:shifty: :shock: :o Tilly, Als het vandaag niet komt, komt het morgen wel dus!!!Spannend!!! heb je er een beetje vrede mee dat het waarschijnlijk toch een ziekenhuis bevalling gaat worden?
M’lena, heel veel knuffels voor de pijn meis! Wel fijn dat het goed was in Drenthe!
Kom straks verder schrijven, nu Jesse naar school brengen!
Oh tilly ik lees het nu pas, nou inderdaad wat spannend heel gek om vandaag te weten dat er in ieder geval morgen iets gaat gebeuren. Wilde je thuis bevallen. Nou ik ben er weer helemaal hyper van morgen gaat het gewoon gebeuren.
Geniet vandaag nog even van je bolle toeter :thumbup:
M’lena heerlijk naar drenthe geweest met je zussie. Lekker hoor zijn de kids thuis gebleven of heb je die meegenomen. Vind het vervelend voor je dat je nog zoveel pijn hebt. :hug:
Hey lieve meiden,
Morgen zal ik inderdaad er anders voor staan dan nu, dat is één ding dat zeker is :shock:
Hoop dat jij gelijk krijgt Jane en er toch vandaag nog wat gaat gebeuren.
Ik moet deze keer in het ziekenhuis bevallen i.v.m. de keizersnee bij Luuk. Dat is ook de reden dat ze me niet veel langer willen laten lopen en het dan dus morgen maar een handje moet worden geholpen.
Het kindje lijkt ook nog steeds aan de ‘grote’ kant en ook dat brengt risico’s met zich mee.
Zelf ben ik er redelijk rustig onder al merk ik inwendig best wel eens dat het spanning oplevert. Zo nu en dan vliegt het idee ook mij naar de keel en word ik zenuwachtig maar ik kan de situatie zelf niet veranderen dus probeer me er dan maar vrij snel weer bij neer te leggen.
Ik heb eigenlijk meer medelijden met manlief. Die vind het serieus eng en maakt zich echt zorgen. Kan toch merken dat de bevalling van Luuk er bij hem flink in heeft gehakt. Hij ziet zelfs de ergste scenarios alweer voor zijn ogen verschijnen. Heel sneu en probeer hem ook veel gerust te stellen maar is wel moeilijk hoor.
Nou meiden, ik ga zo nog weer even lekker slapen. Zal de laatste keer zijn dat dat maar zo even nog kan.
Vanmiddag denk ik even naar mijn schoonmoeder, die is gisteren geopereerd en hoopt vandaag naar huis te mogen.
Als ik jullie niet weer spreek, ik hoop snel bij Jane of Femmie een BIA of BUB te kunnen melden. Het zal toch echt één deze dagen gebeuren :dance:
:-*
Oh Til, wat een gek idee dat jij nu heel bewust kunt zeggen dat je dingen voor de laatste keer doet! Je weet gewoon dat morgen alles anders zal zijn hoogstwaarschijnlijk. Nou meid, sterkte vandaag met je laatste dag oude leventje en op naar het nieuwe. Ik denk aan je hoor! :-*
Oh! Wat is het toch spannend aan het worden!!! Het gebeurt regelmatig trouwens, dat geplande inleidingen op het laatste moment niet gebeuren omdat beeb besluit dan maar al te komen! Hoop het voor je til! Zit je al aan de ananas harten??
Wel een contrast hoor… Ik zit hier nu alle baby kleding uit te zoeken om weg te doen/geven en heb net de kinderwagen op MP gezet. :mrgreen:
Owwwwwww spannend…
Ik had ook ff ergens wat gemist over het zoiezo woensdag inleiden en kan het nog niet vinden, maar goed.
Tilly ik duim ook van harte dat het vandaag allemaal spontaan aan de gang mag gaan, ik heb ergens nog wel wat hoop gezien hoe je je gister voelde. Maar joh wat lijkt me dat bizar, zo te weten dat je dingen echt voor het laatst doet. Maar je krijgt er iets prachtigs voor terug.
Dikke knuf voor vriend ook, kan me voorstellen dat het heftig is. Komt het nu ineens zo boven of heeft hij het wel bespreekbaar gemaakt in het zkh? Nou het komt vast allemaal goed, hoop dat je je rust nog wat kan pakken en knap van je dat je het zo goed van je af kan zetten (dat bevliegen dat herken ik maar al te goed en ik kon er helemaal niets mee, alleen vriend hielp die op me in praatte)
Mijn telefoon staat aan hoor! En heb hem bij de hand ook dus sms hoor ik! Ik wacht in spanning…
Mamalena, knuffels voor de pijn en wat lekker ff naar drenthe ff eruit.
Heb jij nog leuke tips hier in de buurt? Ik hoorde van de week van buuf van het kwekkertje en daarna ook dat we hier gewoon een kinderboerderij om de hoek hebben. Dana vind het allemaal zo prachtig, heb jij nog meer aanraders waar ik bestaan niet van weet?
He maar marije… jij wilde toch nog meer kindjes? Waarom doe je alles weg dan? Zodat je je dan weer lekker uit kan leven en nieuws kan kopen? Of zijn de plannen/wensen veranderd?
Hoi meiden,
Femmie je hebt het niet gemist hoor, staat in mijn onderschrift.
Ga nu even snel eten koken. Manlief haalt Nick op van de gym en Luuk van het kdv dus weer werk aan de winkel hier.
Misschien nog even tot vanavond.
He maar marije...... jij wilde toch nog meer kindjes? Waarom doe je alles weg dan? Zodat je je dan weer lekker uit kan leven en nieuws kan kopen? Of zijn de plannen/wensen veranderd?
Heb zeker nog een kinderwens maar nu staat alles hier in zoveel dozen... Het staat gewoon erg in de weg. En als ik nog voor een kindje ga, is het denk ik op z'n vroegst over een jaar of twee. Na ja, dan kopen we gewoon alle winkels weer lekker leeg! :wink: :mrgreen:
Tilly, nog even voor de laatse keer eten met z'n vieren.. Wat gek dat je dat nu gewoon weet... Maar het komt gewoon vannacht hoor! :wink:
@Marije wrote:
Tilly, nog even voor de laatse keer eten met z’n vieren… Wat gek dat je dat nu gewoon weet… Maar het komt gewoon vannacht hoor!
Ik hoooooooooooooooooooooooooooooooop het zo
Til, tuurlijk!!! :mrgreen:
Fem, :oops: Dacht dat ik al wat had geschreven over je meiden maar geloof het niet dus… Wat een plaatjes zijn het! En wat is Dana’s haar in een keer lang zeg! :inlove:
Hier net de uitnodigingen voor Jesse zijn verjaardagspartijtje geschreven. We gaan volgende week, in het thema piraten en prinsessen, in een altelier sieradendoosjes( voor de meiden) en schatkisten ( voor de jongens) mozaiken met als afsluiting lekker frietjes, kroket en appelmoes! :mrgreen: Heb er helemaal zin in!
Morgen met Jesse terug naar de Uroloog in het ziekenhuis. Dan krijgen we te horen of hij wel of niet besneden moet worden. We hebben de afgelopen twee maanden met hormoon creme moeten smeren, in de hoop dat zijn voorhuidje dan wat soepeler zou worden ( Was hier eigenlijk niet zo heel blij mee… Al die hormonen op zo’n piemeltje… :shifty: :oops: ). Geloof eigenlijk niet dat we er veel mee opgeschoten zijn maar we wachten het even af.
liefs. :-*
Even ego hoor…
Het is hier wat meer aan het rommelen dan anders en ook veeeeeeel pijnlijker. Ik verwacht er niet teveel van hoor, doen jullie dat ook maar niet maar moest het even met jullie delen.Doet heeeeel AUWIE!!!
Beebje is trouwens ENORM druk momenteel. :shock:
:shock: 't Zal toch niet?..!!!
Nou het zal toch wel…
BUB voor Tilly ik kreeg vanochtend om 6.30 dit bericht
vanacht om 0.33 is onze derde zoon geboren. t.ijn m.anuel kwam na een turbo bevalling van 1.5 uur op de wereld. hij heet dus t.ijn! straks gaan we lekker samen naar huis x Tilly
Oh Til van harte met jullie derde zoon en toch gewoon zelf op gang gekomen en wel op de valreep anders had je nu in het zkh moeten wezen. Ongelooflijk.
Heel veel geluk samen :-*
Joehoe :dance:
Ik ben ook helemaal vrolijk!!!
Tilly, ook nogmaals hier van harte met jullie 3e zoon en ook voor manlief en de grote broers!!!
Hele fijne kraamtijd meid :-*
Ik ben helemaal blij :inlove:
Ik lag net heerlijk ff nog weer in bed en dacht aan tilly die nu ook in haar bedje ligt heerlijk te genieten van haar 3e zoon :inlove:
Owwwwwww ik ben wel een beetje jaloers, wat een heerlijke tijd maak je door tilly, hoop dat jullie nu een rustigere start hebben met beeb dan de vorige ronde :hug:
En joh, ik vind het zo raar, ik weet nog als de dag van gister dat we hier begonnen en wij in de "redday"fase zaten en daarna in de “9 mnd” fase en nu zijn we stuk voor stuk al aan het afronden, is het voor het laatst en is het gezinnetje compleet, helemaal klaar om met zijn allen saampjes het leven door te gaan. Is die hele periode zwanger willen worden en zijn voorbij, wat is dat toch belachelijk snel gegaan, ik vind het niet normaal!
Haha, vriendlief vanmorgen om half 7 “fem wat is dat voor ding dong?” (heb een nieuwe tel) dus ik zeg, das een sms. Vraagt ie, wie smst nu om half 7 sochtends? Ik haha dat weet ik wel denk ik :inlove:
Ik ben echt zo blij voor je tilly! Ik vind het echt super dat het toch spontaan heeft mogen gaan. Hoop dat je de turbo bevalling goed ervaren hebt, ik afgelopen ronde wel, maar ik weet van dana dat een turbo ervaring helaas ook anders kan zijn.
Ik ga zo naar het cb ben wel erg benieuwd naar gewicht en lengte van elin
JAAAAAAAAA, TIJN IS ER!!! :dance:
Til en fam, gefeliciteerd met jullie kleine man! Ik hoop dat alles goed is. Wat super dat het op de natuurlijke manier is gegaan. Wel turbo… Heftig joh.
Ben heel benieuwd hoe het is gegaan dus kom binnenkort je verhaal maar eens even doen. Voor nu, rustig aan en genieten. :-*
Wauwwwwwwwwwwwwwwwww, gefeliciteerd Tilly en gezinnetje! Drie zoons! Dat had ik bij ons altijd verwacht. Geweldig meid. Geniet ervan.
Effe een vraagje: weet iemand hoe het met Joos is? Moest net erg aan haar denken. Hoe ver is ze nu??