klopt fem mijn tuin is wat verwilderd met veel rozen en heel kind onvriendelijk, maar het is altijd nog goed gegaan :oops:
ja wawa ik heb een veel betere ervaring gehad dan bij owen, wel een turbo en ik vond het al met al super zwaar en heftig weer, maar weinig complicaties geen toestanden en beep die gewoon lekker op mijn buik mocht. Nee deze ervaring neemt niemand mij meer af.
de kraamhulp is ook super die vorige was een draak, maar deze vrouw is echt super. Ik ben dankbaar dat ik het ook anders mag meemaken en dat ik een gezond kindje heb gekregen.
ja ik mis joos ook, zou leuk zijn om haar zwangerschap ook een beetje te kunnen volgen, dus joos als je dit leest,zou leuk zijn als je weer aansluit.
Zegt even snel hoi en dag! :mrgreen: :-*
@patricia26 wrote:
Zegt even snel hoi en dag! :mrgreen: :-
hoi en dag terug :-
Wat is je verlof snel gegaan zeg!!! :hug:
@jane wrote:
ja wawa ik heb een veel betere ervaring gehad dan bij owen, wel een turbo en ik vond het al met al super zwaar en heftig weer, maar weinig complicaties geen toestanden en beep die gewoon lekker op mijn buik mocht. Nee deze ervaring neemt niemand mij meer af.
de kraamhulp is ook super die vorige was een draak, maar deze vrouw is echt super. Ik ben dankbaar dat ik het ook anders mag meemaken en dat ik een gezond kindje heb gekregen.
Heerlijk meid. Fijn om te horen. Ik kijk op alle drie bevallingen met ene goed gevoel terug.
net 45 minuten geskatet. Heerlijk. Straks als alle kids wakker zijn en ijsje eten in het dorp :drool:
oh heerlijk ik wil ook naar buiten ga vanmiddag maar eens een boodschapje doen tussen de voedingen door.
hier echt model beep hij kwam om 22.30 toen om 2.30 en toen om 7 dat zijn toch beste tijden he na een paar dagen :dance:
hoi en doei patricia.
Fem ik wil je nog even bedanken voor je super lieve en mooie kaart, wat was je er vroeg bij zeg haha. Kaart lag volgens mij eerder op de mat dan dat ik thuis was :thumbup:
Meiden, effe snel gedag!
Zit tv te kijken met manlief en ben kapot. Miss. ben ik er vanavond nog even. Weet niet.
:-* voor jullie allemaal.
Jane owwwwww heerlijk meid, ik herken het nog wel van dana die was ook zon goede slaper, slapen, eten en meteen weer doorslapen :thumbup:
Hihi en graag gedaan van de kaart, haha ja ik ben graag voor de hele bubs (erna is ook heel leuk alleen is de kans dan groot dat ik het vergeet :oops: )
Fijn dat je zon fijne kraam hebt. En al naar buiten, wel rustig aan he! :naughty:
mamalena, :hug:
marije, hoe is het met jesse nu?
Ik heb hier zoooooooooooooooo rotdag.
Eerst moest ik uitslapen tot 8 uur en dana wakker maken. Daarna begon de zon te schijnen. Toen de tuin in, moest ik spelen met dana en lag elin vrolijk te wezen op het speelkleed, daarna picknicken in de tuin.
Bah, heel vervelend allemaal :lol: :inlove:
Hi lieverds,
Even snel… Vandaag eindelijk de kindjes weer bij me dus druk gehad met knuffelen en genieten. Gisteren operatie van D zijn mama gehad. Alles goed gegaan en volgende week de verder uitslag.
Jesse wordt nu toch wel heel zenuwachtig voor volgende week… Veel huilbuitjes.
Morgen kom ik even bijlezen en reageren!
liefs. :-*
Hoi meiden,
Ook vanuit hier even een teken van leven.
Beetje druk, vandaar dat ik even niet veel reageer. Maar zoals altijd lees ik wel mee hoor!!
Luuk is ziekjes, hij hoest de longen uit z’n keel en heeft zo’n zere keel. Hij kon er vanavond niet van slapen, werd iedere keer huilend wakker. Uiteindelijk maar een zetpil gegeven en het is nu eindelijk rustig boven.
Tijn is ook erg onrustig vanavond, lijkt op krampjes maar weet het niet zo goed. Lastig soms met die kleintjes.
En ja hoor, Tijn roept weer… Ik ben er maar druk mee vanavond. Ach ja, heb je soms.
:-* voor jullie allemaal.
herkenbaar ja hier ook krampjes beep veel willen drinken terwjl de nachten zo goed gingen. en o die dus vanacht weer twee keer huilend onze kamer binnenkomt zo zielig. heb je het wel fijn gehad op vakantie, ging dat goed allemaal.
Fem wat had jij een rotdag zeg :mrgreen: en dan mag ik niet even naar buiten :mrgreen: :mrgreen:
Nou deze dame is bij vertrek kraamzorg meteen even rondje wezen wandelen heerlijk even de kop in de zon.
ik kom later langer ga ff snel douchen voor de vogende voeder sessie.
Marije dikke knuf voor jesse :hug: en fijn dat het met moeder d goed is gegaan.
Hoi meiden!!
Fem, klinkt als een heerlijke dag die jij gehad hebt!!
Wanneer ga je weer werken dan? Je zal het vast verteld hebben maar… :oops:
Jane, kleintje alwer een week oud!
Tilly hoe is het nu met Luuk? :hug:
Jane, de eerste weken hier met S. kwam N ook regelmatig huilend onze slaapkamer in. Kweetniet, misschien toch iets wat ze moeten verwerken ofzo.
Oh, bel gaat!
he bah, weer zo’n ellendige dag vandaag, ben van puur ellende maar met de zitzak en laptop in de tuin gaan zitten. :lol:
owwwwwwww meiden wat is dit toch heerlijk!
En nee jane, jij mag niet naar buiten, is verboden haha, nou ik weet nog bij dana was het een hittegolf, toen zat ik ook in de kraamweek buiten in de tuin te lunchen met verse aardbeitjes (tja tis maar wat je onthoudt he van zon week :roll: )
Maar joh, de kraam alweer weg? Wat gaat dat hard :o
En blokje om, doe het wel rustig aan he, dat zei ik gewoon vanwege je lichamelijke toestand, bedoel, ik heb bij dana een voorwandverzakking overgehouden en dat is gewoon echt heel erg storend en door jezelf nu in acht te nemen kan je evt wat lichamelijke klachten in de toekomst voorkomen. :-
Marije, sterkte met je "schoon"moeder. Heftig hoor en arme jesse, ga maar veel leuke dingen met hem doen dat ie het ff vergeet. :hug:
patricia, ik ga weer werken als ik weer een baan gevonden heb, Ook deze keer verliep mijn contract in mijn verlof en is niet verlengd dus ik kijk maar weer uit naar iets nieuws.
Krampjes, ow ik weet het nog zo goed bij elin, die had het ook zo erg en ik kon er gewoon niet tegen haar zo te zien, arme schat. Gelukkig is ze eroverheen gegroeid, maar het duurde me al met al veel te lang.
Jane, hoe gaat het nu met o. is ie zo van slag af dat hij een broertje heeft? Arme jongen.
tilly, ik geloof direct dat het druk is met 3 kids, en dan idd de krampjes erbij en een zieke, neem het er maar lekker van in de uurtjes/ minuten dat je ff niets hebt, nu heerlijk buiten ff zonnen en vit d opdoen, is goed voor je :-
meiske is vandaag precies een half jaar! :inlove:
verder even te druk :-*
Wow! Gefeliciteerd! :thumbup: :inlove:
Gefeliciteerd Wawa,
Sorry meiden… Kom nog even niet reageren. Heb Jesse net weer naar school gebracht en tyme ligt nu op bed. Mama gaat dus NU met bikini de tuin in! 8) :mrgreen:
Tot later!
bikini nog wel :inlove:
strak plan eigenlijk :think:
Genietse en niet te bruin he! :snooty:
wawa, proficiat met half jaar van meiske
:dance: :dance: :dance: Ik kom net binnen en elin ligt heel trots op haar buikje, terwijl ik haar toch echt op haar rugje in de box gelegd had, is het haar helemaal zelf gelukt!
elin :dance: :dance: en wat een heerlijke dag.
marije ook lekker in de zon.
wawa van Harte wat gaat dat mega snel ik heb nog het idee dat we er gisteren zaten :shock:
Patricia dus jij hebt die ervaring ook gehad met nesrin, hoe deden jullie dat als nesrin je kamer opkwam. In bed nemen of weer terug?
hier met de kindjes een goede nacht en dag gehad, ik heb echter mijn kraam tranen vandaag gehad. moest veel huilen joh weet niet wat me overkomt gelukkig is vriend er nog. Hormonen zucht. :roll: morgen weer een dag gaan we lekker de hort op met de kindjes. Naar de oma’s kijken hoe dat gaat.
ik trots beep kwam om 23.00 om 3.00 en om 7.30 dus dat is heel netjes en gisteren ging het ook goed. Duimen dat dit doorzet. Overdag ook bijna elke keer 4 uur ertussen. dat was met o wel anders die had ik echt 12 keer aan de tiet hangen.
hierbij wat spam
nog één