ik zit toevallig net met haar op msn
Als je bij de septembermama’s kijkt kan je haar terugvinden, daar schrijft ze nog.
Ja, maar dan heb ik zo’n idee dat ik haar aan het bespieden ben. Vind het een beetje gek om bij een ander topic te gaan lezen.
Dat doe ik zo nu en dan ook nog steeds hoor
:-
Tilly gefeliciteerd met T.IJN!!! :dance:
Vluchtige smok voor allen :-
Sjeest weer weg :shifty:
Haha, dat is ook toevallig! Dag Mirretje!
bib :-*
Goeiemorgen.
Ik wilde leuk naar de vrijmarkt vandaag, maar gezien de grijze wolken en de wind… :think: I don’t know… Dat zou jammer zijn zeg. Heb echt geen zin om de hele dag binnen te moeten zitten.
Wat gaan jullie doen?
ik ga wel even de markt over met de kleine man mag hij wat auto’s uitzoeken, maar hier ook grijs ach we zitten zo weer ind e auto als het moet. Ga om half elf weg en dan zien we wel. Wil hem vanmiddag in het dorp van mijn ouders ook even laten schminken als indiaantje en dan is het wel weer op vermoed ik.
Hoe voel jij je?
Ja, 't gaat. Houdt niet over zullen we maar zeggen. Zit weer flink aan de medicatie anders voel ik me echt niet fijn. Er zit nu al wild vlees rondom de insteek van de drain en de hechting doet zo’n zeer…
Ik wil ook graag naar de markt, maar moet dan wel op de fiets. Ben erg bang dat we dan een bui over ons heen krijgen. R moet werken vandaag dus sta er alleen voor. Jammerrr.
En jeetje meid, jij zit alweer op de 39-2!! Mooie buik heb je joh! En wat is O al een hele kerel. Knapperd is het. Als je nou een meid krijgt dan ben ik heel benieuwd wat dat voor koppie gaat geven. O in meisjesuitvoering. Leeeuuuuuuk!!!
ja zou een mooie combi zijn voor een meisje he. Ben ook mege nieuwschierig hoor, wat zou het worden…
oh jij bent ook alleen vandaag bah is niet leuk. Het is hier nog wel droog wij gaan het toch proberen en ach jij fietst toch zo weer naar huis. het is niet koud je wordt wel nat. van die poncho’s mee. Is niet leuk om de hele dag binnen te blijven.
Heb wel met je te doen zeg. al die medicatie en die wond :hug:
Zo, nou we zijn geweest. Wel vieze miezer gehad onderweg, maar het ging.
Hebben een houten schommel gescoord voor 50 cent. En nog wat knuffels (hadden we nog niet…), een zakje snoep en een duikbril met snorkel. En toen gauw weer naar huis.
M ligt nu lekker te tukken, dus zit ik met I aan tafel. Ze zit in een receptenboek te bladeren om te kijken wat we gaan bakken komende week. Ze heeft vakantie dus moeten we wel even bedenken wat we allemaal gaan doen… :roll:
Ik reageer dus vanaf pagina 1, dus sommige dingen zullen nergens meer op slaan. Ha ha ha.
Kleine voeten vind ik tot op zekere hoogte mooi. Ben je 1.80m met maat 36, dan vind ik dat dus geen kijk meer.
Het moet allemaal wel in proportie. Mijn knullen leven overigens op grote voet en Meiskes voetjes zien er ook niet echt klein uit. Ha ha ha.
Femmie, hoe bevalt de nieuwe duowagen. Hier gaan we meestal met de bakfiets weg en anders met de kinderwagen met meerijdplankje.
Tot nu toe geen duowagen gemist.
Tilly, kleuter idd zonder steunzolen. Ik twijfel soms nog wel m.n. zijn rechtervoet. Ik overweeg om deze vakantie even langs de HA te gaan voor een second opinion.
Femmie, ik lees Elin 3 maanden, morgen dus alweer 4 maanden. Wat vliegt de tijd he? Wij gaan komende week met bijvoeding beginnen.
Tot nu toe volledige BV gehad, maar dat wordt komende periode dus heel natuurlijk minder.
Patricia, ik heb je mooie foto’s weer voorbij zien komen. Wauwie.
Jane, gaat het lichamelijk al beter met je?
Wat betreft coaching was het een verplicht gesprek. Naderhand nog een kort gesprek gehad n.a.v. mijn verslag.
Ik heb alles verkeerd begrepen! Coach was verbaasd dat ik alles zo heb opgevat. Hormonen? Moment? Geen idee?
Ik sluit straks eerst BV af, laat hormonen uit mijn lijf gaan en kijk dan wel wat ik nu eigenlijk vind en of ik erop terug kom.
Jane, waar waren jullie heen geweest voor P’s 40ste verjaardag? Lekker hoor.
Mamalena, pfoef wat weinig thuiszorg krijg je. Heb je toch bijna niets aan?
Mamalena, is de kijkdoos met duinen al af? Leuk idee trouwens!
Tilly, as maandag moet manlief terug naar de orthopeed, omdat het nog steeds niet goed zit met zijn knie. Balen he?
Marije, drie kids is drukker, maar niet omdat het er 3 zijn, maar omdat kleuter naar school gaat en we dus veel heen en weer ah rijden zijn. Bij peuter in dezelfde fase sliep kleuter en was de middag voor mezelf.
Marije, alweer een baan? Red je het financieel allemaal wel?
Femmie, strijk jij veel? Ik probeer heel selectief te strijken, maar ik vind dat best lastig!
Femmie, BV in de oogjes helpt ook he? (ontstoken oogjes). Had je dat al geprobeerd?
Marije, hoe is de operatie van je aanstaande schoonmoeder gegaan? D. erg in de rats?
Jane, wauw wat een buik. Die onderste lijkt de mijne van op het laatst. Ha ha ha, heel grappig, want bij mij staan er blonde kids bij en niet zo’n krullenbol.
Mamalena, ik heb jullie ook gemist hoor. Ik probeer alleen aan mezelf te denken. Ik lig regelmatig om half 10 of 10 uur in bed.
Om half 8 liggen de jongens. Daarna zit ik Meiske te voeden, dus dan blijft er weinig tijd over of ik moet later naar bed gaan.
Komende twee weken lekker thuis en ik hoop elke dag even te kunnen spieken en te reageren, maar ik beloof niets.
Ik moet ook gewoon even bijkomen van de afgelopen weken met werken. Na de mei-vakantie wordt het wel druk, maar het is dan ook weer aftellen naar de zomervakantie.
Femmie. Uhm ga jij bamboepalen halen met de kinderwagen? Hoe neem je dat dan mee terug?
Femmie, ik vind het voor de tweede keer laten dragen van kleertjes helemaal niet erg. In een latere fase zijn sommige kleertjes toch niet geschikt voor een tweede keer en moet je sowieso nieuwe dingen erbij kopen.
Patricia, wat fijn dat Selin zo’n rustig meisje is. Ik ben jaloers! Ons meiske is nu aan het huilen bij papa, maar ik wil gewoon even bijgelezen zijn.
Typt niet echt rustig, maar ja.
Marije, wat lijkt Tyme al groot als ik hem vergelijk met onze peuter. En dat terwijl ze maar een week schelen!
Tilly, hoe is het met je schoonmoeder? Is de operatie goed gegaan?
Jane, mag je je eisen mbt het kaartje niet aangeven? Zou ik toch wel moeite mee hebben. Schaam schaam.
Jane, ik ben er om te spelen. Ha ha ha. Leuke uitdrukking van je, maar zo voelt het idd wel.
Mamalena, heerlijk, dat je er even tussenuit bent geweest. Had je niet de neiging om je meisjes mee te nemen?
Marije, ik ben ook alle babyspullen die ik niet meer nodig heb weg aan het doen hoor. ’t Is bij ons echt de laatste.
Verdien je er ook nog een beetje aan? Ik wil namelijk wel wat geld voor alles krijgen. Ha ha ha.
Rijk zal ik er natuurlijk niet van worden.
Marije, leuk kinderfeestje lijkt me het. Ik ga het onthouden voor als mijn kids groter zijn!
Wat geweldig, dat tilly toch nog spontaan bevallen is of lees ik dat verkeerd?
Femmie, ik herken je gevoel. Achteraf denk ik wel eens, dat we iets langer tussen peuter en Meiske hadden moeten laten zitten.
Bij peuter beleefde ik alles heel rustig. Nu vliegen de weken voorbij helaas. Misschien sowieso het lot van een derde? Geen idee?
Mamalena, inderdaad Joos ook al lang niet meer gezien. Ik ga ook niet ergens anders over haar bij lezen.
Als ze wilde dat we weten hoe het met haar gaat, dan had ze het hier toch wel geschreven?
Wat is er eigenlijk verkeerd gegaan in het contact? Ik dacht dat het lag aan het gevoel van jaloezie naar zwangere meiden,
maar nu is ze toch zelf zwanger?
Jane, een bib dus. Hoe was de vrij markt?
Mamalena, knuf voor jou. Wat naar die pijn!
Ooit iemand nog iets van Bookimama gehoord?
Mamalena, en wat gaan jullie bakken?
Nou, ik ben er weer zoals jullie lezen. Ha ha ha
joehoe wawa is terug, was je lang bezig kom je morgen weer spelen, mag ook korter en vaker ipv lang en weinig hoor,
He ik lees dat je bv gaat afbouwen en ook dat je nog last hebt van hormonen niet fijn hoor. goed met je coach er dus uitgekomen :thumbup:
nu heerlijk vakantie.
ik heb ook een meerijdplankje gekocht, maar dat kan natuurlijk beter als ze wat ouder zijn. Ik ben al vrij vroeg gestopt met wagen voor o maar nu gebruik ik hem weer omdat o soms dwars ligt en ik hem dan toch relatief makkelijk mee kan nemen, zal wel wennen voor hem zijn als ik hem dalijk gewoon weer bij zijn handje pak en hij moet lopen ook als hij drifftig is, maar nu kan ik hem niet de baas…
ja klopt ik zag ook overeenkomsten in buik met jou wawa, ik maak me dan ook druk om de grote van beep in combi met smal baringskanaal. gelukkig vk ook dus volgende week als beep er nog niet is komt een nieuw stappenplan. met 37 weken was beep net zo groot als o bij de geboorte dus hij of zij gaat mooi richting geboorte gewicht van jouw meiske
hopen en duimen op dit weekend voor dinsdag dan heb ik kans dat het fijn thuis mag en kan gebeuren.
m’lena goed dat je nog gegaan bent hier ook veregent, maar wel 20 auto’s rijker voor 2 euro en voor 6 euro een fietsstoel voor achterop die er nog super uitziet :dance:
nou ga slapen ik had gehoopt op 1 mei, maar het is nog erg rustig hier.
:-*
bib
Hoi meiden,
Even kort een berichtje van hier. Heb wel bijgelezen hoor maar beetje te moe om nu te reageren.
Het gaat hier heel goed!!
Tijn doet het super en is tot op heden een rustig en tevreden mannetje. Hij wordt wel iets onrustiger in de loop van vandaag maar het lijkt erop dat hij gewoon iets meer honger begint te krijgen dus eerder zin heeft aan iets.
Ik ben begonnen met borstvoeding maar opnieuw kost het erg veel moeite en moest ik alles uit de kast halen aan materiaal om maar te voeden. Ook lag ik alweer uren op bed om te voeden om maar resultaat te krijgen bij Tijn. Hij had moeite met pakken en zuigen en mijn borsten en tepels zijn gewoon niet de gemakkelijkste.
Ik had van te voren al gezegd dat ik deze keer geen stress wilde zoals bij Nick en Luuk. Deze keer wilde ik snel beginnen met genieten!!!
Ben dus blij dat ik de knoop heb doorgehakt al doet het van binnen wel pijn hoor. Maar ja, het is goed zo.
Tijn huilt en wil wat hebben dus ben er weer vandoor! :inlove:
Ik zal proberen snel wat foto’s op hyves te zetten. Voor degene die mij niet als ‘vriendje’ hebben of geen hyves hebben pb me even je mailadres als je ook graag een foto wil zien. Zal dan kijken of ik een keertje tijd en rust heb om foto’s te plaatsen.
Tilly, fijn wat van je te horen. Heb je een leuke kraam?
