenkort nog wel even vrij, lijkt me een behoorlijke overgang twee drukke jongens en dan nog de rust die zo’n beepje vraagt en verdient.
wawa en til petje af hoor :thumbup: Snap dat de jongens ook wel op hun teentjes hebben gelopen en dat dat er een keer flink uit moet, balen van het weer nu anders konden ze even lekker buiten ravotten.
Hier dus BIB gisteren een avondje de hort op met vriend en kwam met krampen weer thuis aan maar toen ik eenmaal lekker op bed lag zwakte het af en heb ik overigens wel heerlijk geslapen. Vandaag heel erg rustig in buik geen pijntje helemaal niets dus vandaag gaat het hem ook niet worden. :-*
Tilly, wat een heerlijk mannetje heb je daar toch op de wereld gezet zeg! :inlove: Het lijkt me wel even slikken hoor nu mannetje weer aan het werk moet. Hoe voel jij je lichamelijk? Nog veel last gehad van naweeen , vanwege je vlotte bevalling? Weet nog dat ik daar toen zo last van had.
Enne die bv… Lekker laten als het je alleen maar stress geeft, genieten moeten jullie nu, toch?!
Jane, jij opeens de krampen… Misschien is het vandaag wel stilte voor de storm. Enne… wat moet je anders met dit weer? :roll: :mrgreen:
Wawa,
Marije, alweer een baan? Red je het financieel allemaal wel?
Helaas nog geen nieuwe baan, solliciteer me suf maar helaas zonder resultaat. Financieel red ik het wel. Tis natuurlijk even geen vetpot maar tekort komen we ook niet.
Marije, hoe is de operatie van je aanstaande schoonmoeder gegaan? D. erg in de rats?
Operatie is nog niet gedaan. Ik dacht dat ze gelijk geopereerd zou worden maar dat was dus niet. Ze gaan het volgende week echt verwijderen en daarna krijgt ze preventief tussen de 30 en 50 bestralingen. Het ziet er allemaal wel positief uit dus we hebben goede hoop.
D. heeft het met periodes even te zwaar, dan komen er allemaal beelden van z'n vader terug en ziet hij de situatie niet helemaal meer helder in. We zullen er met de tijd wel mee leren handelen... :shifty:
Verder zijn we vorige week nog met Jesse naar het ziekenhuis geweest. We hadden weer een afspraak bij de Uroloog, om nou definitief te beslissen of Jesse nou wel of niet geopereerd moet worden. En jawel... de 26ste is het zover. Aanstaande vrijdag moeten we naar de anesthesist om te kijken of alles in orde is en dan moet ik de 25ste bellen hoelaat we de 26ste verwacht worden. Als alles goed gaat mag hij dezelfde avond gewoon weer mee naar huis.
Nou, ben het verder weer even kwijt... tot later!
Marije, sterkte voor zowel Jesse’s operatie als die van je schoonmoeder :hug:
Tilly, prachtig mannetje :inlove: .
Jane, soma hebben we ook wel eens rust hoor :lol: :lol: :lol: , maar niet vaak. ha ha ha
ow jane, nog 2 dagen tot DE dag, spannend!!! Trek je het nog allemaal een beetje?
Ow ik lees dat je tot morgen thuis mag, daarna niet meer dan?
Ow meid, wilde dat ik verder wat voor je kan doen, snap je bezorgdheid maar alles wat ik rationeel kan zeggen zal je vk ook wel gezegt hebben en jij zelf ook bedacht. Ik duim iig heel erg hard voor je voor een voorspoedige bevalling.
Wawa, zo meid jij heb je best gedaan zeg!
Dat van die tip met bv, thx, totaal niet aan gedacht, maar ga ik een vlgd keer zeker proberen als het nog eens voorkomt.
duowagen bevalt perfect, denk dat dana nog wat klein is voor een plankje, ik heb er ook over gedacht hoor, maar zie haar er niet braaf op blijven staan zeg maar.
Hihi en die bamboepalen gingen niet mee met de buggy hoor, dat was puur een orienterende wandeling.
Hier ook volledige bv, en de tijd vliegt, ik weet niet of dat met 2e of 3e te maken heeft misschien wel met hoe snel ze op elkaar zitten, we zijn ook zo druk met dana in de weer heel de dag, bij dana hadden we op 4 mnd leeftijd fulltime aandacht voor haar.
En ja ik strijk veel denk ik; hydrofielluiers, spuugdoekjes, t-shirts, blouse, broeken en beddengoed. soms als ik het in mijn rug heb dat gaat de meerderheid gewoon ongestreken de kast in hoor, bedoel maar die hydrofiel droogt net zo goed ongestreken, maar ik vind het gewoon fijner werken als de kreukels eruit zijn.
En bijvoeden, je bedoelt met fruithapjes enzo? Leuk, hou je camara maar weer in de aanslag, ow leuk kan kleuter misschien wel eten geven zal ie vast heel erg leuk vinden.
mamalena, bah zeg het blijft tobben bij je he, wel fijn dat je iig eruit kan naar de vrijmarkt maar hoop dat het nu snel een klaar mag zijn, wanneer mag die drain eruit?
tilly, leuk je te zien! Wat een prachtig plaatje!!!
He meid en ik denk dat je er goed aan doet hoor, dat is mijn standpunt ook altijd geweest dat de bv geen gevecht moet worden. En je hebt er nog 2 meer rondlopen. Maar wel jammer dat het niet gelukt is, maar je hebt het iig wel geprobeerd, helemaal top! Hoop dat het genieten nu dan ook lekker lukt!
Ik ga jou pb’en ik heb geen hyves.
Ow en jij hebt dus al kennisgemaakt met dwarse broers. Poeh, lijkt me dat het heavy kan zijn joh.
Marije, he meid druk aan het solliciteren. Ik ken het maar al te goed en het kan soms ow zo vermoeiend en frustrerend zijn. Ik denk soms ook, rot allemaal maar op ik blijf wel thuis, maar ja ook hier moet er toch brood op de plank komen.
Ik zit erg in twijfel om voor mezelf aan de slag te gaan, maar ik twijfel of dit wel het geschikte moment is (zal wel veel energie kosten en meer dan 24 uur per week) en verder ben ik bang dat ik collegae ga missen.
En ik ben ff kwijt wat er met jesse aan de hand is? Wel vervelend zoiezo dat ie geopereerd moet worden, hoe is hij eronder?
Zo en toe maar, dat is nogal wat wat de moeder van d aan bestraling gaat krijgen zeg, hoop maar dat het allemaal zijn werk doet!
Hier van het weekend naar zee geweest, helaas was het wat fris en regen, maar dat maakte dana niet uit, die is echt een buitenmeid en wilde allemaal ravotten. Maar goed dat we haar regenpak bij hadden, ze heeft zich heerlijk uitgeleefd. Verder elin sliep op onze kamer, was ook leuk maar hoorde ieder zuchtje van haar haha.
Had ik trouwens vertelt? Met elin weer alles goed op cb 5205 gram en 58 cm.
Femmie, wat lekker even eruit! Jammer van het weer maar ach, zolang de kinderen nog lekker in hun regenpakje kunnen genieten, is het allang goed! :inlove:
Jesse moet besneden worden de 26ste. We zijn hier al jaren mee bezig en wilde nu gewoon zekerheid. Des te ouder hij wordt, des te rotter voor hem denk ik… Schrik wel een beetje van het info boekje over de eventuele complicaties maar dat zal wel allemaal goed komen HOOP IK! :shifty:
Verder lijkt het rotte nieuws hier maar niet op te houden… Vertelde ik laatst nog dat mijn stiefmoeder helemaal schoon was, krijg ik net te horen dat haar waardes flink verhoogd zijn… Weer door de bodyscan en dan maar weer afwachten… Wat een onzekerheid toch weer zeg!
tot later! :-*
jeetje marije, je krijgt het hier wel allemaal op je bord zeg. Weet niet goed wat ik moet zeggen, tis echt heel oneerlijk allemaal, veel sterkte ermee :hug:
Dank je wel Fem. Merk dat het allemaal erg veel energie kost en dan is er met mezelf natuurlijk nog niet eens wat aan de hand. Hoofd zit behoorlijk vol. Merk dat ik niet zo veel van de jongens kan hebben op het moment en daar baal ik dan weer van.
Nou ja, morgen Jesse zijn verjaardagspartijtje, dat is tenminste een leuke afleiding!
Leuke profielfoto trouwens! :inlove:
Hé, nog geen BIB van Jane vandaag?? Hmmm…
Marije, dat is toch weer even schrikken zeg :shock: Kan me goed voorstellen dat dit nieuws van je stiefmoeder er enorm inhakt na alles wat jullie verder al over je heen hebben gekregen. Sterkte meid :hug:
Verder wens ik je morgen een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk verjaardagspartijtje van Jesse toe. Ga je iets bijzonders doen of ‘gewoon’ lekker thuis leuke spelletjes doen?
Andere keer meer…
Alle andere meiden een hele dikke :-* :-*
ja ik zat er straks ook aan te denken, geen bib van jane. Heb mijn mobiel hier liggen maar ook nog niets gehoord. Hoop dat alles goed is met haar en ze niet een weer drama bevalling aan het doorstaan is nu
Hoop snel wat van haar te horen.
Marije, ja joh niks gek dat je hoofd vol zit en ook niet dat je weinig kan hebben, maar ik herken het gevoel, je kindjes kunnen er niets aan doen en die mogen niet de dupe worden, maar daarmee komt je hoofd nog alleen maar voller te zitten met die zorg erbij :?
Hoop dat je wat stressfactoren kan laten vallen (werk zoeken ofzo) waardoor je weer wat meer ruimte krijgt ff, want dit is niet niks. :hug:
En idd, ff een afleiding kan altijd goed doen. Hopelijk hebben jullie een leuke dag morgen. Wat ga je doen?
En dank je, dat was afgelopen weekend, dana was helemaal uitgelaten aan het strand die vond het geweldig!
Ik checkte even of Jane al een BIB had gegeven
Tilly, hoest is de dag bij jullie vandaag gegaan? Gaat het allemaal een beetje nu je mannetje weer aan het werk geslagen is? Hoe doet Tijn het, slaapt hij goed?
Fem, ( en Til) We gaan morgen in het thema piraten en prinsessen bij een mozaik atelier, sieraden doosjes voor de meiden en schatkistjes voor de jongens mozaiken. Daarna krijgen ze afsluitend een frietje met kroket en gaan we weer op huis aan. D. gaat ook mee! Ben heel benieuwd hoe hij het gaat vinden, tussen acht van die 6 a 7 jarige donderstenen. :mrgreen:
Hebben jullie net ook de dodenherdenking op de Dam zitten volgen? Schrok me rot zeg! Gelukkig was het verder niet iets ernstigs…
liefs.
Jane??? :shifty:
Ja ik ben er BIB hoor even update had gisteren een pesthumeur…
Vk heeft dus gisteren even gevoeld en die zei vol overtuiging nou die gaat nog niet komen hoor zit nog helemaal dicht en bleek ook dat kindje ook nog helemaal niet vast ligt maar gewoon wat in bekken dobbert dus was even een flinke teleurstelling.
Ze wil me niet te lang laten lopen ivm grote baby en smal bekken dus maandag staat een afspraak in het ziekenhuis en ik duim en hoop met heel mijn hart en lijf dat het voor die tijd gebeurd.
En ik moet zeggen dat ik vanochtend wakker werd met veel gerommel dus ik hoop en droom nog even verder, maar kan ook gewoon weer afzwakken zoals dat eigenlijk al weken gaat.
Marije wat een naar nieuws van je stiefmoeder zeg en ook balen van die sollicitaties.
