jahaa klets klets wat ga je in de stad doen lekker shoppen, ik ga ook zo met de kids de stad in cadeautje kopen voor een verjaardag en dan vanmiddag naar het kinderfeestje heb er zin in. Vooral grote boef is er al helemaal klaar voor. maar hier pas de winkels open om 13.00 uur
Veel plezier wawa :-*
We hebben kleren gekocht voor de bruiloft van iemand in onze naaste omgeving . Meiske heel mooi jurkje van LIEF. De mannetjes zelfde polo maar andere kleur broekjes eronder. Ikke een jurkje en manlief blouse/ overhemd in dezelfde kleur.
Net een weekje weg geweest met de jongens en mijn moeder. We zijn naar zoān Roompot park geweest in Mierlo"het Wolfsven" Erg veel mazzel met het weer gehad,lekker gezwommen,gefietst en naar het Dierenrijk geweest. Nu even wassen draaien en het huis een grote schoonmaak geven, en dan vrijdag voor twee weken naar Italie met Diede.
Met mijn buik gaat het wel. Het is de ene dag wat rotter dan de andere. Vorige week zaterdag onderuit gegaan, kreeg opeens erg veel kramp in mān buik, vervolgens werd ik misselijk en voor ik het wist zat ik op de grond en leek het alsof ik in een rollercoaster zat. Na een half uurtje was het ook weer weg. Ik heb 3 september pas een afspraak voor de onderzoekenā¦Vind het nog best lang, wil graag weten waar ik aan toe ben. Zie die onderzoeken zelf helemaal niet zitten, krijg gelukkig wel een een of ander roesje maar pff!!
Nou ja, eerst maar eens lekker genieten van de vakantie, hoop dat ik het vol hou twee weken zonder mijn jongens. :shifty: Gelukkig gaan ze met A. ook genoeg leuke dingen doen.
Van de week nog gewoon even komen kletsen hoor. Ha ha ha. anders blijft het hier saai.
Balen van je buik meid. Had je het als kind ook al als zwakke plek?
Vakantie klinkt heerlijk. Voor ons nog bijna twee weken wachten. ik wil ook weg :mrgreen:
Ben weer thuis! De eerste was is alweer opgehangen en de volgende draait alweer.
Tijn slaapt even lekker, die is een beetje uit zān doen geloof ik.
Komt vast door de vakantie, toch het āgesleepā zo nu en dan en tjaā¦ meer weet ik eigenlijk niet. Na flink schreeuwen slaapt hij nu lekker dus hopen dat hij dit even volhoudt.
wawa jij bent zekers geslaagd heerlijk zeg. wanneer heb je de bruiloft en bijjullie zijn de winkels dus wel open.
tilly feestje was leuk hoor. ik zal je mijn mailadrs even pbāen dan stuur ik wat moois door als je antwoord. Is Tijn al weer wat bij gekomen.
Oh marije dat zijn inderdaad geen fijne onderzoeken, maar hetis wel belangrijk om te weten he.
en twee weken op vakantie met je liefde wat heerlijk. je zult de kindjes best missen, maar je bouwt ook wat moois op op zoān vakantie. geniet er van.
Potverdorie, ik wilde meteen reageren, maar als ik allen beantwoord, dan moet ik de fotoās als bijlage toevoegen. 1 foto is al eenderde van wat ik mee mag sturen. Dat gaat hard dan. Heb ook al geprobeerd het op een andere manier te doen, maar dat lukt ook nietā¦ :evil:
Maar Wawa, het was weer genieten van jouw kindjes!! Mooie meid zeg! En wat hebben ze allemaal toch mooie ogenā¦ :roll:
Marije, ik zie jouw fotoās niet in de mail, kan dat?
Ga zo proberen eerst de fotoās te verkleinen voordat ik ze verstuurā¦Zucht, effe wat fotootjes versturenā¦ Ik snap niet waarom dat altijd goed gaat en nu nietā¦Grrrrrr.
Jaaaaaaaa!!! Oh, wat een leukerds! En wat zijn ze toch verschillend. Echt totaal anders. Ik vind Jesse altijd zoān wijze uitstraling hebben. Tyme is echt nog zoān klein drolleke.
Ik had in de mail op jouw kindjes gereageerd Wawa, maar de mail wil niet zoals je snapt. Wat een mooi meiske zeg! Maarja, ze heeft ook knappe broers he. Mooie mannen zijn het toch.
Leukleukleuk om alle kids weer te zien. Goed initiatief!!
Heb je geen Outlook? Dan kun je ze heeft makkelijk verkleinen.
Anders alle fotoās in Word document zetten, dan rechtmuisknop eigenschappen. Kiezen voor alle afbeeldingen in document comprimeren. Succes. Ik wacht af. Ha ha ha