Enne, gelukkige mama gaat boven BV hoor. :-*
@jane wrote:
joehoe wawa is terug, was je lang bezig kom je morgen weer spelen, mag ook korter en vaker ipv lang en weinig hoor,
He ik lees dat je bv gaat afbouwen en ook dat je nog last hebt van hormonen niet fijn hoor. goed met je coach er dus uitgekomen :thumbup:
nu heerlijk vakantie.
ik heb ook een meerijdplankje gekocht, maar dat kan natuurlijk beter als ze wat ouder zijn. Ik ben al vrij vroeg gestopt met wagen voor o maar nu gebruik ik hem weer omdat o soms dwars ligt en ik hem dan toch relatief makkelijk mee kan nemen, zal wel wennen voor hem zijn als ik hem dalijk gewoon weer bij zijn handje pak en hij moet lopen ook als hij drifftig is, maar nu kan ik hem niet de baas…
ja klopt ik zag ook overeenkomsten in buik met jou wawa, ik maak me dan ook druk om de grote van beep in combi met smal baringskanaal. gelukkig vk ook dus volgende week als beep er nog niet is komt een nieuw stappenplan. met 37 weken was beep net zo groot als o bij de geboorte dus hij of zij gaat mooi richting geboorte gewicht van jouw meiske
Ik ben er weer om te spelen. Ha ha ha.
Meerijdplankje vindt ik perfect werken. Als peuter vervelend is en er niet op wil staan zeg ik: "Oh, Meiske wil je zien, snel op het plankje staan!". En onze lieverd trap er elke keer weer in. Ha ha ha.
Meiske was trouwens niet erg dik, maar het gewicht zat vooral in de lengte, dus dat kan bij jou ook he! Maak je van tevoren niet te druk hoor. Ik heb een hele makkelijke bevalling gehad. De zwaarste van de drie, maar de lichtste bevalling. Gene scheurtje, knipje of wat dan ook!
BV bouw ik trouwens niet echt af, maar ik begin met bijvoeding waardoor BV minder zal worden. Ik merk, dat ik het kolven op het werk zat ben. Ik denk, dat de max voor mij op 9 maanden zit.
Tilly fijn wat te lezen en neem lekker je rust en bv moet geen geklooi worden hoor :hug: lekker genieten van je drie knullen, wat mega stoer zeg mama van drie jongens. Wat zul jij later in de watten gelegd worden. Vriend is hier ook één van de drie zonen en moeders is heilig hoor.
wawa oh ik begreep dat je ging afbouwen, maar na 5 maanden bijvoeden ja dan zal het wel wat teruglopen. Ook wel lekker voor jou met hormonen en weer de oude worden. Ze zeggen 9 maanden ontzwangeren, maar bij lang bv geven ben ik er van overtuigd dat het langer duurt. Ik begon ook zo bij 5 maanden bijvoeden.
Oh die ga ik onthouden van dat plankje daar trapt o vast ook in haha.
Ik maak me er best zorgen om hoor dat beep te groot zou zijn, maar kan inderdaad ook een lange dunne beep zijn al denk ik met het gen van papa’s kant dat het wel weer een bolletje wordt.
Nou ga maar weer eens verder. tot laters
Een BIB dus :mrgreen: :-*
Jane, meid wat spannend nu ook voor jou!!!
Zal proberen zoveel mogelijk te spieken zodat ik de BUB van jou niet pas heel laat lees.
Wawa, wil wel graag net zo’n lange reactie teruggeven maar dat wordt hem niet
Ben wel erg blij zoveel van je te lezen!!! :-
De rest van de meiden, bedankt voor jullie lieve reacties. :-
Vanmiddag een zeer vermoeiende middag gehad. Nick en Luuk waren heeeeeeeeeeeeel druk en dwars. Sneu voor hen en voor ons. Het was echt even afzien hier. Gelukkig ging het rond etenstijd weer wat beter en hebben we zo toch heerlijk samen de dag af kunnen sluiten.
Ze slapen nu allemaal lekker dus hoop op een betere dag morgen. Manlief morgen weer aan het werk maar hoop het te kunnen redden samen met de kraamhulp. Schat van een vrouw dus ga er maar vanuit dat het goed komt.
Ga nu even lekker op de bank, even met de ogen dicht.
Tilly, zulke momenten volgen meer :lol: :lol: , maar alles wat je hebt gehad komt niet meer terug qua drukte .