Oktoberstoppers 2006

Tilly, M heeft daar ook zo’n last van gehad, maar dat was wel pas vanaf het moment dat ik stopte met de bv. Toen was ze al een stuk ouder. Wij zijn haar toen Forlax gaan geven, maar dat is voor Tijn niet geschikt. Hmmm, ik ga eens even voor je googelen.

I’ll be back.

http://babycare-and-advice.com/ontlasting.htm

http://baby-op-komst.nl/957/moeite-met-ontlasting-obstipatie.html

http://www.purelijfkracht.nl/harde_ontlasting_kind

Hopelijk kun je er wat mee. Zo zielig voor die kleintjes hè. M is tot op de dag van vandaag geen makkelijke poeper. Helaas.

Oh, nog even een leuke anekdote:

I wilde laatst TV kijken maar er was niks. Zegt ze:“Dan kijken we toch even op ‘uitvinding gemist’.” … :lol: :inlove:

oh wat is het hier weer lekker druk geweest en nu ben ik zelf een beetje moe dus even kort.

Nou bedankt meiden geen voortekenen hoeft dus niet te betekenen ook geen beep. want vandaag wederom erg rustig en heb ik niet het gevoel dat het gaat beginnen al wens ik met heel mijn hart dat het vandaag of morgen begint dan maar op verjaardag. Zie erg tegen dat medische gedoe op…

marije wat een leuke foto zeg en wat een leuke plek met al dat mozaiek.

Tilly het is dus goed gegaan zonder manlief. Nou knap en lekker hoor en misschien zelfs een paar dagen weg. Zou heerlijk zijn zeg.

m’lena wat leuk dat vk langskwam en ook nog een lekkere kerel is hij vrijgezel dan? en misschien opnieuw opereren nou daar gaan we maar niet van uit toch. gadver.

Tilly of marije vroeg dat… ik heb o eigenlijk gewoon de hele tijd bij me en dat gaat redelijk goed hoor. soms kan ik hem niet goed aan, maar eigenlijk is hij best heel lief en hij kan zichzelf ook goed vermaken. Ik heb gisteren met hem op de achtergrond nog de hele ochtend aan school gezeten.

wawa ik dacht inderdaad dat jij jarig was haha en het bleek Fem.

Femke nog van Harte met je verjaardag en wat een prachtig heerlijk zalig cadeau heb jij gehad zeg, oh dat zou ik ook wel willen. Misschien even vragen aan vriend of ik ook zoiets krijg maandag. en 30 hihi wat een leeftijd he. Ik word 32 maandag.

wawa heerlijk vakantie geniet er van hoor :thumbup:

Patricia hoe is het bij jullie. Lekker met je meiden bezig.

Nou tot laters maar weer ik zal ongetwijfeld wat vergeten.

uitvinding gemist haha heerlijk :inlove:

BIB :?

Hè verdorie!!

En wat hebben jullie voor moederdag gekregen?

Ik…

NIKS!!! R vergeet dat dus gewoon hè. :evil: Hij vindt het ook commercieel gedoe. Ik denk dan: Ja, boeiend, het gaat om mij! En ik vind het wèl leuk als hij iets met de kindjes heeft gedaan. Jammer hoor…

Jane :frowning: :hug:

Marije hihi dank je, zo is het wel duidelijk idd :lol:

tilly, lekker samen een week om het nieuwe gezin te leren kennen.

Wat lastig van die ontlasting, heb geen tips maar die termometer mag best hoor, die darmpjes prikkelen kan geen kwaad en als het helpt…

owwwwwwww mamalena, het hangt in de lucht hier.

Hier ook geen knutseltje maar kreeg een mooie plantenbak voor in de tuin, Vriend had dana nergens alleen gehad om met haar te knutselen dus heeft ie maar een kadootje gehaald die ze mocht geven.

Haha en kreeg ontbijt op bed, was geen succes want dana had honger en was dus helemaal in tranen want die wilde OOK ETUHHHHHHHHHHHHH

Net wezen zwemmen met de kindjes, wat was dat toch leuk zeg. Elin in zon opblaasding waar je in kan zitten, dana zat er heel de tijd in, had de grootste lol, en toen elin mocht bloeide ze op van trots en keek haar oogjes uit, zo prachtig en kregen allemaal “owwwwwwww en ahhhhhhhhh” te horen van mensen om ons heen, het zag er zo schattig uit! :inlove: en nu liggen ze beide uitgetelt in bed.

Gister leuke dag gehad, was gezellig, ben nog meer verwend met geurtjes en nog meer bonnen voor dat beautycentrum en leesboek en nog meer heerlijke kadoos voor mezelf. Echt heerlijk.

oh nou fem dan ben je enorm verwend zeg ik ben jaloers.

m’lena ik kan je de hand schudden hoor. Ja p heeft gisteren een lekker toetje voor me gehaald en heeft vandaag vroeg en ontbijt om 6 uur in de ochtend is ook geen succes. O heeft op school iets gemaakt en dat zouden ze me dan vandaag gaan geven, ligt verstopt heb ik nota bene zelf gedaan, maar ik heb net een beetje emo o aan mijn moeder meegegeven dan kan zij hem morgen naar school brengen dat gaat mij niet meer zo goed lukken. Wil graag even rust, maar voel me daar dan ook weer schuldig over pff die k hormonen. Net vriend huilend opgebeld. Vraagt ie wat is er… ik geen idee… ik mis o nou dan haal ik hem toch weer… nou slaat dus helemaal ergens op. weet dus niet zo goed wat ik wil hier :?

jane ow meid toch, die hormonen ook. Je kan je er soms zo tegenstrijdig door voelen he. Voel je niet schuldig, o heeft het vast leuk bij oma en oma met o. En tijd voor jezelf kan echt ff geen kwaad, neem ff lekker bad, en maak er ff verwenmoment voor jezelf van :-*

En hopelijk wordt jij morgen ook flink verwend :hug:

hm nee nog niets had op een mooi verjaardagscadeau gehoopt in de vorm van een baby. :wall:

BIB dus… Ga zo vk maar eens bellen.

tot laters

Jane, van harte meid, hoop toch op een mooie dag voor je. :-*

Hoop dat de vk je wat goed nieuws weet te brengen, succes :hug:

Jane, gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:

Succes bij vk!

Kom vanmiddag/avond even terug om verder te kletsen, krijg zo visite van een vriendin.

:-*

Jane, van harte gefeliciteerd, meid Hoop dat je een leuke dag hebt, ondanks alles.

Succes bij de vk/gyn. Het zou fijn zijn als je er iets mee opschiet.

:pray: Ik duim voor je.

Oh, ik vond onderin een kastje een cadeautje. Heb ik vanmorgen maar even uitgepakt samen met de kindjes.(R is niet thuis) Bleek dat M appelmoes had gemaakt op het kdv voor moederdag. Leuk van R om dat dan ook te geven… :evil:

@mamalena wrote:

Bleek dat M appelmoes had gemaakt op het kdv voor moederdag. Leuk van R om dat dan ook te geven… :evil:

owwwwwwww :doh:

was ie nu verschimmeld?

Arme meid, heeft ze zelf zoiets gemaakt en krijgt mama het niet eens, heeft ze het er gister helemaal niet meer over gehad?

Hier vanmorgen maar weer bij ha geweest, ik hoor nog steeds slecht, vriend moet bijna alles herhalen en ik raak daar gefrustreerd van.

Zag er nog altijd niet fraai uit en krijg nu een gehoortest en bij slechte waarde moet ik naar de kno. :frowning:

Beetje bijgelezen :oops:

Jane, gefeliciteerd en vandaag ook nog BIB? Veel succes vandaag.

Tilly, hoe is het met alle kids? Al een beetje gewend?

Femmie, vervelend, dat je niet goed hoort.

Marije, lekker met je vriendje geweest dit weekend?

Mamalena, je hubbie mag in opvoeding bij de mijne! Echt sneu voor je meid. Ik mocht uitslapen tot 8 uur, heb ontbijt op bed gehad, alle drie kids hadden cadeautje van kdv/school bij zich en ik kreeg nog twee andere cadeautjes (zelfs ingepakt dit jaar). Dus ik mag niet klagen :wink:

Hier lekker geknutseld met kleuter, wasje opgevouwen, ga nu even boekjes in duiken met de boys. Meiske ligt nog te slapen. Zal zo wel wakker worden.

Tilly, hoe is het met de darmpjes van Tijn nu? Het weekend lekker doorgekomen? Heb nog wel even aan je gedacht hoor toen ik in Zwolle was! :wink:

Erg fijn gehad trouwens. Eerst even naar mijn oma geweest, was goed om te zien dat ze toch nog aardig wat praatjes had. Daarna doorgereden naar mijn oom en tante, heerlijk geborreld en gegeten en toen weer op de terug weg gegaan. Later die avond nog gezellig met D. de stad in geweest, na een paar drankjes “avec alcohol” had ik erge zin om nog even te dansen… ( Die behoefte krijg ik wel vaker na wat borreltjes.) :oops: :mrgreen: Geloof dat we om vier uur in bed lagen. Nou, kan dat dus echt niet meer aan he… Word echt al heel oud! :wink: mrgreen:

Ik had gisteren de kids niet, dus heb ik vandaag mijn verlate moederdag! D en de kinderen hebben een heerlijk ontbijtje gemaakt voor me, al heb ik hier ook niet alles van mogen eten omdat er een Tyme en Jesse kwijlend tegenover me stonden. :smiley: En… een hele mooie versierde multomap gekregen met tips voor in de tuin hihi!

M’lena,die R. van jou he… Wat is vaderdag ook al weer? :wink: :evil:

Wawa, boekjes uit?

Jane, hoe was het bij de vk?

Ga de tuin weer even in, de jongens zijn aan het stoepkrijten.

tot later!

Hoi meiden,

Even snel hoor want krijg zo visite. Hier gaat alles goed hoor, hoop vanavond nog weer even hier te komen.

Heb nu wel eindelijk even tijd om Jane te feliciteren.

Gefeliciteerd met je verjaardag meid!!! Heb je ondanks je dikke buik etc een leuke dag gehad?? Ben je een beetje verwend??

:-*

Nog geen bericht van Jane?

Nouja, zeg, ik kwam nog even checken hoe het met onze Jane is, maar…Niks?!

Jane, laat je eens even zien hier!!! Ben zo benieuwd hoe het met je gaat!

:shifty: Jane? :shifty: