Oktoberstoppers 2006

marije, sterkte met jesse, wat wawa zegt, ik heb er geen verstand van nog niet maar dat is wel een goed idee lijkt me eea naar huis halen dat ie daar rustig ff op zichzelf toch wat kan leren.

veel plezier wawa.

hier ff klaagmodus aan

ik zit hier weer met mijn rug, ik wordt er zo enorm schi*tziek van. Deze keer is het anders dan anders, rusten werkt niet, kan amper wat, heb geen kracht in mijn rug en benen en uitstraling die alleen maar erger wordt, heb het idee dat het deze keer een soort van hernia is. Gatver, ik wil gewoon weer eens mijn eigen lichaam terug, zonder al die klachten en beperkingen :x

sorry moest ik ff kwijt, klaagmodus weer uit

Verder gaat het hier goed. Leuk weekend gehad, dana is weer naar het kvd vandaag en ik ga zo maar eens haar traktatie voor vlgd week in orde maken (heb het simpel gehouden, stoepkrijt met foto van dana)

Marije, sorry, had al veel eerder willen reageren op de operatie van Jesse. Fijn dat het goed gegaan is. Kan me voorstellen hoor, dat je twijfelde om hem naar school te brengen. Is hij nog niet naar huis gekomen? Misschien ook wel weer een heel fijne afleiding.

Oh, wacht even. M wil ff m’n avatar zien. “Mama, ik wil baby’tje kijken.” Haha.

Fem, wat rot zeg!!! En van pijn in je rug kan je je zo ellendig voelen! :evil: :hug:

Die traktatie klinkt alsnog erg leuk hoor! Wat gaat de tijd toch hard. :mrgreen: :inlove:

M’lena, dat babytje van jou duikeld ook wel heel vrolijk hoor! Ik betrap me er af en toe ook op dat ik ernaar zit te kijken haha! :lol:

Nou, Jesse is dus niet naar school… Meestal is hij wel rond zevenen wakker maar moest hem vandaag om half acht wakker maken. Na opgestaan te zijn, rondgelopen te hebben en geplast, werd het al snel duidelijk dat het naar school gaan vandaag nog niet ging lukken… De arme ziel! Hij heeft nog zo veel pijn. Aan de onderkant van z’n peimel ( bij z’n toompje) zit een hele grote natte korst die maar niet drogen wil. Dat plakt nu heel de tijd aan zijn onderbroek en gaat pijn doen natuurlijk. Heb hem nu maar even met de billen bloot rondlopen, om te kijken of het dan wat in wil drogen. Anders toch maar even naar de HAP bellen…? :think:

We proberen het morgen weer en anders ga ik idd maar wat huiswerk halen voor hem…

Hoe is het met de adere meiden?

tot later! :-*

Hè, wat sneu voor Jesse! Lijkt me zo pijnlijk. Nee, dan is school geen leuke afleiding. En wel slim om wat huiswerk naar huis te halen.

I. komt net thuis, kijkt heel lodderig uit haar ogen, voelt zich helemaal niet lekker. Die gaat dus zo lekker naar bed. Heb net al naar de school gebeld dat ze niet komt. Gisteren stond ik op een rommelmarktje met m’n zut en het was van dat geweldige weer… :evil: En I was maar aan het klagen dat ze het zo koud had. Nou was ik nogal geïrriteerd omdat ik niet meer wist hoe ik alles droog moest houden, dus ik zeg heel bits: Niet zeuren, je hebt een warm vest en een regenjas aan, je kan het niet koud hebben… :oops: Blijkt ze dus aan een aanloop naar haar griepje te hebben. Ze had het dus wel degelijk koud en voelde zich helemaal niet lekker…Arm schaap.

Slechte moeder ben ik…

:naughty: Wat een slechte moeder ben jij inderdaad zeg! Nou, nou! :naughty: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Meis, kon jij toch ook niet weten. 9 van de 10 keer is het wel alleen een schreeuw om aandacht en deze ene keer niet. Vertroetel haar dan nu maar extra! :wink:

Jesse ligt maar weer in bed. Daar gaat hij normaal gesproken echt niet aan, als ik hem dat voorstel. :shifty:

Och, arm manneke. Hoop voor 'm dat ie snel opknapt.

Hoe ist met jou Marij?

Fem, wat kl*te zeg, van je rug. Een hernia?! Ik hoop het niet voor je! Dan ben je voorlopig nog niet klaar.

Jane, Wawa, Patricia, Tilly, hoe ist met jullie kleintjes?? En met jullie?

Ik gooi het balletje nog maar weer op: Ik ben wel weer toe aan een meeting! Wie nog meer? Zeg ook gerust als je er geen zin in hebt. Maar dan weten we een beetje wie er ook voor in is.

IK WIL MEETEN!!! :mrgreen:

M’lena, met mij gaat het hoor. Alleen erg moe van de afgelopen dagen.

Ik heb Jesse net op school afgezet, nu hopen dat dat goed gaat! :pray:

Meeting? Ja ik ben ook voor. Ik stel mijn huis en tuin beschikbaar.

Mamalena hoe is het met i? Arme meid, maar kan je toch niet helpen joh, had je nog wat verkocht? Waar was het? Wij zijn naar dag van het park geweest, dana keek haar oogjes uit, prachtig!

marije, succes met jesse vandaag, hoop dat het goed gaat met hem.

Hi,

Met Jesse is het vandaag helemaal goed gegaan op school! Hij is heel de dag geweest. Nu ligt hij moe op de bank, ga hem lekker op tijd in bed leggen.

Tyme ligt al op bed, die begon vanmiddag opeens te blaffen en nu heeft hij verhoging… De een de lappenmand uit en de andere er in. :?

Ook leuk nieuws! D heeft vandaag zijn eerste werkdag gehad bij zijn nieuwe baan! Heb vanmiddag even een paar lekkere biertjes voor hem gehaald, met een kaartje en in z’n woonkamer op tafel gezet, leuk voor als hij straks thuis komt! :lol:

Fem, hoe is het met je rug vandaag?

M’lena, hoe ist met jou zieke smurf?

ow wat fijn dat jesse het zo goed gedaan heeft op school. Voldoende afleiding dus! En nu tyme ziek, he bah zeg, zo blijf je wel bezig Beterschap met hem.

En wat leuk bedacht van je voor d. Wat vond ie ervan, of is ie nog niet thuis?

Met mijn rug gaat het vandaag gelukkig weer wat beter. Gister pcm gepakt zodat ik erdoor heen kon bewegen en het lijkt ietswat geholpen. Niet dat het nu je van het is maar goed, laten we hopen dat het weer op zijn retour is.

Fijn Fem, dat het een tikkie beter gaat met je rug. Voor zolang het duurt misschien, maar bewegen is goed toch? kan me herinneren dat je daar iets over zei.

Marije, wat sneu voor Tyme. Lekker veel laten slapen.

Ik neem aan dat jouw kindjes ook wat onrustiger slapen als ze niet lekker zijn. Trek jij dat wel, zo in je eentje? Niet dat je een keuze hebt, maar ik weet nu een beetje hoe het is sinds R hier een tijdje niet heeft gewoond. Ik vond het wel erg zwaar. Ik heb nu zoveel meer respect voor alleenstaande ouders. Zeker met zo’n operatie als bij Jesse… Sta je toch voor een deel alleen voor. Toch? Misschien maak ik het groter dan het is, weet ik niet, maar ik bedacht het me ineens.

En wat lief dat je D biertjes hebt gebracht! Vindt ie vast fijn.

I voelt zich al een stuk beter gelukkig. Had alweer praatjes vanmorgen dus gewoon weer naar school. Ze kijkt nog berg lodderig uit haar ogen en heeft een fikse loopneus, maar het gaat wel.