Fem :-* dank je, ik hoop dat ik je snel met goed nieuws mag sms’en.
nou ik kom snel weer langs waaien toch niet zoveel te doen. Gisteren ook herdenking van mijn opa met oma dus 4 mei zit er weer op zou ook geen leuke dag zijn om te bevallen, staat bij ons erg in het teken van herdenken.
He bah jane, wat een rotdag heb je gehad gister. Dat nieuws van de vk waar je totaal niet op zit te wachten en dan de herdenking van opa en oma. Gelukkig maar dat die dag weer voorbij is. :hug:
En dan maandag gyn, nou ik hoop dat je dan van te voren bevallen bent, heb je dubbel feest die dag
Beeb van jane, morgen is een prachtige dag om jarig te zijn! Dus bereid je maar eens voor en kom er maar uit, dan is mama helemaal blij!
Ik hoop snel op goed nieuws meid
Marije, dat klonk leuk wat je bent gaan doen, is het ook leuk geweest?
Nou, nou, ik verwaarloos jullie weer… :oops:
Ik kan niet helemaal bijschrijven maar wil toch even iets doen.
Marije, nog van harte meid! Hebben jullie een leuk feestje gehad? Het klonk in elk geval erg leuk.
Spannend hoor die operatie van Jesse.
Jane, ik was ook wel even benieuwd hoor, of we een bub van je zouden krijgen. Maar nee. Nou, ik hoop van harte dat het uit zichzelf zal beginnen. Neem een voorbeeld aan Til. Het gebeurt zó vaak dat de avond voordat er ingegrepen gaat worden het gewoon doorzet. Is het ook echt de planning dat er maandag door de gyn wordt ingegrepen?
Voor de rest van de meiden: :-* Ik reageer hopelijk snel weer. Morgen moet ik weer naar het AMC. M’n afspraak is vervroegd omdat ik zoveel klaxchten hou en het nog steeds fiks ontstoken is. Hoop dat ik morgen gewoon weer naar huis kan en niet hoef te blijven. Neem voor de zekerheid een tandenborstel, pyjama en schone onderbroek mee. Ben niet voor één gat te vangen. haha.
Tot gauw!
BIB
Oh m’lena succes vandaag in zkh ik hoop ook dat je weer naar huis mag, maar als ze meer voor je kunnen doen als je daar bent… Dat het toch snel eens beter met je mag gaan.
Nee ik geloof niet dat ze maandag al gaan ingrijpen misschien ook wel de vk zei dat hangt ook een beetje van jou af hoe je na het weekend voelt. Als ik het helemaal zat zou zijn en het lichamelijk zwaar zou hebben, of baap dan zullen ze eerder wat doen. Loop ik er bij zoals nu dan zal er ind ie week wel wat gebeuren. Ze hebben hier het beleid tot 42 weken, maar goed ik ga er nog even vanuit dat het voor maandag gebeurd ik wil niet beginnen met die medische toestand, als we zo eindigen dan is het maar zo, maar ik hoop gewoon dat het fijn thuis mag beginnen.
Fem lief van je. Ja het is vandaag ook een mooie dag. Hoop voor beep dat hij of zij niet geboren wordt op mijn verjaardag.
Tot laters :-*
M’lena, hoe was het in het ziekenhuis meis? Misschien ben je er wel gebleven bedenk ik me nu… Nou ja, als het voor een goed doel is en jij je daardoor sneller goed gaat voelen, is het het allemaal waard! :hug: :-
Jane, gun je zo erg een heerlijke ontspannen bevalling toe! Beeb komt vast van het weekend. Ik duim me suf tenminste! :-
Til, vandaag de eerste dag zonder kraamhulp toch? Hoe is het gegaan?
Jesse’s feestje was helemaal goed! We hadden een heel leuk groepje kinderen en iedereen vond het leuk. De doosjes zijn erg leuk geworden, kan ze zaterdag ophalen want ze moesten nog de oven in.
Morgen met Jesse naar het ziekenhuis. Even langs de anesthesist om te kijken of alles goed is.
liefs.
Geen BUB voor Jane, lees even snel, maar ben je vandaag jarig? :think:
Morgenavond of zaterdag ga ik bijlezen :-*