Oktoberstoppers 2006

BIB



:-*

Daar keek ik alleen naar :-*

owwwwwww 2 bibbers in de club :dance:



Jane, ik duim voor je mee dat de gyn morgen zegt dat je thuis mag bevallen. Zou toch fijn zijn als je wens uit mag komen.

Maar joh, spannend morgen hoor, veel sterkte. Laat je weten hoe het geweest is bij de gyn?



marije, nou dat is wel veel leuk speelgoed wat ie gekregen heeft.

En op photobucket, ja daar plaats ik wel maar dat is vaak om te linken naar pb hier.

Hoe is het met jou en D?



Hier vandaag elin bij ons pap en mam geweest samen met dana.

Was gek en leeg hier in huis :frowning:

Goedemorgen meiden,



BIB



Jane, succes vandaag bij de gyn. Ik hoop met Femmie mee dat je goed bericht mag krijgen.



Marije, las dat jij een sollgesprek hebt. Toch? Of had je hem nu al gehad?? Succes iig. :-



Patricia, hoe gaat het met jou meid? Waarschijnlijk druk met de meiden. Even een dikke :-
voor jou.



Wawa, hoe gaat het met jou? Met de kleine meid en de beide jongens alles goed?



Femmie, stil geweest dus gisteren bij jou in huis. Vandaag heb je de meiden weer gewoon om je heen?? Heb je er ook wel even van genoten dat je het huis voor jezelf had gisteren of…?



Nou meiden, laat het hierbij.



:-*

Goede morgen!



Til, klopt! Heb vanavond om 18.00 een sollicitatie gesprek in Rotterdam bij een vrij nieuwe tandartsenpraktijk. Vind het weer super spannend!

Hoop dat ik alles nog kan, na zo’n half jaar eruit geweest te zijn… :shifty:



Jij hebt gisteren een lekker dagje met de jongens gehad, las ik. Heerlijk dat mooie weer, dan kun je tenminste eens wat ondernemen. Het is hier nu trouwens aardig bewolkt… :think:



Fem, stil in eens he, als ze er dan niet zijn… Moet zeggen dat ik er de laatste tijd aardig aan gewend ben geraakt en kan er sinds kort ook wel even van genieten. In het begin vond ik het alleenmaar zooooo STIL!



Met mij en D. gaat het erg goed! We vormen steeds meer een gezinnetje. :inlove: We hadden natuurlijk duidelijke afspraken gemaakt, op welke dagen we elkaar zouden zien, maar daar houden we ons steeds vaker eigenlijk niet meer aan. :mrgreen:

Vanmiddag gaan Jesse en Tyme weer naar A. voor het weekend. Ik heb dan eerst vanavond die sollicitatie en daarna even een lekker film avondje op de bank, denk ik. Morgen hebben D. en ik een feest met een jaren 20 thema… Heb nog helemaal niets, dus dat gaat weer stressen worden. :lol: Zondag gaan we samen naar het American Sunday evenement in Zandvoort wat D. heeft georganiseerd. Is een evenement voor Amerikaanse oldtimers etc. Heb er zelf helemaal niets mee maar D. dus wel. Hij heeft zelf een hele oude Mustang en die moet dan natuurlijk ook mee. Vind het wel leuk om eens een keer ergens te komen waar je anders nooit naar toe zou gaan. Jullie nog plannen voor het weekend?



Jane, succes meis!



tot later!

tilly, jij telt aardig op, dat zou wat zijn als je overtijd gaat. Hoe was dat bij nick? Ik beviel van elin bij jou termijn over 2 dagen :smiley:



Marije, veel plezier van het weekend, ik heb er ook niets mee hihi, maar heb ook niets met F1 en vond het een paar jaar terug toch wel leuk om naar de marlboro masters te gaan (omdat vriendin en ik in onze bikini in de duinen konden liggen, toen vriend en haar vriend opgingen in alle auto’s)

Dus tip, neem je bikini mee, het wordt mooi weer :wink: :mrgreen:

Succes vanavond, ik heb wat gemist, ben je er een half jaar tussenuit geweest? Je had toen toch bij een andere ta een baan gevonden, was dat toch niets geworden uiteindelijk?



Jane, hoe was het? Of ben je nog niet geweest?



Ow meiden, wat ik vandaag toch weer had.

Ik ga boodschappen doen, zie de buurman, zeg hoi en het valt me op dat de auto van de buren sinds jaren op een andere plek staat. Ik ga de hoek om en denk ineens “he ik zag de auto van de buurman, maar daar hoort onze auto voor te staan, ben ik nu gek of stond ie er echt niet?”

Dus ik weer terug en nééééé onze auto was weg! En vriend was toch echt met de motor naar het werk. Waar kon ie dan wezen??? Dus ik wil mijn vriend bellen, vragen of hij weet waar ie is, maar ja trok al meteen de conclusie, dat weet vriend ook niet, want hij is gewoon echt gejat.

Dus ik sta op het punt om aangifte te gaan doen van diefstal, bedenk ik ineens dat we hem gister weggebracht hebben voor onderhoud…

:doh: :doh: :doh: :doh: :doh: dat is toch wel heel erg dat ik dat gewoon niet in de gaten had en gewoon bijna aangifte gedaan had! :shifty:



Meisjes vandaag weer thuis, dana is zo enorm veel moe de laatste tijd, arme meid. Ben benieuwd hoe lang ze zal slapen vandaag.

Elin heeft het heel goed gedaan gister, ze vond het erg leuk bij opa en oma. Maar vandaag weer gezellig saampjes, hihi was niet mijn ding zo alleen…

Ow en dana vanmorgen!!! Ik heb prachtige plaatjes geschoten van knuffelen en kussen en neuzen met elin :inlove:



Haha en gister, ik wil de tafel dekken, springt mickey (de kat) erop en hoor ik dana zeggen “mickey…tafel… af!” :lol: :lol: :lol:

En mickey ging braaf ervan af en op de stoel liggen.

Geweldig hoe er ineens echte zinnetjes uit haar mondje komen en ik sta versteld van sommige dingen die ze dan schijnbaar toch opgepikt heeft en ineens ook een veel grotere woordenschat van het een op andere moment.

Marije, succes meid!!! Ga heel hard voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup:



Femmie, wat een verhaal van jullie auto. Soms… :wink: :mrgreen: Is wat hè als je toch zo in de bonen kan zijn.

Prachtig zoals Dana begint te kletsen!! :inlove:



:-*

Fem, bij de vorige functie bleek ik toch boventallig te zijn en kon ik weer gaan, terwijl ik net mijn andere baan had opgezegd… Ben het thuis zitten echt goed zat nu, hoop echt dat ik snel weer aan de slag kan. Word hoe langer ik thuis zit, ook steeds meer onzeker over of ik het straks nog allemaal wel kan etc. Stom he…



Maare jij… Nog een beetje last van zwangerschapsdementie Fem? :wink: :mrgreen:

Ben benieuwd naar nieuwe foto’s van je meiden!



Til, dank je wel! Zit op van de zenuwen hier! :shifty:

BIB



Marije, hoe is het gegaan??



:-*

Til, kijk maar even op hyves bij m’n www van gisteren… Drama! Niets geworden dus, maar wel erg gelachen!



Heerlijk weer he! Zit gewoon in een hemd in de tuin en heb het warm! Wel een mooi boek aan het lezen. De schaduw van de wind. Ken je dat? Liefs

Effies te druk om te schrijven. Ik keek even naar BIB van Tilly. :mrgreen:

BIB



Verder aan het genieten van het mooie weer. Heerlijk zeg 8)



Jane, hoe is het met jou meid???



:-*

Niks bijzonders hoor maar…



Verlies wel iedere keer stukjes van de slijmprop. Mijn lijf is dus in elk geval wel ergens mee bezig. :wink:



:-*

ssssssssssspannend :mrgreen:

bib, zal voortaan braaf komen melden.



bij gyn was alles dik in orde kindje is ingedaald en ligt vast :dance: voel me daardoor een stuk beter op dat kokosnoot gevoel na dan.

bij o nooit gevoeld dus kindje ligt al lekker laag



mag het ook fijn thuis proberen. afgesproken dat er geen vacuum pomp aan te pas komt en dat als het niet soepel (voorzover dat kan) loopt het een ks word. kindje werd geschat op 6 pond hoofdje op 38 weken buikje op 40 weken en benen op 37 weken. hij of zij is dus af :thumbup:



kom morgen ochtend uitgebreid op jullie reageren, ga buiten spelen.



wordt spannend hier

BIB



Het schiet niet echt op hier meiden. Behalve het gebruikelijke gerommel zo nu en dan blijft de kleine nog gewoon zitten…



:-*

@Tilly wrote:

BIB



Het schiet niet echt op hier meiden. Behalve het gebruikelijke gerommel zo nu en dan blijft de kleine nog gewoon zitten…



:-*


Jaja, en dan vanmiddag gaan bevallen zeker hè :naughty: :wink:



Hihi geintje, sterkte ermee meid, dat gerommel is niks, kan het beter ff goed doorzetten ik duim voor je.



En jane ook bib vandaag? Super bericht meid, je mag het thuis proberen :dance: Ik ga heeeeeeeeeeeel hard duimen dat het mag gaan lukken en dat je bed helemaal vol met muisjes ligt even na de bevalling :pray: :pray:

Wel spannend dat je concreet hebt dat het misschien wel een sectio wordt, hebben ze je goed voorgelicht wat je dan kan verwachten?



Ik ga ff terug naar de strijk, ben er straks weer ff denk ik

BIB



Hey fem ja ik wil die muisjes in bed, goed onthouden. Ik hoop zo dat het thuis mag lukken. Nee al met al was het wel een teleurstellend bezoek hoor. Ik vroeg wat gyn in het dossier had geschreven nav die evaluatie met o. 2 zinnen over dat ik ernstig getraumatiseerd was :? en dat o mogelijk een hersenbloeding had. Dus niet wat we hadden afgesproken en die gyn natuurlijk ook nergens te bekennen. Kreeg een arts ass en die nam met mij even het hele opvang nazorg lijstje door om me gerust te stellen. Flauwekul allemaal, dus doel bijgesteld en aangegeven dat ik betrokken wil worden bij de beslismomenten, dat ik onder geen beding een hoge vacuum wil en gevraagd of er altijd een gyn in huis is, dat was toen ook niet zo die gyn kwam van de golfbaan en zag mij pas na 8 uur. morgen naar vk en dan daar verhaal weer overbrengen en dan sluit ik het maar af en gaan we er voor. :-*



hoe is het bij jou? Dana begint al lekker te kletsen. heb je lekker genoten van je terras afgelopen weekend.



Tilly komt nu wel dichtbij hoor spannend en gerommel is goed toch? Ik merk dat het hier heel rustig in buik is. Volgens mij zit beep nog wel even goed hier.

jane, ow dat is zeker niet fijn te ervaren. Slecht ook, juist voor iemand die getraumatiseerd is, is het belangrijk dat de wensen helder zijn om nog ergere trauma te voorkomen :? Jeetje joh, heb je voor jezelf een kort beknopt lijstje met je wensen? Had ik en die zat in mijn vluchtkoffer en er lag er eentje op mijn kamer en er zat er een in mijn dossier in zkh en eentje in dossier vk :oops: Toen de vk kwam, was dat een van de eerste dingen die ze doornam, ik was prima aanspreekbaar dus kon mijn wensen nog goed met haar doornemen en beargumenteren en anders was r. uit voorzorg goed geinstrueerd :wink:

Spannend hoor. :-*



Niet alleen terras hoor, ik heb van het weekend meerdere malen gedacht, owwwwww waar was ik geweest als de tuin nog was als 2 jaar geleden, ik heb genoten van de hele tuin, heerlijk was het!



marije, nou zeg, dat is ook belachelijk, hadden ze ook wel ff van te voren kunnen bedenken zeg. Maar komt goed hoor, je kan het zeker nog wel hoor, zal alleen wel weer ff wennen zijn.

En nu, rustig verder kijken of neem je het er nog maar gewoon ff lekker van thuis?



Ow meiden, ik ben inmiddels zo nieuwsgierig naar de inhoud van tilly en jane :inlove:



Hier gaat het verder gewoon lekker, heerlijk genoten van het weekend, alleen dana werd gisterochtend wakker met een soepoog en vanmorgen weer, gaat wel wat beter inmiddels, maar het ziet er zo zielig uit. Daarnaast stonk ze ongelovelijk uit haar mond. Heb al gegoogled of het iets met amandelen te maken kan hebben maar kom daar de combi met vies oogje niet tegen. Verder kan ik er zoiezo niets van maken. Hou het maar gewoon goed schoon met gekookt water en steriele gaasjes en dat lijkt dus wel te helpen. Maar iemand nog andere tips? (buiten de ha bellen als het niet snel beter wordt :wink: )

Verrassing…









BIB











:mrgreen: :-*