Oktoberstoppers 2006

En vandaag is een half jaar!!! :o Gaat hard joh, vanmorgen cb geweest.

Elin is nu 63,5 cm en 6370 gram.

Dana is nu 89,5 cm en 12700 gram.

Verder doen ze het beide goed.

Hi meiden.

Ga vanavond even bijlezen en kletsen… Heb het nu nog te warm!

liefs. :-*

oh fem mijn kleinste kleine is bijna net zo groot als elin :shock:

Ik kan 9 juli niet alle andere dagen wel :wink: ik weet alleen niet of ik volgende week al een auto heb dus misschien in aug maar. :-*

Ik kan alle dagen!

:dance: M’n drain is eruit! Het hing er nog even om, want er was een misverstand tussen de ass. en de radioloog. M’n hart stond al stil…Maar hij mocht er tóch uit en de radioloog vond het er zelfs heel goed uit zien. Garantie tot aan de deur, dat wel. Jammergenoeg doet het nu nog wel wat pijn. M’n middenrif is weer geprikkeld en dus heb ik weer kramp in m’n schouder. En de draininsteek is zó beurs… Maar dat trekt vast snel weg. Vanmorgen voor het laatst de thuiszorg voor de wondverzorging over de vloer gehad. Gek hoor. Heb ze 8 maanden dagelijks over de vloer gehad. Fijn dat ik er nu niet meer voor hoef thuis te blijven.

Nou, het wordt vandaag het warmst van de hele week, geloof ik? Ik verheug me al wel op de eventuele onweersbuien. Van mij mag het knallen!! :dance:

Verder gaan we weinig doen vandaag… Hooguit de kindjes in het

in onze tuin tikken we de 36 graden aan en in huis is het 27 en daar is het koel!!! Niet normaal joh, elin ligt in alleen haar luier in bed, helemaal met haar armpjes wijd zo van poeh wat heb ik het warm en dana is naar bed, die wilde perse de trappelzak aan, en het laken moest er ook nog overheen zoals altijd, maar ik had hem stiekem al snel verstopt, die drijft dadelijk haar bedje uit joh :o

jane, ja ik had het ook gezien van het gewicht en lengte. Hebben we gewoon mini en maxi :slight_smile:

mamalena

Nou en dan nu hopen dat je die wijkvpk nooooooooooooooooooooooit meer terugziet. Maar wat gunstig, na die twijfel toch eruit.

Nou gezellig meiden, we gaan meeten :mrgreen: , doen dan wel augustus, komt mij ook beter uit, moet nog veel doen voor de vakantie. Hoop alleen dat ik in aug niet gaar ben van het werken :oops:

Wil op zich wel een datum prikken, weet alleen niet of er nog meer willen komen, al is de club zo groot niet meer :frowning:

Hihi ik zit trouwens voort in de ochtend voor staartjes te draaien in danas haar o p dringend verzoek van dana elke ochtend :lol: zooooooooooo cute :inlove:

@mamalena wrote:

Het schiet niet op hier hè… Iedereen heeft het druk. Ik snap het wel hoor, maar ik vind het ook heel jammer…

Meid, wacht nog twee weken en je wordt gek van me! Dan haal ik de schade wel even in.

@femmie wrote:

Ow ja en meeten, ja leuk, kon hier had ik gezegt

kan

zat 3 juli

zat 7 aug

zat 14 aug

i!

Ik ben weg van 6 t/m 20 augustus.

Maar volgens mij had Jane aangeboden, dat we als eerste naar haar mochten, dus misschien twee uitjes plannen? :roll: :wink:

@femmie wrote:

Dus dan schrappen we ons vorige datalijstje en hier de nieuwe

weer wat kortdag:

7, 8, 9 juli

of anders

17, 20, 21 aug

lukt hier allemaal niet

ik kan juist eind juli en begin augustus

mamalena, goed nieuws :-*

Ik kan eind juli ook.was er dan al iemand op vak…? Ik kan eigenlijk echt alle dagen alleen die 14 aug niet en 9 juli krijg ik kraambezoek…En ja hoor hier mag het ook, maar ik kan makkelijker ergens heen rijden dan m’lena met kids, die kan zo naar fem, maar ik kan ook van en naar station rijden om mensen op te halen.

dussssssssssssss

wawa je hebt vakantie he. Je bent er weer :wink:

m’lena :dance: hij is eruit. Wat fijn voor je zeg.

fem die dana met trappelzak en laken. Die is niet wijs haha.

tot laters meiden.

@jane wrote:

wawa je hebt vakantie he. Je bent er weer :wink:

.

Snik, nee, nog twee weken bikkelen!

oh ja andere regio, dan heb je het nu super druk met alles afronden. succes meid :thumbup:

Dank je.

Inderdaad stil hier :-*

nou ik heb eigenlijk voor het eerst het gevoel dat ik het een beetje bij kan houden haha.

tot laters :-*

Sorry meiden, voel me niet goed en heb daardoor helemaal geen zin om hier te komen kletsen, omdat ik niet weet waarover te praten. Weet dat ik hier ook mag klagen e.d. maar zelfs dat zit er niet in. Ik neem het even per dag. Heeft niks met jullie te maken.

Kijk er niet raar van op als je me ergens anders op Kok tegen komt. Slappe klets zonder inhoud komt er nog steeds wel uit…

mamalena, het heeft toch niet met de drain te maken? Dikke knuf iig, als we iets kunnen betekenen dan laat het maar weten he :hug:

Tja, meeting in vakantieperiode is ook wel erg lastig plannen natuurlijk met verschillende vakanties. Ik wist niet dat jullie hadden afgesproken het bij jane te doen. Vind ik ook prima, wij zijn vlgd week op vakantie tot eind van de maand. Heb het verder weer erg druk, dus ben weinig hier, ik hoor het wel wanneer het dan geworden is.

@mamalena wrote:

Sorry meiden, voel me niet goed en heb daardoor helemaal geen zin om hier te komen kletsen, omdat ik niet weet waarover te praten. Weet dat ik hier ook mag klagen e.d. maar zelfs dat zit er niet in. Ik neem het even per dag. Heeft niks met jullie te maken.

Kijk er niet raar van op als je me ergens anders op Kok tegen komt. Slappe klets zonder inhoud komt er nog steeds wel uit…

Knuf voor jou meid :-*

Meiden,

Hier even afwezig…

Liep al in het ziekenhuis bij de Maag/Lever/Darm arts omdat ik al heel lang zo’n buikpijn heb, heel erg afval(weeg nog 50 kilo) gewrichtspijn had etc. Na wat onderzoekjes is er nu een sterk vermoeden dat ik de ziekte van Crohn heb. Word vandaag gebeld wanneer ik een colonoscopie en een gastroscopie krijg…

Hou jullie op de hoogte!

Trouwens ook leuk nieuws. IK HEB EEN NIEUWE BAAN!!! 16 augustus begin ik als tandartsassistente bij een tandarts 5 min van huis!

Heel veel knuffen en tot snel!

Lieve Marije,

Had al gereageerd op hyves maar doe het hier nog maar een keer. Wat enorm balen dat je ze het vermoeden hebben van de ziekte van Crohn. Dat is toch niet niks. Wat weeg je nog weinig :shock: Ben je daar verder dan nog wel fit onder want dat is toch niet veel!

Sterkte met alle onderzoeken die nog zullen volgen, zal ook niet al te prettig zijn. :hug:

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! Helemaal geweldig meid.

Mamalena, een dikke :hug: voor jou. Je klinkt niet echt happy, hoop dat het mee mag vallen allemaal.

Wawa, moet jij nog 2 weken meid :shock: Maar daarna vakantie!!!

Femmie, ik had jou toch al gefeliciteerd met jou baan of niet? Had je ook al gezegd wat je ging doen??

Jane, hoe gaat het met jou lieve kleine mannen? Heeft L. ook veel last van het warme weer?

Hier druk met de kids, vandaar dat ik er ook weinig ben. Met dit mooie weer zit ik zoveel buiten dat ik de pc of laptop eigenlijk niet aanraak. Nu alleen wel even binnen want de jongens vinden het kennelijk toch ook wel lekker om even te ontsnappen aan de warmte en weer eens met ander speelgoed te spelen dan wat ze buiten hebben.

Tijn ligt in de box terwijl hij eigenlijk lekker zou moeten slapen. Geen idee wat er is, maar slapen wil hij iig niet. Hij zal toch wel weer zin hebben aan iets zometeen want anders slaapt hij meestal wel. Met dit weer is het toch lastig om 4 uur tussen de voedingen te krijgen.

Wat het meeten betreft, denk ik niet dat het wat wordt van mijn kant. Wij gaan aanstaande maandag op vakantie en daarna heeft manlief nog 1 week thuis. Dan gaan we in het huis van mijn schoonouders een weekje, heel dichtbij hoor maar lekker buiten dus voor de kids helemaal het einde. Kunnen we ook direct voor hun hond zorgen. Vervolgens begint voor mij het schoolleven weer een beetje want dan moet ik alles in de klas weer voor elkaar maken.

Maar wie weet… hou alleen maar geen rekening met mij. Daar komt het eigenlijk op neer :wink: :oops:

:-*

he potver marije, begint mamalena eindelijk eens voorzichtig aan de lappenmand uit te klimmen, nu begin jij :frowning:

Is niet leuk zeg, ik vind het ook bizar hoe zoiets zomaar ineens tot uiting kan komen dan.

Ik wil je veel succes en sterkte wensen met de onderzoeken en alle onzekerheid die het voor je met zich meebrengt :hug:

En proficiat met je nieuwe baan :slight_smile:

Tilly, druk? hoe komt dat dan toch zo :angel:

Hihi ik zit hier binnen hoor rond deze tijd, normaal lig ik dan ook te slapen met de meiden mee :oops: maar moest nu ff eea regelen voor vakantie.

Elin is ook onrustig met dit weer hoor, die doet veel hazeslaapjes en dan soms ineens trekt ze het helemaal bij door een lange ruk te maken. Hier lukt de 4 uur tussen de voedingen wel aardig, maar als ik maar ff twijfel dan krijgt ze gewoon. Ze is vaak onrustig door de warmte en willen kruipen, wat al aardig lukt :dance: , maar soms is het zo lastig inschatten en dan denk ik, ach kom maar, beetje extra vocht, ze heeft ook een ingetrokken fontanel en dat zint me niks. Ze zeiden wel dat het prima was, omdat hij met de hartklopping intrekt en weer gewoon terugkomt op normaal niveau, maar ja, ik ben bezorgde mama dus zie hem liever niet al te ver intrekken, dus beetje extra vocht doe ik niet moeilijk over :shifty:

En jij ook lekker vakantie, heerlijk meid, waar brengt de vakantie je naar toe?

oh marije en 'm’lena een dikke knuffel voor jullie zeg bah.

marije 50 kilo meid dat is heel weinig zeg.

Tilly wat een heerlijk vooruitzicht zeg lekker op vakantie

fem ook al lekker in de voorbereiding. tsja ik blijf thuis :? en vriend is nu ook nog weg en heeft ook geen vakantie meer. Maar ikgeniet lekker van mijn jongens en het warme weer.

til en fem hier doet de kleine baby het eigenlijk heel goed heeft geen last van de warmte hij ligt lekker met zijn luier in de box en is heel tevreden. echt een tropen kindje haha.

tot laters :-*