Wat een leuke foto’s allemaal!!! :inlove:
Ik stuur snel ook weer een nieuwe zooi op, ook gelijk dan wat vakantie pics uit Italie van mij en D.( als jullie dat leuk vinden tenminste)
Bijna alles gepakt. Kindjes worden vanmiddag opgehaald en dan zie ik ze 14 augustus pas weer. Even knop om en gaan genieten van de vakantie! :thumbup: We vertrekken morgen middag!
Tot heel snel meiden, Marije is even olijven plukken in Italie! :mrgreen:
Ciao bella! Heel veel plezier en geniet van elkaar. En lekker veel pizza eten en wijn drinken en shoppen en bruin worden en…en…en… ik ben jaloers… :roll:
Tot over 2 weken!!!
En nog bedankt voor het compliment. Ik vind ze ook zo mooi… :inlove:
Vreselijk Marije, sterkte. Redden de kids het ook wel zonder jou?
Geniet verder lekker van je vakantie.
Mamalena, red je het nog een beetje beginnen met werken? :hug:
Hoi meiden,
Het was dan wel mijn idee om foto’s te mailen maar het is er helaas nog niet van gekomen :?
Manlief heeft nog vakantie dus heb overdag geen tijd. Vanavond druk in de weer geweest met Tijn maar hoop snel even rustig te kunnen zitten en dan zal ik ook wat moois showen!!!
Maar jullie kids :inlove: :inlove: :inlove: Echt helemaal leuk om te zien!!
Wat een mooie kids toch allemaal. Helemaal mooi!!! :mrgreen: :inlove:
Marije, geniet van je vakantie meid :-*
Ha ha ha Tilly, als je man vakantie heeft, moet jij het toch JUIST rustig hebben. Beentjes in de lucht, laptoppie op schoot en laat manlief maar rennen :lol: :lol: :lol:
Wel kletsen, want over een week is het hier weer stil vanaf mijn kant, dan ben ik op vakantie :mrgreen:
wat een dropjes :inlove:
ik dacht dat leenspaar een of andere financiele leen site was haha.
ik ben hier ook drukker als vriend er is. omdat hij dan door mijn ritme heen druist haha. hij doet het allemaal rustiger en dan loop ik harder of zo. hm klinkt gek maar toch voelt dat zo.
marije :-* :-* tot snel en geniet.
Hoi meiden,
Ben al enorm met de foto’s aan het stoeien geweest maar krijg het nog niet voor elkaar ze te versturen. Heeeeeeeeeeeeeel irritant :twisted:
Misschien verstuur ik ze wel gewoon één voor één. Dan krijgen jullie dus heel veel mailtjes van mij :mrgreen: Ik probeer het nu nog even en als het dan weer niet lukt staat jullie inbox straks vol :mrgreen:
Femmie, ben jij er alweer meid?
:-*
volgens mij komt ze over een weekje thuis. Ben jaloers op al die vakantie gangers. maar thuis is het ook best fijn hoor.
succes til met de foto’s
Mijn inbox kan niet snel vol. Hotmail kan veel hebben dus: hit me!
Maar waarom lukt het versturen niet? Te groot?
Tja, ik kan de foto’s inderdaad niet verkleinen voor ik ze in outlook toevoeg als bijlage. Verstuur ik de foto’s rechtstreeks vanuit mijn fotoprogramma dan kan ik er maar 1 tegelijk in een mailtje krijgen.
Heb ze ook al in Word gezet maar dan kan ik ze weer niet verkleinen. :roll:
Normaal kon ik alles altijd zo verzenden maar sinds de nieuwe computer, die we toch ook alweer een jaartje hebben, zit ik steeds maar te knooien.
Ga weer een poging wagen.
Ik heb ze verstuurd, nu maar hopen dat jullie ze binnen krijgen!
yep gelukt en wat een prachtige foto’s zeg. :inlove:
zijn we al toe aan een tweede ronde :mrgreen:
Jaaaaaa, Til, ze zijn binnen! Oh, wat leuk om ze te zien! Wat is die kleine van jou een lekker ventje zeg, haha. Heb erg om 'm moeten lachen.
Ja, sinds mijn laptop op hol geslagen is, lukken de meest vanzelfsprekende dingen niet meer…Irritant!
Als jullie weer beginnen volg ik ook weer. Ik zal nu eerste even op mijn beurt wachten Ben net geweest hè?!
Oh, maar dat maakt niet uit hoor. :lol: Wat mij betreft doen we niet aan nummertjes trekken. Stuur maar door!
Oh. en wat lijkt Nick op jou, of vergis ik me dan? Prachtige ogen heeft hij. En Luuk al zo’n hele vent. Elke keer weer goed om te zien.
ja dacht ik ook te zien en luuk op zijn vader.
en m’lena ik smolt van die dromerige foto van je oudste :inlove:
welke lijkt op mij :?
:mrgreen:
Nou Jane, dat ‘probleem’ heb ik ook een beetje hoor. :lol: Ze lijken allebei echt meer op R. Qua uiterlijk dan. Want het karakter van M is zeker dat van mij. :roll: En of we daar nou zo blij mee moeten zijn.
Maar ik zie in Owen echt wel trekken van jou hoor. Jij niet dan? En wat kan Lenn lekker lachen zeg! :inlove:
Til en Jane, leuk om jullie mannen (de papa’s dus) er ook bij te zien.
Ik kwam tot de ontdekking dat ik de enige ben met een grote griet. We hebben alleen maar kleinere meisjes en voor de rest jongens in ons Stoppersnest. Typisch, zoveel jongens he.
Ik zal nog eens even kijken of ik leuke foto’s kan vinden…beter gezegd, of ik nog een selectie kan maken…Keuze teveel!