yep bib ik ben naar moeder gegaan gisteren, ben niet echt verwend vriend wil graag armbandje kopen, maar dat samen met mij doen moeders had een mooi cadeau.
in de middag belde vk mij zelf op en die heeft voor vandaag een afspraak gemaakt in het zkh om 14.00 moet ik er zijn dus wel spannend. Vriend heeft vandaag sollicitatie dag dus die kan ik tot 15.00 eigenlijk niet storen. ga met moeders en o, en die zei dat ik voor de zekerheid maar zkh tasje mee moet nemen. tsja even afwachten dus.
m’lena die r van jou is ook een mooie zeg, maar echt hier heb ik gisteren zelf om o het verstopte m’dag cadeautje moeten vragen, had ik toch nog iets leuks. Terwijl ik vriend onlangs toch met een weekendje weg had verrast.
Dus wawa mag de mijn ook bij jouw kerel in de leer, of heb jij hem zelf dat allemaal geleerd want dan moeten wij bij jou in de leer.
Tilly rustig aan hoor :-*
Fem wat balen van je oor zeg lijkt me heel frusti als je steeds om herhaling moet vragen. kno arts is vaak geen pretje :hug:
tot laters
@jane wrote:
Dus wawa mag de mijn ook bij jouw kerel in de leer, of heb jij hem zelf dat allemaal geleerd want dan moeten wij bij jou in de leer.
Nee, heeft hij van zijn papa geleerd :mrgreen: . Hij heeft een vader die vroeger wekelijks ene bosje bloemen voor zijn vrouw meenam :lol: :lol:
Spannend meid, ik duim voor je.
jane, sterkte meid. Jammer dat vriend niet mee kan, maar fijn dat je moeder wel de mogelijkheid heeft. En o mee. Wil je hem evt bij de bevalling hebben? En koffertje mee, ik duim heel hard dat ze wat voor je kunnen betekenen. Veel sterkte en wacht hier in spanning af :-*
Idd, ik zit niet te wachten op kno, maar ik wil ook niet blijvende schade houden zoals 15 jaar geleden. Dus zit zo in tweestrijd, wil gewoon dat ik goed hoor weer, maar eigenlijk niet via kno, maar hoop dus maar dat het nog uit zichzelf goed komt, ben ook benieuwd wat die testuitslag gaat worden.
Overigens wat moederdagskadoos, vriend heeft geen vader gekend dus daar ook niet van kunnen leren, maar die heeft het ook wel redelijk begrepen hoor. Of is het hem ingepeperd door zijn moeder? :lol:
nou hier net terug van zkh en…
morgen om 7.00 word ik ingeleid op aanraden van vk en gyn gezien voorgeschiedenis en beep over de 4000 gram geschat :shock: . vind het een heel vreemd idee, kan trouwens met die gel nog wel een paar dagen duren, maar kan ook al morgen raak zijn. hier dus geen thuisbevalling meer :? o net weg gebracht is toch ook wat dat dat ventje gewoon vandaag voor het laatst enig kind was. :-*
Oh Jane, spannend hoor!! Kan me goed voorstellen dat je enorm aan het idee moet wennen. Had ik ook en zag er ook best wel tegenop. Maar ja, bij mij ging het uiteindelijk anders. Hoop voor jou dat beeb er ook anders over denkt en toch op de valreep nog uit zichzelf komt.
Mijn ervaring met het zh is wel heel positief, ook al was ik er voor de bevalling maar heel even.
Ik wens je voor morgen heel veel succes meid. :-
Femmie, heb jij toevallig mijn mobiele nummer nog? Zou jij mij anders willen smsen als er bij Jane een kleine is geboren??
Wij gaan namelijk morgen weg voor een lang weekend en zou het zo jammer vinden om tot zondagavond te moeten wachten op nieuws…
Hier vandaag een dag met aardig wat kraamvisite gehad. Nu dus even heerlijk rust en daar ga ik even heerlijk van genieten.
Tenminste… als Tijn het lukt om toch in slaap te komen. Hij lijkt er aardig wat moeite mee te hebben.
:- voor de rest.
@jane wrote:
nou hier net terug van zkh en…
morgen om 7.00 word ik ingeleid op aanraden van vk en gyn gezien voorgeschiedenis en beep over de 4000 gram geschat :shock: . vind het een heel vreemd idee, kan trouwens met die gel nog wel een paar dagen duren, maar kan ook al morgen raak zijn. hier dus geen thuisbevalling meer :? o net weg gebracht is toch ook wat dat dat ventje gewoon vandaag voor het laatst enig kind was. :-
Lieverd, meiske was 4080 gram en ik had echt een super bevalling! De weg is al vrij gemaakt, dus het gaat echt makkelijker dan de eerste keer hoor :hug: :hug:
Tilly, fijn lang weekend :-
ik hoop het wawa, ik hoop dat het geen ks wordt en dat ik maar zo’n mooie 8 ponder mag krijgen als jou
tilly ik heb je sms niet meer, ik sms fem , maar als je me je nummer geeft kan ik ook naar jou sturen, heerlijk dat je een weekendje weggaat met de hele bups :thumbup: veel plezier.
