Oktoberstoppers 2006

Mamalena, sterkte meid.



Patricia, mooie meiden hoor :inlove:

breekt even in



Leuk om te zien dat jullie hier nog allemaal schrijven, het is lang geleden maar ik heb leuke herinneringen aan de korte tijd dat ik met jullie schreef onder de naam Poeh.

zoals gezegt, leuk om te zien dat jullie er allemaal nog zijn en dat jullie allemaal inmiddels mama of alweer mama zijn geworden.

zelf ben ik uit de relatie gestapt die ik destijds had en samen gekomen met die ‘goede vriend’ waarmee ik nu ook een prachtige dochter heb die nu 7 maanden oud is :smiley:

een dikke knuffel voor jullie allemaal :smiley:



breekt uit

Hill, wat leuk wat van je te horen. Fijn ook dat het nu zo goed bent en je een prachtige dochter hebt.



Patricia, wat een mooie foto’s!! Mooie meiden heb je hoor :inlove: :inlove: Je kunt goed zien dat het zusjes zijn. :mrgreen:



Hier zoooooooooooooo moe… maar zal verder niet klagen.



BIB



:-*

@Hill wrote:

breekt even in



Leuk om te zien dat jullie hier nog allemaal schrijven, het is lang geleden maar ik heb leuke herinneringen aan de korte tijd dat ik met jullie schreef onder de naam Poeh.

zoals gezegt, leuk om te zien dat jullie er allemaal nog zijn en dat jullie allemaal inmiddels mama of alweer mama zijn geworden.

zelf ben ik uit de relatie gestapt die ik destijds had en samen gekomen met die ‘goede vriend’ waarmee ik nu ook een prachtige dochter heb die nu 7 maanden oud is :smiley:

een dikke knuffel voor jullie allemaal :smiley:



breekt uit




Was jij degene die pendelde?

Hé meiden. Ingreep is goed gegaan, maar de pijn valt me erg tegen. Ben nog steeds in het AMC; langer dan verwacht dus. De drain zit op een heel rotte plek: net onder m’n borst, tussen m’n ribben doorgestoken, dus ik ben vaak erg kortademig. En hij moet 3maanden blijven zitten :shock: Daar schrok ik dus wel van. Maar dan hoop ik ook van alles af te zijn.



Schrijf morgen nog wel even. Ben nu erg moe.

M’lena, veel beterschap en een dikke :hug: !



Hill, ik ken je nog :mrgreen: Leuk eens wat van je te lezen.

Leuk joh (ook) een dochter. Nu voor de 2e aan de gang dan?



Fijne paasdagen allemaal! :-*

Tilly, BIB???



Mamalena, fijn dat je wat van je laat horen. Dikke knuf voor jou :hug:

Mamalena, fijn dat het weer achter de rug is meid. Hoop zo dat het deze keer echt helemaal goed is gegaan. Wel balend dat de drain er 3 mnd in moet blijven, helemaal als hij op zo’n ongunstige plek zit.

Dikke :hug: voor jou meid.



Hier BIB hoor.



Wawa, hoe is het met jou meid?



Alle andere meiden, alles goed??



:-*

Tilly nog bib dus… spannund!

BIB



Hier wel lekker weer, bij jullie ook??



Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag of…?



Fijne dag iig allemaal.



:-*

We hebben weer een bibber :dance: spannend hoor tilly.



Til ik herkende weer erg jouw stukje ja dat je van de bank opstaat en dat je dan helemaal voorovergebogen moet lopen en dan heel rustig rechter op gaan staan omdat beep helemaal vast en klem zit. Echt alsof je 96 bent en heeeel stram, ziet er niet uit. Vriend begint het ook zat te worden die is dat gepuf wel zat. Ik had me niet kunnen indenken dat het zo anders kon zijn dan bij o, maar goed misschien had ik het bij o toch ook wel zwaar het zijn niet voor niets de laatste lootjes. Fem en patricia hadden het ook erg zwaar die laatste periode. Het hoort er misschien gewoon bij, maar kan aan weinig andere dingen denken dan aan oh puf zucht wat zwaar haha.



wawa wat een korte reacties gaat het wel goed met je? Las iets over coaching is dat op jouw verzoek? Want als jij iets niet durft te zeggen vanwege de beeldvorming dan is of de coach heel slecht of het is geen coaching. En je kunt dat natuurlijk terug geven zonder dat je er inhoudelijk op in gaat. Succes :thumbup:



m’lena weer in het AMC en een drain 3 maanden :shock: pff jee zeg heb je pijn en ben je er nu nog met de paasdagen. :hug: :hug:



Patricia Het is best zwaar, maar mede omdat Nesrin echt in een verschrikkelijke fase zit op dit moment. Voor Selin is ze lief hoor, maar ze is mij ontzettend aan het uittesten en heeft een erg sterk eigen wiletje. Ze vraagt ook ontzettend veel aandacht. Ik denk, dat femmie daar met de leeftijd van Dana veel minder last van heeft.



Heel herkenbaar met o hier, die pakt echt zijn vrijheid nu. Is best een lastige fase he die willetjes die maar doorontwikkelen.



Hill ja ik weet het ook nog je had toen best zwaar weer in je relatie en had veel steun aan die vriend. Wat een mooi verhaal dat je nu met hem een kindje hebt. Gaan jullie voor de tweede nu.



Fem mag ik even zeggen. WAT EEN PRACHTIG DEELTJE, En wat een kinderen hebben wij zo op de wereld gezet zeg. Een hele waslijst.

En die wagen vind ik ook super, patricia die moet jij ook nemen gaaf hoor met die roze kapjes dan steel je echt de show. Mooi hoor Fem en dan lekker winkelen, oh ik zie je al helemaal gaan.



Nou nog een weekje dan mag ik ook BIBBEN zie er erg naar uit. De fase van de tonic en de ananas zijn dan aangebroken.

volgende week nog naar gyn en dan even goed bespreken of ik thuis kan beginnen even naar binnen spieken.

Afgelopen weekend zijn we trouwens nog weg geweest. p is 40 jaar geworden dus gaf hem met onze zoon en zijn dochterlief een weekendje weg. Heel leuk, maar zwaar.



Tot laters

goedemorgen, de zon schijnt :dance:

Owwwwwww wat is het heerlijk!!! ik zit te denken mijn lange broek uit te doen en een rokje aan te trekken!!! 8) (bikini is nog wel erg overdreven niet?)



Patricia, wat een prachtige meiden heb je toch zeg!



tilly, bennnnnnnnnn jijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj? (vraagt dana :lol: )



Hill, meid wat goed te horen dat jullie ook al een beeb hebben, en je gaat voor de 2e? Fijn dat alles goed gaat met de jongen waar je toendertijd uiteindelijk voor koos.



mamalena, nee bah, 3 maanden, en kunnen ze hem niet op een andere plek zetten, ik wordt er misselijk van als ik lees hoe hij zit.



jane, thx voor het compliment, ik vond het ook tijd voor een voorjaarslijstje en idd een hele waslijst kids, wie had dat 3 en half jaar geleden gedacht zo he.

Hihi en die kinderwagen, ik liep supertrots en niemand kon me missen haha ik knal er echt uit met mijn roze kappen :lol:

En lekker nog een laatste keer blieken voor het irl gaat worden, wanneer mag je?



wawa alles goed? Druk met werk?



Zwangere meiden, ik kan gewoon met jullie meepraten hoor, ook al is mijn buik niet meer zo tonnetje rond. Ik geloof dat het er helaas bijhoort, zo zwaar op het einde bij een 2e. Ik vond het ook zwaar en regelmatig dacht ik, ben blij als beeb er is. Zo enorm jammer vond ik het, want je weet hoe het ook kan vanuit de 1e zwangerschap, en ik wilde zo graag genieten maar het ging maar amper door alle lichamelijke beperkingen.

Ik weet niet hoe dat bij de meiden was die voor een 2e gingen toen we hier begonnen te schrijven, zijn wij zo blind geweest en hebben we niet willen lezen hoe zwaar een 2e zwangerschap kan zijn, of viel het kwartje toen gewoon niet en dachten we tot de gelukkigen te horen die er zo doorheen fietste?

Maar goed, klaag maar lekker hoor, misschien dat het helpt het van je af te schrijven en hier herkenning te vinden. Zou leuk en fijn zijn als joos ook weer komt schrijven, die zit in hetzelfde schuitje.

yep ik mis joos hier ook ja,



Nou ik weet nog wel dat de zwangerschap van til de vorige keer ook best zwaar was met harde buiken en bandenpijn, maar dat was natuurlijk ook de tweede



wawa heb ik zelden horen klagen, maar die had het ook wel wat zwaarder bij de laatste keer ook emotioneler kan ik me van wawa en ook van fem terughalen. Dat had ik bij o juist weer veel meer dat ik emotioneel in zwaar weer zat. Nu heb ik het alleen lichamelijk zwaarder, maar buik is dan ook wel groot.



patricia had het ook zwaarder bij selin dan bij nesrin. toch?



hm en hoe het bij m’lena, marije en b’mama ook al weer ging. ???



Misschien vergeet je het ook gewoon snel weer. Ik heb overigens vandaag echt een top dag. Voel geen pijnen. :thumbup:

ik weet dat marije toen heel veel last van haar bekken had en mamalena had het ook zwaar met haar buik de 2e keer geloof ik. Vlgs mij is booki er 2 keer doorheen gefietst. Maar van booki en mamalena weet ik het niet precies meer.

En ik had het aan alle kanten te pakken, zowel emotioneel als lichamelijk de 2e zwangerschap.





Wat super dat het vandaag zo goed gaat, zou het weertje zo goed doen, dan moet het maar zo blijven en dan ga jij nog ff lekker 4 weken onderuit in de zon. :stuck_out_tongue:



Ik heb iets raars, ik heb bij de zwangerschap(pen?) een zwangerschapsmasker op mijn voorhoofd gekregen, het viel wel mee maar nu zit ik ff in de zon en hij knalt nu van mijn voorhoofd af :shock:

hellllllllllllp, iemand de oplossing, zou die bio-oil daar ook tegen werken? Ik hoor van iedereen dat dat zon wonderspul is?

Even een snelle BIB…



Misschien kom ik vanavond nog wel even weer maar ben nu nog even druk met van alles en nog wat.



:-*

Effe snel: ben vanmiddag onverwacht naar huis gekomen. Was de afgelopen dagen onwijs beroerd dus wist niet wat ik kon verwachten. Heb nog wel pijn en veel pijnstillers, maar 't gaat.

Hoop morgen verder te schrijven, maar ga nu slapen. :-*

oh m’lena fijn dat je thusi bent maar balen dat je je zo beroerd voelt. Rust maar lekker uit. Ik hoop zo dat je je snel wat beter voelt :hug: :hug:



Til daar is you. Spannend hoor. Gaat het goed met je?



Fem en dat net voor een gesprek is het heel opvallend. Ik heb er geen ervaring mee, je krijgt zo’n masker toch juist als je tijdens de zwangerschap in de zon zit. Dat heb je toch helemaal niet gedaan??? Ook geen ervaring met bio oil. Wel nu goed insmeren met een factor hoor.

Even super snel, moet kleuter ophalen.



Mamalena, fijn dat je weer thuis bent.



Jane/ femmie: hier bij peuter zwangerschapsmasker tijdens BV periode!

Ik heb nog geen wondermiddel gevonden.



Tilly, nog BIB?

Hier ook even snel want moet Nick zo ophalen…



BIB.



Mamalena, fijn dat je thuis bent. Hoop dat het herstel voorspoedig mag verlopen en de pijn snel af mag nemen. :hug:



Jane, hoeveel dagen moet je nog voor je verlof???



Femmie, heb ik jou dan helemaal niet gezegd dat ik dit nieuwe deeltje erg mooi vind?? :oops:

Dacht dat ik dat had gedaan, solly. Bij deze meid, ik vind het ook super hoor!!



Alle andere meiden een dikke :-



Heb trouwens het kamertje nu echt helemaal af!!! :dance: :dance:



:-