Oktoberstoppers 2006

Helemaal leuk die foto’s. Ik zal dit weekend nog even wat pics maken. geen probleem, dan spam ik dinsdag als we weer thuis azijn als eerste.

Vrijdag gaan we op vakantie. Via I phone mannetje kan ik wel af en toe mailtjes lezen, maar even geen KOK. We nemen gene laptops mee.

Beter voor de relatie. :wink:

Alert!!! Ik merkte net dat ik met ‘allen beantwoorden’ niks naar Wawa kon versturen omdat haar adres niet klopte. Voor zover ik het kon zien zat het bij een mailtje van Tilly al niet goed. Er zit een typfout in: Er staat een n ipv een m in het adres. Vraag me af of je wel alle foto’s hebt Wawa.

ja ik kreeg ook een mislukte terug. oh wat heerlijk vakantie wawa ik ben jaloers.

m’lena ik vind dat m op jouw lijkt en ik zie helaas niet zoveel trekken bij mijn zoons van mijzelf. Misschien het mondje van Lenn. Ach het is hoe dan ook mooi spul allemaal.

Heel veel jongens gespuis ja hier :mrgreen:

Ik heb tot aan Tilly foto’s gehad. Best veel mailtjes ontvangen.

Gek, want ik zag bij Tilly in de adresbalk een verkeerd adres staan. :think: Heb je het tweede mapje van Jane gekregen? Wel zo leuk als je ook alle foto’s krijgt.

Jane, vind ik niet hoor. ik kan in Owen echt heel duidelijk trekken van jou zien. Z’n mond en ogen lijken echt op die van jou. Ach ja, dat je hun mama bent staat vast. Zelf uitgepoept nietwaar? En volgens mij is het een truukje der natuur dat alle kindjes veel op hun papa lijken, zodat zij in elk geval zeker weten dat zij de vader van de kleine wurmen zijn. Goed voor de teambuilding.

Wawa, lekker effe weg? Waar gaan jullie naar toe? Veel plezier…Al lees je dit niet meer natuurlijk :doh:

Hoe gaat het met de bv eigenlijk meiden? Loopt het nog?

Ik zit me nu net te bedenken dat de meesten van ons bv hebben gegeven/geven en dat is eigenlijk best veel. Juich ik alleen maar toe, maar in de rest van m’n omgeving gebeurt het veel minder. Opvallend… Goh, ik constateer nogal eens wat he? Haha.

Ons meiske heeft 3 juli de laatste slok gehad. Ze was toen ruim 7 1/2 maand. Ben ik best trots op.

Tweede serie van Tilly heb ik niet gehad. :cry:

Tweede serie van Jane bedoel je?

@mamalena wrote:

Tweede serie van Jane bedoel je?

Uhmm, ja, :mrgreen: , maar nu heb ik ze wel. Helemaal geweldig :inlove: :inlove:

Thanks Mamalena :-*

He, geen dank hoor. Je moet gewoon wel alle foto’s zien toch?

Maar had ik het nou verkeerd begrepen?? Je bent dit weekend toch weg?

Enne, 7,5 maand bv :clap: Goed gedaan hoor. Vandaar die lekker wangen. :inlove: Wat is het een mooi grietje joh.

oh 7, 5 maand alweer. :clap:

Hoe ist met jouw bv dan? Loopt het nog goed?

Ben net weer een halve dag aan het werk geweest, therapeutisch dus boventallig. Heb er niet zo’n geweldig gevoel bij. Ik krijg het vermoeden dat er meer speelt dan we zien. Een aantal mensen is erg aan het vissen naar het feit of ik het wel naar m’n zin heb in de kinderopvang en of ik niet iets anders wil gaan doen. :eh: En ik ben bovendien na m’n vakantie (volgende week gaan we 1 week weg) al een aantal halve dagen weer als volwaardig leidster ingezet terwijl ze nog helemaal niet weten hoe het met me gaat en hoe het boventallig werken bevallen is! Bovendien hadden we afgesproken om dat eerst te bespreken voordat we de rest van het reintegratietraject uitzetten…Ben hier heel boos over, maar wilde niet meteen weer heel kwaad het kantoor binnenstappen vandaag. Morgen dus wel.

gaat heel goed met de bv om de 4 uur vaste prik slaaot er zelden een over. Gaaaap

m’lena wat vervelend dat het zo loopt op je werk. Zou nog maar even niet boos kantoor binnenlopen. Laat het even bekoelen en doe geen uitspraken. Lekker met vakantie gaan en kijken hoe het daarna is. Als het niet gaat gaat het niet toch.

:hug:

Maar ik sta al ingepland voor de week vlak na m’n vakantie! Dat zie ik nog niet zitten hoor, niet zonder overleg in elk geval.

En volgens mij is het geen goed idee om over me heen te laten lopen. Zo geweldig gaat het nog niet en ik geloof dat men dat nog niet helemaal snapt.

Ik denk dat het geen goed plan is om me ziek te melden als ik het niet meer trek, want dan ben ik eigenlijk al te laat. Toch?

dat kun je toch morgen zeggen, dat je na je vakantie nog een tijdje boven de sterkte wil lopen en dan langzaam opbouwen. Vooral feitelijk communiceren en niet emotioneel.

Ik kan nog niet tillen ivm wond… dokter heeft gezegd etc etc. Ik zou ook willen dat het sneller ging, maar ik ben nog niet herstelt en wil me niet weer ziekmelden, het lukt me nauwelijks mijn vakantiekoffer in te pakken. :wink:

Niet zeggen jullie houden geen rekening met of iets dergelijks.

Werkgevers en collega’s zijn helaas niet altijd begripvol naar langdurig zieken als je een beroep doet op betrokkenheid en inleving komt daar jammer genoeg vaak teleurstelling van of komt het zelfs tot een arbeidsconflict.

succes en niet fraai dat het zo moet, maar boosheid even thuis of hier uiten.

Dank voor het meedenken.

Nee, was ook niet van plan uit m’n dak te gaan, maar wel laten weten dat ik het erg betreur dat dit soort dingen niet eerst worden besproken zoals de afspraak was.

Ben wel blij dat iik lid ben van de vakbond. Je weet maar nooit… Kan ze in elk geval altijd om advies vragen. En een advokaat heb ik ook al. Haha, ik loop op de zaken vooruit!

slim van je

reintegreren doe je samen dat wordt niet voor je gedaan :wink:

@mamalena wrote:

Maar had ik het nou verkeerd begrepen?? Je bent dit weekend toch weg?

Enne, 7,5 maand bv :clap: Goed gedaan hoor. Vandaar die lekker wangen. :inlove: Wat is het een mooi grietje joh.

We zitten even lekker bij mijn ouders, dus hotel all inclusive. ha ha ha.

Kunnen we er vrijdag tijdens onze echte vakantie goed tegenaan :wink:

@jane wrote:

oh 7, 5 maand alweer. :clap:

Maar ben wel gestopt hoor. Nu 4 weken geleden. Ondertussen helemaal op mijn oude gewicht. Lukte tijdens BV niet, dus ik ben erg blij :mrgreen:

@mamalena wrote:

Hoe ist met jouw bv dan? Loopt het nog goed?

Ben net weer een halve dag aan het werk geweest, therapeutisch dus boventallig. Heb er niet zo’n geweldig gevoel bij. Ik krijg het vermoeden dat er meer speelt dan we zien. Een aantal mensen is erg aan het vissen naar het feit of ik het wel naar m’n zin heb in de kinderopvang en of ik niet iets anders wil gaan doen. :eh: En ik ben bovendien na m’n vakantie (volgende week gaan we 1 week weg) al een aantal halve dagen weer als volwaardig leidster ingezet terwijl ze nog helemaal niet weten hoe het met me gaat en hoe het boventallig werken bevallen is! Bovendien hadden we afgesproken om dat eerst te bespreken voordat we de rest van het reintegratietraject uitzetten…Ben hier heel boos over, maar wilde niet meteen weer heel kwaad het kantoor binnenstappen vandaag. Morgen dus wel.

Misschien gesprek samen met ARBO-arts aanvragen? Heeft kennisje van mij ook gedaan en beviel haar erg goed.

@jane wrote:

dat kun je toch morgen zeggen, dat je na je vakantie nog een tijdje boven de sterkte wil lopen en dan langzaam opbouwen. Vooral feitelijk communiceren en niet emotioneel.

Ik kan nog niet tillen ivm wond… dokter heeft gezegd etc etc. Ik zou ook willen dat het sneller ging, maar ik ben nog niet herstelt en wil me niet weer ziekmelden, het lukt me nauwelijks mijn vakantiekoffer in te pakken. :wink:

Niet zeggen jullie houden geen rekening met of iets dergelijks.

Werkgevers en collega’s zijn helaas niet altijd begripvol naar langdurig zieken als je een beroep doet op betrokkenheid en inleving komt daar jammer genoeg vaak teleurstelling van of komt het zelfs tot een arbeidsconflict.

succes en niet fraai dat het zo moet, maar boosheid even thuis of hier uiten.

Gaan jullie toch op vakantie?

En naar dat je nog niet kunt tillen. :hug: