mamalena, jee meid, moet ik hier toch op zeggen ben hier ook pissed op hem, laat staan hoe jij je moet voelen. snap heel goed dat je uit je dak gegaan bent, wat bezield hem?
En je hebt hem nog wel opnieuw vertrouwen gegeven :hug:
Hoe was de vlindertuin, zoiets vind ik altijd prachtig.
Je kan iig ff flink uitwaaien aan het strand als het nodig is.
En je werk, is dit rustig genoeg voor je? Denk dat je iig voldoende signaal afgegeven hebt.
Wauw ook dat je wat minder vaak slecht nieuws te melden had meid, je zit niet in de beste periode van je leven wat dat betreft.
Ik wil jullie ook fotos sturen, maar heb de mailadressen niet, dus als iemand me ff wil mailen? Jane jij hebt mijn mailadres, misschien dat je ff kan forwarden dan kan ik daarop wat sturen.
En de frustraties die zijn er voldoende geweest hoor bij elin. Vriend zei elke keer “heb het idee dat ze meer wil dan haar lijfje kan” en jawel, want nu kan ze vanalles en frustraties lijken voorbij.
Jane, zal zeker wel zwaar zijn als l nog snachts komt :hug: hopen dat ie komende weken nog de slag te pakken krijgt dan maar
En ik kolf ook op het werk, soms ook lastig als ik op pad ben maar vooralsnog gaat het prima. Waar zie je tegenop? De tijd ervoor te nemen? Want die rust mis ik soms, als er ff niet genoeg meer komt naar mijn zin denk ik al gauw “zooooooooo… klaar” en ik heb ook geen idee hoeveel ik moet kolven, wat elin nodig heeft want we zijn aan het schommelen tussen 1 en 2 voedingen overdag.
vind er gewoon niets aan dat kolven en zo als het nu gaat komt kleine nog om de 4 uur dus ik zit al snel 2 tot 3 keer op een werk dag te kolven.
:-*
BIA voor joos :dance: :inlove:
ah zo jane, ja snap ik wel, heb ook zo af en toe mijn momenten dat ik denk, blehhhhhh maar aan de andere kant is het voor mij ook wel fijn om ff alle informatiestroom op een laag pitje te kunnen zetten en te verwerken :silenced:
Oh, wat spannend die BIA van Joos!!!
Is het dan niet een beetje te vroeg???
Ben benieuwd.
Oh, ik ben heel benieuwd hoe het met Joos gaat! Komt er een sms jouw kant op Fem, als 't zover is?
joos zet hem op, spannend zou het een jongen worden geheel in traditie :mrgreen:
ik heb geen idee jane :silenced:
ik verwacht wel sms van haar als het zover is, maar
vliezen zijn gebroken en ze zou vanmorgen ingeleid worden als het niet spontaan op gang kwam en dat was dus niet, maar de vk’s waren vol dus moet ze wachten tot morgen :?
ze is 36 wkn dus ja is wat vroeg, maar ze vond de zwangerschap niet fijn meer dus denk dat ze er niet rauwig om is wat dat betreft.
dusssssssssssssss… :roll:
heb niks te melden.
Wel wat onbelangrijke beslommeringen van mijn dag van vandaag, om dan toch maar Ãéts te melden te hebben hè:
heb net een eetstoel voor elin gekocht (of hoe heet zo’n stoel voor aan de eettafel voor kids).
Doe een poging hem in elkaar te zetten, maar hij wiebelt en dan denk ik, hoe moeilijk kan het zijn met voorgeboorde gaten? :? :doh:
Nja, dan toch maar op vriends deskundigheid wachten straks.
En ik heb voor dana een dekbedje gekocht met hoezen, maar zag net dat ze bij de hema vele leukere hebben dus daar gaan we zo ff heen :inlove:
Maar eerst ff de broodkruimels opzuigen die dana over de keukenvloer gestrooid heeft. “o, oooooo, beetje vies” was haar reactie “kan nie opeten mama” :lol: :lol: :lol:
Ow ja, dat doet me denken aan van de week, wij gaan naar bed, ik hoor heel zielig mama uit danas kamer komen, dus ik erheen, heeft ze werkelijk het hele bed onderge :sick: Arme meid, heeft tot 2 uur snachts moeten spugen. Maar goed, ze zit in haar bedje met werkelijk overal brokjes, kijkt ze me aan en zegt: “o, ooooooo, beetje vies, nee dana kan nie slapen” en schud maar haar hoofdje.
Was zoooooooooooo cute om te horen uit zo’n ziek meisje. Moest gewoon lachen, terwijl ik zo medelijden met haar had.
Maar goed, ik ga met de broodkruimels aan de gang. :-*
beeb van joos is geboren meiden! En geheel in stijl een jongen :inlove:
Gefeliciteerd JOOS!!!
Meiden, ben weer terug, kom vanavond even kletsen.
M’lena, Vind dit echt heeel rot om te horen! Weet heel goed hoe klote je je nu moet voelen…Praten later verder.
Maar hoe dan ook, JE BENT MEEER WAARD DAN DIT!!!
kusjes!
vanuit een regenachtig belgie joos baan harte met je zoon. super hoor
gem leuk en lief verhaal dochters
m.lena hoe is het bij Jou
marije welkom terug heb je het leuk gehad
Joos, gefeliciteerd met jullie zoon!!!
Mamalena, eerst even een dikke :hug: van mij. Heb migraine dus veel meer dan dat lukt nu even niet helaas.
Marije, hebben jullie het leuk gehad?
Meiden ik kom binnenkort weer wat uitgebreider kletsen maar ik wordt deze week regelmatig gevloerd door migraine. Vandaag al de 3e keer van deze week. Niet zo mooi dus.
Bijlezen op i phone is niet handig
Mamalena, wat enorm k u t, gewoon geen woorden lieverd.
Joos, gefeliciteerd. Wie heeft meer info voor me via mAil?
Xxx
Oh, ik ben zo nieuwsgierig naar de naam!! Ik heb 'r al een pb gestuurd. Weet nog niks. En hoe zou het met haar gaan??
En bedankt voor jullie medeleven. Het is hier alweer een stuk rustiger. We hebben een aantal flinke gesprekken gehad en dat zal nog wel vaker gebeuren. Lang verhaal… Ik voel me er redelijk onder in elk geval.
ben je nog op vakantie mamalena?
goed gepraat te hebben, was het een storm in een glas water? Kom maar een keertje vertellen he als je behoefte hebt.
en de naam, zoals jullie in het lijstje kunnen zien begint het met een l. maar het laatste wat ik hier op het forum las was dat ze hem nog niet online wilde hebben, ik heb dus geen idee wat ze ermee wil, heb ook niets meer van haar gehoord. :-*
jane, hoe was je weekend weg?
Hoi,
Nee, ik ben niet meer op vakantie. We zijn maar een weekje weg geweest. En nu weer gewoon aan het werk.
Las net bij de sept.mama’s dat Joos haar zoon Laurens heet, dat ze thuis zijn, Joos nog heel moe is en dus nog niet veel op het forum is. Maar het ging wel goed geloof ik.
Oh, M is wakker. Mama gaat weer aan de slag…
Mooie naam. Zat in mijn rijtje, maa mannetje vond het geen leuke naam.
Ik ben weer thuis.
XXX
welkom terug dan meiden.
ah jullie hebben de naam gevonden zie ik, mocht dus wel online, ik vind hem ook leuk, ik heb er ook aan gedacht, maar vond het teveel letters (nee ik ben niet veeleisend met namen )
Elin is weer op cb geweest en goedgekeurd
Ze is 6770 gram en 65 cm.
En arme meid is ziek, ze heeft flinke koorts, arm ding, ze voelde zich net zo ongelovelijk vervelend, zo zielig, nu ligt ze lekker te slapen, maar zit echt niet rustig, ga elke keer kijken of het wel goed met haar gaat :shifty:
Beterschap Femmie.
Enne, foto’s mogen nu ook weer naar mij toe he :mrgreen: :lol: