Oktoberstoppers 2006

Meiden, sta op het punt om op vakantie te gaan. Nu hebben we daar als het goed is wel internet, maar of ik daar ook veel mee ga doen…

Meld me iig voor even af.

:-*

Hier net zo, tot over een paar weken :-*

Tilly fijne vakantie ook

Til en Fem, als jullie dit nog lezen: Heel fijne vakantie!!! Geniet ervan!

Marij, wat een eng nieuws trouwens. Sorry dat ik zo laat reageer. Maar is er een vermoeden of is het aannemelijk? Zou wel heel klote zijn zeg. 't Is niet niks… Sterkte ermee. :hug:

Effe heel wat anders. Ik ga zo de hort op…op m’n nieuwe fiets. kan jullie niet vertellen wat een goed gevoel dat is, dat ik weer gewoon mobiel ben. Wat een ellende als je geen vervoer hebt. Voelde ook zo toen I zo klein was en M net geboren. Kon geen kant op…

Maar heb nu een heel fijne fiets. Geweldig. Ben er zo blij mee.

hallo?

Hoi,

Ben op vakantie dus maar even geen KOK. Is ook zo ongezellig voor manlief en kids. Maar ik spiek wel af en toe.

Ben ziek geweest, ondertussen wel vakantie. Nog paar daagjes even druk en dan kom ik lekker kletsen :-*

Oké, ik wacht wel…

Heb wel weer wat behoefte aan klets.

Binnenkort klets ik ook weer gezellig mee hoor!!

Wawa, geniet van de vakantie meid!! Niet fijn om die ziek te beginnen maar hoop dat je snel weer helemaal de oude bent meid!

Hoe is het eigenlijk met de andere meiden?

Marije, hoe gaat het meid? Nog erg veel pijn? Is er al meer duidelijkheid?

Jane, hoe gaat het met jou en de jongens?

Femmie, als het goed is geniet jij nog lekker van de vakantie!!

Meiden, ik ga weer gezellig doen voor manlief :wink:

Nou ik ben de week doorgekomen zonder lief en met kids.

wat heerlijk dat jullie allemaal op vakantie zijn dat zit er hier niet in. vriend heeft geen dagen meer. misschien nog een weekendje naar belgie, maar dan zonder vriend.

m’lena heerlijk he ik ben ook zo blij dat ik ook weer een auto heb. Vriend was de hele week weg en ik had geen auto en de baby kan nog niet mee op de fiets ik vond het echt niet leuk. Zorg maar dat hij niet gejat word.

Marije hoe is het nu bij jou?

wawa weer opgeknapt?

liefs

fijn weekend iedereen :-*

@jane wrote:

fijn weekend iedereen :-

Hetzelfde meid. :-

hey jij mag niet op internet, geniet lekker van je vakantie met je fijne gezin :-* al die mannen :inlove:

Vanaf vandaag kom ik elke dag even kletsen. Wie start met een lekker kletspraatje? :mrgreen:

Uhmmm in mijn eentje kletsen, lijkt zo gek :lol: :lol:

Morgen weer een poging

Klets klets :lol: :lol:

We gaan zo de stad in.

XXX

jahaa klets klets wat ga je in de stad doen lekker shoppen, ik ga ook zo met de kids de stad in cadeautje kopen voor een verjaardag en dan vanmiddag naar het kinderfeestje heb er zin in. Vooral grote boef is er al helemaal klaar voor. maar hier pas de winkels open om 13.00 uur

Veel plezier wawa :-*

Hi lieve meiden,

Hier ook weer even een snelle update.

Net een weekje weg geweest met de jongens en mijn moeder. We zijn naar zo’n Roompot park geweest in Mierlo"het Wolfsven" Erg veel mazzel met het weer gehad,lekker gezwommen,gefietst en naar het Dierenrijk geweest. Nu even wassen draaien en het huis een grote schoonmaak geven, en dan vrijdag voor twee weken naar Italie met Diede.

Met mijn buik gaat het wel. Het is de ene dag wat rotter dan de andere. Vorige week zaterdag onderuit gegaan, kreeg opeens erg veel kramp in m’n buik, vervolgens werd ik misselijk en voor ik het wist zat ik op de grond en leek het alsof ik in een rollercoaster zat. Na een half uurtje was het ook weer weg. Ik heb 3 september pas een afspraak voor de onderzoeken…Vind het nog best lang, wil graag weten waar ik aan toe ben. Zie die onderzoeken zelf helemaal niet zitten, krijg gelukkig wel een een of ander roesje maar pff!!

Nou ja, eerst maar eens lekker genieten van de vakantie, hoop dat ik het vol hou twee weken zonder mijn jongens. :shifty: Gelukkig gaan ze met A. ook genoeg leuke dingen doen.

M’lena, hoe voel jij je nu?

Wawa, al beter?

Jane, alles goed,

Tilly, nog heel veel plezier op vakantie!

Fem, :-*

Meiden, mischien kom ik van de week nog even gauw en anders tot over twee weken!

kus.

Hoi meiden,

Ben weer thuis! De eerste was is alweer opgehangen en de volgende draait alweer.

Tijn slaapt even lekker, die is een beetje uit z’n doen geloof ik. :frowning:

Komt vast door de vakantie, toch het ‘gesleep’ zo nu en dan en tja… meer weet ik eigenlijk niet. Na flink schreeuwen slaapt hij nu lekker dus hopen dat hij dit even volhoudt.

Marije, wij zijn toen ik zwanger was van Luuk naar ‘Wolfsven’ geweest. Leuk hè?!! Inderdaad mazzel gehad met het weer. Wij trouwens ook hoor!! Vandaag voor het eerst echt regen gehad maar nu zijn we dus ook alweer thuis.

Jane, leuke cadeautjes kunnen vinden? Hopelijk is het feestje heel gezellig.

Wawa, nog wat bijzonders gehaald in de stad?

Dan een beetje een brutale vraag misschien maar ik zie jullie kleintjes zo weinig op foto. Heeft één van jullie nog een keer zin om mij wat toe te sturen?

Ik wil ook gerust wat mailen hoor, ik krijg het op de één of andere manier niet meer voor elkaar hier foto’s te plaatsen. Per mail is ook wel fijner vind ik persoonlijk.

Ben zo benieuwd hoe alle kids er uitzien???

Ga weer verder met de was en nog weer even wat andere spullen opruimen.