Oktoberstoppers 2006

nou dat was een gezellig avondje :lol:

tilly, thx meid, dont worry, wij hebben hier met elin ook avonden op de borst gelegen, maar eigenlijk omdat ik dat gewoon heerlijk vond :oops:

Maar het is lastig, als je denk, zo ik heb het ritme door, dan veranderen ze het weer.Elin nu ook hoor, die ging rond 19 uur met dana naar bed maar wil nu niet meer, gister ook tot half 20 met haar op schoot gezeten, maar het was heerlijk, veel beter dan een huilend meisje boven in bed :frowning:

marije, succes vanavond op de slotavond met jesse!

Ja, dat was me het avondje wel…

Oh, ik heb hier aaaavonden gezeten met m’n kindjes. Alhoewel we na een week of 6 bij I en bij M al sneller merkten dat ze slapen in bed toch hard nodig hadden. I raakte echt oververmoeid. Bij M waren we dat voor. We hebben ze allebei ingebakerd om ze meer rust te geven. dat wilde niet zeggen dat ikniet meer uren met ze kon zitten knuffelen hoor. :inlove: Effe een tukkie bij mama …fijnnnn!

Til, sterkte met de kleine man.

Uiteindelijk staan we gewoon in dienst van onze kids hè. :roll: En daar hebben we bewust voor gekozen. :lol:

En arme Jesse. Gaat het al wat beter met 'm? En ik heb ook een hele vervelende nasmaak van de verkiezingen hoor! Bleh, PVV en VVD de meerderheid. Ik ben een ontzettend linkse stemmer dus dat stuit me gigantisch tegen de borst. Ben bang dat veel mensen erg kortzichtig gestemd hebben en dat ze er nog wel eens veel spijt van zouden kunnen krijgen. Dat kan ik dan alleen maar hopen.

Femmie, nieuwe baan op het oog? Spannend! Wat houdt het in?

Jane, hoe ist met jou? En met je opleiding? Maken je mannen t goed?

Ga weer even aandacht aan I geven. Die verveelt zich een beetje.

Hallo??

Hoi!!!

Krijg zo kraamvisite maar zag het bericht van Mamalena en moest even snel reageren :wink:

:-*

HALLO???

Fijn dat jij er even was Til. Bedankt. Maar nu is het wéér zo stil1

Is iedereen aan de buis gekluisterd met het voetbal ofzo?? Ik vind daar geen reet aan, dus bij mij geen vierkante oogjes hoor.

Ben wel benieuwd hoe het met iedereen is eigenlijk.

ola :mrgreen:

ik ben er wel, zit vierkante ogen te kweken achter de pc, ben fotoboek 2009 aan het maken.

Ik heb wel voetbal gekeken, vond er ook niks aan, was een saaie wedstrijd, maar ik vind het altijd wel een leuke sfeer die erom heen hangt om zo’n wk.

He meiden, hoe doen jullie dat met boeken? Ik had bedacht ieder jaar de kids met verjaardag eigen fotoboek geven, maar dan heb ik veel dubbel en als ze straks 20 zijn en op zichzelf gaan dan zitten ze misschien ook niet te wachten op 20 fotoboeken als uitzet :oops:

Dus toen dacht ik, per jaar (of half jaar een boek maken ofzo) met highlights.

Maar ben benieuwd hoe jullie het doen, misschien hebben jullie een nog beter systeem.

HALLO!!! :mrgreen:

Hier een weekendje bij D gezeten, dus weinig achter de comp. :wink:

Samen naar een festival geweest hier in Dordrecht. Erg leuk multi culti en daarna nog gezellig uit eten geweest!

Oh, ben zo terug… Tyme is ontzettend aan het spoken!!! :twisted:

Ben ik weer… hopen dat hij nu blijft liggen. Heb hem om half zeven op bed gelegd en tot aan nu komt hij dus steeds zijn kamer uit!

Het enige positieve hieraan is dat ik nu zoveel trappen heb gelopen, dat ik straks lekkere strakke zomer billetjes heb! :mrgreen: :mrgreen:

Fem, hoe ik het doe met boeken…Euhmm… Niet. :oops: Heb dus dozen vol met foto’s staan maar het komt er niet van…

Hoe is het met de anderen? Gaan we nog een meeten? Ik heb zin om weer eens in het echie te kletsen.

later!

Ja, hier ook spokende kindjes… :evil: Heb het er wel mee gehad nu,. Merk dat ik geen geduld meer heb de laatste tijd. Spring om de haverklap uit m’n vel en krijg mezelf maar weer moelijk bij elkaar geraapt… Daaraan kan ik wel merken dat het misschien nog lastig wordt om weer aan het werk te gaan. Regelmatig komt alles erg op me af…

Femmie, ik kan je niet adviserenb over fotoboeken. Wij hebben er nog geeneen af… :oops: :oops: :oops: ²…

Marije, lekker zeg, weekendje bij D. Leuk festivalletje, altijd goed. Ga je toevallig ook naar Festival Mundial in Tilburg. Meestal ook erg leuk. Ik wil wel gaan eigenlijk dit jaar.

Oh, R wil effe tegen me aan liggen op de bank. Dat typt wat moeilijk. Ben er weer even weg van.

ow leuk weekend marije :smiley:

en wat lastig met de spokende kindjes.

Mamamlena, ik kan me wel voorstellen dat je energie beneden peil is en je daarom minder kan hebben, inmiddels zal je het allemaal wel meer dan zat zijn en als de kindjes dan ook nog eens energie verbruiken, dan is de limit snel bereikt :hug:

Doe ik een album van een half jaar, heb ik nog teveel fotos :? En ik was al zo kieskeurig geweest met uitzoeken :wall:

ja snorry meiden ik ben er wel zooooooooooo druk geweest. Ik vind het maar druk kids :mrgreen:

tilly hoe is het met het ritme bij jullie,

hier net als jullie dames ook avonden en nachten op. en dan sóchtends er weer vroeg uit omdat je er nog een hebt. maar verder gaat het goed hoor.

m’lena die tegen r aanligt :thumbup:

marije lekker weekendje met d

ik wil ook weer lekker met vriendlief dingen doen :wink:

wawa hoe is het manlief zit zijn been er nog aan.

vorige week een grote opdracht voor school ingeleverd en dat heeft toch wel veel van me gevraagd. nu ook weer drukke week. Ik moet echt wat minder gaan doen en wat meer genieten.

vanmiddag een gesprek met een recruiter voor mijn loopbaan. spannend.

lieve dames geniet van het fijne weer en de prachtige kindjes ik ben er snel weer

fem anders doe je elke maand een album :mrgreen: wat zielig dat dana helemaal niet lekker was, voor de grote speeltuin. 2 het vliegt he de tijd… mijmer mijmer

even snel… IK HEB AANSTAANDE DINSDAG EEN SOLLICITATIE GESPREK!!! :shifty: :dance:

kom later terug voor meer!

Oeh! Marije spannend!! Ga voor je duimennnnn!!!

Kom straks nog even terug hier.

Nouwww, vind het niet leuk meer hier… er is bijna nooit meer iemand… :frowning:

Ik ben er, ik ben er!!! MAar ga ook weer even weg… pannenkoeken bakken!

Kom vanavond buurten, verder nog mensen?

kussie

en ik ben er ook en ikv ind jullie nog wel heel leuk :wink:

gesprek was wel ok, maar zijn toch snelle jongens die gewoon je cv in hun databank willen hebben. Ik zou als manager in de thuiszorg kunnen werken kon ik minstens 50 man aansturen en meer verdienen. Nou dat sluit eigenlijk inhoudelijk helemaal niet aan bij wat ik hiervoor heb gedaan. Alsof je het leidinggevenden kunstje overal kunt uitvoeren. hm moet er maar eens goed over nadenken. is wel een functie van 28 uur wel lekker weinig uurtjes en een leuk salaris…

marije waar ga je op solliciteren dan :dance:

m’lena hoe is ie met joe dan.

Jane, van die vervelende recruiters? Ik baal daar wel een beetje van, dat die tegenwoordig ““iemand aan een baantje helpen”” als een soort sport zien, inplaats dat ze echt kijken naar het individu… Nou, de uren zijn wel lekker maar dan moet het verder ook lekker voelen.

Ik heb een sollicitatiegesprek bij een tandarts in Dordt, voor de functie tandartsassistente. Het is mijn eigen oude tandarts die ik als kind had, mijn hele familie komt er nog steeds. :mrgreen:

Het lijkt me een heel leuk team en ze zitten net een jaartje in een nieuwe praktijk, nog geen 5 min van huis af.Via mijn moeder hoorde ik dat er een vacature vrij kwam en heb gelijk gebeld en mijn cv opgestuurd, een dag later werd ik opgebeld, of ik op gesprek kom komen!

Hoop het zo, hoop het zo.

hier even de link, staat het team ook op! :wink:

http://www.kieseureka.nl/

Nou, kom zo weer even terug!

ga morgen linkje aanklikken kleine zit in bad en breekt de tent af.

hey maar super leuk al dacht ik dat je bi die tandarts eerder ook al werkte, of was dat je eigen tandarts. Ik hoop zo dat je het wordt, klinkt goed.

doegie