Oktoberstoppers 2006

:lol: Truttebel!

Hoe ist? Rommelt t lekker door?

Flauw hè?!! :wink:

Het rommelt niet echt heel erg moet ik zeggen. Zo nu en dan wat meer pijntjes etc maar het stelt uiteindelijk maar weinig voor. Schiet niet echt op dus. Als straks het echte werk dan maar niet dagen gaat duren vind ik het goed :mrgreen:

Hoe gaat het met jou? En met de pijn?

:-*

BIB,

Nou til je houdt het spannend.

fem wat is een soepoog? iets ontstoken. Ik kan me er trowuens over verbazen hoe o ook uit zijn mond kan stinken als hij wakker wordt. Zo puur en schoon beeps ruiken zo kan onze jongen al echt naar de surinaamse afhaal ruiken haha. Duss misschien is het niets… Ja Fem je hebt een heerlijke tuin waar je nu echt van kan genieten.

m’lena hoe is het bij jou?

Groetjes

Kom hier regelmatig even spieken! :shifty: Het komt allemaal erg dichtbij nu he!

Verder hou ik het even kort. Slecht nieuws gehoord over de moeder van D. Ze had een knobbeltje in de borst en na onderzoek is gebleken dat het kwaadaardig is… Volgende week dinsdag wordt het verwijderd en kijken ze wat het vervolg plan is. Alles komt erg hard aan vooral omdat D. een paar jaar geleden zijn vader verloren is aan die rotziekte! :?

tot later!

Oh Marije dat is een naar nieuws zeg. Ik wens jullie veel sterkte en hoop dat het iets onschuldigs of iets makkelijks te verwijderen is.

Bah

hier overigens bib

Marije, dat is inderdaad erg naar en verdrietig nieuws. Kan me goed voorstellen dat jullie daar even flink van ondersteboven zijn. Sterkte meid :hug:

Hier ook nog BIB.

kiekjes

jane, mooie buik meid :inlove: en wauwwwwwwwwwww die owen!!! Wat een prachtige krullenbos heeft ie toch en wat is ie fotogeniek!

Ik heb op een of andere manier heel de tijd een meisjesgevoel bij jou en dan stel ik me haar voor met zo prachtige krullen, dat wordt een schoonheid dan!

marije, :frowning: ow meid, heftig, en dan ook nog zo’n voorgeschiedenis (en jij hebt dit toch ook aan de hand gehad met de moeder van a. of je eigen moeder hangt mij bij? :think: )

Nou heel veel sterkte ermee, ik hoop dat het goed ingekapseld zit en ze het netjes kunnen verwijderen :pray:

mamalena, hoe is het met jou?

en nog altijd 2x bib… ik ben benieuwd wanneer de eerste bia zich aanmeld en wie eerst gaat zijn, dadelijk schiet jane nog voor.

En de soepoog van dana: ze werd smorgens wakker met haar ogen helemaal dichtgeplakt van de prut. Rondom het oogje was het ook rood en dik, ik dacht aan een virus en het ging beter en toen begon het aan de andere kant. Ik heb gister toch ha gebeld ff en kreeg te horen dat er smiddags zalf zou klaar liggen. Dus ik aangegeven dat ik daar niet tevreden mee was, dat ik niet zomaar iets ging smeren zonder dat het gezien was, maar het verhaal duidde op een ontsteking en dat ging niet zomaar over dus ze ging recept doorfaxen en als het niet over ging mocht ik daarna langskomen. Heb ik net de apotheek gebeld om af te zeggen :oops:

Tja ik ga niet zomaar wat smeren, kan zoveel zijn en ik denk zelf aan een virusje en het ander oogje wordt ook alweer stukje beter dus ik kijk het toch nog maar ff aan, gaat denk ik vanzelf over…

Ow en dat stinken uit de mond, bij het cb gaven ze aan dat als het echt extreem wordt het op ontstoken amandelen kan duiden.

En dana is over anderhalve maand jarig, ik ga een wigwam voor haar maken :smiley: Had ik helemaal leuk design uitbedacht, komt vriend en die schiet mijn idee helemaal af :frowning: ik zwaar teleurgesteld, maar toch nog weer verder bedacht en heb nu een leuk ontwerp waar we beide blij mee zijn, dus nu moet ik de bamboestokken gaan vinden en dan kan ik aan de slag het ontwerp uit te tekenen, vind het nu al helemaal leuk :smiley:

Hoi meiden,

Even ego hoor…

BIB.

Het leek vannacht te zijn begonnen maar na een uurtje was het ineens gebeurt en ben ik maar lekker gaan slapen. Was wel even flink teleurgesteld maar ja, wat doe je eraan??

Vanmiddag weer naar de gyn, ben benieuwd wat ik daar te horen krijg.

Ga nu even met Luuk spelen, heeft ook aandacht nodig hè?! :wink: :mrgreen:

Tilly, wat balen als het niet doorzet toch!!! Vandaag de GROTE dag,gelukkig heb je wat te doen anders zit je maar te wachten op een steekje hier of daar. Hopen dat misschien de Gyn wat voor je kan betekenen.

Jane, wat een mooie buik zeg en dan die Owen van jou! :inlove:

Fem, Tyme had last ook een soepoog. Vaak schoonmaken met gekookt water ( wat dan eerst is afgekoeld natuurlijk.) :mrgreen: Ben ook niet zo van de zalfjes.

marije, ow meid, heftig, en dan ook nog zo'n voorgeschiedenis (en jij hebt dit toch ook aan de hand gehad met de moeder van a. of je eigen moeder hangt mij bij? )
Nou heel veel sterkte ermee, ik hoop dat het goed ingekapseld zit en ze het netjes kunnen verwijderen

Het was mijn stiefmoeder toendertijd. Gelukkig is zij er helemaal vanaf gekomen. We houden goede moed!

En wat een leuk idee voor zo'n Wigwam! Laat je wel even de vorderingen zien? :wink:

tot later!

Ik was net na middernacht nog even hier en ik zag onder Tilly staan: Dit is de grote dag. Vond het toch wel bijzonder om dat te zien. Je hebt het gewoon gered tot DE DATUM meid! Wat fijn dat geen enkele zs hetzelfde is. Succes bij de gyn.

Marije, heftig van D z’n moeder!! Veel sterkte voor jullie en haar.

Fem, hoe ist met Dana haar oogje? En ja, ik gebruik ook alleen de methode met gekookt water.

En leuk iddee hoor, een wigwam. Wij zijn hier ook helemaal van de tentjes, hutjes en huisjes. Is ook zo gezellig, haha!

Wawa, waar ben je? Kom je weer een keer gedag zeggen? Ik mis je hier wel hoor!

Jane, wat een mooie buik!! En een mooi ventje erbij! Hoe voel je je?

oh, de thuiszorg komt. Ben er weer weg van.

Tilly, wat balen als het niet doorzet toch!!! Vandaag de GROTE dag,gelukkig heb je wat te doen anders zit je maar te wachten op een steekje hier of daar. Hopen dat misschien de Gyn wat voor je kan betekenen.

Jane, wat een mooie buik zeg en dan die Owen van jou! :inlove:

Fem, Tyme had last ook een soepoog. Vaak schoonmaken met gekookt water ( wat dan eerst is afgekoeld natuurlijk.) :mrgreen: Ben ook niet zo van de zalfjes.

marije, ow meid, heftig, en dan ook nog zo'n voorgeschiedenis (en jij hebt dit toch ook aan de hand gehad met de moeder van a. of je eigen moeder hangt mij bij? )
Nou heel veel sterkte ermee, ik hoop dat het goed ingekapseld zit en ze het netjes kunnen verwijderen

Het was mijn stiefmoeder toendertijd. Gelukkig is zij er helemaal vanaf gekomen. We houden goede moed!

En wat een leuk idee voor zo'n Wigwam! Laat je wel even de vorderingen zien? :wink:

tot later!

Marije, waarom plaats je 2x hetzelfde berichtje?!? :lol:

dan schiet het hier een beetje op als we dat nu allemaal doen dan komen we nog eens ergens :mrgreen:

hier BIB,

Oh til je bent er 40 weken inderdaad wat een mijlpaal deze zwangerschap.

m’lena voel me nu goed hoor, ik denk dat het nog wel even duurt voordat beep zich aandient en dat is prima zoals ik me nu voel. alleen slapen gaat wat moeilijk.

Fem wat ben je toch een weldenkend mens, ik zou het er zo opsmeren :oops: zou er geen moment bij twijfelen, maar het is natuurlijk gek dat ze niet eens even kijken, zeker bij een oogje.

balen dat vriend wig wam afkraakt, een vriendin van mij heeft er een en die is super gaaf. Is ook een hele mooie hangt ook binnen, maar kan ook buiten. Echt een kunstwerkje.

tot laters

Zo ik zit hier lekker aan een bakje koffie en zie tilly de grote dag vandaag. Ow ik krijg helemaal de kriebels. Succes bij de gyn en ik ben benieuwd, jammer dat het niet doorzette maar ik hoor je helemaal niet klagen, hoeft ook niet hoor, maar soms ligt het er zo dik bovenop als iemand er klaar mee is (bij mezelf afgelopen zwangerschap) trek jij het nog een beetje?

marije, ow ja je stiefmoeder, ja gelukkig maar he dat het goed gekomen is, mooi voorbeeld voor moeder van d, hopen dat het bij haar ook zo loopt, het kan…

mamalena, is het een gezellig mens van de tz? Of heb je iedere keer een ander? Niet dat ie nu komt voor de gezelligheid, liever niet dan wel, maar goed als ze dan toch moet komen liever gezellig he. En hoe gaat het, geneest het een beetje?

Dana’s oogje is schoon hoor, vanmorgen niet meer dichtgeplakt, ben blij dat we ons gevoel gevolgd hebben en niet mevrouw de doktersass. Ik deed idd ook gekookt (afgekoeld) water en steriele gaasjes.

Tis nog niet helemaal over, mijn ouders zeiden vanmorgen dat ze er zo moe uitzag, zal wel beetje daardoor komen (en doordat ze maandag NIET geslapen had op kdv, was daar te leuk en ze heeft het niet meer ingehaald die slaap)

Verder hou ik jullie op de hoogte van de wigwam. Jane, heeft die vriendin een hangende wigwam? Das ook gaaf, ik kan alleen niets meer hangen, tuin is leeg, kan mijn hangmat niet eens meer kwijt :frowning:

Wilde dadelijk bamboe palen gaan halen, was gister al helemaal naar de intratuin gelopen :shock: (ja das best een eindje eigenlijk) maar daar hadden ze niet die ik zocht, maar goed vriend belt net, die gaat vanavond de plantenbakken volscheppen in de tuin :dance: dus of ik de plantjes veilig wil stellen, ga ik zo maar eens doen, heb vanmiddag toch fysio dus ik kan er van te voren flink tegenaan in de tuin :mrgreen:

Meiden het wordt weer HEEEEEEEEEEERLIJK weekend!!! :dance: :dance: :dance:

Iemand bekend met “vision” zonnebrand van de apotheek, zou je maar 1 keer per dag hoeven smeren, werkt dat echt?

Ik was trouwens gisteravond bij de prenatal, mamamazzeldagen, mennnnnnnnn wat druk!!! Ik wilde eigenlijk rechtsomkeerd maken, maar buuf had een bh voor me achtergehouden daar en was 25% korting, dus ik moest min of meer wel, heb me dus maar meteen uitgeleeft voor dana shirtjes gekocht.

Ow en hebben jullie dat dan ook? Ik voel me dan zo schuldig naar elin, die draagt nu alle kleertjes van dana en heeft eigenlijk niets nodig, maar ik MOET dan toch wat voor haar kopen om mijn schuldgevoel af te kopen :oops: :roll: (lastige eigenschap)

Hey meiden… Sorry hoor, maar ik leef nog :oops:

Bibjes hier nog, spannend!! Ga ff bijlezen.

Oh ja, en een fotootje plaatsen :wink:

Hoi meiden,

Kreeg vandaag te horen dat ik toch de 21 uitgerekend ben. Daar ging ook vanuit maar ik kreeg een keer te horen dat het de 22e was dus had mijn ticker ook aangepast. Nu dus weer en loop dan nu ook officieel 1 dag over :shock:

Hihi, het is wat hè?! Zo kan het dus ook :wink:

Aankomende maandag moet ik terugkomen om te kijken hoe het er dan uitziet. Vanwege mijn voorgeschiedenis laten ze me niet langer dan 41 weken lopen werd me verteld. Nou ja, hoop maar dat het er dan voor die tijd uit zichzelf is. Inleiden lijkt me heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal niks :?

BIB

Moet nu weg dus kom andere keer wat langer weer…

Jammer Til :mrgreen: :wink:

Het is toch wat he, zomaar over tijd!

Hier is het ff heel druk geweest. Leek wel of er een tweede ronde kraamvisite op gang kwam…

Met mijn meiden gaat het hartstikke goed. Nog 3 weken dan moet ik weer werken, en ben er ook best wel aan toe. Ben het thuis zitten en alleen maar mama zijn wel zat.

Selin is een heerlijk tevreden en rustig meisje. Huilt bijna niet, houdt zichzelf lekker bezig onder de babygym en drinkt haar flesjes goed.

De afgelopen twee nachten heeft ze zelfs doorgeslapen tot half 7, hoop dat ze dat erin houdt.

Straks ga ik lekker een dagje shoppen met mijn moeder en schoonzusje, heb er zin in. Selin gaat gewoon mee en Nesrin is op het kdv.

Kom vanavond nog ff kijken hier!

oh wat een plaatje patricia.

Tilly zomaar twee dagen over tijd vandaag. Ben je het ook zat of voel je je nog goed.

Hier gaat het goed als ik me zo voel dan mag beep nog wel even blijven zitten. Ik had het met 34 weken een stuk zwaarder. het kan raar lopen.

Oh fem ik zou me daar helemaal niet schuldig over voelen haha of misschien toch iets kleins kopen voor elin. Op de leeftijd van Dana zijn die kleertjes toch echt super schattig. Een baby ligt nog en dan heb je aan een paar schattig kleertjes al snel genoeg. Met een peuter moet je toch elke dag iets schoons aantrekken.

Fijn dat oogje beter is en dat je naar je gevoel hebt geluisterd.

hoe is het verder met de rest. wawa m’lena :-*