Hoi meiden,
Even kort hoor, ben een beetje moe :oops:
Marije, fijn dat het feestje zo geslaagd was!!
Mamalena, hoop dat je toch weer naar huis mocht vandaag. Het was toch vandaag??
Hoop ook van harte dat ze wat voor je hebben kunnen betekenen waardoor het herstel toch beter en gemakkelijker gaat. :-
Femmie en Patricia, dikke :- voor jullie meiden.
Jane, leef enorm met je mee meid. Hoop zo hard voor je dat beeb zich nog uit zichzelf meldt!! Kan me denk ik redelijk goed indenken hoe jij je momenteel voelt.
Wawa, geniet je een beetje van de vakantie? Hebben jullie 1 of 2 weken??
Marije, eerste dag zonder kraamhulp ging goed. Had wel het geluk dat Nick vanmiddag met een vriendinnetje meeging naar Ballorig. Had toen alleen Luuk en Tijn en dat ging prima! Nu morgen nog, dan heb ik ze wel gewoon alle 3.
Meiden, ik ga nog even lekker verder tv kijken.
:-*
Jesse succes vandaag jongen :hug: :hug:
Tilly jij ook succes vandaag met de drie boys. Is manlief er ook niet. Zal wel goed gaan allemaal.
wawa geniet je wel een beetje van je vakantie. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag dikke :-*
Bedankt voor het duimen marije ik hoop inderdaad dat er iets van het weekend gebeurd, maar ik geloof het niet zo. Voel nog helemaal niets nada.
Ja tilly bij jou was het ook spannend tot de laatste dag. Ik denk niet dat ze maandag iets gaan doen, ik twijfel zelfs of de vk wel een afspraak heeft gemaakt omdat ik helemaal geen tijd of zo heb gekregen dinsdag in ieder geval naar de vk misschien dat ik gewoon wacht tot dinsdag maandag ben ik ook jarig heb geen zin om dan naar zkh te gaan. Ik zal maandag wel even bellen als er het weekend niets gebeurd.
Ben een beetje van de kop in het zand.
Jane, hou je je al wel aan het “Kindje, kom snel dieet?” lekkere bitter lemon, ananas harten en SEX? Allemaal dingen waar je waarschijnlijk absoluut geen zin in hebt… Weet ook nog zo goed dat ik zou graag thuis wilde bevallen. Helemaal eng werd ik ervan als ik aan het ziekenhuis dacht. Gelukkig is het toen bij mij wel helemaal goed gegaan. Hoop zo dat jij dat ook mag!!! Nou, positief blijven. Dit weekend komt kleine Jane gewoon buiten kijken! :thumbup:
Tilly, succes vandaag meis! :-*
Wie is er nou jarig? Wawa, Jane??? :think:
Nog even een foto van Jesse’s feestje voor een indruk…
Jane, het zegt niks hoor. Ik kan me niet herinneren dat ik de dag voor de bevalling ook maar iets voelde wat erop wees dat ik de dag erna een kindje in m’n armen zou hebben. Allebei de keren niks, noppes, nada, niente, nul. Heb lekker nog wat staan schilderen enzo. Haha.
Is O vandaag ook thuis? Kom je nog wel aan je rust toe?
Wawa, heb je ook vakantie? Dat is wel heel welkom denk ik. Hoe ist met je? En met je kleine zuignap? :lol:
Marije en Jesse, sterkte in het zh vandaag. Je ging toch alleen wat bespreken hè?
En ja, ik schrok ook hoor op 4 mei. Zo gek om te zien hoe die menigte uit elkaar stuift, hoe mensen dus instinctief reageren op elkaar. Stond gisteren breed uitgemeten in de krant.
Tilly, nou meis, je staat er vandaag alleen voor? Jeetje, petje af hoor. Herstel je lichamelijk goed? Fijn dat je zo’n lieve kraam had. Hoe doet Tijn het? Wat een leuke naam hebben jullie weer gekozen. En het hele rijtje klinkt ook zo goed.
Fem, ik zat nog te denken over wat jij een tijdje terug vroeg over wat er allemaal te doen is hier in de buurt. Maar ik moet zeggen dat wij het vaak heel simpel houden hoor. We gaan veel naar onze relaxtuin (waar we nog niet veel relaxen maar vooral hard werken) En we komen veel in speeltuintjes in buurt. We fietsen rondjes, schommelen in de achtertuin… Niks bijzonders. In de zomer komen we ook wel regelmatig in het Kwekkeltje. I vindt dat helemaal geweldig. M ook wel, maar die wil vaak teveel; dingen die ze nog niet kan. En dan wordt het huilen natuurlijk. En verder… :think: ? Niks wat jij nog niet kent denk ik. Ohja, wij komen ook veel in de bieb. Veel speelgoed wat wij niet hebben. En dan zoek ik ondertussen leuke boekjes uit. Zeker op een regenachtige dag heel fijn om daar naartoe te gaan.
Mocht ik nog meer bedenken dan hoor je het.
Gisteren dus in het zh geweest. Ze hebben me weer flink te pakken gehad… De galweg is weer meer opgerekt en dat is wel pijnlijk, maar duurt maar kort gelukkig. De nieuwe drain is niet meer vastgezet met een heching maar met een speciale pleister met een soort slotje erop waar het slangetje doorheen gaat en vastzit. Hopelijk scheelt dat in de pijn. Op dit moment voelt het nog of ik in elkaar geslagen ben, zo beurs ben ik. :?
Het beste vriendinnetje van I is hier de hele dag. I natuurlijk helemaal in haar nopjes. Wel druk, maar ook heel gezellig.
Oh, wat een leuke foto Marije!! Wat ziet dát er leuk uit!
Trouwens, ik vroeg nog aan de radioloog: wat als het oprekken niet gelukt blijkt na 3 maanden?? “Dan wordt u opnieuw geopereerd.”… :snooty: No way he. Dat gaat me niet overkomen. Ik blijf positief denken (maar bedenk me wel dat de kans er wel in zit. )
jane, ow meid ik leef ook met je mee. Ik weet ook nog zo goed hoe in de rats ik zat op het einde.
En wat wazig, maandag naar zkh maar geen afspraak, je hebt beeb dus liever niet op je verjaardag, snap ik, zou ik ook niet leuk vinden (heb wel ooit iemand in zkh gehad die dus met primaire sectio haar eigen verjaardag uitkoos :roll: ), maar ik hoop dus dat je die datum ook helemaal niet gaat halen!
Ook hier, zoals bij mamalena 2x geen voortekenen. Ik duim zo voor het weekend. :hug:
mamalena, :? fijn weer in het amc dus, lekker nieuws ook voor een mogelijk vooruitzicht maar dat het nu eens klaar is. Je bent er al bijna een jaar zoet mee das toch niet normaal?!
marije, wat een leuke foto, dat zag er gezellig uit.
En succes met jesse vandaag.
tilly, hoe zijn de nachten, een beetje te doen? Hoe gaat het vandaag, voor het eerst met 3 kids?!
meiden, ik moet wel lachen om jullie :lol:
Wie is er nou jarig? Wawa, Jane???? :think:
Jullie maken er wel een quiz van.
En het goede antwoord moet zijn
IKKE!!!!!!!!
was jarig gister, ben 30 geworden, net boodschappen gedaan, dadelijk taarten bakken en morgen feest.
Jaja, dat hadden jullie dan weer niet verwacht he :lol:
Nouja zeg, dat had ik idd niet gedacht.
Meid,
Ik wens je een
Met veel en
hihi ja dank je,
heb jij ook dat je, sinds de bevallingen, een verjaardag ander beleefd? Dat speciale verjaardagsgevoel heb ik al jaren niet meer, maar ervaar het nu wel anders doordat ik weet wat mijn moeder zoveel jaar terug doormaakte.
En het kwekkeltje, zijn wij gister ook geweest, zo leuk, dana leeft zich daar helemaal uit, heerlijk. Verder kwam ik erachter dat er hier een kinderboerderij om de hoek is, wist ik niet, maar ook erg leuk.
Nou toch lief dat je ff meedacht, ik had het jammer gevonden als ik de meisjes leuke dingen onthou omdat ik niet van het bestaan afweet.
Ach Femmie, wist ik echt niet meid. :oops:
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid!!! :-
Ik wens je voor morgen een fijne en gezellige dag. Ben je al wel een beetje verwend dan??
Mamalena, zou toch fijn zijn als de drain dan nu eindelijk wat beter zit en je er minder last van krijgt.
Dikke :- voor het blauwe plekken gevoel en de pijn. :hug:
Hoop dat nog een operatie niet nodig is. Je bent inmiddels al zo lang onder de pannen. :-
Jane, hier net als de andere meiden totaal geen voortekenen gehad voor ik ineens ging bevallen. Dus… misschien begint het bij jou ook zo maar ineens!!
Hier stak ik ook echt mijn kop in het zand hoor. Zag er namelijk best tegenop dat ik anders ingeleid zou moeten worden. Ik zag sowieso tegen een ziekenhuisbevalling op maar dat is me alles meegevallen. Nu was ik er uiteindelijk ook maar heel even, na een half uur in het zh was hij er al.
Oh, visite…
:-
Verjaardagen…ja, dat is elk jaar anders. Het ene jaar heb ik er totaal geen zin in omdat ik me niet jarig voel, andere jaar is het feest. Is niet anders geworden door de komst van I en M. Ik vind daarentegen de verjaardagen van de kinderen zó speciaal. (Ja, logisch…weet ik) Ook feestdagen vind ik nu wat leuker door de kindjes. Eitjes schilderen met Pasen en de boom versieren in dec. Vond ik jarenlang niets aan.
Nee, je onthoudt Dana niks voor zover ik weet. Avonturenland vindt I ook wel leuk trouwens, maar dat is echt iets voor wat oudere kinderen. Ze worden zo snel onder de voet gelopen jammergenoeg. En toen ze 2 was vond ze het erg overweldigend. Alhoewel ze het graag wilde, maar niet durfde.
Ja, Til en Fem, zit al 9 maanden in de ziektewet. Tegen de tijd dat de drain eruit gaat heeft het 11 maanden geduurd. Man, wat een tijd.
Ga zo een lekker pan pompoensoep maken. Vanavond komt de papa van I haar vriendinnetje hier eten. Is een vriend van ons (Een stiekeme vlam van mij van vroeger… :roll: Blijft een lekker ding…hihi)
Ga dus zo even aan de slag.
ja dat is ook, ik vond er geen bal aan gister, iedereen werken en savonds vriend ook sporten, zat ik daar remie op de bank. Wel fijne dag gehad met de meisjes, maar niet anders dan anders. Maar ja komt ook omdat ik het morgen pas vier natuurlijk.
Ja ik vind het ook helemaal leuk met de kindjes, eieren schilderen enzo, prachtig. Boom hebben we niet gehad afgelopen jaar. Die zet ik altijd en ik was zo zwanger en had zo de pee in van hoe alles liep, had er toen totaal geen zin in.
Hmmmmmm jammie pompoen, tis dat ik bij schoonmoeder eet, anders was ik een paar deurtjes verder naar binnen gegaan (ben nu wel nieuwsgierig naar die bink… )
11 mnd, wat een tijd zeg, :?
tilly, maakt toch niet uit joh, ik had het ook niet vertelt ofzo en het is al moeilijk zat om mekaars kindjes verjaardagen bij te houden.
Maar ik ben wel verwend ja, heb van vriend en dana en elin een kadobon voor een nieuw beauty resort hier in db gekregen. Heb op de site gekeken en ik kan me daar wel gaan vermaken geloof ik! :mrgreen:
Oh, wat een supercadeau zeg!! Welk resort is dat? Ik heb wel iets nieuws zien zitten vlakbij de stad. Thais was dat. Is het die?
En die bink, haha, ja da’s een leukerd hoor. Blond, groot, en altijd even charmant tegen mij. Ik vraag me af wat hij zou doen als R en ik niet bij elkaar zouden zijn… :shifty:
Nou, werden we net toch verrast zeg! Staat ineens m’n vk voor de deur! Haha, dat was leuk! Ze heeft hier een paar deuren verderop een bevalling begeleid en nu keek ze meteen even of we thuis waren. Heel lieve vrouw. Echt leuk om haar weer eens te spreken.
Wij zijn gestart met een halve fruithap per dag. Meiske krijgt alleen nog niet veel binnen, maar vindt het wel interessant.
Marije, balen, dat je nog geen baan hebt. De hele voorgeschiedenis waarom je bij de eerste baan weg bent, heb ik overigens gemist!
Femmie, Meiske spuugt zoveel, dat de hydrofiel na 10 minuten in de was ligt, die strijk ik dus echt niet meer.
Van beddengoed strijk ik alleen de kussenslopen. De rest schud ik vakkundig. Ha ha ha.
Maar in principe zou ik alles willen strijken, alleen heb ik dan geen leven meer.
Marije, als ik niet lekker in mijn vel zit, ben ik ook korter af tegen de jongens hoor. Menselijk, maar als je je er bewust van bent, is dat heel goed.
Vandaag mama-kleuterdag gehad: samen gewinkeld, geluncht in de stad: lekker met de trein gegaan. Topdagje dus!!!
Marije, fijn dat feestje leuk was. Foto’s? en ik wil wel een groter verslag hoor!
Tilly, probeer je rust te nemen hoor. Ik weet hoe zwaar sommige momenten zijn.
We hebben twee weken vakantie en door mijn vrije dag heb ik dus 2 ½ week. Heerlijk!
Mamalena, fijn dat het goed gegaan is in het ziekenhuis?
Marije, hoe was het bij de anesthesist?
Tilly, ik was liever zonder dan met kraamhulp. Had jij dat niet?
Jane, ik was niet jarig, maar dacht te begrijpen dat jij jarig was. Ha ha ha.
Hoe voel je je? Kussie en knuffie voor jou.
Mamalena, kleine zuignap komt m.n. ’s nachts. Overdag doet ze het erg goed.
Femmie, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd. En, e hoort nu ook bij de bokken!
Bij mamalena en mij!!!
Ik ga even Meiske droog shirtje aan doen.
kuzzies
@mamalena wrote:
Nou, werden we net toch verrast zeg! Staat ineens m’n vk voor de deur! Haha, dat was leuk! Ze heeft hier een paar deuren verderop een bevalling begeleid en nu keek ze meteen even of we thuis waren. Heel lieve vrouw. Echt leuk om haar weer eens te spreken.
Wat enorm leuk :mrgreen:
@Wawa wrote:
Marije, als ik niet lekker in mijn vel zit, ben ik ook korter af tegen de jongens hoor. Menselijk, maar als je je er bewust van bent, is dat heel goed.
Haha, ja, zo kun je het ook zien ja. Eerst helemaal uit je pan gaan en dan denken: oh, nou doe ik het wéér! Nouja, ik weet in elk geval dát ik het doe. :lol:
Enne, ouwe bok?!?!?! Nouja zeg!! Zo zie ik mezelf niet hoor.
Ach, volgend jaar behoor ik tot een heel andere categorie...Dan word ik ......40!!! 8)
En lekker zeg, zo lang vakantie! Heeft W ook vrij?
@mamalena wrote:
@Wawa wrote:Marije, als ik niet lekker in mijn vel zit, ben ik ook korter af tegen de jongens hoor. Menselijk, maar als je je er bewust van bent, is dat heel goed.
Haha, ja, zo kun je het ook zien ja. Eerst helemaal uit je pan gaan en dan denken: oh, nou doe ik het wéér! Nouja, ik weet in elk geval dát ik het doe. :lol:
Enne, ouwe bok?!?!?! Nouja zeg!! Zo zie ik mezelf niet hoor.
Ach, volgend jaar behoor ik tot een heel andere categorie...Dan word ik ......40!!! 8)
En lekker zeg, zo lang vakantie! Heeft W ook vrij?
Ik leg het de kids altijd uit en vooral kleuter snapt dat helemaal. Hij noemt dan nog drie dngen waar je heel boos van kunt worden. Ha ha ha. Zegt tie bijvoorbeeld: "Ja, en dan poept Meiske ook nog alles onder!" :lol: :lol:
Enne, ouwe bok vind ik wel leuke uitspraak :wink: . Ouwe zeur zou anders zijn. Hi hi hi.
Hubbie heeft "maar" één week vrij :wink:
net met elin in bad gezeten, zooooooo heerlijk vind ik dat :inlove:
mamalena, ja geweldig kado he, nee het is op de rietvelden, schijnt mega resort te zijn en heeft hele goede recenties. Vriend heeft me kadobon gegeven ter waarde van gezichtsbehandeling waarbij mogelijk ook zwangerschapsmasker verwijderd kan worden. Maar ik heb ontdekt dat dat wrs ook door verzekering vergoed kan worden, dus nu zit ik in twijfel wat te doen, misschien heerlijk paar uurtjes sauna met massage :inlove:
Hihi en dank je voor je warme welkom in de club wawa :mrgreen:
we zitten er nu allemaal, op tilly en marije na (patricia misschien ook nog net 29?).
mamalena, tja die bink, hihi, maar hij heeft zelf toch ook een vrouw mag ik aannemen als ie een kindje heeft of is ie gescheiden?
Nja al met al heb je er toch weinig aan, want je bent met r… maar goed, lekker dagdromen dan maar
En wat leuk van je vk. Dat zie ik ze hier niet snel doen. Nu zie ik hier in de straat ook niet snel iemand bevallen haha, maar verder dan toch niet. Ze waren zeer aardig maar praktijk was wel stuk groter denk dat je dan toch anders een band opbouwt ofzo.
wawa, heb je wel een strijkijzer met stoomgenerator? Scheelt zeeen van tijd, echt heerlijk. Tja en al dat gespuug valt niet tegenop te strijken, hier volsta ik met spuugdoekjes en die strijk ik niet perse.
Ow en de fruithap hihi leuk. Hier ook nog paar maandjes en dan mag ze ook, zal dana ook wel het einde vinden, die roept nu al “elin loopuhhhhhhhhhhhhh” :lol:
Haha en wat een leuke opmerkingen van kleuter :lol: lekker bij de hand, wel lekker relativerend, kan me haast niet voorstellen dat je na zon opmerking je lach nog weet te houden
pfffffffffffff ik ben zo enorm moe de laatste dagen, niet fijn, heb vandaag ook zoveel te doen en kan me er maar niet toe zetten (huiskamer staat vol met boodschappen, de wasmachine en vaatwasser zijn klaar maar nog niet uitgeruimd, de was ligt half opgevouwen en gestreken op zolder :oops: )
Maar goed dat vriend voorlopig nog niet thuis komt :silenced:
Zo Fem, duidelijk? :mrgreen: Nog gefeliciteerd!!!
Pff, wat hebben jullie veel geschreven zeg in die paar uurtjes! Wel heel gezellig! :)
M'lena, galweg opgerekt... Hoe doen ze dat? Het klinkt zo verdomde pijnlijk allemaal! Hoop dat je nu wat minder last hebt van die drain. Wel even lekker dat er geen hechting inzit, kan die huid rondom misschien even wat rust hebben.
Marije en Jesse, sterkte in het zh vandaag. Je ging toch alleen wat bespreken hè?Nou, terug weer van het ziekenhuis. Wat een protocollen om niets eigenlijk zeg. Had een afspraak om half vier, worden uit eindelijk pas om kwart over vier geholpen, is het even luisteren naar hart en longen, formuliertje in vullen en we stonden weer buiten. Nou ja, ook weer gehad. :lol:
Wat leuk dat de VK opeens op de stoep stond! Kwam die van mij laatst in de stad tegen maar mooi niet dat ze me nog herkende hoor.
Hoe heeft I het gehad met haar vriendinnetje?
Ga zo een lekker pan pompoensoep maken. Vanavond komt de papa van I haar vriendinnetje hier eten. Is een vriend van ons (Een stiekeme vlam van mij van vroeger.... Blijft een lekker ding....hihi)Doe maar goed je best dan! :wink: Whahaha!
Ga dus zo even aan de slag.
Fem, wat een super verwen kado joh! Echt even lekker iets voor jezelf.
Wawa,
Marije, als ik niet lekker in mijn vel zit, ben ik ook korter af tegen de jongens hoor. Menselijk, maar als je je er bewust van bent, is dat heel goed.Gelukkig, voel me altijd zo'n tiran dan... :oops: Maar goed, D zegt ook altijd..."Kinderen hebben toch ook wel eens een zeur humeur?"Heerlijk, hij kan er zo lekker objectief tegen aan kijken en dat heb ik dan wel eens nodig!
Vandaag mama-kleuterdag gehad: samen gewinkeld, geluncht in de stad: lekker met de trein gegaan. Topdagje dus!!!
Wat gezellig zo'n dag met kleuter! Is`hij nu extra moe?
Marije, fijn dat feestje leuk was. Foto’s? en ik wil wel een groter verslag hoor!Ik zal eens even wat meer foto's op de computer zetten. :wink:
Fem,
Hihi en dank je voor je warme welkom in de club wawaBen geloof ik de jongste toch? Ben afgelopen maart 28 geworden! Maar... heb al wel wat grijze haren! :mrgreen: :mrgreen:
we zitten er nu allemaal, op tilly en marije na (patricia misschien ook nog net 29?).
De kids zijn net vertrokken naar A. Morgen ga ik met D naar mijn oma in Zwolle. Ze is net uit het ziekenhuis ( had weer comlicaties aan haar hart ) . daarna gelijk even door naar oom en tante daar en dan weer richting huis, lekker druk dagje dus!
kussie!
Hé gezellige kletskousen!!
Wawa, wat heerlijk lang vakantie heb je meid!! Kan je ook wel gebruiken denk ik of niet? Even lekker je eigen gang kunnen gaan en weer opladen voor de laatste drukke periode tot de zomervakantie.
Wat geweldig dat jullie kleine meid aan de fruithapjes is begonnen. Blijf dat toch een bijzonder moment vinden. Geniet er maar van meid!
Mamalena, wat leuk dat je de vk over de vloer hebt gehad! Zouden ze hier ook niet zomaar doen hoor. Maar ja, heb ze afgelopen week al 3 keer gezien dus tja…
Femmie, wat heerlijk dat jullie een bad hebben. Wij hebben er geen één en mis hem eigenlijk ook niet hoor. Maar als ik verhalen hoor over samen met de kids in bad, ja dan wil ik ook wel een bad. Als we eens een weekend weg zijn ofzo en er zit een bad in, dan genieten we daar altijd volop van!
Wat ben je trouwens inderdaad heerlijk verwend voor je verjaardag. Super hoor!
Marije, ben benieuwd naar nog meer foto’s. Dit zag er iig al geweldig leuk uit hoor! Heeft Jesse er zelf ook van genoten??
Hier ook vaak genoeg momenten gehad de laatste tijd dat ik helaas minder fijn op de kids reageer dan ik zou willen. Gelukkig ben ik nu niet meer hoogzwanger maar ja, net bevallen en minder slaap maken het nog niet meteen beter natuurlijk Maar, ik doe mijn best net als jij. :-* Morgen ben je dus erg dicht bij mij in de buurt op visite. Gezellig hoor :mrgreen:
En ja, jij bent volgens mij inderdaad de jongste. Ik was ‘al’ 2 maand eerder dan jij 28
Patricia, hoe gaat het met jou meid? Volgens mij las ik op hyves dat je alleen deze week nog verlof hebt? Wat gaat de tijd dan toch snel :shock:
Hoe is het met de meiden?
Lief dat jullie vragen hoe het hier gaat zonder manlief. Gisteren was ik mijn eerste dag alleen en die ben ik goed doorgekomen. Vandaag de 2e dag alleen en ook dat ging best wel weer goed. Vanaf nu is manlief iig een week vrij, is wel even lekker. Nick heeft volgende week ook nog vakantie dus misschien gaan we ook nog even een paar dagen weg met z’n allen.
Iemand nog tips, behalve het toevoegen van extra water aan de voeding, om de ontlasting van Tijn wat zachter te krijgen?? Het is zo hard en hij heeft er zo ontzettend veel moeite mee om het kwijt te raken. Zo nu en dan help ik hem even een handje met de thermometer, maar dat is ook niet echt goed dacht ik of wel?
Nou meiden, weer genoeg gekletst dacht ik zo.
:-*