Oktoberstoppers 2006

Avond meiden!

Til, wat doe je nu toch! Overtijd gaan lopen… Tis toch wat! :wink: :mrgreen: Het gaat erg mooi weer worden van’t weekend… Gooi die beeb er dan maar in de nacht uit, kan je bijslapen in de zon! :mrgreen: :mrgreen:

Patries, wat een mooie meiden heb je toch! Je ziet wel dat het zusjes zijn he! Ook prettig dat S. zo’n lekker zoet kindje is.

M’lena, hoe is het met jou? Gaat het “emo” gezien wel allemaal met je?

Is er al wat meer zicht op je herstel? Lekker in het zonnetje van het weekend? Doet je vast goed!

Fem, ik heb nog nooit van die Vision zonnebrandcreme gehoord. Lijkt me wel een beetje sterk dat je dan heel de dag niet meer hoeft te smeren maar goed, wie weet werkt het fantastisch! Ga jij proefkonijn zijn, als het werkt koop ik hem ook! :wink: 8)

Jane, zolang je je goed voelt en beeb heeft het ook nog naar zijn/haar zin, moet je niets anders doen dan alleen maar genieten van die mooie zwangere buik! Wat mis ik dat soms zeg! :inlove:

Wat een lekker dagje was het vandaag al zeg! Ben lekker tussen de middag met de jongens naar mijn moeder gegaan en hebben daar samen in de tuin gegeten. Daarna heeft D. Jesse weer naar school gebracht en ben ik met Tyme bij m’n moeder in de tuin blijven hangen met bellenblaas, ballen, stoepkrijt enz. Heerlijk!!

Nu lekker even op de bank met een boekje. D. komt pas laat hier naartoe, hij is met m’n zwager( zijn beste vrienden sinds de kindertijd) naar een concert.

tot later!

Oh… Nog even twee foto’s van m’n mannen… Is zo’n tijd geleden, mag nu wel eens.

wat een verschillende mannetjes marije, die tyme, echt heerlijk met zijn blonde koppie! En wat groot al. Ik mis de buik ook wel eens hoor.

Die zonnebrand, ze hebben het ook bij de etos, maar ik heb hem niet gekocht dus hier geen proefkonijn ik ben voor de zwitsal gegaan, wist ik zeker dat het babyproof was.

jane, wat lekker dat je je zoveel beter voelt. Had ik ook met 39 wkn eindelijk rust in mijn donder en eindelijk kon het grote genieten beginnen en dat duurde 3 dagen :lol:

patricia, wat lekker joh dat je meisje het zo goed doet en wat een prachtige fotos, ze heeft gewoon al bruine oogjes!

Tilly, das ook gek dat ze die dag teruggezet hebben. Hier doen ze dat alleen als het meer dan een week scheelt en ook alleen in het begin met de termijnecho daarna niet meer. Nou ja beeb komt toch wanneer ie komt zeg ik altijd maar ik herken je gevoel van inleiden maar al te goed, dat zag ik ook nooit zitten hoor, hopelijk komt beeb dit weekend :pray:

Voor wie wil, laat maar ff weten ik heb ook weer wat fotos om te showen.

Fem, ik wil wel nieuwe foto’s zien natuurlijk! Ik ben nog altijd verbaasd als ik naar Jesse en tyme kijk. Jesse hele bruine ogen en Tyme dan met dat blonde haar en van die blauwe kijkers! :mrgreen: :mrgreen: Ondanks het leefdtijdsverschil gaan ze zo leuk met elkaar om! Nu staat K3 heel hard aan op de speelzolder… Ik zit beneden ( 3 verdiepingen lager) en kan zo alles meezingen. :roll: :lol:

Ik moet Jesse zo naar een kinderfeestje brengen en ga daarna lekker naar de markt voor wat nieuwe plantjes. BEn dus lekker bezig in de tuin vandaag.

Rest van de meiden nog leuke plannen!

tot later!

Hoi meiden,

Marije, toch zie ik overduidelijk dat het broertjes zijn!! Of ben ik dan een beetje :roll: Dat was namelijk het eerste wat ik dacht toen ik de foto’s zag! :mrgreen:

Geniet van het mooie weer en het werken in de tuin. Heerlijk is dat hè?!!

Femmie, ik wil ook wel foto’s zien hoor maar heb geen idee meer waar ik dan ook alweer moet kijken. :oops:

Of wacht, misschien heb ik nog een mailtje van Joos destijds waar het in staat…

Mijn datum is niet een dag terug gezet hoor, de gyn heeft gewoon 1 keer een verkeerde datum gezegd waardoor ik dacht dat ik me had vergist. Ze zetten je inderdaad niet een dag terug.

Wawa, je bent nu wel echt druk hè meid. Hoop je snel weer even langs te zien waaien. :-

Patricia, ik vind jou meiden zoveel op elkaar lijken!! En wat zijn ze allebei mooi :inlove:

Fijn dat Selin een makkelijk meisje is en wat zou het inderdaad heerlijk zijn als ze lekker door blijft slapen!!

Jane, hier ging het precies zoals bij jou. De eerste weken in mijn verlof moest ik echt nog bijkomen maar daarna ging het een stuk beter!! Hoop dat je heerlijk mag genieten van de laatste weken van je zwangerschap!!

Prachtige foto’s zag ik voorbij komen. Erg mooi :inlove:

Hier nog steeds, hoe kan het ook anders :wink: , BIB. Heb helemaal niet het idee dat beeb uit zichzelf gaat komen. Maar ja, dat is maar een gevoel en baseer ik eigenlijk nergens op natuurlijk. We hopen dus maar dat ik me vergis :mrgreen:

Beide kids zijn vandaag bij mijn schoonmoeder. Mijn schoonvader is vandaag de hele dag druk aan het helpen bij mijn schoonzus en zwager in de tuin dus ze is helemaal alleen. Aankomende maandag moet zij geholpen worden in het ziekenhuis aan breuken in haar buikwand dus ze wil nog graag even iets doen met beide kids. Ze baalt enorm dat de kleine er nog niet is want ze is natuurlijk bang dat het dan ook even duurt voor ze de kleine kan zien en er echt van kan genieten na haar operatie. Nou ja, hoop dan maar dat ze vandaag enorm van onze beide jongens geniet!! Ik zal ze wel missen moet ik zeggen. Ach vanmiddag zijn ze er weer.

Misschien is het ook wel goed dat ze er even niet zijn en bedenkt mijn lichaam nu dat het rustig genoeg is om te gaan bevallen. :wink: :mrgreen:

Tsjonge, heel verhaal :oops:

Fijne dag allemaal en geniet van het mooie weer!!!

:-

Tilly, ik check wel steeds of er nieuws is van je hoor. Ik leef wel met je mee. :-*

@Wawa wrote:

Tilly, ik check wel steeds of er nieuws is van je hoor. Ik leef wel met je mee. :-

Oh joh, dat weet ik toch!! Maar mis je gewoon een beetje.

Niet druk om maken hoor, je hebt genoeg te doen met 3 kids. Zal ik straks ook allemaal ervaren :shock: :mrgreen:

:-

Tilly heeft de rust wat met je lichaam gedaan… of heb je een lekker nachtje geslapen.

Hier BIB en ik geniet dus enorm van het lekkere weer dat zou met beep wel anders zijn. Ik heb een sterk voorgevoel dat beep na k dag in het weekend van 1 en 2 mei geboren gaat worden. Ik mik op 1-05-2010 net als o op 07-10-2007 mooi toch.

Kaartjes zijn gelukkig klaar ze zijn ontworpen door broer vriend en ik vind ze heel mooi, maar ergens ook wel jammer dat je er niets aan mag veranderen is echt een kunstwerkje, maar ben heel tevreden. loslaten he… :roll:

Marije echt leuke jongens hoor en ik zie wel dat het broers zijn maar toch dat verschil in bruin en blond haha leuk hoor. Ik ben zo benieuwd hoe dat straks bij ons eruit ziet kan ook alle kanten op.

Fem ik wil ook spam hoor ik ben benieuwd of de meisjes op elkaar gaan lijken. Zie bij patricia echt gelijkenis is dat bij jou ook zo.

wawa je komt toch niet alleen voor tilly al houdt ze het wel heeeeeeeeel erg spannend 4 dagen overtijd alweer :wink: Hoe is het bij jullie?

vanaf vrijdag vakantie, dus dan probeer ik bij te lezen.

ben nu ah voeden en ga daarna wandelen.

xxx

BIB

Dus de rust heeft weinig met mijn lichaam gedaan Jane :wink:

Nou ja, het heeft me natuurlijk wel goed gedaan maar beebje is er niet door gekomen. :mrgreen:

Geniet allemaal van het mooie weer.

Ik ga even :zzz: En dat met dit mooie weer :oops: Ach ja kom er straks weer uit en ga dan verder genieten.

:-*

Even vraagje: Kleuter heeft een kettingbrief gekregen. Daar houd ik helemaal niet van. Je moet 1 kindje een stickervelletje sturen en 6 kindjes een kettingbrief sturen. Als je dat hebt gedaan, dan ontvangt je kind binnen een paar weken 36 stickervelletjes via de post. Ik wil niet ongevraagd mensen zo’n brief sturen. Iemand van jullie die mee wil doen? Als ik er 6 heb, dan doe ik mee en anders dan stuur ik hem morgen terug :oops:

Als je mee wilt doen, zou je me dan willen PB-en?

Wawa, hier ook een hekel aan ketting brieven… Komt hier altijd op een grote stapel.

Jane, wat leuk zo’n ontworpen kaartje! Hebben we toen bij Tyme destijds ook gedaan.Ben benieuwd naar het resultaat.

Ben heel benieuwd wat er bij jou uit komt. Heb nog steeds een jongens gevoel bij jou maar kan me zo’n meisje met van die honing bruine lange krulletjes ook heel goed voorstellen! :inlove:

Tilly, een beetje rust is nu wel lekker toch? Het kan natuurlijk ok in de nacht komen en dan mis je toch heel wat slaap. Neem het er maar van nu het nog kan.

Hier lekker heel de middag in het park geweest.Kleed, broodjes,drinken en lekkers mee en genieten! Het begint nu dicht te trekken dus de buien zullen wel niet heel lang meer uitblijven…

tot later!

Even snel: want ik ga naar bed: ik doe de kettingbrief terug :wink:

@Wawa wrote:

Even snel: want ik ga naar bed: ik doe de kettingbrief terug :wink:

Ik geef je groot gelijk Wawa. Zie het nu namelijk niet zitten een kettingbrief te versturen, ben er sowieso niet zo van maar nu al helemaal even niet.

Hier BIB en voel me vandaag knap beroerd. Heb hoofdpijn, alle spieren doen me zeer, ik ben misselijk, ben moe etc etc. Tja, klaag zo wel een beetje maar voel me verre van lekker.

Straks Luuk wegbrengen en dan maar weer eens naar het ziekenhuis.

Moet op een rot tijdstip en ze hebben me al gewaarschuwd dat het enorm uit kan lopen. Vind het een beetje sneu daar rond etenstijd met Luuk te zitten. Het zal vast goed zijn gekomen maar voor Luuk is het leuker even ergens anders heen te gaan denk ik.

Nou meiden, ik ga proberen de dag een beetje goed door te komen.

@Tilly wrote:

Hier BIB en voel me vandaag knap beroerd. Heb hoofdpijn, alle spieren doen me zeer, ik ben misselijk, ben moe etc etc. Tja, klaag zo wel een beetje maar voel me verre van lekker.

Jaja beeb komt eraan :dance: :inlove:

Tilly meid, sterkte, is niet fijn om je zo knap beroerd te voelen, maar wie weet voor een goed doel, wie weet is dit wel een voorbode! :wink:

Als dat zo is, zet hem op, denk aan je en hoop snel goed nieuws :-*

Nou meid, ik heb niet het idee dat het vandaag gaat komen hoor. Daarvoor blijft het met net iets te rustig iedere keer.

Maar, we houden de moed erin!!!

Oh till succes bij het z,huis hoop dat beep nog goed zit met voldoende vruchtwater en zo. Denk je dat ze je willen inleiden en heb je daar zelf al over nagedacht of je dat wil, of dat je het nog even aankijkt. Spannend hoor. Wel lekker genoten van het mooie weer?

Ik heb zo genoten van het weer en mijn kleine man echt veel met z’n twee gedaan lekker fietsen naar de oldtimer dag geweest we hebben echt genoten.Is voor hem toch straks ook echt een verandering.

Marije ik ben zo benieuwd naar wat ik krijg word met de dag nieuwschieriger. Ik heb heel erg een meisjes gevoel gehad toen heel erg een jongens gevoel en nu weet ik het echt niet meer haha.

Jij hebt het dus ook heerlijk gehad met het weer.

wawa lekker vooruitzicht vakantie meid, kom je dan weer met ons spelen :mrgreen:

Heel goed dat je die kettingbrief terugstuurt is gewoon een pyramide spel en die zijn bij wet verboden en door mee te doen zet je weer andere moeders voor het blok of een dillemma en uiteindelijk sta je zelf in de winkel die beloofde sitickervellen te kopen omdat je er nooit 36 terug krijgt :wink:

fem die foto’s zijn echt prachtig :inlove:

:frowning: he jammer tilly, maar je weet het ooit nooit he, en soms komt zoiets een dag van te voren, maar ja je bent overmorgen 41 wkn dus lang laat beeb zoiezo niet meer op zich wachten.

Succes iig vanmiddag ook op de poli. Ik herken het helemaal, wij moesten hier ook ruim een dagdeel uittrekken voor zkh bezoek, wachten, wachten, wachten…

Jane, ow heerlijk op de fiets, dat zit er dadelijk ff niet meer in, of heb je een maxicosimee? (vind dat maar enge dingen :silenced: )

Wij hier ook heerlijk van het weer genoten. Zijn gister naar een grote speeltuin geweest hier in de buurt, dana kwam binnen en keek " :shock: :o wauwwwwwwwwwww dit is gaaaaaaaaaaf"

Ze heeft echt heerlijk gespeeld en wij er erg van genoten :inlove:

Verder heb ik de plantenbakken aangekleed in de tuin, ook helemaal blij mee.

oh super bloemetjes bij je prachtige tuin dan is het helemaal compleet he heerlijk.

Nee ikz ie dat wel eens zo mc achterop de fiets doodeng ziet dat er uit dat wiebelt en het oogt zo gammel, dus ik neem het er nu nog van om lekker met o de fiets te pakken wordt inderdaad lang wachten voordat dat weer kan. Ja beep thuis laten, maar ja meestal fiets ik naar mijn ouders en blijf daar een poos. Ach nemen we een half jaar de auto :wink:

tilly nou je bent er waarschijnlijk nog succes :hug:

Hallo meiden, effe kort: Ben dit weekend met m’n zus naar Drenthe geweest en daar had ik geen internetbereik dus kon me even niet melden. Was wel heel lekker zo met z’n tweeën. Ennn heerlijk weer gehad.

Had zó gehoopt voor Til dat er een beebje gearriveerd was, maar nee… Maar lees dat er woensdag toch wel knopen doorgehakt gaan worden. Spannend!!!

Heb op het moment wel aardig wat pijn, dus langer schrijven wordt 'm niet. Doe ik hopelijk morgen weer.

:-* voor iedereen.

@mamalena wrote:

Hallo meiden, effe kort: Ben dit weekend met m’n zus naar Drenthe geweest en daar had ik geen internetbereik dus kon me even niet melden. Was wel heel lekker zo met z’n tweeën. Ennn heerlijk weer gehad.

Had zó gehoopt voor Til dat er een beebje gearriveerd was, maar nee… Maar lees dat er woensdag toch wel knopen doorgehakt gaan worden. Spannend!!!

Heb op het moment wel aardig wat pijn, dus langer schrijven wordt 'm niet. Doe ik hopelijk morgen weer.

:-* voor iedereen.

Mamalena, dikke :hug: en :-* meid. Straks maar lekker slapen :zzz:

Wel super dat je zo het genoten met je zus dit weekend!!!