En weer een 2e kindje van hetzelfde geslacht hihi…
ja zijn we goed in hier he haha, alleen wawa heeft nu inmiddels die trend doorbroken.
Ja, maar ik ben nog steeds verbaasd. Nou moet ik zeggen, dat ik een meisje nu wel een meerwaarde voor ons gezin vindt. Mijn mannen leren het verschil tussen een legging en maillot. De jongens hebben haarspeldjes in. En ook is er veel meer roze. De kleur van Meiske zegt kleuter zelfs :lol: :lol: . Ook heeft peuter het ove rhet verschil tussen jongens en meisjes! Nu duidelijk te vergelijken.
En even heel erg trots!!! Peuter is overdag zindelijk :dance: :dance: :dance: :dance: . Vanaf 30 april eerst vier dagen twee a drie ongelukjes per dag. Laatste week geen ongelukjes gehad!!! Ikke is heel erg trost!!!
mamalena je hebt pb hoor. Denk dat jane het geen punt vind de naam hier, maar ik weet het niet zeker dus speel maar gewoon op safe zo he.
Ik ben ook helemaal opgelucht leefde zo met haar mee, had echt met haar te doen, die spanningen en onzekerheid. Was ook zo herkenbaar.
Wawa, proficiat meid, knap van peuter :dance: wij zijn bij dana ook aan het oefenen, maar heel ongedwongen, ga haar straks in de zomer lekker in haar blootje de tuin in sturen, ben benieuwd of dat werkt dan.
Poeh ik ben zo druk in het huishouden er komt maar geen eind aan :?
Helemaal simpel wordt ik ervan. Nu ff bankhangen, dadelijk maar weer aan de slag. We zijn met grote reorganisatie op de zolder bezig. Morgen gaat het buro en de hometrainer weg.
was deze die ik gezien had bij otten mamalena, hij is zooooooo gaaf vind ik hem, maar ook 83 euro en dat vind ik dan ook wel weer wat veel :roll: (zeker omdat deze niet zo groot is en ze er snel uit zal gaan groeien)
En een leuke poppenwagen. Ja, daar hou ik van. Ik had bij Otten ook een andere gezien een tijdje terug. Ook errrrg leuk en ook wat goedkoper dacht ik. Hoop geld hè…
We zijn vanavond bij een concert van Randy Newman geweest (voor veel mensen onbekend, maar de beste man is wereldwijd toch echt heel beroemd) En wat wil het geval: We halen nog even wat te drinken bij een pompstation op weg naar huis, zegt R ineens: “Dat is m toch?? Nee…Of wel?..Ja verrek!” Staat mr Newman gewoon voor ons bij de kassa. Najaaaaaaaa!!! Geweldig!! Hebben we 'm nog even nageroepen (hij was inmiddels buiten) dat we het optreden geweldig vonden. “Thank you”
Mijn avond kon niet meer stuk.
Maar nu heb ik pijn dus wil ik drugs en dan slapen. Toedeloe!
dag schatten mag vanochtend naar huis l.enn doet het super weet de knoppen goed te vinden. bevalling ging erg snel wat een ervaring zeg. twee jongens ongelooflijk he maar voel me super trots. fem bedankt en ik kom snel verhaal doen.
Wawa, proficiat meid, knap van peuter :dance: wij zijn bij dana ook aan het oefenen, maar heel ongedwongen, ga haar straks in de zomer lekker in haar blootje de tuin in sturen, ben benieuwd of dat werkt dan.
Wij zijn met beide kids ook vanaf anderhalf jaar begonnen met op de wc zetten. Niet verplicht, maar gewoon voor de lol. Kleuter was met nog geen 2 jaar en 3 maanden zindelijk (dag en nacht!!!). Peuter is nu alleen overdag zindelijk. 's Nachts helaas niet, maar ja, kids zijn niet allemaal hetzelfde. :wink:
dag schatten mag vanochtend naar huis l.enn doet het super weet de knoppen goed te vinden. bevalling ging erg snel wat een ervaring zeg. twee jongens ongelooflijk he maar voel me super trots. fem bedankt en ik kom snel verhaal doen.
Meid, heerlijk dat je naar huis mocht. Ben erg benieuwd naar je bevallingsverhaal :-*
jane, ow heerlijk lekker thuis in je eigen bedje en daar alsnog het bed vervuilen met muisjes hoor!
BV gaat goed dus en ik weet ow zo goed hoe je je voelt, komt weer helemaal boven, wat is dat een heerlijk overweldigend gevoel, zo’n nieuw mensje. Daar kan niets ter wereld tegenop.
En 2 boys, leuk hoor, dat wordt ravotten en voetballen :mrgreen:
mamalena, ow lachen joh dat je hem nog tegen kwam. Dat hadden we paar jaar terug met bono nou niet haha
Verder heb ik totaal geen idee wie het is die newman :shifty:
Wawa, ow lekker joh zo snel zindelijk. Hier gaan we dat niet reden, daar zijn we te inconsequent voor.
Patricia, he joh wanneer ben je weer begonnen met werken? Vandaag dan toch niet? :hug:
marije, thx voor de tip meid, als je niet gezegt had, had ik gister en vanmorgen wrs geskipt. Auwie, maargoed wist nu waar ik het voor deed.
Ik heb vandaag plantjes gekocht voor de tuin, helemaal blij heb nu leuk kleur in de tuin. Nu nog klimop voor tegen de erfafscheiding en dan is het beplanten klaar! :dance:
Jane, welkom thuis joh! Fijn om weer in je eigen nest te liggen. Maak er maar een lekker nestje van met die ongetwijfeld kleine knapperd van je. Hoe vindt O het? Ben ook zo nieuwsgierig naar je verhaal!
Nou meis, geniet met volle teugen van de roze wolken die komen overdrijven.
Fem, als je nog klimop wil hebben: ik weet nog een leuk adresje van een kweker in Cromvoirt. kan een hoop centjes schelen.
Ben benieuwd hoe Tilly het heeft. Het weer zou in elk geval een klein beetje beter worden.
mamalena, bedoel je vermeer? Daar hebben we vorig jaar nml onze laurier gehaald en wilde ik morgen heen voor de klimop. Ben erg tevreden over ze, goed advies en goed spul wat ze leveren. Als het een ander is wil je me dan ff pb’en, maar denk het haast niet.
patricia, hoe was je eerste week, wel weer te doen? Ik denk af en toe, hoe zou dat toch moeten, heb nu mijn handen vol met huishouden en alles.
En ja, ik spreek joos nog via msn af en toe. Ze schrijft ook bij de sept. mamas. Ze krijgt vlgd week als het goed is so van de 20 wkn echo want dat was niet naar wens verlopen.
Haha, ja natuurlijk bedoel ik Vermeer. Maar er zijn toch stiekem zoveel mensen die niet van het bestaan van dat bedrijf weten dat ik dat je toch even te tippen. Niet nodig dus… Oh, het is zó heerlijk shoppen daar: inlaaijeeeeeeeh!!!
hier gaat het goed. snelle bevalling van 2.3o uur turbo dus, moest me om 7.00 melden bleek ik 3 cm ontsluiting te hebben dus ze prikte mijn vliezen. daarna even niets en toen aan de opwekkers. om 10.00 moest ik voor het eerst de weeen wegpuffen en rond 11.00 kermde ik om pijnbestrijding men wat kwamen ze snel zat geen minuut tussen, maar ja pijn besrijding was een gepasseerd station,nog een uur liggen puffen en toen 10 cm en voelde ik persweeen wat een ervaring is dat zeg. na 30 minuten persen lag daar ineens een gezonde zoon die me recht aankeek en al richting borst aan het klimmen was. Ze wilde hem aanleggen en ze pakte het hoofdje al maar ik dacht aan de ervaring van m’lena en zei dat ik het even wilde aankijken en ja hoor. hij begon zelf al keurig te happen en te zoeken en greep met wat sturing van mijn kant zelf de tepel. Fantastisch vond ik dat. net op de wereld en hups aan de tiet.
nu veel naweeen en schrale tepels maar
bv gaat als trein wel stuwing nu auwie en down under is het ook nog a mess. slapen zit er ook niet zo in. kleine l komt om de 2 a 3 uur en wil wel een uur drinken en o loopt erg te spoken komt ook zo.n drie keer huilend onze kamer in. oh ja en vriendlief is zo ziek als een hond en ligt gaar op de bank… maar ik ben zielsgelukkig met mijn gezonde mannen, :mrgreen:
oh patricia al weer aan het werk, zal wel even wennen zijn zeg. Of heb je het wel ok gehad?
femmie mooie plantjes, oh dat ga ik straks ook doen. lekker de tuin in.
he jane! Wauw wat heeeeeeeeeeerlijk rap. Zo zie je maar, wat een wereld van verschil en wat heb je het goed gedaan!
Fijn dat je het ook zo hebt kunnen ervaren. Wel heftig van de weeenstorm zeg. Leuk dat je nog wat aan mlena haar tip gehad hebt.
Heerlijk die roze wolk, wordt er helemaal nog blijer van :inlove:
Ow en krijgen we ook mooie plaatjes te zien?
En o. is ff van slag dus, arm mannetje, maar straks is ie helemaal dol met zijn broertje :inlove:
Beterschap voor vriend.
so joos, nou zal het nader toelichten, hoop dat ik het goed begrepen heb en omschrijf. Ze heeft 20 wkn echo gehad en het was allemaal slecht te zien en vrouwtje heeft joos flink pijn gedaan met wroeten om toch wat in beeld te krijgen. Had ze in verslag gezet dat alles oke was. Daar was joos het niet mee eens omdat het allemaal zo slecht in beeld en slecht of niet te meten was, dus heeft ze so geregeld. Ze mag vrijdag, hoop voor haar dat beeb dan niet te groot alweer is voor de 20 wkn onderzoek, maar goed beter iets dan niets.
Mamalena, ja haha heeeeeeeeeeeeerlijk daar en dana vermaakte zich ook prima, het scheelt echt, ik was vanmorgen bij de intratuin voor binnenbakken en zag de vlinderlavendel a 5,99 bij vermeer heb ik ze gescoord voor 2,10 per stuk! Dat is de moeite. Ik heb prachtige planten gescoord en al in de tuin gezet. Ik ben zo blij hihi, ik ga showen: :mrgreen:
Hier staan de
Etoile violette
Exochorda macrantha the bride
Nelly moser
Deze drie plantjes hebben we ieder 4 keer en hebben we om en om gezet, zodat ze door elkaar heen gaan groeien en bloeien (ze gaan klimmen door de trelis heen), de eerste bloeit van mrt-apr de 2e van nu tot jul en de 3e van jul-sept. Zo hebben we continue wat in de bloei.
Zooooooooooo en nu nog een luifel, dan zijn we helemaal blij en klaar met de tuin (ow ja en evt nog een zitje aan het water, maar heb een ligbed en hangmat en hangstoel dus dat komt ook wel goed)
oh fem wat een prachtige tuin heel netjes, bij mij is het wat rommelig, maar met prachtige bloeiende planten echt een meisjes droom tuin heb ik haha. vriend voelt zich er ook altijd wat onthand met die ontploffing van roze en witte bloemen. maar zeker met zo/n mannen huishouden wordt dat echt mijn plek
Ja zit wel een beetje op een roze wolk, maar vind het ook wel wat zwaar hoor. Was ik een beetje vergeten.
m;lena jij koopt dus bloemetjes bij dezelfde hoe is jouw tuin? kan ik me niet meer herinneren.
ow heerlijk, ik heb ook van de vaste planten roze, wit en paars. Ik stond versteld, vriend koos ze vandaag zonder aandringen zelf uit die kleuren :dance:
Maar jij hebt ook een prachtige tuin jane, wat verwilderd hangt me bij met veel rozenstuiken toch? Ook heerlijk.
Nja goed en onze tuin in misschien netjes, we hebben hem ook op de kids ontworpen, zo is het meest practisch, maar ik vond hem wat steriel en bij dolblij met alle kleur die er vandaag ingekomen is, zo leeft ie helemaal op. En we willen nog aan de schuttingen van die hanging baskets maken met plantjes erin.
Hihi en mlena en wij kopen dus idd bij dezelfde maar die heeft veeeeeeeeeeeeeeel, niet normaal ik kon gewoon niet kiezen…
En een dikke knuf voor jou jane, het is ook zwaar, zeker als p ziek is, en dat in je kraambed. Heb je een beetje fijne kraamhulp?
Jane, fijn wat van je te horen en volgens mij dit keer een redelijk normale bevalling of lees ik dat verkeerd :mrgreen: . Fijn, dat je er weer bent. Denk goed aan jezelf meid. Inderdaad is het eerst weer even zwaar. Heb je een leuke, goede kraamhulp?
Femmie, mooie tuin :-* Balen van Joos. Jammer, dat ze hier zelf nooit eer komt!