Oktoberstoppers 2006

Oh til dat is ook op het nippertje haha, wij zijn ook nog druk bezig, vandaag komt moeders en oma strijken en nog wat universele kleding uitzoeken en wassen.



tijdens bv masker, hm ga me maar goed insmeren ben er namelijk gevoeliog voor, ik heb tijdens de zw ook zo’n randje om mijn lippen en ik heb het gevoel dat dat verder kan groeien als ik er niet goed op let.



Ik heb vorige week verlof gekregen. Dus dit was mijn eerste week vrij :dance:

mamalena weer thuis, wat heerlijk, als je de goede zorg krijgt dan is het wel zeker zo fijn weer lekker bij je meisjes te kunnen zijn. :hug:

Hoe gaat het nu met de pijn?



zwangerschapsmasker jawel ik zat met dana in een hittegolf thuis met verlof en knappe jongen die mij dan uit de zon weet te houden :oops:

Ik heb vol in de zon gezeten met mijn rug naar de zon en ik smeerde factor50 van l’oreal met antipigmentformule. Maar ik zat eergister onnadenkend in de zon en ik kwam binnen en keek in de spiegel en :o

ik had een topic geopend en een meisje heeft daar wel een wondermiddel gevonden, die ga ik proberen, ik hoop dat het bij mij ook wonderen verricht.



Ik heb de bio oil wel gehaald voor dana die heeft lelijk litteken van de waterpokken in haar gezicht :frowning:



tilly nee had je nog niet gezegt, maar is ook niet erg hoor. Maar toch bedankt alsnog, ik vind hem ook mooi, ben er blij mee.

nog bib? :shifty:



Wauw meiden, wat zijn jullie bikkels, die kamertjes!!! :o

Ik zou echt helemaal gestresst zijn geweest zeg met 38 wkn de kamer pas af…



Hier zijn ze terras aan het leggen, wat een herrie zo in de avond, hoop dat het nu netter ligt, het zag er niet uit hoe het vorig jaar gedaan was. :pray:

Hoi meiden,



BIB hoor!!



Even nog over het kamertje…

Hij was al wel af hoor maar had alleen het wiegje nog niet opgemaakt. Verder viel het wel mee hoor :wink:



M’n schoonzusje en zwager zijn er dus hou het hier even bij.



:-*

Femmie, wat voor wondermiddel is het?

fijn weekend iedereen. M’lena gaat het een beetje met jou en jullie daar.

Sorry, voor mijn korte berichtjes elke keer. Ik kan ook niet goed bijlezen. Meiske vraagt veel aandacht. Als ik thuis ben, wil ze gewoon bij mij zijn. Solly. Hoop, dat als ze een jaar is, dat ik meer tijd heb :lol: :lol: . Nog 7 1/2 maand :wink: :-* :-*

tot over een half jaar wawa… nee toch het komt wel weer. Lijkt me ook heel druk 3 kids waarvan 1 beep :hug: rustig an

:lol: Wawa, nou meid, da’s zo voorbij. Haha! Maar wel herkenbaar hoor. M wilde ook graag bij me zijn. Die sliep gelukkig 's avonds redelijk in haar bedje (op den duur) dus had ik de avonden voor mezelf. Maarja, dan was ik gevloerd. Het is heel dubbel hè, die aanhankelijkheid. Nu nog hoor. Doordat ik in het zh gelegen heb zijn allebei de meiden regelmatig erg bezitterig naar me en willen dan alleen maar dingen met mij doen. R mag dan niks meer. Maarja, ik kà n niet alles.



Jane, lekker verlof meid. Fijn. Groeit je buik nog steds zo lekker?

Geef straks antwoord op je vraag.



Over zs-masker gesproken: ik had het vermoeden dat ik dat wel eens zou kunnen krijgen (heb normaal ook al dat randje om m’n lippen net als Jane) dus ik bleef uit de zon en anders insmeren hoor. Zat niet te bwachten op die donkere vlekken.



Tilly, zo meid, alles klaar. Fijn hoor. Ik had allebei de keren het kamertje niet op tijd af, maar omdat ze de eerste tijd toch bij mij sliepen, heb ik het de eerste tijd afgemaakt. Ik kan me daar niet zo heel druk om maken hoor. Er zijn belangrijker dingen. Neemt niet weg dat het heel fijn is als het allemaal wèl af is hoor.

Wat een heerlijk idee moet het zijn dat dit beebje al zóóveel zwaarder is dan Luuk. Gelukkig is geen zs hetzelfde.



Femmie, mooi deeltje idd. Goed gedaan. Hoest met je meiden? Vind het zó jammer dat ik nog steeds niet bij je op bezoek ben geweest. Het zit er nu weer niet in. Kan niet fietsen. Nou, voordat ze naar school gaat het ik E wel gezien hoor. En D ook zo lekker eigenwijs vaak. Ja, het is hier nog steeds strijk en zet. Ze kunnen hier ook zo goed met elkaar kiften. Om gek van te worden soms. En ik merk dat ik niet zoveel kan hebben als ik me niet goed voel, dus dat bots nogal eens. Ik tel zóó vaak tot 10…



Maar ik ben ook net zo blij om weer thuis te zijn en van de meiden te kunnen genieten. Ik bedoel, I ging net op de bank aan M voorlezen. Dan smelt je toch?

Ik heb helaas nog erg veel pijn. Ik moest vanmorgen echt m’n bed uit om m’n medicatie in te nemen. Ik kan bijna niet lopen omdat de drain dan zeer doet. Kan niet fietsen, kan niet bukken, kan de kindjes niet fatsoenlijk knuffelen… Het is bar en boos. De draininsteek in ontstoken en dat doet flink zeer. Gelukkig heb ik nu weer elke dag thuiszorg dus het wordt in de gaten gehouden. Maar dit kan zo niet 3 maanden lang. Dus als het komende week niet beter wordt, dan ga ik weer even bellen met het AMC.



En wat een mooi weer vandaag!! Wel beetje veel wind, maar ik geniet al van de aanblik van al die zon. Heerlijk! Wat gaan jullie doen vandaag?

oh m’lena wat balen van die pijn zeg. Gadver ik vind het heel rot voor je. Fijn dat je zorg aan huis hebt helpen zij ook met de kindertjes aankleden en zo. 3 maanden is wel erg lang voor pijn dat trekt toch niemand. Inderdaad bellen.





Ik word ook helemaal blij van het weer wij zijn net naar de speeltuin geweest, maar vond het toch wat koud. Nu gaat moeders een tukkie doen :wink:

Mamalena, knuf voor jou meid :hug:

Dankjulliewel.



Nou Jane, ik krijg thuiszorg in de vorm van een kwartier per dag wondverzorging. Dus met de kindjes moet ik het verder zelf doen. R is wel veel thuis, maar vandaag bijv. niet. De hele dag weg. Gelukkig zijn ze fijn aan het spelen en lukt het wel, maar het is niet ideaal. Véél pijnstilling. Mama is een junk. :roll:



I en ik zijn trouwens een kijkdoos aan het maken. Leuk wordt 'ie! Duinen met de zee erachter.

BIB



Beetje paar mindere dagen achter de rug. Erg moe en migraine… tja niet echt lekker dus.

Doe het nu dan ook maar even rustig aan want blijf een ‘zwaar’ hoofd houden.



:-*

Oh een kwartier dat is niks als je zo’n pijn hebt, wat fijn dat je kindjes zo lief zijn. En toch nog een kijkdoos maken. lachen daar zou ik als niet crea bea toch weer nooit op komen. Moet ik ook eens doen met mijn zoon die is namelijk wel crea, houdt erg van kleuren en tekenen en knutselen…Fijn dat r zoveel thuis is, kan dat met zijn werk of heeft hij zorgverlof, dat zou je ook nog aan kunnen vragen niet.



Tilly niet fijn hoor :hug: laatste zware lootjes voor jou kun je een beetje rusten met de jongens erbij?



Hier veel gerommel en buikpijnen, maar dat is niet nieuw. Vrijdag naar gyn vind dat wel spannend.

ow meiden toch, ik kan de titel van dit topic beter veranderen in “de club van brakke meiden” ofzo…

Ik ben gister wéér door mijn rug gegaan :x :cry:

Vanmorgen met veel pijn en moeite dana op het kdv weten te krijgen, maar ik kan bijna niets meer, maar weer de ta afgezegd en de fysio gebeld en lig nu op de bank.

Echt ik ben mijn lijf zo zat… ben ik niet op van vermoeidheid of wordt ik gevloerd door lage rr, ga ik wel door mijn rug :x



jane naar de gyn… ik dacht eigenlijk dat je deze ronde indien mogelijk graag thuis wilde bevallen. Heb ik iets gemist dat je nu toch bij de gyn loopt???



wawa ow meid ik geloof het direct. En een handenbindertje dus, maar knuffelen is zo heerlijk, neem het er maar lekker van.

Wonderspul is teint perfection van nivea, maar ik weet nog niet hoe en of het werkt hoor, maar als je het gaat proberen, kijk wel uit, ik kwam via google op recenties dat als je het buiten de vlekken omsmeert dat de normale huid erg bleek opkleurt, zou dus misschien een soort van pigmentremmer zijn???



mamalena hier alles goed met de meisjes hoor, heb zo nog een heerlijk verhaal, en geen sorry, je bent zelf zo herstellende van vanalles en nog wat, snap het maar al te goed, maar wel jammer dat het zo moet zijn.

