heb even een rotperiode achter de rug.
mamalena, misschien kunnen we even mailen en kan jij de rest PB-en?
xxx
Wawa, sterkte meis! :hug:
Meiden, heb jullie een pb gestuurd met een mail van Wawa. Als je hem niet gehad heb, laat het even weten dan verstuur ik hem alsnog!
kussie
oh jee ik ga zo even lezen.
voor nu…
Vandaag naar cb geweest en we hebben echt een reuze baby.
ruim 5 weken 6150 gram en 60 cm. Hij is enorm, zei ook de arts, maar wel mooi in verhouding, niet dik. Wordt een hele grote jongen. :shock: en dat op de bv. Ook mijn andere zoon is fors boven het gemiddelde alleen iets kleiner dus die moet op de pondjes gaan letten. Maar hij heeft de bouw van vriend lief, kort gedrongen en super breed en dat zie je dan weer niet in zo’n curve.
Peuter liet even goed zien hoe driftig hij kan worden sloeg zelfs bril van de neus van de arts en smeet een puzzel door de ruimte.
tot zo
wawa :hug: :hug:
marije al een baan
Wawa, ook van hier een dikke :hug: en :-* meid.
Tsjonge wat hebben jullie een roerige periode achter de rug en nog is het niet zoals het wezen moet.
Ik hoop zo dat het snel wat beter mag gaan!!!
Gelukkig is het wel bijna vakantie zodat je iig je werk even naast je neer mag leggen voor een poosje. :-
Gaat het met de mannen en je kleine meid wel goed??
Jane, wat is jou mannetje dan inderdaad al groot zeg. Hier vorige week naar het cb geweest voor de eerste inentingen. Toen woog Tijn 4886 gr, toch wel wat minder dan :mrgreen:
Fijn dat het goed gaat met jullie kleine man!! Druk is het wel hè?!
Hoop dat je er toch ook veel van mag genieten.
Marije, hoe was de sollicitatie? Weet je inmiddels al meer??
Femmie, hoe is het met jou en de meiden? Hoe gaat het met je rug?
Jij kunt aankomende dagen weer heerlijk genieten van jullie mooie tuin met dit prachtige weer. Met 2 lieve meiden erbij moet dat vast goedkomen toch?
Mamalena, hoe gaat het met jou dan? Wat enorm balen van het gebrek aan energie zo nu en dan. Maar ja, kan ook bijna niet anders hè. Niet om het goed te praten hoor!! Maar je hebt ook zo’n enorme moeilijke tijd gehad en nog steeds wel toch?
Dikke :-
Wanneer krijgt jou mooie meid vakantie?? Gaan jullie nog weg?
Andere meiden, gaan jullie deze zomer nog op vakantie??
Patricia, van jou kant is het zo stil…
Van mijn kant ook vaak hoor dus ga er maar vanuit dat je het druk hebt etc, maar alles wel goed??
Kun je een beetje wennen aan het ritme met je werk?
Jullie hadden het laatst over foto’s etc, nou hier vandaag daar ook maar weer eens voor gaan zitten. Vanaf de geboorte van Luuk en zelfs daarvoor hebben we gewoon nog niks afgedrukt :shock: Het nadeel van digitale foto’s. Vandaag 300 foto’s weggezonden om af te laten drukken. Wel vanaf nu en dan terug in de tijd. Ben nu dan zover dat ik tot de verjaardag van Nick ben gekomen, 20 augustus vorig jaar.
Ik heb mapjes gekocht waar ik de foto’s gewoon zo in kan steken en waar dan nog wel aan de zijkant ruimte is voor tekst. Kan ik altijd later nog inplakken als het er van komt maar wilde eerst maar eens wat afgedrukt hebben.
Hier verder alles goed. Tijn de laatste dagen erg rommelig en onrustig. Het lijkt er op dat hij niet altijd genoeg heeft aan zijn hoeveelheid flesvoeding. Lastig want je wilt ook niet gelijk teveel gaan geven. We hadden net opgehoogd maar nu dus af en toe toch weer meer erbij. Heb voor de zekerheid het cb even gebeld zodat ik niet over de grens zou gaan want volgens het bekende rekensommetje zat Tijn al aan z’n max. Maar ik mocht gerust meer geven, wat ik natuurlijk al wel deed maar was er toch wel voorzichtig mee.
Gelukkig slaapt hij nu weer lekker dus even rust in de tent hier.
Meiden, geniet van het mooie weer en ik hoop snel weer even zo bij te kunnen kletsen.
Sorry dat het vaak zo lang op zich laat wachten maar het wil momenteel even niet anders.
:-*
nou begrijp het goed hoot tilly en fijn wat te lezen. jee 300 foto’s trek maar een weekend uit om dat in te plakken met 3 kinders, hier gewoon digitaal een boek gemaakt en besteld.
Nou ik ga weer want ik ben ziek, ik heb een flinke borstontsteking en ben net naar de ha geweest. Baal er enorm van. Krabbel ik fysiek net een beetje op en krijg ik dit. om over de pijn nog maar even te zwijgen. Ik heb koorts dus ga onder de wol ben heel blij dat p vrij kon krijgen.
tot
laters
Oh Jane, dat is flink balen zeg! Hoop dat je snel op mag knappen want borstontsteking is niet niks. :hug:
De foto’s ga ik niet inplakken hoor, ik heb een fotoalbum gekocht met van die insteekhoesjes waar je ook nog wat bij kan schrijven.
Wie weet dat ik t.z.t. ze nog wel in ga plakken of een digitaal album ga maken maar wilde eerst eens iets afgedrukt hebben want dat heb ik dus echt nog nooit weer gedaan sinds de geboorte van Luuk.
Nog maar een dikke :hug: meid, kun je nu wel gebruiken.
:-*
Wawa, sorry voor de late reactie. Meid, wat een rotperiode! Heel veel sterkte. Hoe ist nu?
Jane, hoe gaat t?? Oh, meis, een b.o. :evil: Da’s echt pech hebben. Kanp je al een beetje op? Als de ab-kuur eenmaal aanslaat gaat het vaak snel weer beter toch? Heb het zelf nooit gehad al zat ik er een keer tegenaan. Dat vond ik al niks, laat staan een bo in vol oornaat…Auwwww!
Marij al een baan?
Tilly, goed weer van je te horen.
Nu ben ik er weer even niet… Druk…Moe…
Tot gauw.
lieve meiden,
ik kom ff langszwaaien, heb het erg druk op dit moment, hoop snel weer wat tijd te hebben om bij te lezen en te kletsen :-*
Het schiet niet op hier hè… Iedereen heeft het druk. Ik snap het wel hoor, maar ik vind het ook heel jammer…
ja rustig he, allemaal druk druk druk.
ik ga ff vlug bijlezen,
jane, recruiters zin idd irritant, kan er over meepraten, ik sta ook overal in systemen. Ik zag laatst een leuke functie voor je maar was in helmond, dus veel te ver voor je, anders had ik je getipt.
Ow en wat een flinkerd is l. Wij mogen do weer naar cb dus ik ben benieuwd wat de maten gaan worden.
Hoe is het met bo? Ik heb het ook eens gehad, ow wat was ik er ziek van. Maar gelukkig binnen 48 uur over toen, hoop dat het bij jou ook weer voorbij is :-*
marije, hoe is je gesprek gegaan?
En hoe waren de pannekoeken
wawa, :hug:
tilly, ja met mijn rug gaat het goed gelukkig, eindelijk maar was van de week mijn hoofd echt volledig beu, verkouden, aften, keelpijn, oren… Had echt ff de balen, kan ik mijn lichaam niet ff resetten ofzo dat alles weer normaal werkt?
