:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Wat een mooierd Jane!!!
Oh, jane, wat een lekker prulleke!!! Mooi ventje joh! Geweldig, zoveel haar.
En ik vond I en M helemaal niet op elkaar lijken als baby, maar O en L lijken wel behoorlijk zeg! Is ook redelijk logisch, met dezelfde papa en mama, maar toch.
Wauw Jane!!!
Prachtige mannetje hoor jullie 2e zoon :inlove: :inlove:
Net wat Mamalena al zei, ik zie echt heel goed dat het broertjes zijn. Geweldig hoor. En dat haar :inlove: :inlove:
:-*
Zitten jullie ook X-factor te kijken toevallig?..Het loopt zó uit…! En ik ben kapot!... Wil alleen maar slapen eigenlijk. Stom hè, dat je dan voor zo’n dom programma tòch blijft zitten.
En nu de TV-kantine. Vind daar echt geen hol aan. Dat bevordert ook niet echt mijn wakker-blijven…
Hi meiden!
Even snel voordat ik weer het zonnetje ga opzoeken.
Tilly, een hele mooie dag vandaag met de doop van Tijn! :-*
kus!
wat een prachtige dag voor een doop :inlove: Fijne en mooide dag.
groetjes
Jane, mooie foto
Tilly, veel plezier vandaag.
Sorry, weinig online, ben lekker aan het genieten van de rust en de zon :mrgreen:
Hallo allemaal,
't Is idd weer rustig hier! Ik krijg gek genoeg geen meldingen meer van post hier. Kijk dus elke keer gewoon of er iets nieuws gepost is.
Til, hoe was de doop? Wat een prachtige dag was het ervoor zeg!
Hoe is het met alle kleine kindjes hier? Het is alweer een aardig groepje zo: 3 meiden en 2 knullen. Zeg ik toch goed hè?
Oh, ik moet effe m’n meiden op weg helpen. Ben er weer vandoor.
Hi M’lena! Ja rustig hier… Zal wel met het geweldige weer te maken hebben! Moet zeggen dat ik ook alleen maar in het zonnetje zit! :mrgreen: Hier gaat het met de kindjes goed, Jesse is alleen niet meer te houden door de zenuwen voor de operatie woensdag…
Ben er weer van tussen!
liefs!
Alvast sterkte voor woensdag Marije.
Mamalena, idd rustig. Ik kijk wel vluchtig, maar post weinig.
Heb niet altijd zin :oops: Wil lekker met gezinnetje zijn, lekker skaten en lekker naar buiten
Hoi meiden,
Hier inderdaad aan het genieten van het mooie weer.
's Avonds momenteel weinig gelegenheid om te Kokken. Tijn heeft ineens heeeeeeeeeeeeeele erge krampjes 's avonds. Heel zielig, hij krijst dan echt alles bij elkaar en is bijna niet stil en rustig te krijgen. Gelukkig slaapt hij nu net weer een uurtje. Heerlijk voor hem en ook voor ons natuurlijk.
Marije, meid wat sneu voor Jesse. Ik hoop dat hij het een beetje gaat redden tot woensdag. Is ook niet niks voor het mannetje. Hij snapt het ook allemaal al zo goed, kan me best indenken dat hij erg gespannen is.
Sterkte ermee :hug: :-
Voor de rest van de meiden een dikke :-
:inlove: :inlove: :inlove: Daar is ieeeeeeeeeeee, wat een knapperd jane! En die o. zo trots met zijn kleine broertje. Hoe is o er nu onder, inmiddels wat gewend en minder verdrietig snachts?
En leuk te lezen dat het bij jou ook zo anders gaat met het voeden. Hier ook en ik vind het wel een luxe hoor, zo die nachten en overdag veel vrijheid.
Hier geen xfactor meer. Ik heb het gekeken, maar vind idd die tv kantine geen bal aan en storend dat het zo laat pas afgelopen is, ik ben dan te moe en ik vind eigenlijk de kandidaten niets hebben. vriend heeft zijn “vrijdagavond top-gear avond” weer terug
Tijn, ben je gedoopt? Hoe was het het?, Je had er wel een prachtige dag voor zeg! Op 1e pinsterdag nog wel :-*
En arm mannetje, zoveel krampjes. Heb je infacol al geprobeerd? Ik wist niet goed wat ik ervan moest vinden maar had wel het idee dat het toch wel iets wat hielp, dat ze haar lucht beter kwijt kon laat maar zeggen. Misschien eens het proberen waard. :hug:
Voor jesse, succes voor morgen.
Hier van het weekend naar zee geweest. Het was HEERLIJK!!!
Dana had het zo ongelovelijk naar haar zin. Die rende op en neer naar de wipkip en de zandbak en ze heeft leren springen op de trampoline en vriendinnetjes gemaakt en elin ook en ze heeft op het strand gespeeld en gegeten en we zijn naar de boerderij geweest en ze heeft gezien hoe koetjes gemolken worden en ze mocht in omas grote bed slapen en en en …
Nou lekker vol maar heel relaxed weekend, het was zo lekker weer en de kindjes deden het zo goed het was gewoon echt heerlijk.
oh heerlijk naar zee was het niet te druk?
Till hoe was de doop? Gebruik jij wat voor die krampjes lenn heeft er ook last van, heel zielig.
vandaag wijpleeg langs geweest en hij is nu 4700 gram :shock:
nou ik moet helaas weer door later meer en langer
Hi meiden,
Wilde even laten weten dat alles goed gegaan is gisteren met Jesse. Was wel even een hele zware en emotionele dag, maar wat ben ik trots op m’n ventje zeg! Zo stoer!
Ga weer even verder met vertroetelen…
knuf! :-*
he kijk, dat horen we graag, ben ook trots op je mannetje, heeft ie maar mooi weer achter de rug :hug:
jane, wow, l komt niets te kort zeg
verder alles goed, hoe doet o het inmiddels?
ik heb net koffers voor de meiden besteld :inlove:
sorry maar ik moet het ff delen, ben er helemaal blij mee, vind ze zo leuk en vriend vond ze ook meteen helemaal leuk :dance:
zal ik er ook nog eentje voor mezelf bestellen? :silenced:
ook ik ben weer weg, veel huishouden hier en de kindjes zijn bij ons pap dus het is zooooooooooooo stil hier in huis :roll:
Hoi meiden,
Even weer eens kort proberen te reageren. Nick net weer naar school gebracht, Luuk speelt lekker en Tijn lijkt lekker te slapen dus…
Marije, had op hyves ook al gereageerd maar ik ben heel blij dat het achter de rug is voor Jesse. Voor jou natuurlijk ook, het is toch wel even spannend hè zo’n mannetje onder narcose etc.
Fijn dat alles goed is gegaan. Ga maar lekker verder met vertroetelen.
Jane, dan is Lenn zwaarder dan Tijn Maar ja, Tijn was natuurlijk al lichter bij de geboorte dus dat telt ook niet echt hè.
Tijn heb ik gisteren gewogen op de weegschaal van mijn vriendin. Zij is kraamverzorgster en had vrij dus mocht ik hem even lenen. Tijn weegt nu 4.2 kilo dus doet het ook goed :dance:
Voor de krampjes gebruik ik die druppels van VSM, weet even niet meer hoe het heet. :think: Verder heb ik op aanraden van een kennis die chirurg is de tip gekregen Arnica D6 druppels op het buikje te wrijven. Dit is officieel om in te nemen en niet geschikt voor baby’s maar omdat je het uitwendig gebruikt is er niks aan de hand. Of het helpt?? Ik weet het niet zo goed maar het is hier wel wat rustiger geworden met de krampjes.
Femmie, wat heerlijk dat jullie met dat lekkere weer naar zee zijn geweest. Kan me goed voorstellen dat jullie ervan hebben genoten.
Nu heb ik net jou verhaal gelezen maar ben ik vergeten onder de spoiler te kijken. Zal ik zo even doen. Neem aan dat daar de koffers voor de meiden onder staan??
Bij jou is het dus nu stil in huis. Vanavond heb je de meiden neem ik aan weer terug dus probeer er toch maar van te genieten dat je even wat rust hebt. :-
Wawa, weer aan het werk hè meid. Genoten van de vakantie neem ik aan.
Nog een paar hele drukke weken en dan is het zomervakantie meid!!! Zet hem op :-
Patricia, kun je weer een beetje wennen aan het werken? Lukt het een beetje het te combineren met jullie mooie meiden?
Oh, Tijn slaapt toch niet… Ben er weer vandoor.
Alle andere meiden een hele dikke :-*
he tilly, hoe is het met tijn? Krijg je je draai een beetje gevonden samen?
Hi meiden,
Hoe is het hier? Lekker stil iniedergeval…
Hier heel het weekend druk met Jesse geweest. Wat een gedoe is dat zeg zo’n operatie en wat weet ik eigenlijk weinig van piemels af! :mrgreen: :roll: Ben er nog niet helemaal over uit of ik Jesse morgen al naar school laat gaan… Hij heeft nog erg veel last en is nog erg moe van de gebroken nachten, aan de andere kant heeft hij al weer bijna een week gemist op school… :think:
tot later!
knuf.
Marije, sterkte met Jesse en anders gewoon rekenen en spelling van school halen. rest kan hij vast wel missen
Ik ben er deze week niet. Ben weekje weg met het werk :-*
Wawa, veel plezier! Waar ga je naartoe?
Heb besloten dat we het morgen gewoon gaan proberen… Mocht het niet gaan, is hij zo weer thuis.
truste!