Oktoberstoppers 2006

heb nog altijd geen mailadressen…

@femmie wrote:

heb nog altijd geen mailadressen…

PB of mail me maar even, dan stuur ik de laatst door mij ontvangen mail terug naar iedereen met vakantiefoto’s.

XXX

met je mailadres bedoel ik dus :oops: :wink:

Wawa, welkom terug. Hoe ist?

Och, Fem, Elin zo ziek. Hoe ist nu met 'r? I en M zijn strontverkouden. Ze klinken zo zielig, maar voelen zich nog redelijk.

Hier ook zo verkouden, is echt sneu, maar het zit in de keel en wel los, dana rochelt de hele dag.

Elin is weer beter, gisteravond haar piek gehad en nu is ze weer de oude, gelukkig maar, vond haar zo enorm zielig.

wawa, pb komt eraan.

mamalena, beterschap voor jou meisjes ook, vlgs mij hangt er iets in de lucht.

Beterschap voor alle zieke kindjes,

Er is weer een mail onderweg :mrgreen:

patricia, kun je jouw mailadres ook PB-en? Ik wil jouw kids ook wel weer zien.

Komt Joos hier eigenlijk ooit nog schrijven? Ik weet, dat ze weg is gegaan, omdat het haar teveel werd met alle zwangere meiden onder ons, maar ondertussen heeft ze toch ook een tweede? :? Ik vind het zo zonde namelijk.

Wawa, bedankt voor de mail. Mij maakt het niet uit hoor, over de limiet heen, haha. The more the marrier! Vind het alleen maar leuk om kindjes te zien. En de mama’s erbij natuurlijk. Heb weer genoten van jouw kleintjes…die toch stiekem al errrg groot worden! :o Mooi die foto van je 2 jongens op de bank… :inlove: Zo lief.

Tja, en wat Joos betreft, ik weet het ook niet meer. Als ze er geen zin in heeft, dan niet. Ik ga geen mensen hier naartoe slepen hoor.

Ben vanavond nog wel hier.

@mamalena wrote:

Wawa, bedankt voor de mail. Mij maakt het niet uit hoor, over de limiet heen, haha. The more the marrier! Vind het alleen maar leuk om kindjes te zien. En de mama’s erbij natuurlijk. Heb weer genoten van jouw kleintjes…die toch stiekem al errrg groot worden! :o Mooi die foto van je 2 jongens op de bank… :inlove: Zo lief.

Tja, en wat Joos betreft, ik weet het ook niet meer. Als ze er geen zin in heeft, dan niet. Ik ga geen mensen hier naartoe slepen hoor.

Ben vanavond nog wel hier.

Dank je :mrgreen: . Groot he, vind ik soms wel jammer hoor, maar ik merk wel, dat het makkelijker wordt nu ze groter worden.

Even voor de mama’s met kindjes in de leeftijd van peuter. Zijn jullie kids al dag- en nacht zindelijk? Peuter overdag zo goed als, maar 's nachts niet. Kleuter was natuurlijk heel snel, maar ik vind het lang duren :oops: :oops: . Hij is nu 2 jaar en 9 maanden.

Nog tips?

Wat betreft Joos voel ik het hetzelfde, maar iedereen feliciteert haar hier, leeft mee, maar er komt niets terug. Ik vind dat dus heel erg lastig allemaal.

Wawa, geen tips hier. Kijk even naar de banner van M…ze gooit er met haar pet naar. Ze kan het wel maar doet het gewoon niet. Terwijl I daar behoorlijk snel in was. Ik wacht maar af en stimuleer het wel, maar het moet uit haarzelf komen. Ik betrap me er wel op dat ik M met I vergelijk en dat is niet eerlijk want I was in alles heel vlot. M is dat gewoon niet, nooit geweest. Alleen met praten zijn ze allebei heel snel.

Wanner begint bij jullie school weer eigenlijk? I heeft nog 2 weken vakantie. Ze verveelt zich inmiddels gigantisch hier aangezien er geen vriendinnetjes in de buurt wonen. Goedbeschouwd heeft ze ook nog niet echt vriendinnetjes… Heel sneu vind ik. Maar dat valt niet af te dwingen ben ik bang.

ikben terug kom later langer, zijn heerlijk 9 dagen weg geweest en nu op naar 1 sep dan gaat het beginnen zie er tegenop bah.

knuffs voor zieke moekes en kindjes

@jane wrote:

ikben terug kom later langer, zijn heerlijk 9 dagen weg geweest en nu op naar 1 sep dan gaat het beginnen zie er tegenop bah.

knuffs voor zieke moekes en kindjes

Meid, balen dat je weer moet beginnen Was de vakantie wel lekker? :hug:

I don’t like mondays… :evil: Ging vanalles mis op het werk. Ben blij dat ik weer thuis ben. Gaan zo naar de kermis al waaien we waarschijnlijk compleet weg. Kindjes willen zó graag, dat we toch maar gaan.

Jane, lekker effe weggeweest. Ging het goed met de kindjes?

was heerlijk dank. Ben wel trots op mijzelf dat ik zoveel in mijn eentje met de kids heb gedaan. Heb toch wat nachtjes alleen met kids op de camping gezeten en alles alleen in en uit de auto gepakt, Na een week alles verkast naar het weekend met mijn ouders. Wat een onderneming was dat, petje af voor single moeders hoor.

M’lena balen zeg en hoe is de situatie thuis?

wawa heerlijke vakantiefoto’s hoor.

laters

Mamalena, hoe was de kermis?

Jane, petje af hoor, ook van mij.

En foto’s?

En Femmie, waar blijven jouw pics?

Jane, welkom terug. Zeker knap gedaan, ik doe ook veel met de kindjes alleen maar geen hele vakanties :clap:

Wij hebben hier ook zwaar meer respect voor alleenstaanden gekregen met kids.

Ow en weer werken. Ik verbaasde me over hoe verbazingwekkend snel het weer gewoon is om te werken. Maar ik kwam natuurlijk wel uit een andere situatie. Hoop dat het je straks allemaal meevalt :hug:

wawa, wat een leuke fotos! En wat wordt jou meiske al een leuke meid echt om te zien.

mamalena, je weet dat empel ook kermis heeft?

En wat vervelend dat i nog geen vriendinnetjes heeft. Kan je zeker niet afdwingen, maar het is iets wat mij ook wel bezig houdt hoor, hoop maar dat dana en elin straks goed in de markt liggen op school. Wat dana betreft gaat het nu op het kdv erg goed gelukkig.

Hier nog allemaal snotteren en hoesten, gatver, mijn hoofd zit volledig dicht en dat terwijl ik die troep van een beclometason gebruikt die dieper zou werken dan de reguliere neusspray :?

Maar goed, hoop maar dat de meisjes er snel vanaf zijn, het is zo zielig, elin had er zo last van gister.

Ow en net een babywalker voor haar gehaald, ben benieuwd :mrgreen:

Nou ik ga jullie fotos sturen hoor meiden, ik mag ook wel meer dan 15 toch? Want ik heb nog wat in te halen :angel:

sorry :oops: :oops: :oops: ik kon een beetje moeilijk kiezen…

Maar bedenk maar dat het er eigenlijk 1200 waren :angel:

En ik zie dat ze heeeeeeeeeeeel groot zijn, dat gaat een eeuwigheid duren, dus schiet niet op.

Zal ik ze eerst ff kleiner maken, maar dat doe ik dan een ander keertje, want ik ga nu naar bed.

Sorry, nog ff geduld dus :slight_smile:

1200 honderd fem wat een boel. Je moet echt kiezen haha en ik wil er een zien van die babywalker.

m’lena was het leuk op de kermis en i krijgt echt wel vriendinnetjes, misschien is het een meisje die wacht tot ze een wat hechter vriendinnetje heeft gevonden waar ze alles mee gaat doen.

Ik vond de dagen alleen op vakantie eigenlijk heel leuk alles liep als een trein, maar toen p er was kon ik alleen maar liggen en wilde ik rust en niets meer doen, ik kon geen luier meer zien haha. Het voelde ook heel speciaal om met mijn jongens dingen te ondernemen. Ik weet niet hoe ik dat moet zeggen, maar gewoon lekker met mijn zoons op pad. In januari neem ik ze ook mee op wintersport en dan gaat o in een ski klasje zie er nu al naar uit.

nou tot laters weer :-*

Meiden, moet morgen weer werken, dus vanaf dan weer rust vanaf deze kant.

Wil in ieder geval elk weekend komen.

XXX

Femmie, heb geen foto’s gekregen helaas.

Dat komt omdat ik nog niets verstuurd had wawa, denk dat je nu wel wat hebt als het goed is.

Heb verschillende mailtjes gedaan, eentje dana, eentje elin, en 2 met duo fotos en er zit een verdwaalde elin krijgt haar eerste hapje tussen :inlove:

Heb er nog geen van de babywalker. Ding valt wel in de smaak hier, maar heb nog geen fotos.

Nou das ook een verhaal trouwens. Die ga ik gister ophalen, onderweg denk ik ineens heel sterk aan opa en oma. Kom ik daar aanrijden, is die babywalker gewoon IN de flat van opa en oma en ik heb sterke vermoedens gewoon echt ook de woning, alleen ons pap wist niet meer welk nr ze gewoont hadden. Was heel raar om daar weer te zijn en in de berging waar we altijd de fietsen neerzette als we erheen gefietst waren.

Wawa, werkse weer morgen, wel rare dag voor jullie zo midden in de week beginnen niet? Of zijn het voorbereidingen die je moet treffen?

Jane, ja lijkt me ook speciaal, dan voel je je echt zo rijk he. Denk dat ik dat gevoel wel iets ken, heb ik ook als ik met de meiden lekker ga picknicken ofzo aan de plas, of gewoon iets anders leuks ga doen saampjes. En heerlijk om dan vervolgens alles uit je handen te kunnen laten ploffen. Had p ze gemist?

Prachtige foto’s Femmie. En D. heeft zoveel verschillende gezichten. Op de ene foto lijkt ze een heel ander meisje dan op de andere foto.