Als je er eens doorheen zit mag je altijd bellen hoor, als ik tijd heb kom ik gewoon langs, kan ik je wat ontlasten met de kids (als ik tenminste niet ook in de lappenmand hier zit :? )

HEEEEEEEEEE dat vanhaal van voorlezen van i aan m wilde ik ook gaan vertellen maar dan van dana aan elin!!! Ja dan smelt je idd :inlove:

Ow meid, wat een ellende toch allemaal, je hebt echt voort een abonnement bij het amc he, ik voel me al zo brak, maar bij jou is het helemaal een eindeloze situatie, het is nu echt genoeg geweest hoor. :hug:



tilly he bah, migraine, gaat het inmiddels weer wat beter met je?



Nou ik zat gister dus op de bank met elin op schoot, komt dana erbij zitten met boekje met liedjes, moest ik zingen en zei dana “poesje mauw” zocht ze die erbij en liet ze elin zien, zo schattig!!!

En ze hebben samen “paardje hop” met papa gespeeld, allebei zitten op de buik van papa en papa doen alsof hij een paardje was en ze heen en weer hobbelen en ik zag 2 van die prachtig lachende snoetjes! :inlove:



Wij hebben een eekhoorntje in de tuin, werd ie net achterna gezeten door een kraai. Weten jullie of eekhoorntje prooi kan zijn voor de kraai? Het leek een spelletje, kraai zat achter de eekhoorn aan maar bleef op halve meter afstand, ik vertrouwde het niet dus heb de kraai weggejaagd.

Hoi meiden,



Manlief is de kids aan het wegbrengen en ik heb dus weer een dagje voor mezelf!!! Heerlijk. :dance:



Femmie, je zou inderdaad bijna het topic aanpassen hè?!! Maar nee, doen we niet hoor. Nog even en dan is het lekker zomer en voelen we ons allemaal weer helemaal top :thumbup: (hoop ik :wink: )

Wat een mooi verhaal van jou meiden samen met hun papa. Kan me goed voorstellen dat je daar enorm van het genoten :inlove:

Hoe gaat het nu met je rug?



Mamalena, wat ontzettend naar dat je nog zoveel pijn hebt zeg. En dan de wond bij de drain ook nog weer ontstoken, het schiet ook allemaal weer niet op hè?!

Kunnen de meiden ook nog begrip op brengen voor de situatie van hun moeder? Ze zullen misschien zo nu en dan best wel eens dwars zijn zeker, of valt het mee?

Ik blijf het zeggen… maar ik hoop zo dat je toch spoedig goed mag herstellen meid. :hug: en :-



Wawa, jij dus een heel aanhankelijk meisje thuis. Dat heeft inderdaad twee kanten. Toch maar proberen er van te genieten denk ik dan, is toch de meest positieve insteek :wink: Kan me alleen ook goed indenken dat het ook wel erg vermoeiend kan zijn. Gaat het verder wel goed met de kleine meid en haar grote broers? En met manlief en zijn knie/been??

Wat het schrijven betreft, het is al fijn dat je af en toe even wat van je laat horen… Toch?? Het is gewoon druk nu, kun je niks aan doen. :-




Patricia, hoe gaat het met jou en je beide mooie meiden? Samen al een beetje een ritme te pakken gekregen? Geniet je van de tijd thuis zo met beide meiden?



Marije, jou heb ik nog even op hyves gesproken. Fijn dat het goed met je gaat.

:-



Jane, vrijdag moet je dus naar de gyn. Wordt je dan nu overgedragen van de vk naar de gyn? Ga je dan ook in het zh bevallen onder begeleiding van de gyn of…?

Hou je het verder nog een beetje vol? Je zult wel genieten van het feit dat je het iig nu af en toe wat rustiger aan kunt doen.

Heb je ook dagen dat je lekker even het rijk alleen hebt? Meid, nog even volhouden!!! Je mag ook al bijna BIBBEN hè?!



Hier, zoals jullie al wel zullen merken, nog gewoon BIB. Lijkt ook nog niet echt op te schieten hoor. Heb wel harde buiken etc maar verder…

Gisteravond kreeg ik even flink pijn en dacht ik dat het dan misschien eindelijk ging beginnen maar dat ging ook weer over :roll: Ach, het komt vanzelf wel een keer, toch?!! :mrgreen:



Meiden, ik duik nog weer even m’n bedje in want dat kan nu nog.



:-

Oh ja, meiden wie zal ik sms’en met HET goede nieuws als het zover is???

Doe me dan even pb met een mobielnr…



:-*

@Tilly wrote:

Hoi meiden,



Manlief is de kids aan het wegbrengen


Ik dacht, het is zover!!!



Maar nee… ze heeft een dagje voor zichzelf…ook lekker :mrgreen:



Je mag mij altijd sms’en hoor! Weet alleen niet of direct hier online kan om het te posten, maar als je sms’t ga ik zo snel mogelijk mijn best doen



Ja laten we hopen dat de zomer veel goeds doet, bij dana ging ik elke dag naar buiten wandelen, dat ging bij elin niet, was ietswat heel veel te koud.

Rug is nog niets beter, vorige keer kwam ik niet meer overeind, nu kan ik niet meer buigen. Op zich kan ik dus nog best wel wat als ik alles uit mijn benen haal, alleen in en uit bedje enzo is niet handig :snooty:

Donderdag afspraak fysio.



Succes met de buik, rust ff lekker uit vandaag, hopelijk in het zonnetje 8) , maar kijk dan wel uit voor masker he :wink:

uhm marije :oops: :oops: :oops:



Ik wil je graag alsnog veels te laat maar toch feliciteren met de verjaardag van jesse. Hebben jullie een leuke dag gehad? :oops: :oops: :oops:



ff om het goed te maken een en al feestvreugde :shifty:



















tilly, hoe was je dag?

daar is ie dan…BIB…



Maar laten we wel wezen voor beep is het beter om nog een weekje of twee te blijven zitten, net ff wat meer spek, maar goed ik mag dus nu thuis bevallen als gyn dat nu vrijdag ook nog even zegt dan zijn we er helemaal klaar voor



oh dat gaat ook aan mij allemaal voorbij. Jesse jongen van harte met je verjaardag :-*



Til en fem, ik ga nog naar de gyn om te kijken of het allemaal wel gaat passen ivm de vorige keer. Als beep bijvoorbeeld groot is dan zou de gyn kunnen beslissen tot een primaire sectio, als beep net zo is als owen dan zou ik het graag zelf willen proberen. Het kan zijn dat de gyn zegt in beide gevallen zkh en dan wordt het dus een zkh bevalling. Het is dus nog even afwachten.

In het ergste geval hoor ik dus vrijdag wanneer ik een kindje krijg :think: bizarre gedachte. In het beste geval BIB ik hier nog even door en komt mijn wens in vervulling een succesvolle thuis bevalling met beschuit met muisjes op bed. :inlove:



Fem balen van je rug zeg, echt niet fijn met twee ukkies. Fijn dat je morgen al bij de fysio terecht kan dat hielp wel goed he?



m’lena hoe is het nu bij jou?



Tilly zal ik ook even mijn nummer pb’en ik kan met mijn tel op internet, maar moet natuurlijk ook niet zelf bezig zijn met bevallen haha. zou wat zijn, dan sms’en we beiden naar Fem.



tot laters

@femmie wrote:

uhm marije :oops: :oops: :oops:



Ik wil je graag alsnog veels te laat maar toch feliciteren met de verjaardag van jesse. Hebben jullie een leuke dag gehad? :oops: :oops: :oops:




Hi Fem, :mrgreen: :mrgreen: Dank je wel! Lief van je dat je er alsnog aan dacht. Is ook niet heel moeilijk om te vergeten aangezien ik niet heel veel schrijf de laatse tijd he... :oops:

Het was een hele leuke dag. Wel druk, want het was natuurlijk ook pasen... 's ochtends eerst gezellig met de kids en D. een paas ontbijt gedaan en toen 's middags kwam de familie. Jesse is erg verwend met o.a een super de luxe step van z'n ene opa en oma, inline-skates van de andere oma, z'n eerste Flik Flak horloge van mij en D, en heeeeel veel lego! Gevolg is dat ik hem nu eigenlijk niet meer zie... :lol: Of hij is buiten aan het steppen/fietsen/skaten, of hij is boven op zolder zijn legostad aan het uitbreiden. :lol:

Hoe is het met jou en de meiden? Heb al erg lang niet op Photobucket gekeken... Plaats je daar nog? Dan zal ik eens spieken en er gelijk zelf ook wat nieuws opzetten.

Til en Jane, ookal schrijf ik niet veel... IK HOU JULLIE WEL IN DE GATEN!!! 8)

Wawa, dus erg druk zo'n derde kindje erbij... Is het nou een grotere aanpassing op je leven met een derde, dan toe er een tweede bij kwam?
verder heel veel knuffels! :-*

M'lena, wat een toestanden toch allemaal weer bij jou... En hoe goed je met de meiden blijft zeg! Petje af!! Hoe is het nou met de wond?

Nou meiden, tot snel, of niet.... Durf het eigenlijk niet meer te beloven. Heb ik nu al zo vaak gedaan. Jullie zien me wel weer verschijnen. :wink: :-*