Oktoberstoppers 2006

ja gek he, misschien ligt jane nu wel heftig haar weeen weg te puffen.

Thx wawa, dat strandkarretje heb ik gezien, je bedoelt die kunsttof met strandspulletjes erin? Vond hem ook erg leuk.

En aquaplay? Daar heb ik nog nooit van gehoord, ga ik op googlen.

Ik heb wel nijntje met liedjes in bad op het lijstje staan, maar ze hebben nu ook van hello kitty vind ik misschien wel leuker, maar ja moet kijken wat dana leuk vind en niet ik :oops:

En jou kids komen idd ook niets tekort wawa :wink:

Jee wat een ochtend, hier lekker met dana zitten kliederen met vingerverf, erg leuk, we zaten allebei helemaal onder.

En daarna springen en spelen en dansen en ik spring mis en KLABAM! Vol met mijn gezicht tegen danas voorhoofdje. Mijn tanden door zowel boven als onderlip als in danas voorhoofd. Arme schat wat moest ze huilen, heb haar meteen opgepakt en getroost. Na een kwartier knuffelen ben ik mijn eigen schade gaan bekijken, auwie, voor de zekerheid ta maar gebeld want tanden voelde los dus moest meteen komen, maar ze hebben foto gemaakt en het lijkt alleen enorm gekneust. Wrs is mijn spalkje mijn redding geweest. Pfieuw ben ik wel blij mee, want wat ging dat hard zeg!

zal eens posten wat het lijstje is wat ik gemaakt had voor dana:

- Nijntje met liedjes in bad

• Zandbak
  • Zand
  • Meisjes achtige speelgoed auto/camper/caravan/boot
  • Hamertje tik
  • Poetsspeelgoed zoals blik en vegertje, ministofzuigertje ed.
  • Buitenspeelgoed (ze heeft al: emmer, schep, vormpjes, schommel, skippiebal, fietsje, bezempje en hark)
  • Glijbaan
  • Duplo en knuffels heeft ze voldoende.
  • Foam puzzelmat met cijfers of letters
  • Houten treinbaan
  • Badje voor pop
  • Toebehoren voor pop zoals drinkflesje, slabbetje, kleertjes, bedje
  • Knutselspulletjes zoals vingerverf ed (we hebben al een kist met potloden en stiften en krijtjes)
  • Stoepkrijt
  • Badverf
  • Nijntje boekjes

Rest wat hier genoemd is heeft ze al (en ik maar denken wat wij heel minimalistisch waren in speelgoed :oops: )

Meiden, hallo allemaal!

Sorry, sorry… Door allerlei omstandigheden was ik niet in de gelegenhied hier te komen :oops:

Dus, allereerst, Tilly en gezin, natuurlijk nog van harte met TIJN! :-* :dance:

Spannende dag voor Jane vandaag lees ik ook! Hoop op een voorspoedige bevalling. Wie weet is hij/zij er al :pray:

:-*

Ik denk een ZIJ wat denken jullie meiden?

Ik heb echt bij jane heel vaak dat ik zonder na te denken “je meisje” typte en dat dan weer weghaalde om er ‘beeb’ van te maken.

Ik ben zo benieuwd!

patricia, alles wel goed verder met je en je meisjes?

@femmie wrote:

Thx wawa, dat strandkarretje heb ik gezien, je bedoelt die kunsttof met strandspulletjes erin? Vond hem ook erg leuk.

En aquaplay? Daar heb ik nog nooit van gehoord, ga ik op googlen.

• Hamertje tik

[/size]

Aquaplay is echt heel handig voor als je twee kids hebt. Je kunt ze wel even tijdens verschonen van de luier bij de aquaplay met water laten spelen maar niet in het zwembadje. Dussuh aanradertje.

Hamertje Tik zou ik er vanaf halen :oops: :oops: . Je weet nooit wat een tweejarige met het hamertje doet. Werkbank is hier sins komst van peuter de deur uit. Ik was te bang voor klap op het hoofdje :wink:

Inderdaad die met strandspulletjes erin. Ons karretje van kleuter is net gesneuveld ( na 4 jaar!!!) en hij was in tranen. Wij gaan dus een nieuwe kopen voor de vakantie!!!

Spannend he met jane. Ik denk de hele dag aan haar.

vreemd was dubbel geplaatst :wink:

@patricia26 wrote:

Sorry, sorry… Door allerlei omstandigheden was ik niet in de gelegenhied hier te komen :oops:

Niks ernstigs hoop ik :-*

Nee hoor meiden, niks ernstigs en ook geen heel persoonlijke dingen, maar was gewoon even druk met van alles en nog wat. Vrienden van ons ook nog getrouwd en daar veel voor gedaan.

Met mij en mijn meisjes gaat alles heel goed. Ben ook weer aan het werk sinds deze week en S. dus naar het kdv.

Ik denk trouwens ook een meisje voor jane, alhoewel ik dat bij Tilly ook dacht :mrgreen:

Aquaplay is leuk hoor fem! Wij hebben geen tuin helaas, maar anders had ik 'm ook zeker aangeschaft voor N.

Jee wat een ochtend, hier lekker met dana zitten kliederen met vingerverf, erg leuk, we zaten allebei helemaal onder.
En daarna springen en spelen en dansen en ik spring mis en KLABAM! Vol met mijn gezicht tegen danas voorhoofdje. Mijn tanden door zowel boven als onderlip als in danas voorhoofd. Arme schat wat moest ze huilen, heb haar meteen opgepakt en getroost. Na een kwartier knuffelen ben ik mijn eigen schade gaan bekijken, auwie, voor de zekerheid ta maar gebeld want tanden voelde los dus moest meteen komen, maar ze hebben foto gemaakt en het lijkt alleen enorm gekneust. Wrs is mijn spalkje mijn redding geweest. Pfieuw ben ik wel blij mee, want wat ging dat hard zeg!

Jeetje Fem! Wat een schrik! Goed dat je even hebt laten kijken bij de tandarts! Even een ongevraagd advies... Blijf het daar wel goed poetsen, ookal is het misschien erg gevoelig... Als je dat niet doet kan je tandvlees nu sneller gaan ontsteken en er voor zorgen dat de ruimte in je pockets groter blijft met alle narigheid vandien. Dana weer van de schrik bijgekomen?

Patries, leuk je weer te zien! Hoe is het weer om te werken?

Zit echt te wachten op Jane zeg! Vind het zo spannend!

tot later!

Hoi Marije :mrgreen:

Wat een schrik fem, had er een btje overheen gelezen :hug:

Bericht van jane :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Onze zoon l. is om 12.17 geboren. Hij weegt maar liefst 3950 gram en is 51 cm lang heeft al lekker gedronken. De bevalling ging snel en was zwaar, maar we zijn er gezond uitgekomen, groetjes jane

Jahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee welkom lieve l.!

Jane en vriend en o van harte met jullie zoon en broertje. Hele fijne tijd gewenst samen.

Haha ik ben helemaal blij en vrolijk en zat er helemaal naast met mijn meisjesgevoel.

Gave naam ook l… Heb ik hier ook geopperd gehad.

Vind het echt super voor jane dat het zo snel gegaan is, heeft ze maar mooi weer achter de rug. En gewicht en lengte vind ik wel mooi, is toch redelijk gemiddeld tegenwoordig?

Jaaaaaaaaaaaaaa!! Super gedaan jane!

Van harte met L, en wat een mooie naam. :dance:

En weer een 2e kindje van hetzelfde geslacht hihi…

marije, thx voor ongevraagd advies, zoiets is altijd welkom.

patricia, gelukkig jij bent dus gewoon lekker bezig met vanalles en nogwat :smiley:

Ow ik ben helemaal blij weer een nieuw prachtig mensje op deze wereldn wat heerlijk! :inlove:

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd. wauwie, twee boys!!! :-* :-*

@patricia26 wrote:

Jaaaaaaaaaaaaaa!! Super gedaan jane!

Van harte met L., en wat een mooie naam. :dance:

En weer een 2e kindje van hetzelfde geslacht hihi…

ja zijn we goed in hier he haha, alleen wawa heeft nu inmiddels die trend doorbroken.

Yeah!!! Jane, gefeliciteerd meid!!!

Hoop dat je snel op mag knappen van de zware maar voorspoedige bevalling.

Geniet van jullie pasgeboren zoon. :-

Krijg net de sms van Femmie, bedankt :-

Wij gaan nu weg, tot over een paar dagen.

:-*

fijne tijd tilly :-*

Ik heb ff berichtje aangepast, ik weet nml eigenlijk niet of ze de naam wel online wil omdat ze o ook voort o noemt hier?

Patricia, kan jij jou berichtje ook ff aanpassen dan is de naam hier weer weg van het net, dan pb maar ff voor de naam voor degene die nog komen gaan nu. :-*

Jane, GEFELICITEERD!!! oh wat leuk!!! Geniet er maar van!

@femmie wrote:

Ik heb ff berichtje aangepast, ik weet nml eigenlijk niet of ze de naam wel online wil omdat ze o ook voort o noemt hier?

Patricia, kan jij jou berichtje ook ff aanpassen dan is de naam hier weer weg van het net, dan pb maar ff voor de naam voor degene die nog komen gaan nu. :-

Je hebt gelijk, ga ik meteen even doen :wink:

Tilly, geniet ervan!

:-