Succes met je fotos, das een hoop joh, ik ben redelijk bij nu hoop het zo te houden
Lastig met fv dat ie niet genoeg lijkt te hebben, waarom mag je met fv eigenlijk niet meer geven als beeb meer nodig heeft, doe je met bv toch ook?
Mamalena hoe gaat het met jou dan?
Nou ik heb dus een nieuwe baan. Ik heb er helemaal zin in, mag 1 augustus beginnen, maar ook wel dubbel hoor, want zal elin wel heel erg gaan missen…
en vriend 1 dag ouderschapsverlof opnemen zodat ie ook van de kindjes kan genieten. Maar eerst voor die tijd nog lekker vakantie.
Verder is fotoalbum af.
Morgen naar kno voor mijn oren, heb er geen zin in, maar aan de andere kant kijk ik ernaar uit, hoop zo dat ie het doorprikt dat ik eindelijk weer goed hoor en die druk weg is in mijn oren
En met poes naar de dierenarts, hij is weer gestresst, hij is gevoelig en we hebben hem nu weer buiten en daar kan ie niet tegen, hij wil het zelf zo graag maar binnen begint ie zich dan zo gestesst te gedragen, zo zielig, dus morgen ff da, kijken of verder alles goed met hem gaat en dan maar weer de feliway aan gaan zetten voor hem. Ligt nu lekker naast me, lief beestje.
Fem, wat leuk voor je, een nieuwe baan! Ook wel spannend? En je kindjes moeten missen, dat zal wel wennen worden. Maar ook zo lekker om ze weer te kunnen zien na een lange dag.
Arme poes, zo gestresst. Snap alleen niet zo goed wat z’n probleem is. Wil binnen zijn, maar binnen is ook niet goed?? Weet je, mensen verslijten ze voor intelligente dieren… Ik weet inmiddels beter. Ze zijn vooral meestal erg lief, maar slim…?.. :snooty: :lol:
Oja, en succes bij de KNO. Hoop echt voor je dat hij iets voor je kan betekenen.
JA, MAMA IS BOOS!!! Vannacht is m’n fiets uit de tuin gejat! Oh, wat ben ik boos!! :evil: En wel heel dom hoor, want we hadden niet gecheckt of de poortdeur op slot was, maar blijkbaar is er zo’n eikel die 's nachts probeert welke deuren er open zijn. Nou, die van ons dus… Verdomme, kinderstoeltjes erop, net nieuwe fietstassen, slot, regenjas… . Ik heb hier zóóó geen zin in, om weer op zoek te moeten naar al die dingen. Die fiets was toch al redelijk afgeschreven…maar het was wel MIJ N fiets!! Bah, wat ben ik boos!!!
oh dat is onwijs balen zeg, wat een hufter wie steelt er nu een mama fiets. Ik ben boos met je mee hoor. :evil: ga je aangifte doen. Ook het idee dat er iemand in je tuin is geweest.
fem een nieuwe baan meid dat is fantatstisch, maar ook wennen :thumbup:
hier borstontsteking over was er even goed ziek van.
He gaan we nog meeten. liefs
even snel en kort, hoor hier protest vanaf de grond.
Mamalena, :x dat ze gewoon van je spullen afblijven, balen wij hebben hier net gister een fiets verkocht via mp.
jane, fijn dat de bo weg is.
hier kno geweest
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=90676&start=0
Nou ik ben er weer weg van, boodschappen doen en met poes naar de dokter, m’lena, hij wil wel graag naar buiten, vind het ook heerlijk daar, maar in de winter is ie binnen en hij kan moeillijk tegen veranderingen, dus raakt ie wel in de stress van buiten ofzo, ik snap het ook niet helemaal eigenlijk…
Ow ja en meeten, ja leuk, kon hier had ik gezegt
kan
zat 3 juli
zat 7 aug
zat 14 aug
Mijn voorkeur dan komende zaterdag, maar is wel erg kort dag, maar laat maar weten. Moet nu echt gaan.
Doei!
Wilde al wel een nieuwe fiets, maar die heb ik ook niet zomaar. Ik ben nu echt onthand.
Ik heb net naar de verzekering gebeld. Iets te eerlijk verteld wat er gebeurd was. M’n fiets stond net buiten de schuur, in de tuin. Had ie nou IN de schuur gestaan al was die ook NIET op slot, dan had ik een vergoeding gekregen. Maar hij stond er niet in… :twisted: … Dus nu krijg ik geen cent…OWWWWW, WOEST WORD IK HIERVAN!!!
Fem, heb in je andere topic gereageerd. :hug:
Ik kan alleen 14 aug. Ben op vakantie van 6 t/m 13 aug.
Jane, fijn dat je bo weer weg is. Wat een rottigheid is dat.
Denk niet dat het zin heeft om aangifte te doen. Krijg van de verzekering ook geen rooie rotcent.
ow wat een onzinnigheid toch weer :x
ik snap wel dat ze ergens een grens moeten trekken, maar ik weet niet beter dan dat die grens is dat je met je handen van andermans spullen af moet blijven en jou tuin is ook jou eigendom, je maakt zeker zelf wel uit waar je je fiets neer zet? Belachelijk zeg.
Thx voor je reactie, reageer zo terug.
Nou poes is ook weer gecontroleerd en nu dan? Hij is dus een gevoelig beestje, dat wisten we al, maar nu moet ik van de pilletjes af en aan de druppels en evt ander voer. Arm beestje, hij had echt een mega soort van af achter op zijn tongetje, zooooooooo zielig. Hoop maar dat het gaat helpen.
oh wat zielig fem.
Meiden ik kan niet op 3 juli en ook niet op 14 aug toevallig bbq’s daar.
Maar ik hoef niet perse in het weekend. Kan eigenlijk altijd en weekenden zijn zo snel vol gepland. Doen we met of zonder kindjes??
Liefs
Ik kan nu ook nog doordeweeks hoor. Weet niet wanneer ik weer aan het werk ga, dus het kan nog even. Als het bij Fem is, kom ik natuurlijk met m’n kindjes!
Oh meiden, morgen gaat dan eindelijk de drain eruit!! En dan dus afwachten… Of de klachten wegblijven. Moet ik gewoon wel vanuit gaan, al vind ik dat soms erg moeilijk aangezien er al zoveel misgegaan is. Dus vanaf morgen
Ik vind het wel leuk de kindjes weer eens te zien.
Ik kan door de week alleen op vrijdag en dan om de week op dinsdag, daarom dat ik zaterdag zei, dacht dan heeft iedereen vrij. Verder heb ik de weekenden na de 14e ook gewoon ruimte hoor, wij zijn meer van de impulsactiviteiten dan van het ruimschoots vooruit plannen, ik wilde alleen niet teveel data geven om het niet te ingewikkeld te maken.
Dus dan schrappen we ons vorige datalijstje en hier de nieuwe
weer wat kortdag:
7, 8, 9 juli
of anders
17, 20, 21 aug
Mocht dit ook niet gaan, dan mogen jullie anders ook wel data roepen, misschien dat we er dan uitkomen.
Is natuurlijk toch een lastige periode, is vakantietijd, maar goed bij deze poging twee, ben benieuwd.
En als het niet bij mij is, dan heb ik nog voor 1 kindjes plek in mijn auto mamalena (maar ja dat is natuurlijk nooit zo leuks als met beide, dus doen we het gewoon bij mij :lol: )
Mamalena, owwwwwwwwwwww meid is het dan e i n d e l i j k zo ver?
Ik snap je wel hoor, je moet positief blijven denken, maar je hebt zoveel tegenslagen gehad. En dan bereid je jezelf maar alvast een beetje voor zodat de klap niet zo hard aankomt, al komt ie dat dan toch wel, maar we houden de moed erin, eens moet het toch gewoon klaar zijn met alle ellende en laat dat dan maar nu zijn :hug: