Oktoberstoppers 2006

Ja joh, kan al lang tillen. Jane zit een verhaal te verzinnen.

We gaan een weekje naar Zeeland in een huisje 5 min. van zee. Veel zin in.

En die arbo-arts kan ik het ook niet mee vinden. Ben nu bezig contact te leggen met de psychologe van het zh waar ik indertijd wat sessies mee heb gehad. Wellicht kan zij iets voor me betekenen.

@mamalena wrote:

Ja joh, kan al lang tillen. Jane zit een verhaal te verzinnen.

We gaan een weekje naar Zeeland in een huisje 5 min. van zee. Veel zin in.

En die arbo-arts kan ik het ook niet mee vinden. Ben nu bezig contact te leggen met de psychologe van het zh waar ik indertijd wat sessies mee heb gehad. Wellicht kan zij iets voor me betekenen.

En is een andere ARBO-arts geen optie? Wat vervelend. :-*

Hoi meiden,

Ik ben er ook weer hoor, donderdag teruggekomen, maar heb het erg druk. Heb vluchtig bijgelezen. Begrijp ik nu dat jullie elkaar aan het spammen zijn via de mail? En mailboxen kunnen niet vol? Ook niet als ik al mijn 1200 vakantiefotos ga sturen? :angel: :oops:

Vakantie was heerlijk, goed weer gehad en de meiden zijn met sprongen vooruit gegaan, elin heeft in de 2 en halve week leren kruipen, zitten en staan! Ziet er grappig uit, zo’n minimensje van 62 cm die gewoon staat :inlove:

En dana zingt hele liedjes mee en komen hele verhalen uit haar mondje echte zinnen van 4 a 5 woordjes.

Dus mama is trots op haar kroost.

En verder ben ik moe, ook wel bekaf :roll:

Veel te doen hier in huis en vandaag eerste werkdag gehad. Was prima te behappen allemaal, hebben ze goed gedaan en lijkt een leuke job :smiley:

Vroeg me verder af hoe het met marije is? Al meer duidelijkheid van de mdl? Of heb ik daarover heen gelezen?

Nou ik ben er weer vandoor, iedereen dikke knuf en voor degene die de vakantie tegoed hebben veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier (JALOERS!!!)

hey heb je het fijn gehad

nou 1200 foto’s is wat veel hoor :mrgreen: dan ben ik een heel weekend kwijt met mooie meiden kijken dat word me vast niet in dank afgenomen door de boys hier.

marije is lekker naar italie met haar vlam heeft nog geen onderzoek gehad dacht ik.

wawa haha ik zat inderdaad een verhaal te verzinnen voor m’lena.

wij gaan een paar dagen weg naar belgie maar niet echt op vakantie :?

tot laters

oh en wawa opj e oude gewicht :clap: :clap:

ik nog een kilo te gaan en het gaat bij mij juist heel goed door de bv. Gek he al heb ik wel mega borsten dus misschien ben ik wel onder mijn gewicht als ik zou stoppen :think: Ik ben ook wel fanatiek gaan sporten.

1200 foto’s is voor mij ook iets teveel hoor. Mailtjes met stuk of 10 a 15 foto’s vind ik prima :wink:

Jane, ik trapte dus in dat verhaal :lol: :lol:

Tijdens BV viel ik dus echt niet af. Hele vreemd, mijn lichaam wilde elke reserve houden volgens mij.

zou inderdaad goed kunnen dat je lichaam dat vast blijft houden. Ik hou wel wat meer vocht vast en zo, maar kan ok door het weer komen.

Goed verhaal he, ik hoop dat het goed is gegaan bij m’lena…

staat fem al in de mailingslijst, ik ben benieuwd naar de vakantiefoto’s.

Nee, Fem staat er nog niet in.

Vanaf vrijdag op vakantie, dus dan moeten jullie me even niet plat mailen. Ha ha ha

Femmie, foto’s van beginpagina staan er gek genoeg niet.

Vroeg me trouwens af hoe jouw kids zich zo snel kunnen ontwikkelen? :? Ik zat nog even naar haar leeftijd te kijken, maar ze is echt vlot :wink:

Patricia, waar blijf je? Op vakantie?

Iemand al een keer weer wat van Joos gehoord?

Mamalena, al aangekaart op het werk?

Hier druk aan het pakken (maar nu dus even niet :oops: )

Tot over twee weken.

XXX

tot over twee weken wawa, geniet er lekker van.

yep dochters fem zijn razendsnel met alles :mrgreen:

m’lena hoe is het nu op werk gegaan je bent er sindsdien niet meer geweest. Ben je erg uit je slof geschoten :hug:

laters

volgens mij loopt joos op haar eind :thumbup:

goodmorning :-*

Hallo meiden,

Ben nu op vakantie. Heb jullie veel te vertellen, maar heb er nu geen tijd voor. Sorry. Wilde toch even een teken van leven geven. Kom later vandaag nog terug.

geniet er lekker van hoor, loopt hier niet weg :wink:

Hoi meiden,

Ik zit momenteel op het platteland!!

We zitten in het huis van mijn schoonouders in Zalk, dat ligt naast Hattem waar wij wonen. Heb dus nog een beetje een vakantie idee :mrgreen:

Manlief is wel aan het werk hoor.

Heb hier geen laptop dus moet echt achter de computer kruipen om te reageren en doe dat dan toch minder snel. De computer staat hier echt in een aparte kamer dus…

Manlief heb ik net uitgezwaaid samen met Nick. Hij zit in een luchtballon!!!

Ben benieuwd hoe hij het heeft :wink: Hij vond het natuurlijk best spannend.

Jane, hoe gaat het met jou mannetjes??

Hoe gaat het verder met jou? Wat heerlijk dat L netjes om de 4 uur komt! Maar 's nachts dus ook nog wel?

Mamalena, geniet van je vakantie meid!! We spreken elkaar snel genoeg weer.

Femmie, lukt het een beetje om te wennen aan het werk? Is het nog steeds zo leuk?? Hoop het voor je meid!!

Ik ga weer even bij m’n zusje zitten. Die heeft hier even opgepast op Luuk en Tijn.

:-*

hoi meiden,

hier ook weer even teken van leven. Sorry dat ik hier amper ben maar ben moe, enorm moe :zzz:

Werk is leuk, wordt heel fijn gedoseerd en gestructureerd aangeboden, dus echt top! :thumbup:

Maar wel wennen weer zo, opstaan en meteen de vaart erin om alles op tijd op de juiste plaats te hebben :roll:

tilly, lekker nagenieten meid, heerlijk.

mamalena, fijne vakantie. Waar zit je? Ver rijden? Wij hebben een leuke cd voor in de auto (bert en ernie op reis, jeugdsentiment :angel: )

wawa, ook fijne vakantie

jane, trek je het nog een beetje? Wel lekker om de 4 uur, maar jammer dat ie dat ook snachts aanhoudt. Wanneer begint jou werk weer?

about joos (speel dan toch maar ff voor doorgeefluik :slight_smile: )

nog 4 weken te gaan, ze heeft zwangerschapsdiabetes, blaasontsteking en… en… en… :doh: en nog iets, maar dat ben ik ff kwijt, staat nu onder behandeling gyn en kindje wordt met 40 wkn gehaald als het er dan niet spontaan is.

sta ik in de maillist? :think: ik heb nergens iets ontvangen, wil jullie wel fotos sturen, maar het is dramatisch. Net zitten uploaden voor fotoboek en ik heb nog niet eens de halve vakantie gehad en al 170 fotos gekozen, kanniekiezuhhhhhhhhhhhhhhhh!!! :doh: :lol:

Maar zal het voor jullie bescheiden houden dan hoor :-

Yep en mijn lady’s zijn snel, ik begrijp het ook om me heen en heel eerlijk gezegt had ik nog niet eens alles opgeschreven wat elin in de vakantie geleerd heeft, ze kan nml ook stapjes zetten als ze steun heeft en weer zelf gaan zitten van staan uit :silenced: nee ze kan nog niet praten :lol:

Hmmmmmmmm ik zit nog ff heerlijk aan de olijventucjes, nog meegenomen uit frankrijk :drool: :drool: :drool:

En duik zo weer mijn bedje in.

:-

oh fem dat is zeker wel even schakelen working mum :clap: ik begin 1 september zie er wel wat tegenop zeker omdat de kleine nog niet echt doorslaapt vorige week drie nachten, maar nu weer netjes om de 4 uur. Ik weet niet of ik dat kan met een fultime job. Kolf je op het werk zie ik ook weer als een berg tegenop.

Tilly heerlijk nog even lekker vrij en vakantiegevoel. Hoe komt man in een luchtballon. Wilde je niet mee.

liefs

Oh, in een luchtballon, lijkt me geweldig!!

Jane, werken terwijl je kindje nog niet doorslaapt…tell me about it… :roll: :evil: M sliep allebehalve door en heeft dat volgehouden tot de bv ophield…9 maanden dus. Ook daarna was het nog niet geweldig. Ik kwam er met de bv rustig 2 a 3 keer op een nacht uit… :frowning: Slooooopend.

Het gesprek op m’n werk is uiteindelijk wel meegevallen. In die zin, ik begon meteen te huilen toen ze vroeg hoe het ging en dat ging het hele gesprek zo door. Kon niet stoppen. Gaf dus wel aan dat het niet goed gaat met me. We hebben afgesproken dat ik wel blijf werken maar nog minder, dus langzamer opbouwen. Per dag 3 uur en dat 3x per week. Hopen dat dat beter gaat.

Femmie, vlotte tantes ja. Ik wel wat onhandig misshien? Tenminste, ik weet dat van m’n werk dat als kindjes heel graag willen maar dat lijfje kan nog niet helemaal mee, het enorm frustrerend voor iedereen kan zijn.

Maar het wel ontzettend schattig om zo’n klein mensje al rechtop te zien staan. :lol: Mail er effe foto’s van of zet wat op het sf ofzo.

Tilly, nog lekker wat vakantie. Fijn hoor, naar het platteland. Daar mag je me 6x per jaar droppen.

Wij zitten nu in Burgh-Haamstede in Zeeland. Ook platteland, maar wel aan zee. 5 min met de auto. Heerlijk. Gisteren 1 goede dag gehad en ik ben meteen straalverbrand. Iets te laat ingesmeerd. Zie er niet uit. En het doet zeer!

Helaas is m’n vakantie op dag 1 behoorlijk vergald. Ik kwam er stomtoevallig achter dat die griet waar R 2 jaar geleden iets mee gehad heeft, die voormalig vriendin van me, een mail had gestuurd en dat dat niet de eerste was. Ze hebben alweer een tijdje contact blijkt dus. Ik ben gi-gan-tisch kwaad geworden. Heb 'm geslagen, dingen naar z’n hoofd gegooid, noem 't maar op. Tas gepakt en gezegd dat ik naar huis wilde. Gelukkig lag een vriendin van me hier in de haven met haar bootje, dus ik heb een nacht en een dag bij haar gebivakeerd. Zo kon het een beetje rustiger worden hier, want I was ook helemaal over de zeik van het hele gebeuren.

Lang verhaal, maar het komt er op neer dat ik nog wel hier ben, R en ik lang hebben zitten praten en ik nog niet weet wat ik nu ga doen. Heb 'm wel gezegd dat ik het zooo zat ben. Voor mij hoeft het eigenlijk niet meer.

Wordt vervolgd…

Ik heb jullie wel vaak slecht nieuws te melden he… :? Zou ook willen dat het anders was.

We gaan in elk geval zo even naar een vlindertuin. Moeten toch iets leuks voor de kindjes gaan doen. En ik doe er alles aan om niet teveel met R te hoeven praten.

Nou, kom gauw weer even langs.[/list]

pff m’lena wat een verhaal weer zeg. Wat is toch de aantrekkingskracht van zo’n griet he. Kwam je er per toeval achter of heeft hij het eerlijk gezegd. Nou probeer toch maar een beetje te genieten van je gezin en de vakantie. jullie hebben het zo verdient.

:-*