@jane wrote:
ik hoop het wawa, ik hoop dat het geen ks wordt en dat ik maar zo’n mooie 8 ponder mag krijgen als jou
Ik ga hard voor je duimen meid :-* :-*
Jane, ow meid, ik wens je enorm veel succes. Hoop dat het allemaal aan wil slaan en het voorspoedig zal verlopen. Hebben ze nog gekeken of het allemaal wat rijper is dan paar dagen terug, of checken ze dat morgen?
Wat lijkt me dat een bizar gevoel, zo bewust dat het morgen allemaal anders kan zijn en wat spannend dat het nu een stuk concreter is.
Ik hou mijn mobiel stand-by.
tilly, laat me ff weten of ik je door moet sms’en of dat je van jane krijgt.
Meid ik duim enorm dat je morgen rond deze tijd lang en breed met een brede glimlach op je gezicht en een mooi kindje in je armen in bed mag liggen. Veel succes, denk aan je en duim voor je :-*
Oh Jane, ik ga heel hard voor je duimen. Ik hoop zó voor je dat je een bevalling zult hebben waar je positief op terug kunt kijken. Ondanks dat het niet thuis is. En laat weten wat je wil hè! Ik snap dat je in een aantal dingen overgeleverd bent aan het lot, maar je kunt ook veel dingen wèl in de hand hebben: Kindje meteen bij op je blote huid, niet meteen aankleden en wachten met navelstreng doorknippen. Niet helpen met aanleggen…Ik noem maar een aantal dingen die op mijn lijstje stonden en die heb ik héél duidelijk vooraf doorgegeven. Als je het nog niet gedaan hebt, laat P dan goed weten wat je wilt zodat hij in de gaten kan houden of dat ook gebeurt.
Maar misschien zeg ik dit geheel overbodig en weet je dat al lang. Ik wens je gewoon een fijne bevalling toe. En idd geen ks. Welnee, dit ga jij zelf doen en woensdag ben je weer op de been omdat het zo gladjes verliep. Deal hè? Ik denk aan je.
Femmie, wat een vervelend oor heb jij! Bah! Snap dat je niet naar de KNO wilt, maar wellicht ontkom je er niet aan. Heb je er behalve dat je doof bent ook vaak pijn aan? Niks erger dan oorpijn.
Wat reageert Dana leuk op Elin. I kon ook niet wachten tot M wat groter werd. (En toen wist ze nog niet wat het in zou houden dat M alles kon pakken en er ook mee weg zou lopen… :o :naughty: )
En samen in bad… Heerlijk. Helaas passen we niet meer met z’n drietjes. Maar die twee meiden samen in bad is ook wel heel leuk. kan ik erg van genieten. Hoe gaat het met de bv eigenlijk?
Til, wat lekker effe weg met z’n allen! Goed idee zeg. Waar gaan jullie naar toe?
Hoe ist met de kleine Tijn? Hoe vinden de grote jongens ervan?
Marij, wat ben jij lekker doorgezakt zeg! Haha! Heerlijk is dat. En wat nou, je bent oud?! Muts…
En wat een leuk idee die map die je hebt gekregen.
Wawa, hoe ist met jou? geniet je van je vakantie? Jammer dat het slecht weer is hè? Ik vind het voor I ook zo jammer dat we niet veel buiten kunnen gaan doen. Ik hoor haar niet klagen hoor, maar ik weet dat ze het leuker zou vinden om meer naar buiten te kunnen. En jouw jongens denk ik ook.
mamalena, nee geen pijn meer gelukkig, wel enorm gehad. Wel nog altijd gevoel van watten in mjn oor en dat is zooooooooooooooooo enorm irritant! En dan ook nog de helft maar half horen, gek wordt ik ervan. Maar staat minimaal 2 maanden voor om het lichaam de kans te geven zelf te herstellen, wil dus eigenlijk mijn lijd zelf de kans geven, dan hoef ik niet naar kno, maar ik wil ook niet te lang wachten met blijvende schade :roll: Nou goed, we kijken maar uiteindelijk is het gehoor het belangrijkste hoe het ook terug kan/moet komen
Hihi en wat leuk met de meiden, dat heeft dana denk ik ook nog niet in de gaten, die pakt regelmatig wat uit de box van elin, maar sinds kort geeft ze ook echt dingetjes aan dana. Zoooooooooo schattig, dan propt ze het in elins handje en hoor je “elin ajief” (alsjeblieft)
Haha en vanmorgen moet elin, danas sokjes aantrekken :lol:
Meiden ik ben bezig met verjaardagkado lijstje voor dana, hebben jullie nog must haves voor de 2e verjaardag?
Haha, nou, niks zo moeilijk als cadeautjes verzinnen…
Ik zat me effe suf te prakizeren wat we I toch ook weer gegeven hadden, maar gelukkig weet ik het weer: een pop. Omdat ze niet heel lang erna een zusje kreeg en we haar ook een baby wilde geven. Maarja, jouw oudste heeft al een zusje inmiddels en hoeft neit meer te wennen. De pop is nog steeds een groot succes. Dusss: een pop met toebehoren (badje, fles, kleertjes, bedje…), een keukentje, nep-eten, serviesje. Maar ook minder rolbevestigende spullen zijn leuk hoor. De treinbaan is hier nog steeds een hit, puzzels komen wij in om, megablocks…
Ik denk nog even verder voor je… :roll: :think:
Ow dank je, het badje had ik nog niet in gedachte. Dana heeft vorig jaar al een pop gekregen en ze is er dol op. Wij gaan haar een poppenwagen geven want die probeert ze ook overal mee naar huis te nemen :lol:
is ze echt aan toe.
ik zit wel in twijfel welke te geven:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=89117
ik vind die bovenste zo gaaf! Denk dat ik die toch gewoon ga bestellen, maar bij die onderste krijg je wat meer toebehoren, maar die kan ik dan evt gewoon vragen aan anderen. Vraag me ook af of de onderste nog wat te groot is voor haar.
Treinbaan hebben we hier nog niet, zal ze ook wel erg leuk vinden, zet ik ook op de lijst :thumbup:
Thx voor het meedenken, ik ga afsluiten, elin voeden. Ow ja vroeg je ook hoe de bv ging, nou die gaat heerlijk, vandaag 2 nieuwe bh’s gekocht, ik ben helemaal in mijn nopjes. Echt lekker zoals het gaat.
Jane, nogmaals sterkte en succes morgen meid, denk aan je en zet hem op!
Oww, sorry Fem, maar ik vind allebei de poppenwagentjes niet mooi. Ik hou daar gewoon niet zo van. Ben meer van het hout/riet. Ik kan je dus niet helpen kiezen.
Man ik moet echt naar bed…Maar voel me niet zo lekker. M’n buik borrelt en ik heb diaree…Bleh…ik wil slapen!
Jane, HEEL,HEEL,HEEL veel succes vandaag!!! Mijn duimen draaien overuren voor je! :-* :-* :-*
M’lena, beetje kunnen slapen vannacht ondanks de buikpijn?
Fem, wij hebben Tyme voor z’n tweede verjaardag een houten kookplaatje gegeven en van andere familie leden, een afdruiprekje met bordjes, pannetjes, bestek, bekertjes etc. Is hier een enorm succes!
Zal even foto’s van dat houten spul neerzetten!
Ga weer even verder! liefs!
Nieuws van jane:
3 cm ontsluiting, ze gaan zo met wee opwekkers beginnen. Hopen op een voorspoedige bevalling. Conditie kindje is helemaal goed.
ow haha die is prachtig marije! Ze heeft alleen al een keukentje. Als ik hier alle ideeen enzo hoor en lees merk ik dat onze dame eigenlijk al heel veel heeft wat een kinderhartje begeert (vlgs ons dan).
mamalena, ik vind die rieten ook het einde, in de stad bij otten had ik een prachtige gezien, maar dana is niet altijd even zachtzinnig met haar speelgoed (loopwagen is ook retour, die is kapot door geboink tegen de muur) dus ik ben bang dat riet geen goed idee is hier :roll:
Verder is die klein dus ben bang dat ze daar snel uitgegroeid is.
Hier met dana aan het knutselen, hihi leuk dat geklieder :inlove:
@femmie wrote:
Nieuws van jane:
3 cm ontsluiting, ze gaan zo met wee opwekkers beginnen. Hopen op een voorspoedige bevalling. Conditie kindje is helemaal goed.
Oooohhhh!!! Spannend!!! Oh, word hier toch een partij nerveus nu!Net zo’n live bevalling! :mrgreen:
Spannendddddddddddddddddddddddddddddddddddd, fijn dat ze al 3 cm heeft, dan kunnen ze eventueel ook strippen
Cadeautjes voor tweede verjaardag. Tja, ik vind knutselspulletjes een must have. Verder de driewieler, maar die had je al. Ook aquaplay vind ik geweldig! Erg duur, dus dan kun je iedereen iets vragen. Zwembadje voor in de tuin. Stoepkrijt, waterverf, flessensetje en eetbordje met bestek voor de babypop, keukenspulletjes, uitdagendere puzzels, cherrytomatenplant (tja, vinden mijn kids leuk), strandkarretje (Van prenatal -> echt succes!), uhmmmm, mijn huis is te vol zoals je al leest. :lol: :lol:
Even tussen het inpakken door spieken en wat zie ik… :shock:
Jane, zet hem op meid! Sterkte ook want bevallen is natuurlijk niet niks. :-*
Nu wil Nick graag even icoontjes plaatsen, komt’ie.
:kaars: :vlinder: :**: :vlinder: :kaars: