Oktoberstoppers 2006

FEM< GEFELICITEERD MET DANA NATUURLIJK!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

joehoe :dance: dana is twee jaar.

wat een prachtige dag om jarig te zijn. veel plezier

Lieve Dana

Mama Femmie, jij ook van harte natuurlijk. wat een prachtige dag voor een verjaardag! Hoe was het?

Bedankt voor jullie meeleven. Het viel gisteren alles mee in het AMC. Het is geen leuke ingreep, maar ik heb het erger gehad. Het personeel is ook erg aardig en weet veel van de voorgaande bezoeken. Is toch fijn dat je het idee krijgt dat mensen weten wie je bent en wat er speelt.

Ik heb nu dus een drainwissel gehad, de galweg is weer een stukje opgerekt (auwww!) en als het goed is hoef ik nog maar een maand met de drain te lopen. En dan klaar?? Ik hoop het zo! :pray:

Even snel:

Femmie, gefeliciteerd met Dana

Mamalena, fijn dat je weer thuis bent.

Hier even drukte: Meiske ziek, morgen operatie knie van mannetje.

Wawa en manlief, sterkte met alles! Wat gaan ze doen aan z’n knie?

@mamalena wrote:

Wawa en manlief, sterkte met alles! Wat gaan ze doen aan z’n knie?

Afhakken :lol: :lol: . Nee kijken en waar nodig bijschaven of weghalen :wink:

Nou, ik hoop wel voor 'm dat het verschil gaat opleveren. Hij loopt er ook al lang mee!

Nou jij loopt anders zelf ook al lang te kwakkelen :wink:

Nee hoor wawa ik hoop ook dat jouw vent goed geholpen kan worden.

Fem is Dana een beetje flink verwend??

Groetjes

@jane wrote:

Nou jij loopt anders zelf ook al lang te kwakkelen :wink:

Valt toch wel mee?

Hoe ist met jou Jane?

Ik moet zometeen als de sodemieter naar het stadskantoor om m'n paspoort te laten vernieuwen! Anders kan ik niet eens stemmen woensdag. Ik hoop dat hij nog op tijd klaar kan zijn. Dom hè, dat ik dat niet eerder doe... :oops:

wel hoor, je mag ook met verlopen paspoort stemmen :wink:

en ben je er al uit wat je gaat stemmen? Ik vind het zo moeilijk deze keer.

wawa, succes vandaag.

thx voor de felicitaties, 2 alweer :shock:

en @mamalena wrote:

Mama Femmie,
gek he, na 2 jaar klinkt het nog zo onwerkelijk :shifty:

arme meid, ze was vrijdag ziek :frowning: we hadden naar een grote speeltuin gewild, maar zijn niet gegaan, ook omdat we er anderhalf uur over gedaan hebben boodschappen te doen, dana achter de poppenwagen trok veel :inlove: reacties op en daar genoot ze met volle teugen van (en papa mama ook :lol:

Verder op haar verjaardag dus rustig aan gedaan en lekker buiten gespeeld en savonds gebbqed, heerlijke dag.

En toen dana naar bed en huilen dat ze deed, zo intens verdrietig en dan snik, mama, snik en dan kwam er een heel verhaal wat ik geen koek of ei van kon maken, maar dat ze zich beroerd voelde was duidelijk, ik had zo met haar te doen. Vorig jaar om 22:05 ging ik haar in haar bedje een extra kus geven, maar dit jaar zat ik met de geboortetijd op haar bedje, haar te troosten en luuf te smeren en zout water te spoelen. Zo zielig :frowning:

Dus heb haar voor de eerste keer bij ons in bed genomen en daar heeft ze goed geslapen.

Vlgd dag feest en ja, ze is echt enorm verwend! Maar wat een leuke kadoos allemaal :inlove: haha vlgs mij was mama er nog veel blijer mee dan dana zelf :oops: (al weet ik niet goed waar ik alles laten moet :roll: )

Maar heerlijk weekend gehad dus en nu weer terug naar de orde van de dag.

Oh Fem, wat jammer voor d’r dat ze zich niet goed voelde. Arm ding!

Ja en ze is gewoon alweer 2!.. :o De tijd vliegt, ik weet het nu zéker.

Was gisteren op het stadskantoor en daar bleek dat je idd geen geldig id-bewijs hoeft te hebben. Maarrrr dat ze daar na.v. de gemeenteraadsverkiezingen heel veel klachten over hadden gekregen. Ik kon toen niet stemmen omdat m’n paspoort verlopen. Ze weigerden me te laten stemmen. Nu mag het wel met een paspoort wat niet langer dan 5 jaar verlopen is. Scheelde me gisteren 40 euro omdat ik nu niet met spoed een aanvraag hoefde te doen. Ja, je moet er wat voor over hebben om te stemmen hè?

Ga nu gauw de deur effe uit vóór de buien. Lang leve buienradar.

maaruhm, heb je nu wel een nieuw paspoort aangevraagd? Ik doe dat altijd braaf als ie verloopt, maar ik begrijp dat dat dus helemaal niet hoeft als je niet naar het buitenland gaat? :think:

En ja, de tijd gaat belachelijk snel, over dezelfde tijd als ze nu gehad heeft moet ze gewoon al naar school! :shock: (en ik kan me er nog niets bij voorstellen en vlgs mij ga ik dan janken dat ik mijn meisje 5 dgn moet gaan missen :oops: )

Ja, ik zei al, ik heb nu niet met spoed een aanvraag hoeven doen, maar ik heb wel een nieuwe aangevraagd natuurlijk. Is toch wel handig , om een geldige te hebben. Niet dat ik op stel en sprong naar het buitenland ga…jammergenoeg.

Oh, en ik heb niet gejankt hoor. Ik vond het wel lekker, voor haar en voor mij. En daarbij, zó lang is ze per dag niet weg. Tussen de middag komt ze thuis eten en daarna is ze 2 uurtjes weg. En dat is echt om voor je er erg in hebt. Je hebt het dan druk genoeg met heen en weer rijden/lopen. Dat stukje doen wij 16x per week… :shock: … :lol: Gekkenwerk. Moet er wel bij zeggen dat wij geen gebruik hoeven te maken van de BSO dus dat is wel een luxe. Dat besef ik wel hoor. Vooral voor I heel fijn, zéker het eerste jaar op school.

Mocht je werken tegen die tijd dan zou je haar op die uren sowieso niet zien, dus dan verandert er op die dagen niet zoveel. Vergis je niet, Dana is straks ook een stuk ouder en is er dan ook wel aan toe waarschijnlijk. En jij groeit daar ook in mee hè. Komt goed Fem. :wink:

haha komt ook vast allemaal goed, denk idd ook dat je daarin mee groeit, maar dacht wel, als ze nu naar school zou moeten, zou ik janken :lol:

en ik heb zeer wrs werk. Moet nog wel arbeidsvoorwaardengesprek hebben. En jij, ziet het ernaar uit dat jij ooit weer aan de bak gaat?

Aloha!

Wawa, hoe is het nou met je mannetje? Hebben ze nog wat van zijn knie over gelaten?

Fem, schoolgaande kinderen hebben went heeeel snel! :mrgreen: :oops:

En een baantje, wat leuk! Wat voor functie is het precies?

Mamalena, stemmen gelukt? Heb er wel een nare nasmaak van hoor… Wat een rot uitslag! :evil: ( Vind ik dan he…).

Jesse loopt vanavond een keer niet mee met de avond vierdaagse… Gisteren kreeg hij al erg veel last weer van z’n piemeltje. Hij wil zo graag morgen mee lopen op de slotavond, dat we het vandaag dan maar even rustig aan doen.

Hoe ist het met de rest van de meiden?

liefs Marije.

Hoi meiden,

Sorry dat ik zo weinig van me laat horen. Helemaal nu Dana jarig is geweest, sorr Femmie. Nog van harte gefeliciteerd!!!

Ben deze week echt veel drukker dan anders met Tijn. Hij is het ritme wat hij een beetje had helemaal kwijt momenteel. Ik zit 's avonds ook bijna standaard samen met hem op de bank omdat het hem dan niet lukt om te slapen in de wieg. Best gezellig zo’n mannetje op schoot maar je kunt dan weinig beginnen. Overdag slaapt hij momenteel ook erg onrustig en moet hij er ook regelmatig uit. Lastig, maar ja…

Vandaag ook nog eens behoorlijke hoofdpijn, dat werkt dan ook allemaal even niet mee.

Even een teken van leven dus van hier maar reageren lukt verder dus even niet. Tijn huilt nu bijvoorbeeld ook weer in de wieg terwijl hij lekker zou moeten slapen. Zo maar weer heen dus.

:-* van hier.

Sterkte meis!!! Knuffel maar lekker! :-*

Iemand hier vanavond nog? Moet de kindjes nu nog op bed leggen, maar kom straks nog even langs.

Ik ben er! :mrgreen:

Oh, dat is ook niet aardig van me…er kwam van alles tussen… :oops: Nou, nu ben ik er wel hoor!