Ik moet trouwens donderdag weer naar het AMC voor een drainwissel. Heb er echt zin in. :snooty: … Maargoed, dan nog een maand en dan maar afwachten of het gewerkt heeft. Hopen dat de nieuwe galweg voldoende opgerekt is om weer doorgankelijk te zijn. Merk het als het goed is vanzelf. Als het niet goed zit dan komen alle klachten weer terug. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Duimen jullie mee?

Sorry dat ik zogenaamd opnieuw een oproep deed voor een meeting. De eerste oproep heb ik volgens mij nooit geplaatst. Het maakt mij geen drol uit waar het is. Vind het gewoon erg leuk om jullie weer te zien.

Zit nu lekker met manlief aan het bier. Hmmmm. Smaakt goed. Dan kan ik Knevel en van den Brink ineens een stuk beter hebben. :lol:

Meiden, welteruste. :-*

Fem, D was aangenaam verrast! :inlove:

Fijn dat het wat beter met je rug gaat! Heb je de kraai nog gevonden gisteren avond?

M’lena,

Marije, wat sneu voor Tyme. Lekker veel laten slapen.

Ik neem aan dat jouw kindjes ook wat onrustiger slapen als ze niet lekker zijn. Trek jij dat wel, zo in je eentje? Niet dat je een keuze hebt, maar ik weet nu een beetje hoe het is sinds R hier een tijdje niet heeft gewoond. Ik vond het wel erg zwaar. Ik heb nu zoveel meer respect voor alleenstaande ouders. Zeker met zo’n operatie als bij Jesse… Sta je toch voor een deel alleen voor. Toch? Misschien maak ik het groter dan het is, weet ik niet, maar ik bedacht het me ineens.

Lief van je dat je daar zo aan denkt. Het is ook wel zo, dat het af en toe heel zwaar is en ik me erg alleen voel. D is er gelukkig vorige week met Jesse de hele tijd bijgeweest en heeft me enorm geholpen. Hij ging maandag weer weg en dan merk je eigenlijk pas hoe zwaar het soms is, zo in je uppie. :?
Het gewoon even met een volwassen persoon kunnen praten aan het eind van de dag en waar je op terug kunt vallen. Ik weet dat als ik D bel hij er gelijk is, maar toch doe je dat niet zo snel, ik niet althans. Ben ik dan toch weer te trots voor ofzo.. :think: :lol:
Maar over het algemeen red ik het wel, heb wel extra zin om eens iets leuks te doen voor mezelf dus.... MEETING KOM MAAR OP!!! :mrgreen:

Fijn dat I zich weer iets beter voelt. Lekker even afleiding op school!

Ik ga donderdag heeeeeeel hard voor je duimen!!! Het moet nu toch eens een keer goed gaan toch? :thumbup: Mag je nu eigenlijk wel alles eten of moet je je aan een dieet houden?

Wanneer hebben jullie eigenlijk zomervakantie? Jesse's vakantie begint op 5 juli t/m 16 aug. Vind het zo vroeg dit jaar, of ligt dat aan mij?
En waar gaan we allemaal naartoe op vakantie?

Hier ga ik met de kinderen en mijn moeder weer een weekje naar de Waddeneilanden en met Diede twee weken naar Italie om te kamperen!
Heb er zo'n ongelovelijke zin in!!! :dance:

Goed, ga eens wat in het huishouden doen.... BAH! :lol:

Nee kraai is foetsie, wie weet duikt ie dadelijk nog eens op :pray:

En ik wist het ik wist het ik wist het ik moet ook nooooooooooooooooooit meer zeggen dat het beter gaat met mijn rug :wall:

Nja is vandaag weer naatje pet. Ben net wel naar het dierenparkje geweest maar zo pijn, echt niet prettig, het is een bende hier in huis, heb met dana ook een feestmuts geknutseld en de traktatie in orde gemaakt en zo komt de kozijnenman dus ik wilde het eigenlijk weer een beetje op orde hebben maar ik trek het echt niet. Heb het maar gewoon ff zo hup aan de kant geschoven, dan maar een bende hier in huis :?

Marije, ik snap daar niks van, wat vind jij leuk aan de waddeneilanden en italie? :think: 8)

owwwwwwwwwwwwwww heerlijk meid, ben jaloerrrrrrrrrrrrrs. Wij willen ook op vakantie naar frankrijk met de tent en we hebben nog altijd niet geboekt, omdat we niet weten hoe het met evt nieuwe baan gaat lopen, maar heb komende week 2 gesprekken en daarna gaan we echt iets definitief maken hebben we afgesproken, anders wordt het niets. Wij hebben een speeltent voor dana in de slaapcabine, met sterrenhemel en kan ze met ballen gooien, zo tegen mijn principe, bed is om in te slapen niet om te spelen, maar vooruit het is vakantie :angel:

Dus ik ben benieuwd wat ze daarvan gaat vinden.

petje af voor je hoor marije. Sinds we dana hebben, hebben wij hier respect gekregen voor alleenstaande ouders. En wij hebben erg gemakkelijke kids, en dan denk ik wel eens, ow als je toch van die etterjong hebt en dan alleen… Gelukkig kan d soms wat uit handen nemen.

mamalena, weer naar amc, nou ik :pray: hier heeeeeeeel erg hard voor je.

Ow en die “opnieuw” oproep was me niet eens opgevallen joh.

En aan het bier? Ik vind bier echt vies, maar daarnaast heb ik vanaf okt. 2006 bijna geen druppel meer aangeraakt (alleen back to the 80’s party 2009 heb ik me ff lekker laten gaan). Heb er soms wel weer eens zin in hoor, met wijntje in de tuin of lekkere baileys filmpje kijken, maar goed die tijd komt wel weer, als elin dadelijk de 23 uur voeding eraf heeft dan denk ik dat het geen kwaad kan.

Ik ben er weer vandoor, elin ligt te kraaien in de box, ga haar ff knuffelen! :inlove:

hebben de kraai gevonden meiden! En heb hem aan onze dierenarts kunnen slijten, die gaat nu voor hem zorgen :smiley:

Hé meiden,

Het lijkt misschien of ik me niet meer interesser voor ons clubje, maar dat is niet zo hoor!!

Ben gewoon best wel druk met de jongens en dan ook nog kraamvisite zo nu en dan. Komt de moeheid nog overheen, dan snappen jullie het misschien wel.

Elkaar ontmoeten vind ik leuk maar ja, moet even zien of ik het zie zitten.

Meiden, doe echt mijn best weer gezellig mee te kletsen hoor! Komt vast wel weer.

Mamalena, sterkte maar weer in het zh. Succes natuurlijk ook, hoop dat het goed mag gaan en alles nu echt snel beter mag gaan.

Femmie, sterkte met je rug meid. Je blijft daar echt last van hebben hè?!! Was je al eens bij een fysio o.i.d. geweest voor je rug?

Marije, super dat Jesse vandaag weer naar school is geweest, of was het nou gisteren??? Wordt de pijn al wat minder?

En nu Tyme ziek, zielig hoor. Hoop dat hij snel op mag knappen.

Wat Mamalena zegt heb ik ook al zovaak gedacht, je doet nu heel veel alleen. Niet niks meid. :hug: Fijn dat je nu ook D. hebt zodat je niet altijd alleen bent en weer een heel aantal dingen samen met iemand kan delen.

Vakantie, hier volgens mij net als bij jullie Marije. Oh nee, dat is de school waar ik werk. Nick heeft geloof ik een week later vakantie.

Patricia, Wawa en Jane met jullie alles goed???

Jane, kun je een beetje je draai vinden met jullie 2 mannen?

Hoe doet L het nu? En O. kan hij er ook een beetje aan wennen dat hij een broertje heeft??

Nou meiden, heb jullie toch weer even gesproken gelukkig.

:-*

nou tilly dat geld voor mij ook ik ben ook best druk en dan vind ik soms een moment om lekker te kokken en dan komt er weer een en jij hebt er drie :shock:

Sorry meiden dat ik er niet zoveel ben, maar ik maak het snel goed.

Vandaag naar school en afgelopen week is een groepje ookhier geweest en heb ik veel aans chool kunnen werken dankzij moeders en vriend, dus daarom ook geen koktijd. Resultaat vandaag kan ik twee opdrachten inleveren en heb ik een voorstel voor mijn afstuderen. Ik wil gewoon in januari afstuderen en geen uitstel, zodat ik in 2011 op een andere baan kan solliciteren.

Marije :hug: voor tyme en inderdaad petje af hoor.

m’lena :thumbup: succes :hug:

Fem wat een kraaiverhaal. gaat de dierenarts er echt voor zorgen. :think: Ik heb ooit een tamme kraai gehad, heel leuk, maar niet geschikt met kleine kindjes.

ik ga er vandoor ben klaar met kolven. :mrgreen:

liefs en echt tot laters

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap, beetje errug moe, maar 't was leuk. :wink:

Beetje vluchtig bijgelezen, meer trek ik niet.

Meiden, bedankt voor jullie lieve woorden zeg! Jullie zijn lieverds! :-

Fem, hoe is het vandaag met je rug gegaan, weer iets beter of is het K
t?

Traktaties allemaal gelukt?

Klinkt leuk die ballen/slaaptent van Dana. Je hebt gelijk hoor, het is vakantie. :wink:

M’lena, hoe is het in het ziekenhuis gegaan vandaag? Heb veel aan je gedacht. Hoop dat het je allemaal een beetje is meegevallen… :-

Wawa, al wat bijgekomen van je uitstapje? Wat hebben jullie gedaan?

Jane, wat goed dat je alweer zo druk met school bent! En dan ook nog eens een verse baby en kolven! :thumbup:

Hoe doet L het verder en is O een trotse grote broer?

Tilly meis, je hebt drie kindjes die alledrie aandacht van mama willen,niemand die het raar gaat vinden dat je hier even iets minder schrijft! Geniet lekker van ze! :-

Marije, super dat Jesse vandaag weer naar school is geweest, of was het nou gisteren??? Wordt de pijn al wat minder?

Jesse is weer bijna helemaal de oude, de pijn is nu al bijna weg, enige waar hij nu last van heeft zijn de hechtingen die gaan trekken en jeuken. Het feit dat hij nog twee weken niet mag sporten frustreert hem en moet het nu net zo uitkomen dat het morgen sportdag is op school... :roll: We hebben nu met de juf afgesproken dat we samen lekker komen kijken en veel foto's van zijn klas gaan maken, heeft hij toch nog een soort van "taakje".

Volgende week is het avond vierdaagse en die moet en zal hij lopen. :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

Weet het niet meer nu... ben de draad kwijt, laat het er maar even bij!

zo jesse is snel weer de oude een jongen met een missie (avond4daagse) :thumbup:

beep deed het super dronk bij mijn moeder alle afgeolfde melk 150 ml op :shock: en ik met klaptieten na vier uur school terug naar huis. het kon allemaal maar net, maar het was goed.

O gaat iets beter hij is wel trots, maar vraagt veel aandacht. beetje terugval in spraak en zindelijk worden, maar hij komt er wel doorheen. en men wat is dat weer lekker.

Met mij gaat het ook elke dag beter.

tot laters geniet allemaal van het lekkere weer. :-*

Femmie gefeliciteerd met Dana.

geniet van deze mooie dag!!